Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Ned fem kilo på juni måned, hva er best og vil DU være med?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-05-09, 19:08   #1
Pocahontas
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Lambertseter, Oslo
Alder: 49
Innlegg: 100
Pocahontas er ny på veien

Ned fem kilo på juni måned, hva er best og vil DU være med?


Hei!

Jeg er glad i ketolysekuren, for den har fått meg ned "et hakk" på vektskalaen og ett hakk opp på trivselsskalaen.
Nå har jeg omtrent 5 kilo igjen og vil ned disse på juni måned. Noen som vil være med på en slik type variant fra mandag? Jeg vet jo at keto er for mer enn 10 kilo, men jeg mener selv å merke at på andre kurer føler jeg meg ikke så slank og fast nesten med en gang, som jeg gjør på keto. Noen som har noen andre råd?

Håper det!
Pocahontas

Pocahontas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-05-09, 22:13   #2
babyboo
Juniormedlem
 
babyboo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Ski
Alder: 47
Innlegg: 10
babyboo er på en erverdig vei

Sv: Ned fem kilo på juni måned, hva er best og vil DU være med?

Jeg blir gjerne med! Har allerede gått ned 4, men skal ned 5 til, og jeg vet med meg selv at motivasjonen daler når jeg er halvveis!
Og de vil jeg også bruke juni måned på, så count me in!

__________________
Babyboo

babyboo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, lavkarbo generelt. Svar med sitat
Gammel 30-05-09, 22:15   #3
ross
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Drammen
Alder: 41
Innlegg: 40
ross er på en erverdig vei

Sv: Ned fem kilo på juni måned, hva er best og vil DU være med?

jeg blir med.. henger meg på... har igjen 5-6 kg... men de sitter hardt..

ross er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins Svar med sitat
Gammel 30-05-09, 22:16   #4
Mistral
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Paris
Innlegg: 190
Mistral er på en erverdig vei

Sv: Ned fem kilo på juni måned, hva er best og vil DU være med?

Jeg har også 5 kilo igjen til målet, og skal på ferie i juli... så dette passer meg perfekt.

Mistral er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 31-05-09, 12:01   #5
Pocahontas
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Lambertseter, Oslo
Alder: 49
Innlegg: 100
Pocahontas er ny på veien

Babyboo, Ross og Mistral: så kult! :)


Da er vi jo en gjeng allerede!

Ut i fra hva jeg har i kjøleskapet, ser det ut det blir baconbrunsj mandag, og laks til middag. Laks med stekte grønnsaker. Så må jeg ut å handle tirsdagen.

Slik som det pleier å være, er jeg forhåpentlig i lys ketose onsdag kveld..., og skal da holde den ketosen gjennom juni. Dvs gjennom torsdagens sommersamling på jobben og andre ting som måtte dukke opp av hendelser. Nå må jeg bare tenke at juni måned varer i fire uker, DET skal jeg klare for å oppnå en langt hyggeligere feriemåned.
Jaaa!

Hvordan er deres kost mandag?

Klem, Pocahontas

Pocahontas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 31-05-09, 12:39   #6
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Babyboo, Ross og Mistral: så kult! :)

Opprinnelig lagt inn av Pocahontas, her.



Slik som det pleier å være, er jeg forhåpentlig i lys ketose onsdag kveld...

Bare for å bryte inn med noe, fargen på stixsen har ikke noe å si. Mørk lilla stix kan dog tyde på for lavt væskeinntak, ellers spiller det ingen trille om stixen er rosa eller lys lilla, du er i ketose åkke som.

Jeg har som mål å gå ned 4kg i juni, 5kg på en måned er for høyt mål, for jeg kan da ikke bestemme hvor fort kroppen vil gi slipp på kiloene, det fikser den sjøl Men jeg kan godt være med og legge igjen rapport hver uke, om jeg får være med selv om jeg ikke tenker mere enn 4kg i måneden ( jeg skal ned 60 altså ).

Hva jeg skal spise i løpet av denne uka, det aner jeg ikke, jeg spiser etter innfallsmetoden Men jeg har kjøttdeig, div. krydder til å lage tacosalat, laks, creme fraiche, egg, spekeskinke, majones, og masse grønnsaker.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 31-05-09, 12:56   #7
trillian78
Seniormedlem
 
trillian78 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 1.175
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Sv: Ned fem kilo på juni måned, hva er best og vil DU være med?

Ikke for å ødelegge stemningen her altså... Men jeg skjønner ikke hvordan man kan sette et mål som antall kilo ned på så og så lang tid. Mål som å overholde en viss diett, drikke så og så mange liter om dagen, trene en viss mengde osv. ja, men det går da ikke an å forutse hvor stor effekt det vil ha på nedgangen. Uansett hvor streng man måtte være med seg selv. Et sånt mål er en oppskrift på skuffelse i slutten av juni. Skuffelse til tross for at man kanskje har vært flink og strengt tatt ikke kunne gjort noe annerledes eller bedre.

Det er som Imse sier kroppen som bestemmer farten nedover

__________________
¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((º>
trillian78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 31-05-09, 13:13   #8
Tulla 81
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Tigerstaden
Alder: 42
Innlegg: 192
Tulla 81 er på en erverdig vei

Sv: Ned fem kilo på juni måned, hva er best og vil DU være med?

Jeg henger meg på denne tråden. Har gått på ketolyse i over ett år og vet at 5 kilo på 1 mnd er i overkant for min del. Jeg nærmer meg målet, men har 5 kilo igjen. De siste ukene har det gått tregt og jeg forventer meg 2-3 kilo i juni. Da er jeg superfornøyd. Jeg skal ned de siste 5 uansett, men bruker tiden i juli også.
Har funnet ut at jeg kan spise litt jordbær og da føler jeg at jeg får smaken på sommeren jeg også.. Deilig.

Vi holder hverandre oppdatert på kiloene. Jeg har veiedag onsdager, og dagens vekt er: 61,6.
Da får vi se hva vekten viser på onsdag. De siste ukene har jeg gått ned ca 400 gram i uka, og jeg forventer ikke mer nå som jeg har så lite igjen. Det som er hyggelig er at jeg går ned cm rundt livet!!! Dødsdigg og da spiller ikke kiloene så mye rolle!!

Ha en fortreffelig dag i det nydelige været!

Tulla 81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent kosthold Svar med sitat
Gammel 31-05-09, 13:52   #9
trude70
Nytt Medlem
 
trude70 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Narvik
Alder: 53
Innlegg: 9
trude70 er på en erverdig vei

Sv: Ned fem kilo på juni måned, hva er best og vil DU være med?

Hei. Denne tråden vil jeg gjerne abbonnere på! Jeg slenger meg med. Har gått ned fem kg i en rasende fart på bare ei uke. Klarer jeg fem kg til på en måned, er jeg superfornøyd! Jeg er i ketose, og har vært det siden tirsdag.


Sist redigert av trude70 : 31-05-09 kl 19:38. Årsak: rettet opp skrivefeil...
trude70 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza Svar med sitat
Gammel 31-05-09, 13:56   #10
trude70
Nytt Medlem
 
trude70 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Narvik
Alder: 53
Innlegg: 9
trude70 er på en erverdig vei

Sv: Ned fem kilo på juni måned, hva er best og vil DU være med?

Opprinnelig lagt inn av trillian78, her.

Ikke for å ødelegge stemningen her altså... Men jeg skjønner ikke hvordan man kan sette et mål som antall kilo ned på så og så lang tid. Mål som å overholde en viss diett, drikke så og så mange liter om dagen, trene en viss mengde osv. ja, men det går da ikke an å forutse hvor stor effekt det vil ha på nedgangen. Uansett hvor streng man måtte være med seg selv. Et sånt mål er en oppskrift på skuffelse i slutten av juni. Skuffelse til tross for at man kanskje har vært flink og strengt tatt ikke kunne gjort noe annerledes eller bedre.

Det er som Imse sier kroppen som bestemmer farten nedover

Man får vel kalle det en visjon da. :-) Det er jo ikke noe vits å miste motivasjonen hvis man ikke går ned de kg, bare man opplever en viss nedgang i alle fall. Fem kg er jo bare et tall!


Sist redigert av trude70 : 31-05-09 kl 19:39.
trude70 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza Svar med sitat
Gammel 31-05-09, 19:19   #11
boggi
Medlem
 
boggi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 69
boggi er på en erverdig vei

Re: Ned fem kilo på juni måned, hva er best og vil DU være med?

Jeg vil veldig gjerne henge meg med.Har MANGE kilo som skal vekk,men kanskje dette vil hjelpe meg litt igang igjen

__________________



Min dagbok http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=20028
boggi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-05-09, 19:48   #12
Pinklady
Nytt Medlem
 
Pinklady sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 9
Pinklady er på en erverdig vei

Sv: Ned fem kilo på juni måned, hva er best og vil DU være med?

Jeg henger meg med på denne tråden jeg. Hadde iutganspunktet mål om 5 kg fra 18 mai til 19 juni, men det er "bare 1, 5" kg til målet er nådd så jeg kan oppjustere det til 3 kg innen 19 juni. Da er det tid for bryllup og dersom jeg klarer tre til havner jeg på et rundt tall!

__________________


Pinklady er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 31-05-09, 20:18   #13
Snikende ullteppe
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Stavanger
Innlegg: 1
Snikende ullteppe er på en erverdig vei

Sv: Ned fem kilo på juni måned, hva er best og vil DU være med?

Hei! Jeg er ny her og vil gjerne bli med! Første dag på ketolysekuren i dag og er såå klar!! Sambo har gått ned 26 kg på 5 mnd så nå tar jeg siste måneden sammen med ham og så ser jeg hvor lenge jeg trenger gå på kur. Tipper jeg vil ned 8 kg..

Snikende ullteppe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 31-05-09, 20:44   #14
martine
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Alder: 38
Innlegg: 82
martine er ny på veien

Sv: Ned fem kilo på juni måned, hva er best og vil DU være med?

5.Kg - Ingen søtningserstatning - Trening og masse Sol....

Klart jeg er med...

martine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 31-05-09, 20:52   #15
babyboo
Juniormedlem
 
babyboo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Ski
Alder: 47
Innlegg: 10
babyboo er på en erverdig vei

Sv: Ned fem kilo på juni måned, hva er best og vil DU være med?

Min meny for mandagen blir eggerøre og bacon til frokost, kyllingsalat til lunsj, og laks på grillen til middag, med masse rømme og smelta smør! Så blir det en styrke-treningstime utpå kvelden.
Hos meg er frokost og lunsj stort sett det samme hver dag, jeg eier ikke fantasi. Eller god tid for den saks skyld.

Jeg må si jeg er overrasket hvor lenge ketosen holder seg, selv om jeg har hatt ett par sprekker. I denne varmen har jeg tatt en is, og to muffins ble det også her om dagen. Men jeg falt ikke ut av ketose, og jeg klager jo ikke akkurat på det. Nedover går det på vekta også, så jeg er vel kanskje heldig.
Noen som vet hvor lang tid det tar fra man har inntatt "fy-mat" til man er ute av ketosen?

__________________
Babyboo

babyboo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, lavkarbo generelt. Svar med sitat
Gammel 01-06-09, 21:10   #16
hanne42
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Hellas
Innlegg: 211
hanne42 er ny på veien

Sv: Ned fem kilo på juni måned, hva er best og vil DU være med?

Jeg er med! Har ca 5-6 kilo igjen. Veide meg i dag og tallet er 66,3. Skal to dager på seminar i morgen og onsdag, og selv om jeg er standhaftig og flink så kan det bli vanskelig å ikke få i seg for mange karber.

I dag har jeg spist:
Frokost: eggerøre med biter av kyllingpølse, te
Lunsj: scampi med hvitløk og chili
Middag: kyllingfilet med paprika og broccoli med en teskje Vindaloo karripasta
Og drukket et par liter vann...

Trening i dag: 75 minutter lett løping i pulsskiktet 120-150, økende til 142-150. Ble en del gåing for å holde pulsen såpass lavt. Avsluttet med fire stigningsløp, puls steg til 165.

Er i ketose og har vært det siden begynnelsen for seks uker siden. Gått ned 7,2 kilo siden det.

hanne42 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-06-09, 21:20   #17
Lusketusk
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Oppland
Innlegg: 16
Lusketusk er på en erverdig vei

Sv: Ned fem kilo på juni måned, hva er best og vil DU være med?

Jeg vil også være med!

Jeg har gått på ketolysekur i en uke i dag, og kom i ketose tirsdag. Skal egentlig ikke gå ned så mye, gjør dette mest for å stramme opp litt og dermed føle meg litt bedre i bikini..

Begynte på 75 kg på mandag 25. men hadde ikke badevekt i dagtidlig, så venter med veiing til i morgen tidlig. Drømmen hadde jo vært 65 kg, men jeg får ta det litt som det kommer.

Lusketusk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-06-09, 21:43   #18
supha
Seniormedlem
 
supha sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Fredrikstad
Alder: 41
Innlegg: 785
supha har en fantastisk aura rundt segsupha har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ned fem kilo på juni måned, hva er best og vil DU være med?

Jeg og vil være med. Jeg drar til thailand i slutten av juni og kunne tenkt å kvitte med meg flere kg. Kan ikke si at oddsen er så bra siden jeg har brukt 5 mnd på å gå ned 4 kg

__________________
Vekt den 09.aug 09: 72.8




supha er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fettfestivalen -Ekstrem Skaldeman Svar med sitat
Gammel 01-06-09, 22:55   #19
Kira Bowlers
Juniormedlem
 
Kira Bowlers sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 11
Kira Bowlers er på en erverdig vei

Sv: Ned fem kilo på juni måned, hva er best og vil DU være med?

Hei!
Har vært medlem på forumet her en stund, men ikke vært aktiv.
Nå er jeg igang fra onsdag og skal gå ned 10 kg.
Så dette blir spennende.
Har ikke brukt ketolysemetoden før, men mannen min gikk ned 20 kg i fjor på den så det er ikke tvil om at den funker....er vel mest redd for at jeg ikke skal holde ut uten sukkeret da Elsker alt sånt....og tror jeg kommer til å bli veldig sur og grinete uten....
Ingenting annet har funket, har bare lagt på meg igjen, så nå er det hårda bud
Men menyen ser jo bra ut da! Liker godt kylling, fisk og egg osv jeg

__________________




Kira Bowlers er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse er best Svar med sitat
Gammel 01-06-09, 23:07   #20
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Ned fem kilo på juni måned, hva er best og vil DU være med?

Tja, er tilbake på lavkarbo.no etter langt fravær, og mange kilo opp

Kanskje jeg kan hive med meg her, og "stjele" litt motivasjon og viljestyrke fra dere?
Setter meg ikke noe tall, men har ei bukse jeg drømmer om å passe igjen..gjerne iløpet av sommeren.

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 02-06-09, 01:50   #21
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Ned fem kilo på juni måned, hva er best og vil DU være med?

Opprinnelig lagt inn av Pocahontas, her.


Jeg vet jo at keto er for mer enn 10 kilo

Dette er bare en myte

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 02-06-09, 11:16   #22
Mona S
Medlem
 
Mona S sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Oslo
Alder: 49
Innlegg: 269
Mona S er ny på veien

Sv: Ned fem kilo på juni måned, hva er best og vil DU være med?

Jeg vil være med! Har gått på ketolysekur siden midten av mars, men de siste 3 ukene har det vært svært så halvhjerta. trenger å finne motivasjonen og selvdisiplinen tilbake, slik at jeg kan gå ned de siste 5-6 kiloene.
Var så veldig fornøyd med de første 8, men de siste ukene har det vært så vanskelig å holde seg unna alle de forbudte tinga...i går spiste jeg til og med brød og ris! Nor som forøvrig førte til plutselig blodsukkerfall og skjelving og alt som verre var
I dag er jeg tilbake på den smale sti, og klarer forhåpentligvis å holde meg her i ukene fremover. Tror nok 5 kg på en måned er litt i overkant for meg, men det er jo ingenting i veien med å prøve

Målet nå er å legge inn mer trening i opplegget. Hjelper ikke å slanke seg hvis alt bare disser allikevel. Jeg var jo mye fastere i fisken da jeg veide 10 kg mer og trente masse, enn nå, med kontortilværelse og slappe kvelder i sofaen. Tror jeg må prøve å jogge...skrekk og gru, kanskje jeg endelig kan begynne å like og løpe...men hva er oddsene for det, har mislikt det i snart 35 år...jaja, vi får se hva som skjer, blir spennende å følge med i hvert fall.

Lykke til alle sammen

Mona S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-06-09, 12:55   #23
Løvetann
Medlem
 
Løvetann sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Bor på landet
Innlegg: 471
Løvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt likt

Sv: Ned fem kilo på juni måned, hva er best og vil DU være med?

Opprinnelig lagt inn av trillian78, her.

Ikke for å ødelegge stemningen her altså... Men jeg skjønner ikke hvordan man kan sette et mål som antall kilo ned på så og så lang tid. Mål som å overholde en viss diett, drikke så og så mange liter om dagen, trene en viss mengde osv. ja, men det går da ikke an å forutse hvor stor effekt det vil ha på nedgangen. Uansett hvor streng man måtte være med seg selv. Et sånt mål er en oppskrift på skuffelse i slutten av juni. Skuffelse til tross for at man kanskje har vært flink og strengt tatt ikke kunne gjort noe annerledes eller bedre.

Det er som Imse sier kroppen som bestemmer farten nedover

Denne signerer jeg, med tjukk tusj og to streker under!

Men:

__________________
Skriver om hverdagen min på ketolysekur her: http://fruloevetannsdiett.blogspot.com/



Løvetann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tida pause. Ellers lavkarbo/ketolyse/Skaldeman Svar med sitat
Gammel 02-06-09, 13:22   #24
Eva65
Medlem
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 60
Eva65 er på en erverdig vei

Sv: Ned fem kilo på juni måned, hva er best og vil DU være med?

Bry dere ikke om kritikken til enkelte som kommer med spydige hentydninger her inne på denne tråden. De går igjen stort sett på alle nye tråder , kritiserer andres innlegg , mat og mål . Stå på sammen dere klarer det . Jeg måtte bare svare når jeg så de var inne her på denne nye tråden også. Jeg har gitt opp , tror ikke de liker nye , de må elske å kritisere andres mål ikke la de ødelegge motivasjon deres. De holdt på å ødelegge min,men så bestemte jeg meg at jeg skulle vise de.

__________________

[SIGPIC][/SIGPIC]

Sist redigert av Eva65 : 02-06-09 kl 13:28.
Eva65 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse.no Svar med sitat
Gammel 02-06-09, 13:31   #25
ungeandersen
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Mosjøen
Alder: 32
Innlegg: 4
ungeandersen er på en erverdig vei

Sv: Ned fem kilo på juni måned, hva er best og vil DU være med?

Opprinnelig lagt inn av Snikende ullteppe, her.

Hei! Jeg er ny her og vil gjerne bli med! Første dag på ketolysekuren i dag og er såå klar!!

Idag er min første dag. Henger meg på!

ungeandersen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ned 10.7 kg på en måned med Kimkins! Sugarpill Andre dietter 31 20-02-08 00:52
Konferanse 19. juni Sprudle Generell diskusjon 20 07-06-07 15:11
Billig sydentur for en person i juni? mofe Generell diskusjon 33 23-05-07 09:11


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no