Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Hjelp, hvorfor går jeg opp?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-06-09, 21:35   #1
annchra
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Halden
Innlegg: 5
annchra er på en erverdig vei

Hjelp, hvorfor går jeg opp?

Hei
Er en av "smugleserne" her inne, og for et supert forum dette er. Men nå trenger jeg tips og råd.
Begynte på Atkins i slutten av april, og tok av 3 kg den første uka. Deretter 2 kg til. Helt til denne ukens veiing. Opp 1 kg! Ja, dere syns kanskje at jeg overreagerer, men poenget er at vekta har stått stille i 2 uker, for så å gå opp? Ble veldig skuffet, utrolig kjipt. Nå har jeg ikke vært så flink til å telle karber i det siste, men ligger på ca 20 om dagen (går i rutiner..).
Tror mulig synderen er baconcrisp. Fant den i butikken, og ble lykkelig over snacks som ikke inneholder karbo, har vel spist litt i løpet av uka...
Eller kan det være at jeg spiser for mye meieriprodukter? Har litt fløte i omeletten til frokost, litt rømme på salaten, og har spist pisket krem(uten sukker) og jordbær i helga. To ganger når jeg tenker meg om. Og kanskje litt vel mye krem....
Hva tror dere? Er det vanlig at vekttapet stopper opp i flere uker, for deretter å gå opp?
Noen som har opplevd det samme?

annchra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins, LCHF Svar med sitat
Gammel 09-06-09, 21:42   #2
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: Hjelp, hvorfor går jeg opp?

kan du ikke kontrollveie deg da? Ofte kan det samle seg vann i kroppen ihht syklus, mye salt, varme osv..Jeg syns ikek du spiser mye melkeprod, men noen reagerer feks på fløte..prøv deg frem

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 09-06-09, 21:45   #3
Michelin
Seniormedlem
 
Michelin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: sunnmøre
Alder: 52
Innlegg: 592
Michelin er en juvelMichelin er en juvelMichelin er en juvel

Sv: Hjelp, hvorfor går jeg opp?

Salt kan være en årsak, menstruasjon en tålmodighet er en fin ting

__________________



.....det er i motvind en drage flyr.....
Michelin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-06-09, 22:02   #4
ross
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Drammen
Alder: 41
Innlegg: 40
ross er på en erverdig vei

Sv: Hjelp, hvorfor går jeg opp?

Jeg har stått stille 5 uker nå... blir gal!!! men jeg har gått inn 2 cm så bryr meg ikke om vekta akuratt nå.. men er jo skuffende hver gang jeg ønsker og håper på å gå ned så står d heeeelt stille..

ross er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins Svar med sitat
Gammel 09-06-09, 22:26   #5
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Hjelp, hvorfor går jeg opp?

Jordbær er en partystopper for meg i alle fall, må i tillegg passe på at jeg ikke spiser for mye da jordbær inneholder 6,6 g kh/pr 100 g og 100 g jordbær er ikke mye.
Som det nevnes her så opplever noen vektstagnasjon pga meieriprodukter, –smør, mens andre opplever nøtter som den store partystopperen. …og salt binder vann i kroppen, baconcrisp, salt bacon og spekemat er velkjente syndere. Som nevnt over så opplever mange vektoppgang i forbindelse med mens og eggløsning, men det forsvinner fort igjen.
Stress, smerter, lite/dårlig søvn er faktisk faktorer som kan hindre vektnedgang.
Mange av oss opplever faktisk ikke å rase jevnt ned i vekt, det går ofte i rykk og napp. Ikke det at jeg skal være noen festbrems her men jeg gikk ned ca 10 kg på litt over 3 måneder og har nå vippet opp og ned 1,5 kg i 9 måneder og jeg har minst 12 kilo til som må av.
Jeg stresser ikke med vekta, er glad jeg har greid å gå ned såpass fordi jeg sliter med kroniske smerter, som er min største partystopper. Pga smertene er jeg også altfor innaktiv…
…klipte av meg en halvkilo hår forrige dagen, skikkelig moro å gå på vekta dagen derpå, he, he…
Tror ikke du har greid å legge på deg 1 kg fett altså…
Les denne: Tålmodighet og slankestress

Håper du finner ut av vektstagnasjonene...

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-06-09, 22:30   #6
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Hjelp, hvorfor går jeg opp?

jeg har slutta og veie meg ,og måler heller ikke ,men merker det på klærne at det går nedover ,,
jeg veide meg før daglig ,,(har jeg gjort ved vær slankekur) ble smårar av det ,for vekta gikk opp og ned ,og det var veldig frustrende
og da hadde jeg veldig lett for og gi opp.
nå tar jeg det med ro, skjeier jeg ut en dag , ja så begynner jeg bare påa`n igjen
er mye lettere når jeg ikke veier meg
så denne gangen prøver jeg ikke og stresse ,det får heller ta litt lengre tid ,bare vekta går nedover

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 09-06-09, 22:46   #7
Jente 1980
Medlem
 
Jente 1980 sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 190
Jente 1980 er på en erverdig vei

Sv: Hjelp, hvorfor går jeg opp?

Opprinnelig lagt inn av arnakristin, her.

Jordbær er en partystopper for meg i alle fall, må i tillegg passe på at jeg ikke spiser for mye da jordbær inneholder 6,6 g kh/pr 100 g og 100 g jordbær er ikke mye.
Som det nevnes her så opplever noen vektstagnasjon pga meieriprodukter, –smør, mens andre opplever nøtter som den store partystopperen. …og salt binder vann i kroppen, baconcrisp, salt bacon og spekemat er velkjente syndere. Som nevnt over så opplever mange vektoppgang i forbindelse med mens og eggløsning, men det forsvinner fort igjen.
Stress, smerter, lite/dårlig søvn er faktisk faktorer som kan hindre vektnedgang.
Mange av oss opplever faktisk ikke å rase jevnt ned i vekt, det går ofte i rykk og napp. Ikke det at jeg skal være noen festbrems her men jeg gikk ned ca 10 kg på litt over 3 måneder og har nå vippet opp og ned 1,5 kg i 9 måneder og jeg har minst 12 kilo til som må av.
Jeg stresser ikke med vekta, er glad jeg har greid å gå ned såpass fordi jeg sliter med kroniske smerter, som er min største partystopper. Pga smertene er jeg også altfor innaktiv…
…klipte av meg en halvkilo hår forrige dagen, skikkelig moro å gå på vekta dagen derpå, he, he…
Tror ikke du har greid å legge på deg 1 kg fett altså…
Les denne: Tålmodighet og slankestress

Håper du finner ut av vektstagnasjonene...

Kjempefint innlegg! Jeg er selv litt misfornøyd med tempoet til vektnedgangen min... Syns det går litt for saaaakte... Men hvordan i all verden skal jeg kunne klare å finne ut hva som ev. holder meg tilbake... Uff... Må vel kansje bare slå meg til ro med at det tar litt tid, og at det for huden sin skyld tross alt er en bra ting! Så får jeg prøve meg på "alt med måte" av både det ene og det andre... Er skikkelig spent på veiing neste gang!

__________________



Carpe Diem
Jente 1980 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-06-09, 23:00   #8
LenaBeatrice
Seniormedlem
 
LenaBeatrice sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Ørje, Indre Østfold
Alder: 52
Innlegg: 1.213
LenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjent

Sv: Hjelp, hvorfor går jeg opp?

Opprinnelig lagt inn av annchra, her.

Hei
Er en av "smugleserne" her inne, og for et supert forum dette er. Men nå trenger jeg tips og råd.
Begynte på Atkins i slutten av april, og tok av 3 kg den første uka. Deretter 2 kg til. Helt til denne ukens veiing. Opp 1 kg! Ja, dere syns kanskje at jeg overreagerer, men poenget er at vekta har stått stille i 2 uker, for så å gå opp? Ble veldig skuffet, utrolig kjipt. Nå har jeg ikke vært så flink til å telle karber i det siste, men ligger på ca 20 om dagen (går i rutiner..).
Tror mulig synderen er baconcrisp. Fant den i butikken, og ble lykkelig over snacks som ikke inneholder karbo, har vel spist litt i løpet av uka...
Eller kan det være at jeg spiser for mye meieriprodukter? Har litt fløte i omeletten til frokost, litt rømme på salaten, og har spist pisket krem(uten sukker) og jordbær i helga. To ganger når jeg tenker meg om. Og kanskje litt vel mye krem....
Hva tror dere? Er det vanlig at vekttapet stopper opp i flere uker, for deretter å gå opp?
Noen som har opplevd det samme?

Når du beskriver hvordan du har spist i det siste så kjenner jeg meg veldig godt igjen, for akkurat sånn har jeg hatt det mange ganger.
Baconcrisp eller lignende, JA
Jordbær, JA
Ikke så veldig nøye med å telle karbo, JA
Dette har gjort at jeg også har stått rolig, mange ganger, eller jeg har gått litt opp.
Jeg kan jo ikke si sikkert hvorfor du har stått rolig/gått opp, men jeg er fristet til å si at det kommer av en kombinasjon av alle tre punktene over.
Vær flink den nærmeste tiden:
* Tell karbo
* Kutt ut jordbær
* Hold deg unna crisp, eller salt generelt
Jeg tror det kommer til å hjelpe, det er ihvetfall verdt et forsøk :-)

Lykke til

__________________
Minus 45 kilo med Atkins

Bloggen min (lavkarbomat, helse m.m)
Før bilder
Etter bilder
LenaBeatrice er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-06-09, 23:29   #9
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Hjelp, hvorfor går jeg opp?

Opprinnelig lagt inn av Jente 1980, her.

Men hvordan i all verden skal jeg kunne klare å finne ut hva som ev. holder meg tilbake...

Tålmodighet, tålmodighet, tålmodighet…
det med å finne ut av partystoppere er ikke alltid like lett. De fleste her inne anbefaler ikke å gjøre noe drastisk før man har stått stille en god stund da det er vanlig at det går litt i rykk og napp for de fleste oss. …men dersom man antar at det kan være en partystopper som hindrer vektnedgangen så må man kutte ut den matvaren i en periode. Kutt ut en ting av gangen og prøv i minst 14 dager…
…ser at jeg glemte å nevne at søtningsmidler er en partystopper for en del her inne.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-06-09, 04:14   #10
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp, hvorfor går jeg opp?

Det høres ikke ut på meg som at du følger Atkins

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 10-06-09, 08:58   #11
Hapylady
Medlem
 
Hapylady sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Østfold
Innlegg: 137
Hapylady er på en erverdig vei

Sv: Hjelp, hvorfor går jeg opp?

Jeg gikk også opp og ned som en jojo ca 1,5 kg etter 4 uker på kuren, og der har jeg slitt i over 4 uker. Jeg begynte så med elimineringsmetoden. Tenkte først salt - så jeg har tatt vekk bacon, saltholdige krydder og baconcrisp. Drukket mer vann. Og nå har jeg gått ned litt igjen .
Så jeg foreslår at du tar bort en ting og ser hvordan det går, hvis du ikke går ned så er det jo bare å spise det igjen - men ta bort en annen ting. Til slutt finner du ant. "synderen" .

__________________



Hapylady er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 10-06-09, 10:56   #12
Perdita
Seniormedlem
 
Perdita sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 672
Perdita er en juvelPerdita er en juvelPerdita er en juvel

Sv: Hjelp, hvorfor går jeg opp?

Søtning var en enorm partystopper for meg. Den måneden jeg spiste søtning (i veldig små mengder, kanskje to tre ganger i uken i form av en pastill, litt sjokolade eller en brus 0,5 liter) stod min vekt bom stille. Alle har sine ting, men jeg ville ikke stresset etter så kort tid. Vent litt og se om vekten rikker seg igjen. Vekten går i trappetrinn hos mange og ikke i en jevn kurve nedover.

__________________
Min journal: Perditas verden og minskende midjemål



Mamma til tvillinggutter født mars 2010
Perdita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-06-09, 11:10   #13
matvraket
Seniormedlem
 
matvraket sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Alder: 45
Innlegg: 5.530
matvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp, hvorfor går jeg opp?

Opprinnelig lagt inn av annchra, her.

Hei
Er en av "smugleserne" her inne, og for et supert forum dette er. Men nå trenger jeg tips og råd.
Begynte på Atkins i slutten av april, og tok av 3 kg den første uka. Deretter 2 kg til. Helt til denne ukens veiing. Opp 1 kg! Ja, dere syns kanskje at jeg overreagerer, men poenget er at vekta har stått stille i 2 uker, for så å gå opp? Ble veldig skuffet, utrolig kjipt. Nå har jeg ikke vært så flink til å telle karber i det siste, men ligger på ca 20 om dagen (går i rutiner..).
Tror mulig synderen er baconcrisp. Fant den i butikken, og ble lykkelig over snacks som ikke inneholder karbo, har vel spist litt i løpet av uka...
Eller kan det være at jeg spiser for mye meieriprodukter? Har litt fløte i omeletten til frokost, litt rømme på salaten, og har spist pisket krem(uten sukker) og jordbær i helga. To ganger når jeg tenker meg om. Og kanskje litt vel mye krem....
Hva tror dere? Er det vanlig at vekttapet stopper opp i flere uker, for deretter å gå opp?
Noen som har opplevd det samme?

ser du har fått mange råd her

"partystoppere" er veldig individuelle, min var for eksempel ost..
salt binder vann
det samme gjør kroppen når du stresser
mange opplever at kroppen binder vann når de har smerter.


må si meg enig med Photo her.. det høres ikke ut som du følger atkins.. da jeg gikk på atkins, spiste jeg maks 10 g karbo per dag, og dette kom ikke fra frukt eller jordbær.. mest fra salat (hjertesalat), en halv avokado pr dag, en halv grønn paprika( er den sorten paprika med minst karber i) ca 100 g agurk osv..

hvordan ser din daglige meny ut??
hvis du skriver hva du spiser til hvert måltid, kan det være lettere for deg og andre å finne synderen her.. ellers må du nesten bare prøve å feile litt her

Mvh Matvraket

matvraket er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ida, fedonish Svar med sitat
Gammel 10-06-09, 11:15   #14
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp, hvorfor går jeg opp?

Men altså! Atkins induksjonsfase skal vanligvis vare i 2 uker og da skal man ligge på ca 20 gr kh om dagen. Man skal ikke spise ferskoster eller noe frukt og bær, og man skal begrense inntak av meieriprodukter som ost med maks 110 gr om dagen, fløte/rømme til 2 ss om dagen.
Etter disse to ukene skal man øke med 5 gr kh i uka ved hjelp av en vedvarende vekttapstige. Man kan være lenger på de forskjellige stigetrinnene dersom man ønsker, men man skal innføre en og en matvare i en viss rekkefølge.
Jeg beklager på dine vegne dersom du har lest den norske utgaven av boka. Den er smekkfull av feil, noe som er innmari trist.
Det kan du lese mer om HER!

De forskjellige fasene til Atkins kan du lese om HER!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 10-06-09, 18:06   #15
annchra
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Halden
Innlegg: 5
annchra er på en erverdig vei

Sv: Hjelp, hvorfor går jeg opp?

Tusen takk alle sammen, for gode råd
Skal ta det med meg videre, og skal samtidig ta meg selv i nakken og telle karb igjen. Jeg har den norske versjonen av boka, og der står det at man kan spise jordbær under fase 2. Stemmer ikke dette likevel? Gikk bare 3 uker på introduksjonsperioden, og har ikke tilført noe annet en jordbær og baconcrisp etter det.
Jeg prøver på å kutte baconcrispet først, og kun unne meg litt jordbær en gang i uka. Så får vi se.
Er jo mange andre positive sider ved dette kostholdet. Ikke er jeg sulten lenger, huden har blitt mye finere og menssmertene har forsvunnet. Fantastisk!


Nok en gang, tusen takk alle sammen

annchra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins, LCHF Svar med sitat
Gammel 10-06-09, 18:13   #16
annchra
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Halden
Innlegg: 5
annchra er på en erverdig vei

Sv: Hjelp, hvorfor går jeg opp?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Men altså! Atkins induksjonsfase skal vanligvis vare i 2 uker og da skal man ligge på ca 20 gr kh om dagen. Man skal ikke spise ferskoster eller noe frukt og bær, og man skal begrense inntak av meieriprodukter som ost med maks 110 gr om dagen, fløte/rømme til 2 ss om dagen.
Etter disse to ukene skal man øke med 5 gr kh i uka ved hjelp av en vedvarende vekttapstige. Man kan være lenger på de forskjellige stigetrinnene dersom man ønsker, men man skal innføre en og en matvare i en viss rekkefølge.
Jeg beklager på dine vegne dersom du har lest den norske utgaven av boka. Den er smekkfull av feil, noe som er innmari trist.
Det kan du lese mer om HER!

De forskjellige fasene til Atkins kan du lese om HER!

Oj, her er det mye som er utelatt i boka. Karbostigen skal herved følges(vin har jeg allerede innført.. Det er jo sommer..). Tusen takk

annchra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins, LCHF Svar med sitat
Gammel 10-06-09, 20:55   #17
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp, hvorfor går jeg opp?

Bare hyggelig! De som har publisert den norske utgaven har vært helt på jordet, synd for brukerne

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hjelp, har stoppet opp ... Hvorfor? IAIA Lavkarbo generelt 1 25-01-09 17:34
Hvorfor? (Hvorfor ketose?) Cammis Spørsmål og svar 3 24-01-09 18:55
Hjelp! Kabo-koma. Hvorfor? Carbokiller Lavkarbo generelt 11 06-01-08 12:31
HJELP! Hvorfor er jeg ute av ketose? Liiiz Ketolysekuren 9 31-10-07 17:32


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no