Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Middag

Oppskrift på plukkfisk?

Middag Har du oppskrift på en god lavkarbomiddag? Merk gjerne oppskriften med dietten den er laget for.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-02-09, 18:51   #1
Thalen
Juniormedlem
 
Thalen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Bergen
Innlegg: 32
Thalen er på en erverdig vei

Oppskrift på plukkfisk?

Jeg har prøvd og søke i hele oppskriftsforumet men finner ingen oppskrift på plukkfisk, er det noen som har en slik oppskrift?

Jeg synes det er så godt men har aldri laget det før, hverken med eller uten karbo

Thalen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-02-09, 19:02   #2
LineJM
Seniormedlem
 
LineJM sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Bergen
Innlegg: 630
LineJM er på en erverdig vei

Sv: Oppskrift på plukkfisk?

Hmm,
Har aldri laget det med oppskrift da, bare på "gefühlen". Du trenger en tykk hvitsaus med løk i, jeg synes det er best om man har i løken etter at sausen har begynt å koke så den ikke blir stekt, du kan også ha i muskat om du liker dette. Så trenger du kokte fiskerester: hvitfisk, røkt,saltet hva du måtte ha. Jeg pleide ha oppi makaroni av og til før i verden men det er jo ikke nødvendig. Man kan gjerne ha i grønnsaker etter smak også. Så er det bare å servere med det tilbehøret man liker best. De som ikke teller kbh kan jo ha poteter til....

Åja! og så må det være godt med pepper i.

__________________

"Don't believe anything you read on the net. Except this. Well, including this, I suppose" -Douglas Adams
"Hey, who wouldn't want to find a frog in their coffee? It's not like the stuff is good to drink anyway, and now you have a frog to play with." Hurog-Kyria
LineJM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Neris and India's Idiot Proof Diet Svar med sitat
Gammel 17-02-09, 19:42   #3
Zincite
Seniormedlem
 
Zincite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.098
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: Oppskrift på plukkfisk?

Har ikke spist plukkfisk siden jeg var barn ble litt lei, selv om det egentlig er veldig godt.
Her er en oppskrift som vel må være ganske lavkarbo. Personlig hadde jeg byttet ut fettet med smør (og brukt litt mer...) - smør er alltid i hus
Og hadde byttet ut melk med fløte, men jeg liker å eksprimentere litt også
Lykke til!

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat
Gammel 17-02-09, 20:32   #4
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: Oppskrift på plukkfisk?

hvis du vil lage hvit saus til, kan du bruke melk/fløte og JKBM

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Oppskrift? buttegull Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 1 16-02-09 18:58
Oppskrift på pai, anyone? Karbokarbo Ketolysekuren 2 21-12-08 20:30
En oppskrift? Tusta85 Oppskrifter 18 18-01-08 10:17
UER Noen som har en oppskrift? lavendel Lavkarbo generelt 2 24-04-07 17:19
Oppskrift på brød? Tøtta Spørsmål og svar 4 03-01-06 22:30


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no