Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Mer celulitter av lavkarbo?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-01-15, 14:26   #1
søtejenta
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 15
søtejenta er på en erverdig vei

Mer celulitter av lavkarbo?

Stopp meg gjerne om jeg tar feil. Celulitter er jo fett(?), når man spiser fett som man jo gjor på lavkarbo, vil man ikke da få mer cellulitter??

søtejenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ? Svar med sitat
Gammel 26-01-15, 14:55   #2
Butterfly83
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 1.069
Butterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvel

Sv: Mer celulitter av lavkarbo?

Jeg får mindre cellulitter av lavkarbo. Cellulitter er vel underhudsfett(?), og det blir det vel kanskje mindre av på lavkarbo ettersom kroppen forbrenner sitt eget fett? Jeg er ikke sikker

Butterfly83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-01-15, 15:58   #3
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.199
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Mer celulitter av lavkarbo?

Hvorfor skulle man få mer cellulitter av å spise fett?

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 26-01-15, 16:46   #4
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Mer celulitter av lavkarbo?

Det lille jeg hadde, forsvant når jeg la om til lchf (det er flere år siden nå )

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-01-15, 17:15   #5
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Mer celulitter av lavkarbo?

Jeg får definitivt mindre når jeg kutter karber....jeg kaller det ikke appelsinhud, men sukkerspinn😄

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 26-01-15, 17:28   #6
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Mer celulitter av lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Jeg får definitivt mindre når jeg kutter karber....jeg kaller det ikke appelsinhud, men sukkerspinn😄

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-01-15, 00:39   #7
Kardemomme
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2015
Innlegg: 50
Kardemomme er på en erverdig vei

Sv: Mer celulitter av lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Jeg får definitivt mindre når jeg kutter karber....jeg kaller det ikke appelsinhud, men sukkerspinn😄

hadde jeg hatt en LIKE knapp nå så hadde du fått den
sier meg bare enig jeg

Kardemomme er avlogget   Min kostholdsfilosofi: generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-01-15, 08:14   #8
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Mer celulitter av lavkarbo?

Omtrent like logisk som at man får hjerteproblemer av å spise fett. Som folk vet nå for tiden, så fører jo ikke metta fett til øket risk for hjertesykdom, så hvorfor skulle fett gi en mere celuitter? Spesielt når kroppen faktisk bruker fettet direkte som energikilde uten å forbrenne en masse karbo først før den bestemmer seg om den trenger fettet eller skal lagre det.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 30-01-15, 08:32   #9
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Mer celulitter av lavkarbo?

Sitat:

Cellulitter er et hudproblem, ikke et fettproblem, sier Howard Murad, hudlege og forfatter av boka «The Cellulite Solution»

Sitat:

Er du ikke interessert i å få flere cellulitter, er det visse matvarer du bør holde deg unna. Og som i de fleste andre tilfeller er det sukker og fritert mat som kommer dårligst ut.
- Sukker binder collagenet og forårsaker en kjemisk forandring som resulterer i hengende hud, og gjør aminosyrene i huden mer mottagelige for skade fra de frie radikalene, sier Murad.
Fritert mat gir økte frie radikaler i blodet. Dette kan forårsake betennelser og dårlig sirkulasjon.

KILDE

Trening og lavkarbo har gjort at jeg ikke har synlige cellulitter lengre, men kutter jeg på trening så kommer de fort snikende igjen.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Celulitter Trude123 Lavkarbo generelt 36 11-11-11 00:22
Celulitter Ada/80 Eurodiett 4 04-03-11 22:21
Lavkarbo eller ikke lavkarbo? hermanlizm Spørsmål og svar 11 24-02-11 15:55
Lavkarbo Brownies, men er den egentlig lavkarbo?? Jolly Spørsmål om matvarer og oppskrifter 8 03-02-11 20:05


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no