Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Dialife.dk - noen tips?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-07-08, 21:15   #1
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Dialife.dk - noen tips?

Hei!

Sitter og tenker jeg skal bestille mama lupes fra dialife. Har dere noen forslag til produkter som er bra, hva enn det måtte være?

Er det enn viss grense jeg må holde meg innenfor for å slippe toll?

Tar imot alle svar og tips med stor takk

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 16-07-08, 22:02   #2
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Dialife.dk - noen tips?

Ingen som har kjøpt noe på dialife.dk? snufs...

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 16-07-08, 22:40   #3
quebec
Seniormedlem
 
quebec sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: sandnes
Innlegg: 757
quebec har en fantastisk aura rundt segquebec har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Dialife.dk - noen tips?

nope, har tenkt på det flree ganger men det blir ikke til.
Men har kjøpt noe fra ei anna som er blitt kjøpt der, en stor pose med noe bakemix.
husker ikke helt hva det het, kan visst lage ALT med det etter at jeg sjekket litt.

men jeg hadde vel snust både på tortillas, pitabrød, noen bars kanskje ,,,,,hm...nå må jeg visst inn og kikke litt :=)

__________________
minus 26kilo -so far




quebec er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lost on the highway Svar med sitat
Gammel 16-07-08, 23:06   #4
Kristin_B
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 41
Innlegg: 41.479
Kristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastisk

Sv: Dialife.dk - noen tips?

Mornings!
Distrea mente jeg hadde greie på dialife, og ga meg linken hit.... og det har hun vel litt rett i
Grensen for å slippe toll, er vel 200 kr. Men dialife er så snille og greie, at de skriver at verdien er under 200 uansett. Den siste pakken min derfra, ble stoppet i tollen, og da sendte hun meg en falsk kvittering på mail, som jeg faxet inn til dem. Så ypperlig service er det i hvert fall! Og de har alltid sendt varene dagen etterpå når jeg har bestilt, men de pleier å bli stående i no toll-greier i noen dager. Kjedelig.

Kan anbefale å kjøpe kokossjokoladene fra Russel Stover. De er heeeelt utrolige!! Bedre enn bounty Farlig gode...
Ellers har jeg bestilt mest Atkins bars, og mama lupes. De er jo også schæææmpegode!

Kristin_B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-07-08, 23:55   #5
annabanana
Medlem
 
annabanana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: møre og romsdal
Alder: 39
Innlegg: 195
annabanana er ny på veien

Sv: Dialife.dk - noen tips?

Dreamfield pastaen er kjempe god. Jeg bestiller mama lupas lefser hver gang jeg bestiller varer på nett.

Beste tipset jeg kan gi deg må vel heller være å handle på neutrition.com
Der er de billigere. så du får mer for under 200 kroner.

__________________


annabanana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-07-08, 08:50   #6
Armagedon
Medlem
 
Armagedon sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Nordland
Innlegg: 74
Armagedon er på en erverdig vei

Sv: Dialife.dk - noen tips?

Heisann!!

Jeg har nettopp bestill meg varer fra dialife for over 1000 kroner..
Venter dem i posten hvilken dag som helst..

Fikk mail fra dem da de dessverre var fri for noen av barene(er ikke storfan av barer,men de er mega praktiske dersom man har dårlig tid en dag, eller har lyst på en "sjokkis") jeg hadde bestilt, men de hadde erstattet dem med mange flere av en annen sort (med samme antall karb ect)
Jeg ble kjempefornøyd! Det kaller jeg service.

Kvitteringen får jeg på mail,dersom det skal bli noe problem i tollen.

Kan hyle ut når jeg har fått pakken!
Bestilte i tilegg til barer: bakemix XL, pasta, tortillas, pita og lavkarbo natchos=)

__________________



Lykke.. på vei til å bli lykkelig
Armagedon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse tænker æ.. Svar med sitat
Gammel 17-07-08, 09:25   #7
Pocahontas
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Lambertseter, Oslo
Alder: 49
Innlegg: 100
Pocahontas er ny på veien

Sv: Dialife.dk - noen tips?

Dette var et supert tips, men da jeg hadde valgt meg ut de fire varene jeg har lyst til å teste, fant jeg ut av leveringstillegget ble på omtrent like mye som produktene...
Så: ingenting på meg.
Marianne

Pocahontas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-07-08, 09:29   #8
Armagedon
Medlem
 
Armagedon sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Nordland
Innlegg: 74
Armagedon er på en erverdig vei

Sv: Dialife.dk - noen tips?

Opprinnelig lagt inn av Pocahontas, her.

Dette var et supert tips, men da jeg hadde valgt meg ut de fire varene jeg har lyst til å teste, fant jeg ut av leveringstillegget ble på omtrent like mye som produktene...
Så: ingenting på meg.
Marianne

Ah.. leveringstilegget tilkommer jo uansett hvor du bestiller fra.. er jo det samme i norge.. men er enig i at det er litt små-skuff for jeg kunne godt tenkt meg å bruke de 180 kronene på mere lav-karbo=)

__________________



Lykke.. på vei til å bli lykkelig
Armagedon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse tænker æ.. Svar med sitat
Gammel 17-07-08, 13:28   #9
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Dialife.dk - noen tips?

Ååååå

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 17-07-08, 13:29   #10
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Dialife.dk - noen tips?

tusen takk alle sammen skulle det stå over der ja

Ble så ivrig over alle svarene at jeg trykte send med en gang

I kveld skal det bestilles ja

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 25-07-08, 11:42   #11
Armagedon
Medlem
 
Armagedon sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Nordland
Innlegg: 74
Armagedon er på en erverdig vei

Sv: Dialife.dk - noen tips?

Fikk varene mine på onsdag! er noe med det lykkeligste ketolysemennesket på jord!

Det har gådd gjennom tollen uten problemer, å da jeg åpnet esken fikk jeg meg en kjempe overaskelse! Jeg hadde fått en mail der de baklaget at de var utsolgt for en av atkins barene jeg skulle kjøpe, men at de hadde sendt med kompensasjon i form av noen andre barer..

12 STK!!! jeg fikk alltså 12 stk barer og sjokolader av ulik lav-karbo art, som trøst for at jeg ikke kunne få de 4 jeg hadde bestillt! gratis!
Å der var myyye godt


Kjøpte bakemix XL, pannekakemix (den var ikke god! stekte opp hele røra i går,men de smakte kun egg.. jeg kastet dem inn i ovnen med ost,bacon,løk og paprika å stekte dem gylden. Liksom pizza.. MYYE bedre da!)

atkinsbarer, må skryte av coockie dough`en.. de er skikkelig digg!


å så kjøpte jeg endel go light "karameller" nydelig alle sammen, men anbefaler varmest de med frukt og MINT

__________________



Lykke.. på vei til å bli lykkelig
Armagedon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse tænker æ.. Svar med sitat
Gammel 25-07-08, 11:54   #12
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Dialife.dk - noen tips?

Å det er kundeservice det
Håper så inderlig at min pakke er i posten i dag. Har kjøpt noen sånne karameller og drops sammen med mamalupene og pitabrødene. Håper bare på at det er godt

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 25-07-08, 14:06   #13
Armagedon
Medlem
 
Armagedon sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Nordland
Innlegg: 74
Armagedon er på en erverdig vei

Sv: Dialife.dk - noen tips?

Oh.. glemte jo helt av nachosen min!
Gjett om jeg skal spise nachos en kveld når barna er i seng=)

De golighty karamellene var super digge alle sammen som sagt, er mint-fan så derfor ble de en favoritt, men de med kaffe og frukt var også kjempe gode!

Tok vell ikke mere en en liten uke fra ordren var sendt fra danmark til jeg hadde den på postkontoret.. å jeg bor jo nord i landet=)

__________________



Lykke.. på vei til å bli lykkelig
Armagedon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse tænker æ.. Svar med sitat
Gammel 25-07-08, 14:10   #14
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Dialife.dk - noen tips?

Er det masse karbs i nachoene eller? Må kanskje bestille de neste gang da
Har fått mail om at den er på vei så den bør egentlig være her. Tror jeg bestilte søndag eller noe. Men med min typiske flaks så står den nok på ett eller annet tollkontor rundt om i landet...hehe

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 28-07-08, 21:54   #15
Benzo
Seniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2005
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 649
Benzo er en juvelBenzo er en juvelBenzo er en juvel

Sv: Dialife.dk - noen tips?

Har fått pakke fra Dialife og der var det mye godt. Smørbrødkjeksene var kjempegode, så nå blir det ost og kjeks igjen.
Pitabrødene var også gode på smak.

Benzo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tja.... Svar med sitat
Gammel 29-07-08, 13:57   #16
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Dialife.dk - noen tips?

Fikk pakken min i går og mama lupene var helt supre + gotteriet da

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 23:07   #17
nattergal
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4
nattergal er på en erverdig vei

Sv: Dialife.dk - noen tips?

Jeg tør ikke bestille ettersom det kan bli stoppet i tollen. Har angst for det. Men om noen av dere skal bestille kan dere da gi beskjed til meg? Så kan vi dele på det gebyret + at jeg betaler porto og litt for tort og svie for arbeidet det evt måtte bli på dere å videresende til meg? Om noen kunne hjulpet meg med dette hadde jeg blitt kjempeglad

nattergal er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Målet er å prøve ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-08-08, 14:44   #18
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Dialife.dk - noen tips?

Blir det stoppet i tollen så sender dialife en kvittering til deg på mail som du kan vise tollkontoret, altså verdien av det. Jeg handlet for nesten 400 kr og på pakken sto det for 156.5 så de vet hva de driver med
Kan jo også bestile for under 200 kr (porto kommer i tillegg) så slipper du å bli bekrymret
Jeg har akkura bestilt og tror det blir en stund til neste gang, må se om jeg tåler mama lupene og sånt først når det gjelder vektnedgang.

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvilke grønnsaker er bra da? Noen som kan gi meg ett lite tips for en dag med mat? Hønemor Ketolysekuren 12 11-10-08 12:02
Trenger noen tips i jungelen jeg Lil@ Spørsmål og svar 2 01-02-07 20:52
Noen gode tips om lavkarbo ferdighprodukter? Distrea Spørsmål om matvarer og oppskrifter 12 26-01-07 22:27
Jeg spiser ikke nok! Noen tips? Mint Spørsmål og svar 24 24-11-06 21:17
Noen tips ang alkoholinntak..? Ariel Lavkarbo generelt 1 07-10-06 14:35


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no