Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 18-04-11, 19:16   #7226
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Noen tips om en god solkrem (hovedsaklig til ansikt) som trekker inn raskt, og ikke blir liggende oppå huden og være blank og klissete? Jeg vet jeg trenger solfaktor når sola kommer for fullt, men vanligvis blir jeg brent istedet, siden jeg hater å ha gøgg på huden...

Jeg bruker L'Oreal Solar Expertise for ansiktet SPF 15, nettopp for det at jeg ikke synes den er så klissete. Kjøper den på Vita, rundt en 100-lapp, men det er kanskje på tilbud?? Piz Buin sin ansiktskrem går ann, men er noe mer klissete, men det betyr at den også er mer vannfast så det spørs jo i hvilke anledninger du skal bruke den.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 18-04-11, 19:45   #7227
fridr
Medlem
 
fridr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Alder: 37
Innlegg: 217
fridr er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Til dere gifte:
noen som har peiling på hva det koster sånn ca. å gifte seg i kirka? Det koster vel noe, ikke sant?
Driver og lager budsjett, nemlig...

__________________



fridr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Uten sukker og gluten
Gammel 18-04-11, 20:38   #7228
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av fridr, her.

Til dere gifte:
noen som har peiling på hva det koster sånn ca. å gifte seg i kirka? Det koster vel noe, ikke sant?
Driver og lager budsjett, nemlig...

Ringe til kirka og spør kanskje, eller rettere sagt menighetskontoret Veit venninna mi betalte 12-1500 til kirka, men det var for det at hun ikke hørte til i den kirka. Men prisen varierer vel kanskje fra kirke til kirke.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 18-04-11, 20:42   #7229
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen som har prøvd hudpleieproduktene til Vossabia ?

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 18-04-11, 21:07   #7230
Egwene
Seniormedlem
 
Egwene sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Nord-Trøndelag
Alder: 33
Innlegg: 692
Egwene er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Noen tips om en god solkrem (hovedsaklig til ansikt) som trekker inn raskt, og ikke blir liggende oppå huden og være blank og klissete? Jeg vet jeg trenger solfaktor når sola kommer for fullt, men vanligvis blir jeg brent istedet, siden jeg hater å ha gøgg på huden...

MD Formulations Moisture Defens Antioxidant SPF 20?!
Fuktighetskrem og solkrem i ETT!
Jeg skal skaffe meg denne når jeg får lønning.
Kan skaffes på http://www.feelunique.com

__________________
Egwene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og styrketrening
Gammel 18-04-11, 21:16   #7231
j88
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 35
Innlegg: 512
j88 er en juvelj88 er en juvelj88 er en juvel

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Noen tips om en god solkrem (hovedsaklig til ansikt) som trekker inn raskt, og ikke blir liggende oppå huden og være blank og klissete? Jeg vet jeg trenger solfaktor når sola kommer for fullt, men vanligvis blir jeg brent istedet, siden jeg hater å ha gøgg på huden...

http://www.blivakker.no/product/MDF0...kin-types-75ml- denne er jeg veldig fornøyd med.

j88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egen
Gammel 18-04-11, 21:37   #7232
Imp
Seniormedlem
 
Imp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hurum
Alder: 45
Innlegg: 1.075
Imp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av fridr, her.

Til dere gifte:
noen som har peiling på hva det koster sånn ca. å gifte seg i kirka? Det koster vel noe, ikke sant?
Driver og lager budsjett, nemlig...

Hvis dere bor i kommunen der kirken er, trenger dere ikke betale noe. Ellers er det en avgift som varierer fra kirke til kirke, men ca 1000-2000 ligger det nok på. ELlers er jeg usikker på hvordan det er med kirke der man er født, om du for eksempel har flyttet fra kommunen du er oppvokst i, men likevel ønsker å gifte deg der, jeg tror kanskje ikke du trenger å betale noe da heller.

__________________

(Tio)mamma til Snuppa 07 og Fjokken 10 og gift med Skycrane
Barna våre er et resultat av lavkarbo da jeg har PCOS
Og så er jeg minus 27 kg!



Imp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 19-04-11, 08:31   #7233
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Imp, her.

Hvis dere bor i kommunen der kirken er, trenger dere ikke betale noe.

Stemmer ikke helt, du betaler ikke (eller svært lite) til den kirken du hører til. Jeg har 4 (!!!) kirker innen 5 minutters gange rundt meg, men jeg hører bare til en av dem.

Det beste er å ringe til den kirken du har tenkt å gifte deg i og spør, da får du ihvertfall et skikkelig svar.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 19-04-11, 16:07   #7234
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Er det noen som har erfaring med Manometri og 24t ph-måling?

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 19-04-11, 23:21   #7235
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg husker å ha lest om et fotoalbumprogram som kunne gjenkjenne ansikter og tagge dem. Klarer visst ikke å google rett nå, fordi jeg finner det ikke. Noen som vet hvilket program jeg sikter til? Jeg fant noe som er laget av det onde fruktselskapet, men det var IKKE det.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 19-04-11, 23:27   #7236
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Jeg husker å ha lest om et fotoalbumprogram som kunne gjenkjenne ansikter og tagge dem. Klarer visst ikke å google rett nå, fordi jeg finner det ikke. Noen som vet hvilket program jeg sikter til? Jeg fant noe som er laget av det onde fruktselskapet, men det var IKKE det.

Tror jeg begynner å bli litt trøtt gitt og at det gikk utover googleskills. Hm, fant endelig ut hvordan man skulle søke på dette og fant flere programmer. Blant annet Picasa har visst den funksjonen. Så jeg prøver det.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 19-04-11, 23:48   #7237
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har en venninne som er en travel dame. Hun jobber lange dager, trener og er "sunnheten" selv.
Men, hun koser seg med 2-3 glass vin hver kveld, hun sier dette er hennes lille kos. Hun har ikke mann eller barn.
Vi pratet litt om dette, og ble ikke enige om man kan bli avhengig av alkohol uten å være alkoholiker..

Hun mener selvsagt at hun ikke er avhengig, men jeg tror hun er det. Hun vil helst ikke gå på besøk hvor hun må bruke bilen, siden hun skal ha sine vinglass uansett hvor hun er. Må hun kjøre, er hun snar til å kjøre hjem, for hun skal roe ned for kvelden med sine glass.

Siden hun fungerer bra og styrer jobben, og ikke drikker mye, så er hun ikke alkoholiker, og ikke avhengig. Sier hun.

Jeg lurer derfor på om man kan bli avhengig, selv om man ikke drikker så mye man innbiller seg en alkoholiker gjør?

Har vært gift med en alkoholiker, så jeg vet hvordan en "ordentilg en" oppfører seg...
Vanskelig spørsmål, og vanskelig å forklare dette skikkelig.

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 20-04-11, 00:28   #7238
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Det der er helt klart alkoholisme.
Nå får jeg ikke høre hennes side av saken, men om hun offrer tid for glassene sine slik du sier at hun reiser hjem tidlig bare for å drikke, så er det noe galt. Jeg har flere medlemmer i familien min som er under sterk alkoholisme, narko og all annen dritt og jeg vet hvordan de er. Både hvordan de startet og hvordan de endte, og det der høres ut som et tidlig stadie,men fortsatt et stadie.
2-3 glass i løpet av en hel helg bare for kosen, kan være normalt, men ikke 2-3 HVER kveld.

Vil også si at å være alkoholiker har ikke nødvendigvis noe med mengden de drikker å gjøre, men hvilket forhold de har til drikken sin.

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 20-04-11, 09:54   #7239
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Egwene, her.

MD Formulations Moisture Defens Antioxidant SPF 20?!
Fuktighetskrem og solkrem i ETT!
Jeg skal skaffe meg denne når jeg får lønning.
Kan skaffes på http://www.feelunique.com

Ai, men den koster jo langt over tollgrensa.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett
Gammel 20-04-11, 10:04   #7240
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av fridr, her.

Til dere gifte:
noen som har peiling på hva det koster sånn ca. å gifte seg i kirka? Det koster vel noe, ikke sant?
Driver og lager budsjett, nemlig...

Om en av dere sogner til denne kirka er det vel gratis? Kanskje med unntak av Nidarosdomen om jeg ikke husker helt feil (en del år siden jeg sto brud...). Vi giftet oss i en kirke ingen av oss sognet til og betalte en femhundrings eller noe tror jeg, men dette er 13 år siden. Ring kirkekontoret og spør.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 20-04-11, 10:07   #7241
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

Hun mener selvsagt at hun ikke er avhengig, men jeg tror hun er det. Hun vil helst ikke gå på besøk hvor hun må bruke bilen, siden hun skal ha sine vinglass uansett hvor hun er. Må hun kjøre, er hun snar til å kjøre hjem, for hun skal roe ned for kvelden med sine glass.

Disse punktene viser med all mulig tydelighet at hun er inne på en meget farlig vei. Hun er avhengig av vinglassene sine og om hun ikke kan kalles alkoholiker riktig ennå så er hun der ganske snart. Jeg mener hun allerede er der.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 20-04-11, 12:05   #7242
Mtenn100
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Akershus/Bærum
Alder: 68
Innlegg: 28
Mtenn100 er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Så på en annen nettside (lavkarbobutikk) noe som het KETOSTIX. Tydeligvis en urintest. Noen som kjenner til den og kan forklare meg verdien/hensikten?
Mens vi er inne på temaet:
- er det slik at alle har en mye kraftigere lukt av urinen når man er på lavkarbo (eller ketose)? Jeg har veldig klart den erfaringen.

Mtenn100 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
Gammel 20-04-11, 12:16   #7243
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Mtenn100, her.

Så på en annen nettside (lavkarbobutikk) noe som het KETOSTIX. Tydeligvis en urintest. Noen som kjenner til den og kan forklare meg verdien/hensikten?
Mens vi er inne på temaet:
- er det slik at alle har en mye kraftigere lukt av urinen når man er på lavkarbo (eller ketose)? Jeg har veldig klart den erfaringen.

Ketostix brukes av mange for å sjekke hvorvidt det er ketoner i urinen - mange "nybegynnere" synes det er betryggende å ha et sånt bevis, men det er lett å henge seg for mye opp i dem også. Det er jo ikke sånn at stixen bestemmer om du spiser riktig eller ikke, i tillegg kan utslag påvirkes av høyt vanninntak og andre faktorer.

Og nei, ikke alle får kraftig lukt av urinen, men mange gjør. Jeg får det ikke - alle mine toalettbesøk er aldeles odørfrie - men det blir veldig grønt, da. Neongrønt.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett
Gammel 20-04-11, 12:24   #7244
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt vide bukser i str 48/50?

Alle buksene er jo så smale nå for tiden... Har ikke all verden til utvalg i butikker her heller. Har vært innom noen nettbutikker, men finner ikke mange som fører store størrelser...

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg
Gammel 20-04-11, 12:29   #7245
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av kennygirl, her.

Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt vide bukser i str 48/50?

Alle buksene er jo så smale nå for tiden... Har ikke all verden til utvalg i butikker her heller. Har vært innom noen nettbutikker, men finner ikke mange som fører store størrelser...

Hvor vil du at de skal være vide? Lårene eller leggene? Klesshopping er satt på vent for meg, så jeg kan ikke svare på det. Men jeg har fått med meg at sleng er på vei inn igjen. Gode nyheter for pæreformede mennesker som meg som ikke passer å gå med noe som går inn nederst på beinet. Ikke får jeg på meg bukser som går innover på leggene en gang... Det er såvidt jeg får på meg bukser som verken går ut eller inn i leggene.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 20-04-11, 12:34   #7246
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 41
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

hvis du finner en butikk som foerer nicole jeans, saa har de en modell som heter sara, den har vidde i baade legg og laar, samt hoyt liv. for meg som har lymfeoedem i leggene er smale bukser et sant helvete, men disse sitter som stopt koster ca 400kr der jeg kjoeper de.

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf
Gammel 20-04-11, 12:42   #7247
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Hvor vil du at de skal være vide? Lårene eller leggene? Klesshopping er satt på vent for meg, så jeg kan ikke svare på det. Men jeg har fått med meg at sleng er på vei inn igjen. Gode nyheter for pæreformede mennesker som meg som ikke passer å gå med noe som går inn nederst på beinet. Ikke får jeg på meg bukser som går innover på leggene en gang... Det er såvidt jeg får på meg bukser som verken går ut eller inn i leggene.

Fra midt på lårene. Jeg har store lår og de ser bare større ut om jeg bruker smale bukser eller bukser med sleng eller bootbut
Har også mye mindre overkropp enn underkropp, så buser er alltid vide i livet når de passer i lårene

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg
Gammel 20-04-11, 12:43   #7248
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Sanney, her.

hvis du finner en butikk som foerer nicole jeans, saa har de en modell som heter sara, den har vidde i baade legg og laar, samt hoyt liv. for meg som har lymfeoedem i leggene er smale bukser et sant helvete, men disse sitter som stopt koster ca 400kr der jeg kjoeper de.

Takk for tips. Kanskje jeg kan finne de på nett også. Mye lettere å lete hvis jeg har noe bestemt å lete etter...

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg
Gammel 20-04-11, 12:44   #7249
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av kennygirl, her.

Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt vide bukser i str 48/50?

Alle buksene er jo så smale nå for tiden... Har ikke all verden til utvalg i butikker her heller. Har vært innom noen nettbutikker, men finner ikke mange som fører store størrelser...

Trooor jeg har sett både slengbukser og sånne vide "dressbukser" i stor-avdelingene på Kappahl og/eller Lindex, men jeg husker denne problematikken godt... helt utrolig at det er så vanskelig å finne flatterende bukser over str 44. Ellers så ville jeg anbefalt Zizzi, men jeg er usikker på om de har nettbutikk, eller avdeling i nærheten av deg. Det var i alle fall der jeg gjorde all buksehandelen min for noenogtjue kilo siden...

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett
Gammel 20-04-11, 12:57   #7250
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen som pleier å handle f.eks hos Ellos?
Jeg har gjort det et par ganger, og måttet sende tilbake nesten alt fordi det ikke er pent på meg, eller ikke passer.
Skal det være så vanskelig å handle over postordre?? Eller er det bare meg som er håpløs når jeg velger klær? Flere enn meg som får klær som slett ikke blir bra på?

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 2 (0 medlemmer 2 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no