Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Kake/dessert og snacks

Rødsaus

Kake/dessert og snacks Her kan du poste dine lavkarbo-oppskrifter av desserter, snacks, lavkarbokaker og andre lavkarbovennlige godterier.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-12-06, 19:05   #1
ELLINOR
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2005
Alder: 52
Innlegg: 65
ELLINOR er ny på veien

Rødsaus

har planlagt å lage riskrem med cottage cheese og kremfløte. hadde tentkt å ha rødsaus, leste et sted her at man kunne bruke sterk funsaft og fiberhusk. Har noen av dere prøvd det?

ELLINOR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: KETOLYSEKUREN Svar med sitat
Gammel 13-12-06, 19:31   #2
Enid
Seniormedlem
 
Enid sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 3.583
Enid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressurs

Sv: RØdsaus

Ikke prøvd det, men bringebær/jordbær kjørt med stavmikseren med litt splenda fungerer veldig bra!

Enid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 13-12-06, 20:02   #3
ELLINOR
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2005
Alder: 52
Innlegg: 65
ELLINOR er ny på veien
Wink

Sv: RØdsaus

ja det går jo ann, blir en del karber av det. jeg er veldig opptatt av at karbene skal komme av grønnsaker som er veldig viktig på ketolyse der man ikke skal spise mer en 15 for dag, men for en gang i blant er det jo godt mulig å gjøre unntak

ELLINOR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: KETOLYSEKUREN Svar med sitat
Gammel 14-12-06, 00:04   #4
Gamla
Potius sero, quam numquam
 
Gamla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Innlegg: 1.103
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Sv: RØdsaus

Bruk gelatin og Fun Light. 3 plater ( mer/eller mindre,- alt etter hvor tykk du ønsker sausen) til ca. 1 liter saft. Visp opp sausen når den er stivnet.

__________________
Stor klem fra Gamla!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat
Gammel 14-12-06, 00:04   #5
Ziggy
Gjest
 
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 56
Innlegg: 1.123
Ziggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastisk

Sv: RØdsaus

Opprinnelig lagt inn av Enid, her.

Ikke prøvd det, men bringebær/jordbær kjørt med stavmikseren med litt splenda fungerer veldig bra!

Tror jeg ville ha brukt jordbær, sånn at du slipper å ha bringebærsteinene i sausen, hvis du ikke har en blender med fruktsil da...

Ellers så tror jeg Komkaris råd er det beste...


.


Sist redigert av Ziggy : 17-04-07 kl 21:12.
Ziggy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz / Optimal Ernæring Svar med sitat
Gammel 16-12-06, 00:20   #6
ELLINOR
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2005
Alder: 52
Innlegg: 65
ELLINOR er ny på veien

Sv: RØdsaus

JA JEG TENKTE LITT PÅ PÅ GELATIN, MEN TENKTE AT DEN BLE ENTEN FOR STIV ELLER IKKE NOE. hAR OGSÅ FUNNET TIPS MED Å JEVNE FUNSAFT MED FIBERHUSK, SKAL PRØVE DET OGSÅ

ELLINOR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: KETOLYSEKUREN Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no