Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Spis deg ned i vekt med Skaldeman

Räkna med förstånd

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 31-01-06, 09:38   #1
ssskaldeman
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Sörmland, Sverige
Alder: 82
Innlegg: 316
ssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjent

Räkna med förstånd

Hej! Ja, jag tar en titt in i alla fall för att se att allt flyter.

Räknar gör man i början för att lära sig vad det handlar om. Efter några dagar vet man vad den vanliga maten innehåller och då kan man äta vidare längs samma spår.

Tänk på att kroppen inte räknar som vi. Det är inte alls nödvändigt att finräkna på varje måltid. Då blir viktminskningen ett halvtidsjobb. Man ska självklart inte börja någon måltid med mycket karbohydrater, men annars kan man äta ganska fritt. När man väl lärt sig vad maten innehåller.

Själv äter jag ganska fritt i två mål och rättar till till det hela vid dagens sista måltid. Har jag ätit mina karbohydrater under dagen äter jag bara kött och fett till middagen. Har jag inte ätit några karbohydrater alls lassar jag på med ett berg av sallad till middagen.

Efter några månader har du lärt känna din kropp och då vet du exakt hur det du äter påverkar din vikt. Sen har du en enkel resa.

Sten Sture

ssskaldeman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 31-01-06, 09:59   #2
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 57
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Sv: Räkna med förstånd

Jepp! det er sånn jeg også utfører dietten min. Skaldeman räknar med förstånd.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Info om diverse grønnsaker og frukt mofe Generell ernæringsdebatt 16 22-12-09 00:54
En litt lengre innføring i PCOS Albertine PCOS og karbohydratkontroll 1 27-10-08 00:03
noen som vet noe.. sommerfugl Fysisk og mental helse 31 02-07-05 17:01
er du sukkerslave? sommerfugl Generell ernæringsdebatt 4 26-01-05 18:26


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no