Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Vekktap og andres bemerkninger og tilbakemeldinger

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-01-11, 14:25   #1
Señora
Seniormedlem
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 806
Señora har en fantastisk aura rundt segSeñora har en fantastisk aura rundt seg

Vekktap og andres bemerkninger og tilbakemeldinger

Jeg har nå tatt av 13+ kilo og bmi en min tilsier fremdeles at jeg er i kategori Fedme.

En kollega av meg sa nå at jeg var tynn nok og ikke burde gå mer ned i vekt.

Jeg er 162 cm høy og veier 84 kilo.

Hva er det som gjør at folk sier sånn?

Andre sier ingenting, men stirrer, andre igjen er overlykkelig på mine vegne og sier jeg er flink og flott og alt det der.

Hvilke reaksjoner får dere på vekttapet deres?

Señora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med telling av kalorier Svar med sitat
Gammel 16-01-11, 14:33   #2
Cassiopeia
Seniormedlem
 
Cassiopeia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 582
Cassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snill

Sv: Vekktap og andres bemerkninger og tilbakemeldinger

Opprinnelig lagt inn av Señora, her.

En kollega av meg sa nå at jeg var tynn nok og ikke burde gå mer ned i vekt.
Jeg er 162 cm høy og veier 84 kilo.
Hva er det som gjør at folk sier sånn?

Det er ikke godt å si, men jeg gjetter at han ser en enorm forskjell fra før, og faktisk opplever deg som tynn fordi han sammenligner med utgangspunktet.
Kanskje er han også av dem som liker jenter med "litt å ta i" bedre enn den tynne varianten, slik at du risikerer å bli mindre attraktiv i hans øyne enn før?

Folk er generelt rare, og de sier så mye rart.
Hold fast på de gode tilbakemeldingene, og prøv å le (jeg vet det er ca umulig) av de negative.

Hvilke reaksjoner jeg får?
Ca ingen, og det irriterer meg
Hei verden! Vær så snill og se meg, jeg trenger motivasjon!

__________________



Journalen min
Cassiopeia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert er vel beste ordet. Nesten ketogent, men ligger nærmere Lindberg enn Ketolyse nå Svar med sitat
Gammel 16-01-11, 15:14   #3
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Vekktap og andres bemerkninger og tilbakemeldinger

Opprinnelig lagt inn av Señora, her.

En kollega av meg sa nå at jeg var tynn nok og ikke burde gå mer ned i vekt.

Jeg er 162 cm høy og veier 84 kilo.

Hva er det som gjør at folk sier sånn?

Det høres ut som om vedkommende prøvde å gi deg et kompliment. Folk har rare måter å uttrykke seg på av og til, og det er ikke så lett for utenforstående å sette seg inn i at feks dette med overvekt er mye mer komplekst for den som sliter med det enn bare om man ser ok ut eller ikke i noens øyne. Jeg mener, folk tenker ikke sånn, jeg er rimelig sikker på at folk bare tenker "Jeg synes du er fin", punktum.

I jula snakket et familiemedlem med meg om hvorvidt jeg kunne være interessert i varmtvannssvømming og sånt, og tilføyde "Ja, for du har jo ikke noe å være flau for nå". Jeg må innrømme at det svidde litt umiddelbart - siden det indikerer en oppfatning av meg som både innebærer at jeg hadde noe å være flau for før, og at jeg er en sånn som ville latt sjenanse hindre meg fra å gjøre noe - men, man må bare trekke pusten, og innse at det er ikke sånn ment. Folk har ikke alltid så god kobling mellom hva de sier og hva de mener. Alt i alt så var det ment som et kompliment, og da er det bare det jeg velger å ta med meg videre.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 16-01-11, 15:30   #4
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Vekktap og andres bemerkninger og tilbakemeldinger

Til meg sier noen :åh så tynn du er blitt:men jeg har faktisk ca.8-10kilo igjen da.Mens andre sier ingenting fordi om de vet at jeg holder på med dette.Vil liksom ikke snakke om det eller nevne en ting om at jeg har tatt av
Så det er forskjellig ja hva folk rundt oss mener og sier

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-01-11, 16:12   #5
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Vekktap og andres bemerkninger og tilbakemeldinger

Men det er jo søren meg ikke enkelt heller! Kjenner ei som har gått ned en del i vekt og det hendte jeg kommenterte at hun er så flink med maten og slike ting uten direkte å kommentere vekta. Så var det en annen som kommenterte at hun hadde gått ned så mye og fikk til svar at hun ikke ville at noen skulle snakke om det for da fikk hun sånn prestasjonsangst og ble redd for å gå opp i vekt igjen. Med det i minnet sa jeg ikke noe mer om saken.

En tid senere kommenterte en tredje at hun hadde gått bed så mye og jeg slengte på en liten kommentar om at "Ja, XX er så flink med både mat og trening at!" og da var svaret:"Men hvorfor har du ikke sagt det før?" Jeg så forbauset på henne:"Men du sa jo til YY at du ikke vil ha kommentarer på det!" *sukk*

Er det rart jeg ikke tør åpne kjeften og si et kløya ord om noens vektnedgang? Det blir jo tatt feil opp uansett. I tillegg til at jeg ofte ikke ser at en eller annen har gått ned i vekt, det være seg både 5 og 10 kg, jeg er ekstremt utakknemlig å være i nærheten av om man håper på slike komplementer.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 16-01-11, 16:16   #6
Queen of Wands
Medlem
 
Queen of Wands sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Buskerud
Innlegg: 390
Queen of Wands er ny på veien

Sv: Vekktap og andres bemerkninger og tilbakemeldinger

Opprinnelig lagt inn av Señora, her.

Jeg har nå tatt av 13+ kilo og bmi en min tilsier fremdeles at jeg er i kategori Fedme.

En kollega av meg sa nå at jeg var tynn nok og ikke burde gå mer ned i vekt.

Jeg er 162 cm høy og veier 84 kilo.

Hva er det som gjør at folk sier sånn?

Andre sier ingenting, men stirrer, andre igjen er overlykkelig på mine vegne og sier jeg er flink og flott og alt det der.

Hvilke reaksjoner får dere på vekttapet deres?

Det med stirringa har jeg opplevd en del av ja. Heldigvis er det ikke så mange som sier noe. Jeg har en venninne jeg jeg snakker med vekttapet om, men hun er av typen som aldri sier noe dumt, så det går bra.

__________________





5 kg til påske
Queen of Wands er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 16-01-11, 18:52   #7
Señora
Seniormedlem
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 806
Señora har en fantastisk aura rundt segSeñora har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vekktap og andres bemerkninger og tilbakemeldinger

Det er en dame som sa det til meg, og hun er ikke slank selv.

Señora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med telling av kalorier Svar med sitat
Gammel 16-01-11, 18:53   #8
Señora
Seniormedlem
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 806
Señora har en fantastisk aura rundt segSeñora har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vekktap og andres bemerkninger og tilbakemeldinger

En annen mannlig kollegas reaksjon var:

Høh, er du klar over at hele ræva di forsvinner nå?

Jeg svarte: "Håper da det, det er jo det som er poenget".

Men han tar jeg med en klype salt altså, han mener det bare godt.

Señora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med telling av kalorier Svar med sitat
Gammel 16-01-11, 18:55   #9
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Vekktap og andres bemerkninger og tilbakemeldinger

heldigvis bare positive kommentarer :P og ingen har sagt jeg er "tynn nok" heldigvis.

har jo igjen 15-20 kg jeg vil ned så.. Men har gått ned en del og flere har kommentert det og det er jo kjekt

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 16-01-11, 18:57   #10
lifejack
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 968
lifejack er en juvellifejack er en juvellifejack er en juvel

Sv: Vekktap og andres bemerkninger og tilbakemeldinger

Opprinnelig lagt inn av Señora, her.

Det er en dame som sa det til meg, og hun er ikke slank selv.

Det høres ut som om dette er en dame med lav selvtillit, og som har prøvd og prøvd å gå ned i vekt selv uten å klare det. Hun har kanskje følt en viss tilknytning til deg siden du også har hatt litt former, men nå som hun ser at du har gått ned, blir hun både ufrivillig sjalu og redd for å miste det båndet hun kanskje ikke engang vet at hun har til deg... sa hobbypsykologen

lifejack er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dag Viljen Poleszynski er en bra mann:) Svar med sitat
Gammel 16-01-11, 19:04   #11
alexsandra
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 284
alexsandra er på en erverdig vei

Sv: Vekktap og andres bemerkninger og tilbakemeldinger

Opprinnelig lagt inn av Señora, her.

En annen mannlig kollegas reaksjon var:

Høh, er du klar over at hele ræva di forsvinner nå?

Jeg svarte: "Håper da det, det er jo det som er poenget".

Men han tar jeg med en klype salt altså, han mener det bare godt.

må bare slenge inn en kommentar at jeg syns det var bra svart

alexsandra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: nytt forsøk på ketolyse kuren (15.6) Svar med sitat
Gammel 16-01-11, 19:14   #12
alexsandra
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 284
alexsandra er på en erverdig vei

Sv: Vekktap og andres bemerkninger og tilbakemeldinger

jeg var så vidt inn på en annen tråd om at jeg hugger huet av hvis noen sier jammen du er jo ikke sååå stor og min komentar ta på deg 2 15kg sekker så vet du hvordan det er,
jeg fikk positive tilbakemelding av andre her på forumet om det kanskje faktisk de som sier det mener det godt. har tenkt på tilbake meldingene jeg fikk*tenkeboksen* kanskje jeg skal prøve og bli flinkere og ta til meg det positive og si TAKK.
hvis folk stirrer så stirrer jeg tilbake veldig effektivt og se de rett i øya

alexsandra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: nytt forsøk på ketolyse kuren (15.6) Svar med sitat
Gammel 16-01-11, 23:11   #13
sistegang
Seniormedlem
 
sistegang sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 60
Innlegg: 714
sistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlys

Sv: Vekktap og andres bemerkninger og tilbakemeldinger

Jeg skal ta av ca 20 kg til, så sjøl om jeg har forandra meg mye (-49 kg) blir jeg sur om noen sier at jeg er slank nok. Og særlig når det er slanke, yngre enn meg som sier det. Og det er stadig noen som sier det. Unner de meg ikke å bli normal?

__________________


sistegang er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-01-11, 23:35   #14
Etherena
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 179
Etherena er på en erverdig vei

Sv: Vekktap og andres bemerkninger og tilbakemeldinger

-----


Sist redigert av Etherena : 27-05-11 kl 20:52.
Etherena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 17-01-11, 08:49   #15
jvb
Seniormedlem
 
jvb sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Kristiansand
Alder: 47
Innlegg: 634
jvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlys

Sv: Vekktap og andres bemerkninger og tilbakemeldinger

Opprinnelig lagt inn av Señora, her.

En kollega av meg sa nå at jeg var tynn nok og ikke burde gå mer ned i vekt. Jeg er 162 cm høy og veier 84 kilo.
Hva er det som gjør at folk sier sånn?

H*n tror at du har det helt forferdelig siden du åpenbart tvangssulter deg for å gå ned i vekt, og synes at du fortjener å ha det bra nå istedet ?

__________________
You think it's FOOD you're eating?
jvb er avlogget   Min kostholdsfilosofi: IF - LCKD Svar med sitat
Gammel 17-01-11, 17:06   #16
babydoll
Medlem
 
babydoll sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 245
babydoll er ny på veien

Sv: Vekktap og andres bemerkninger og tilbakemeldinger

Jeg får skikkelig dårlig selvtillit hver gang noen bemerker at jeg har gått ned i vekt. Jeg har liksom alltid benektet for meg selv at jeg har vært overvektig, så det svir fremdeles når jeg hører sånne kommentarer.

Jeg pleier reagere med å forklare at jeg spiser lavkarbo for helseeffekten (noe som også er sant!) og at vektnedgang bare er en fin bieffekt.

babydoll er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - langtidsperspektiv Svar med sitat
Gammel 17-01-11, 17:20   #17
Queen of Wands
Medlem
 
Queen of Wands sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Buskerud
Innlegg: 390
Queen of Wands er ny på veien

Sv: Vekktap og andres bemerkninger og tilbakemeldinger

Babydoll, skjønner godt hva du mener. Synes egentlig folk burde være litt mer lydhøre og vente på signal fra den som "krymper". Selv bruker jeg ikke gi komplimenter som går på kropp i det hele tatt, pleier å begrense meg til hår og klær - hvis jeg har noe positivt å si da, men prøver ikke å vinkle det slik at det oppfattes som "hårfasongen du hadde før var crap". Det er jo litt den følelsen man kan få når noen kommenterer kropp: Nå ser du OK ut, men før var du feit og stygg...

__________________





5 kg til påske
Queen of Wands er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 17-01-11, 17:25   #18
babydoll
Medlem
 
babydoll sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 245
babydoll er ny på veien

Sv: Vekktap og andres bemerkninger og tilbakemeldinger

Ja nemlig, akkurat sånn jeg mente. Blir gjerne snytfornærma når folk kommenterer "OJ NÅ VAR DU SKIKKELIG FIN PÅ HÅRET ALTSÅ" når jeg har farga/klippet det også.

babydoll er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - langtidsperspektiv Svar med sitat
Gammel 17-01-11, 17:46   #19
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Vekktap og andres bemerkninger og tilbakemeldinger

Opprinnelig lagt inn av jvb, her.

H*n tror at du har det helt forferdelig siden du åpenbart tvangssulter deg for å gå ned i vekt, og synes at du fortjener å ha det bra nå istedet ?

Jeg tror dette ofte er tilfelle! Jeg blir jo stadig møtt av folk som synes jeg skal "unne meg" et eller annet, "slappe av" og spise en bit av noe, "kose meg" med ditt og datt. Uten å ha satt seg inn i lavkarbo-prinsippene er det jo ikke helt åpenbart at man ikke opererer med "kosepoeng" og sånt på den måten - eller at søtbehov faktisk blir borte etterhvert. Dessuten tror jo folk at når man går ned i vekt - slanker seg - så kan man ikke spise god mat.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 17-01-11, 17:56   #20
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Vekktap og andres bemerkninger og tilbakemeldinger

Opprinnelig lagt inn av babydoll, her.

Ja nemlig, akkurat sånn jeg mente. Blir gjerne snytfornærma når folk kommenterer "OJ NÅ VAR DU SKIKKELIG FIN PÅ HÅRET ALTSÅ" når jeg har farga/klippet det også.

Det hender jeg får den kommentaren også og da pleier jeg å le fra hjertet og si:"Ja, i dag er det nyvasket!" Jeg tar alle slike kommentarer som en fint komplement jeg.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 17-01-11, 18:33   #21
Thea1980
Medlem
 
Thea1980 sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 69
Thea1980 er på en erverdig vei

Sv: Vekktap og andres bemerkninger og tilbakemeldinger

Jeg har fått lite kommentarer, og de få jeg har fått har vært av typen "så tynn du har blitt" med litt negativt tonefall, eller "ser at du har gått ned" med litt morskt og advarende blikk. Jeg er 168 cm høy og veier nå 63 kg, så såå tynn er jeg da ikke. Det er jo alldeles normalvektig. Føler det ligger litt bak at de er vant med at jeg er kraftig, og forventer at jeg skal være det. Eller unner de meg ikke at jeg kommer mer og mer i form? Eller er de redd jeg ikke har kontroll? Skjønner ikke dette egentlig. Har jo brukt 10-12 år på å gå ned 20 kg, så vil jo absolutt si at jeg har full kontroll.

Velger å tro at de er redd jeg skal sykle fra de når sykkelsesongen starter

Da jeg veide 85 og gikk ned til 75, fikk jeg masse skryt og og kommentarer på at jeg så bra ut.

__________________




Thea1980 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-01-11, 18:55   #22
ftdmia
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: Stavanger
Alder: 34
Innlegg: 155
ftdmia er på en erverdig vei

Sv: Vekktap og andres bemerkninger og tilbakemeldinger

Tja.. kollegaen din prøvde nok bare å være snill

__________________
Loading Swag...
████████████████ 100%
ftdmia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen filosofi i denne gården Svar med sitat
Gammel 17-01-11, 19:02   #23
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Vekktap og andres bemerkninger og tilbakemeldinger

Synes vi skal ta alle komplimenter/komentarer til oss jeg da og ikke henge oss for mye opp i hvordan folk sier det,.Det viktigste er at en er fornøyd og føler seg vel selv.

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-01-11, 19:07   #24
lifejack
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 968
lifejack er en juvellifejack er en juvellifejack er en juvel

Sv: Vekktap og andres bemerkninger og tilbakemeldinger

Opprinnelig lagt inn av butten, her.

Synes vi skal ta alle komplimenter/komentarer til oss jeg da og ikke henge oss for mye opp i hvordan folk sier det,.Det viktigste er at en er fornøyd og føler seg vel selv.

Ja, det beste er hvis noen kommer med en kommentar hvor ordene er positive, men man hører på tonen at de egentlig mener det motsatt. Hvis man da klarer å svare "Tusen takk!" på en skikkelig oppriktig måte, så blir gjerne de som gav "komplimentet" litt satt ut, men skjønner da til neste gang at det ikke er vits i å gi den typen tilbakemeldinger siden de ikke oppnår annet enn å styrke selvtilliten din (og det er jo ikke alltid det som er målet dessverre). Det VIL jo faktisk føre til økt selvtillit in the long run

lifejack er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dag Viljen Poleszynski er en bra mann:) Svar med sitat
Gammel 17-01-11, 19:12   #25
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Vekktap og andres bemerkninger og tilbakemeldinger

Opprinnelig lagt inn av babydoll, her.

Blir gjerne snytfornærma når folk kommenterer "OJ NÅ VAR DU SKIKKELIG FIN PÅ HÅRET ALTSÅ" når jeg har farga/klippet det også.


Men, si meg, hvordan skulle noen ha ordlagt seg for at du ikke skulle bli fornærmet?


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Tilbakemeldinger Albertine Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 1 07-06-04 17:02


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no