Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Du vet du er på lavkarbo når ...

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-10-11, 23:51   #176
Marina
Seniormedlem
 
Marina sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 603
Marina har en fantastisk aura rundt segMarina har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Jepp, bor på den Moi'en! "Stasjonsbyen". Den som ligger i Rogaland rett ved grensa til Vest-Agder.

Artig Kjæresten min kommer også fra det området Er så gøy når man finner "kjente" fjes.

__________________




Min journal
Marina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-10-11, 23:53   #177
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

...når du på restaurant blir overlykkelig over at maten svømmer i olje

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 19-10-11, 00:04   #178
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

Opprinnelig lagt inn av Nupsida, her.

Haha, jaja da har jeg hørt det og! Ja, flekkefjord er en fin by
Er bare litt overrasket jeg, har sett deg flere ganger på forumet, men aldri sett hvor du kommer fra :P

Går Flekkefjord VGS nå jeg

Hørt hva? At Egersund lukter vondt? Egersund lukter vondt på grunn av sildoljefabrikken. Så når vinden blåser mot byen (som ikke er så sjeldent) så lukter det forferdelig vondt i sentrum.

Jeg er også litt overrasket. Jeg har sett at du har skrevet sørlandet, og tenkte at det var sikkert Kristiansand.

Hvis du har Nils Kjell som lærer, hør etter på hva han sier og forvent morsomme utsagn. Han sier så fantastisk mye morsomt. Av en eller annen grunn var det bare jeg og han jeg delte pult med som fikk med seg alt det morsomme Nils Kjell sa. Vi holdt på å le oss ihjel minst en gang i timen mens resten av klassen var dønn alvorlige. Hvorfor var det bare vi som reagerte da Nils Kjell sier "Nå skal vi lære om magnetfelt, så dere må være gode med høyrehånda fremover. Det blir en del vridninger og slikt."

Opprinnelig lagt inn av MieMari, her.

Artig Kjæresten min kommer også fra det området Er så gøy når man finner "kjente" fjes.

Hvor stort område snakker vi om? Lund kommune, Dalane-regionen, Lister-regionen, sør-vest-Norge? Noen jeg kjenner kanskje?

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 19-10-11, 00:27   #179
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

Opprinnelig lagt inn av MieMari, her.

Artig Kjæresten min kommer også fra det området

Min også!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-10-11, 01:18   #180
Marina
Seniormedlem
 
Marina sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 603
Marina har en fantastisk aura rundt segMarina har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

Hehe. Ser ut som vi kupper tråden litt Men han er fra Lund, ja. Og han kjenner iallefall deg

__________________




Min journal
Marina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-10-11, 01:21   #181
Marina
Seniormedlem
 
Marina sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 603
Marina har en fantastisk aura rundt segMarina har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Min også!

Hehe. Morsomt Hvor i området da?

__________________




Min journal
Marina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-10-11, 01:23   #182
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

Opprinnelig lagt inn av MieMari, her.

Hehe. Morsomt Hvor i området da?

Haua

Du vet du er på lavkarbo når du heller snakker med folk på forumet som er på samme planet, enn alle andre i den virkelige verden fordi du ikke orker forklare at du ikke kommer til å dø av hjertestans i morgen, eller at hjernen din ikke krymper fordi den ikke får sukker....

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-10-11, 01:29   #183
Marina
Seniormedlem
 
Marina sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 603
Marina har en fantastisk aura rundt segMarina har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Haua

Du vet du er på lavkarbo når du heller snakker med folk på forumet som er på samme planet, enn alle andre i den virkelige verden fordi du ikke orker forklare at du ikke kommer til å dø av hjertestans i morgen, eller at hjernen din ikke krymper fordi den ikke får sukker....

Hehe, sant det

Har venner på Haua Verden er ikke stor!

__________________




Min journal
Marina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-10-11, 08:16   #184
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Hørt hva? At Egersund lukter vondt? Egersund lukter vondt på grunn av sildoljefabrikken. Så når vinden blåser mot byen (som ikke er så sjeldent) så lukter det forferdelig vondt i sentrum.

Jeg er også litt overrasket. Jeg har sett at du har skrevet sørlandet, og tenkte at det var sikkert Kristiansand.

Hvis du har Nils Kjell som lærer, hør etter på hva han sier og forvent morsomme utsagn. Han sier så fantastisk mye morsomt. Av en eller annen grunn var det bare jeg og han jeg delte pult med som fikk med seg alt det morsomme Nils Kjell sa. Vi holdt på å le oss ihjel minst en gang i timen mens resten av klassen var dønn alvorlige. Hvorfor var det bare vi som reagerte da Nils Kjell sier "Nå skal vi lære om magnetfelt, så dere må være gode med høyrehånda fremover. Det blir en del vridninger og slikt."

Ååå, noe ala moss da? :P Nei, det er liksom ikke så mange som vet hvor flekkefjord ligger, derfor er det enklere å bare si jeg er fra sørlandet
Haha, jo han har en del gullkorn han! Har han ikke selv, men får hørt vittigheter han har sagt til andre, morsomme mannen


Huff, nå kupper vi tråden veeeldig her, Beklager!!

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 19-10-11, 08:50   #185
Elinf
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 68
Elinf er ny på veien

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

Huff, klarer ikke å dy meg - men såå sjelden å treffe folk "hjemmefra". Er oppvokst på Feda i Kvinesdal, rett utenfor Flekkefjord. Må nesten "helsa heim" :-)

...og typisk lavkarbo å "henge" på lavkarbo.no til alle døgnets tider..

Elinf er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, med takk til Skaldeman Svar med sitat
Gammel 19-10-11, 23:34   #186
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

Opprinnelig lagt inn av Elinf, her.

Huff, klarer ikke å dy meg - men såå sjelden å treffe folk "hjemmefra". Er oppvokst på Feda i Kvinesdal, rett utenfor Flekkefjord. Må nesten "helsa heim" :-)

Jeg jobber med flere fedabuer. Jeg vet ikke hvor gammel du er, men hvis du er sånn ca 30 år så kjenner du dem nok.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 20-10-11, 21:27   #187
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

Eg skjønte at eg var uhelbredeleg innsunken i lavkarbo da eg ikkje blunka over at det skulle 3 desiliter olje i den derre Møllerens lavkarbobrødmiks.

(Nei, det skulle naturlegvis ikkje det. Det stod eigentleg 3 ss. Det såg eg etterpå.)

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 20-10-11, 22:25   #188
Elinf
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 68
Elinf er ny på veien

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

supera:er nok 43, så litt annen generasjon, men fin plass..

og følte i dag virkelig at jeg var på lavkarbo når jeg tok det oppsamlede fettet fra svineribbe-stekinga og gned det over en stor ovnskylling og alle ovnsgrønnsakene!! tenkte "så herlig praktisk med en stor bolle svinefett" :-)

Elinf er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, med takk til Skaldeman Svar med sitat
Gammel 20-10-11, 22:40   #189
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

Opprinnelig lagt inn av Elinf, her.

supera:er nok 43, så litt annen generasjon, men fin plass..

Fin og fin, jeg venter bare på at de skal bygge det taket de snakker om, jeg. Fnis, neida jeg bare tuller. Mange fine folk fra Feda.

Opprinnelig lagt inn av Elinf, her.

og følte i dag virkelig at jeg var på lavkarbo når jeg tok det oppsamlede fettet fra svineribbe-stekinga og gned det over en stor ovnskylling og alle ovnsgrønnsakene!! tenkte "så herlig praktisk med en stor bolle svinefett" :-)

Det fettet smaker veldig godt i sauser og supper. Jeg putter fettet i en boks og legger den i kjøleskapet til senere bruk.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 28-10-11, 00:16   #190
Marina
Seniormedlem
 
Marina sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 603
Marina har en fantastisk aura rundt segMarina har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

Når du tenker at du har skeiet ut etter en halv potet

__________________




Min journal
Marina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-10-11, 11:21   #191
bigmum
Medlem
 
bigmum sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 395
bigmum er ny på veien

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

Når du får kallenavn på jobben: "Ah, der kommer kjøttkvinnen! Mmm, hva har du med i dag? Nakkekoteletter ja, deilig!"

bigmum er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kampen mot sukker Svar med sitat
Gammel 28-10-11, 13:09   #192
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

...Når du tar en halv munnfull tine iskaffe (som kunne bøttes i litervis tidligere) og knapt klarer å svelge guffa. Tror ikke jeg har hatt en sånn gag-refleks siden den ene gangen jeg fikk flytende penicillin som barn.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 28-10-11, 13:14   #193
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

.... når du først blir sååå glad over å finne "lavkarbo"-produkter... og så blir såååå skuffa over å se at de er litt karbohydratreduserte, men like fulle av tilsetningsstoffer som "lett"-produktene.

.... når lørdagens høydepunkt er det samme som nødmaten i veska - en pose øffer.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 28-10-11, 15:31   #194
utolmodig
Seniormedlem
 
utolmodig sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 51
Innlegg: 1.432
utolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snill

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

Når venner du er på besøk hos, roter rådville i kjøkkenskapene og til slutt spør om de kan servere en tomat eller to?

__________________




min journal Kunsten å glede andre, krever bare et ønske om å gjøre det ♥
utolmodig er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-10-11, 17:34   #195
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

Når du prøver å spise den frossenpizza'n du likte så godt før lavkarbo, og må spytte den ut fordi den smaker helt for j*vlig!

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-10-11, 18:54   #196
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

... når du stadig utvider grønnsaksrepertoaret ... (har begynt å se at også rosenkål, auberginer og squash kan brukes til noe... )

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 28-10-11, 19:02   #197
Elinf
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 68
Elinf er ny på veien

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

Når cocosaen plutselig begynner å smake godt bar (etter å nesten ha gitt brekninger i starten). Snille cocosaen som holder meg mett og dreper søtsug...

Elinf er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, med takk til Skaldeman Svar med sitat
Gammel 28-10-11, 19:05   #198
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

... når du stadig utvider grønnsaksrepertoaret ... (har begynt å se at også rosenkål, auberginer og squash kan brukes til noe... )

De tre der er ganske spisende, men rosenkålen må du nok ihjelkoke og så steike med urtekrydder etc skal de bli spisende =)

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 28-10-11, 19:07   #199
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

De tre der er ganske spisende, men rosenkålen må du nok ihjelkoke og så steike med urtekrydder etc skal de bli spisende =)

Er enig, men i dag serverte jeg den kamuflert i bacon og det fungerte iallfall brukbart.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 28-10-11, 19:23   #200
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

Når man spiser makrell i tomat rett fra boksen, og lar tomatsausen ligge igjen

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lavkarbo eller ikke lavkarbo? hermanlizm Spørsmål og svar 11 24-02-11 15:55
Lavkarbo Brownies, men er den egentlig lavkarbo?? Jolly Spørsmål om matvarer og oppskrifter 8 03-02-11 20:05


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no