Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hvordan unngå hengepupper?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-10-07, 01:29   #1
Chia
Medlem
 
Chia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 88
Chia har en fantastisk aura rundt segChia har en fantastisk aura rundt seg
Question

Hvordan unngå hengepupper?

På tide med litt puppesnakk! Bare å skygge banen gutter! Er vel ikke spessielt for Ketolysekuren dette, men poster den her likevel...

Må innrømme at jeg har ganske panikk for å få hengepupper når jeg går ned i vekt... Skal jo ned 30 kilo tilsammen, og puppene er jo ikke fullt så spenstige nå som jeg har vært gjennom et svangerskap...

Er det noen som vet om det er noe man kan gjøre for å begrense denne slanke-bivirkningen? Eller er dette noe man bare må leve med? Kan de eventuellt stramme seg opp igjen med tiden hvis de blir litt hengete etter vektnedgang?

Jeg gjør noen øvelser innimellom der jeg presser håndflatene mot hverandre foran kroppen slik at brystmusklene strammer seg. Dette for å forebygge, men aner ærlig talt ikke om det har noe for seg...

Noen som vet???

__________________


Tickeren oppdateres hver lørdag

Slanke-blogggen min
Chia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 02:25   #2
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan unngå hengepupper????

Jeg kan ikke gi så mange gode råd, men jeg har ikke fått hengepupper iallfall. Nå er jeg under 30 da, alder har jo mye å si. Har heller ikke trent før nå i det siste (nå trener jeg mye), så jeg kan ikke takke det heller. Jeg har gått fra E-cup eller mer og ned til C-cup og puppene er finere enn noen gang, klart de er jo ikke så spenstige som før jeg fikk barn da hehe.
Lykke til, håper du slipper hengiser.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 07:21   #3
Tuppen
Seniormedlem
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 40
Innlegg: 5.910
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan unngå hengepupper????

har ikke fått direkte hengepupper etter vekttapet.. men slappere har de blitt... og mindre... men hørt at trening skal kunne hjelpe.. å ha en tennisball mellom handflatene som blir presset mot foran brystkassa skal funke sier folk... men jeg har bare ikke tenk over det... for jeg har ikke direkte panikk så lenge det finnes push-up.... det er kun gubben min som ser meg naken uansett

__________________
Tuppen er klar for 2008


- "målet er å være slank og fin til bryllupet sommeren 2009 "
Min Journal
Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 08:06   #4
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan unngå hengepupper????

I følge en plastik kirurg som ble intervjuet på TV her om dagen, så er det beste middel mot hengepupper en god BH. Det finnes ikke muskelvev inni puppene, det er kun bak/under og på siden. Det hjelper å trene brustmuskler for å se strammere ut rundt, det hjelper å trene rygg/mage for å få et godt "muskelkorsett" for en bra holdning. Men trening alene forhindrer ikke hengepupper. Hengepupper er løs puppehud og kan ikke trenes vekk....sa han.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 10:44   #5
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan unngå hengepupper????

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Hengepupper er løs puppehud og kan ikke trenes vekk....sa han.

Kanskje det hjelper å smøre daglig med aloveragele da, øke blodsirkulasjonen og elastisiteten i huden, slik at den strammer seg opp. (Jeg har hvertfall brukt det med ganske godt resultat på mage og bryster etter graviditet og amming (har gått fra a-d pupper ifb med melkeproduskjon), men nå vet jeg jo ikke om det ville blitt like bra uten siden jeg ikke har prøvd det da.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 15:08   #6
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan unngå hengepupper?

Hei
Vi (dere kvinner) må nokk gi tapt overfor tyngdekraft, barnefødsler og slanking, det eneste middel som hjelper er en god BH. Eller kirurgi hvis man da tør! å gni brystene kan være vel og bra, men jeg tror ikke de strutter mer av den grunn.
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 15:11   #7
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan unngå hengepupper?

En god grunn til å "låne" mannens visakort og gå på BH-shopping. Han vil vel ikke at kjerringa skal ha meterlang makaro...eh.. pupper? :glis:

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 15:22   #8
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvordan unngå hengepupper?

Tror ikke jeg har hatt struttepupper siden jeg var tenåring!

Hadde en brystreduksjon da jeg var 30, men har jo gått opp 20 kilo etter det. Skal jeg unngå hengepupper, må jeg til plastikken én gang til. Er jo 40 nå, og må innrømme at kroppen ikke er så spenstig lenger.

Det er vel bare hos tenåringer og 20-åringer vi finner bryster som ikke har underkastet seg tyngdeloven?

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 15:39   #9
JenJen
Seniormedlem
 
JenJen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.608
JenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressurs

Sv: Hvordan unngå hengepupper?

Nå er det heller ikke alle som har struttepupper i tenårene og tyveårene heller. Har hatt hengepupper siden jeg fikk pupper, noe som kanskje ikke er så rart størrelsen tatt i betraktning. Jeg kommer nok til å spare penger, sånn at jeg har råd til å operere når den tid kommer.

__________________


Rest if you must, but don't you quit.


JenJen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lytter til kroppen Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 15:52   #10
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan unngå hengepupper?

Åja, nå leste jeg ordentlig. Selvfølgelig hjelper ikke alovera på hengepupper. Jeg tenkte på det som oppstramming for bryster som blir litt slappe etter slanking som trengte litt oppstramming.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 16:26   #11
Tussi jenta
Seniormedlem
 
Tussi jenta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 45
Innlegg: 513
Tussi jenta er ny på veien

Sv: Hvordan unngå hengepupper?

Uff jeg håper virkelig ikke puppene mine kommer til og henge mer.
Jeg har vært utrolig fornøyd med puppene mine, men etter 2 fødsler, amming og mange ganger opp og ned i vekt. Så har tyngdekraften gjort sitt. Er ikke så ille nå da, men blir vel ikke bedre om 10 år.

Tussi jenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 21:31   #12
frk.slankelyst
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Alder: 42
Innlegg: 28
frk.slankelyst er på en erverdig vei

Sv: Hvordan unngå hengepupper?

Trur jeg skal ønske nye silikonpupper i bursdagsgave av gubben

frk.slankelyst er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 21:41   #13
Tusta85
Seniormedlem
 
Tusta85 sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.811
Tusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan unngå hengepupper?

JEg har hatt litt motsatt effekt jeg.

Puppene er det som har forsvunnet først hos meg. Men nå henger de ikke så mye som tidligere. Nå nærmer de seg spretne igjen. Eller... Så spretne de kan bli hvertfall.

__________________
Jornalen min
I første omgang...


Tusta85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 21:43   #14
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan unngå hengepupper?

Unngår vel ikke hengepupper, men en mann som uavlatelig forteller deg hvor fine pupper du har er IKKE å forakte

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvordan steker jeg indrefilet? Areola Spørsmål og svar 7 17-02-16 12:34
[Forum] Hvordan fungerer ryktesystemet? Sugarpill Spørsmål og svar 4 14-12-07 11:04
Hvordan er legen din? Snikende Saccosekk Lavkarbo generelt 11 10-11-06 11:10
Hvordan følge fase 2 - vedvarende vekttap HP Vedvarende vekttap 0 29-02-04 21:31


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no