Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt

Går så bra i uken, men sprekker i helgen

Generell ernæringsdebatt Tema som ikke har med begrenset karbohydratinntak å gjøre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-06-11, 21:02   #1
Lil@
Medlem
 
Lil@ sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 41
Innlegg: 292
Lil@ har en fantastisk aura rundt segLil@ har en fantastisk aura rundt seg
Angry

Går så bra i uken, men sprekker i helgen

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg sliter rett og slett.

I ukedagene går lavkarbo-kosten knakende, og jeg holder meg godt innenfor tiltenkt mengde kh, men i helgen.. jeg har sprukket hver helg, og det ødelegger jo vektnedgangen til tusen.
Jeg går ned i uken, og går opp igjen det jeg har gått ned på helg..
Det er ett mønster her jeg må bryte, men jeg usikker på hvordan.
Jeg sprekker på godis... rett og slett!

Noen som vet om noen lure grep å ta??

Noen som kjenner seg igjen, som har klart å komme ut av vanen?
Råd må til, kanskje jeg ikke mister motet.. igjen..

__________________
Lil@ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunn fornuft og trening 4-5 dager i uken Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 21:07   #2
ThereseA
Seniormedlem
 
ThereseA sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Mjøndalen
Alder: 37
Innlegg: 604
ThereseA er ny på veien

Sv: Går så bra i uken, men sprekker i helgen

Når jeg får disse cravingsene så drekker jeg masse vann... eller går meg en tur... eller finner på noe får å tankene mine over på noe annet...

En ting kan jo være å ikke ha godis i huset, hvis du må på butikken for å kjøpe tenker du deg kanskje mer om?

Sleit veldig med det jeg og... Var vanskelig å slutte med det, men ikke umulig

__________________


ThereseA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 23:45   #3
Imp
Seniormedlem
 
Imp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hurum
Alder: 45
Innlegg: 1.075
Imp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlys

Sv: Går så bra i uken, men sprekker i helgen

Ordne deg lavkarbogodis!! Spis baconsvor og mørk sjokolade istedenfor (helsekost eller velassorterte matbutikker). Lag lavkarbois, lag noe lavkarbosnacks til kvelds. IKKE kjøp karbogodteriet, og spis for all del mat FØR du drar i butikken.

__________________

(Tio)mamma til Snuppa 07 og Fjokken 10 og gift med Skycrane
Barna våre er et resultat av lavkarbo da jeg har PCOS
Og så er jeg minus 27 kg!



Imp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 00:45   #4
fremtid
Medlem
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: akershus
Innlegg: 92
fremtid er på en erverdig vei

Sv: Går så bra i uken, men sprekker i helgen

Opprinnelig lagt inn av Lil@, her.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg sliter rett og slett.

I ukedagene går lavkarbo-kosten knakende, og jeg holder meg godt innenfor tiltenkt mengde kh, men i helgen.. jeg har sprukket hver helg, og det ødelegger jo vektnedgangen til tusen.
Jeg går ned i uken, og går opp igjen det jeg har gått ned på helg..
Det er ett mønster her jeg må bryte, men jeg usikker på hvordan.
Jeg sprekker på godis... rett og slett!

Noen som vet om noen lure grep å ta??


Noen som kjenner seg igjen, som har klart å komme ut av vanen?
Råd må til, kanskje jeg ikke mister motet.. igjen..

Huff da..slitsomt å ha det sånn..Det sitter nok i hodet, man må jo bestemme seg for at helg ikke er helg som i "gamle dager" Jeg jobber masse i helgene og det hjelper meg, ellers så lager jeg ostesnack, eller krem med litt blåbær og bringbær. Et glass pepsi max føler jeg meg fortjent til i blant i helgene...Men jeg følger rådet som gitt her...når du kjenner suget finn på noe annet..har du ikke noe hobbygreier du liker å holde på meg, eller ta en tlf til en god venn og prat litt...Jeg ringer mamma eller bestevenninden når suget blir for stort, eller hekler, kjører en tur, drikker vann, og holder fast ved at jeg vil bli kvitt kiloene og at det bare er jeg som er hersker over min kropp og ikke min kropp som er hersker over meg...den tiden er det slutt på Lykke til

__________________

fremtid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karber, mer mosjon. Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 10:32   #5
Klara
Seniormedlem
 
Klara sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.341
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt

Sv: Går så bra i uken, men sprekker i helgen

Signerer Imp! Mye lettere å holde seg i skinnet når man ikke har ulovlig godteri i nærheten, og i tillegg kan ty til noe godt fra lavkarboenden av skalaen.

Det er jo helt utrolig mange fristende oppskrifter under Kake/dessert og snacks-tråden, sjekk om du finner noe du liker der!

Jeg er veldig glad i søtt, og har alltid fløte, frosne bær, sukrin og mørk sjokolade i hus. Av salt snacks liker jeg nøtter.

Ha noe godt klart før helgen, så du slipper å skulle tilberede noe der og da. Kanskje du også kan be familie og venner å ta litt hensyn den første tiden, og ikke spise høykarbogodis rett ved siden av deg, dersom det er et problem? Er det noe spesielt godis du elsker, så kan det godt hende det finnes en lavkarbovariant av det!

Masse lykke til, dette klarer du!

__________________
PCOS type 2 og gravid på 2. IVF-forsøk!
Klara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat og lite karber, men kake så ofte som mulig! Nå tilpasset bolle i ovnen! Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 11:12   #6
TigerTove
Seniormedlem
 
TigerTove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Vestfolds dype skoger
Alder: 36
Innlegg: 3.474
TigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjent

Sv: Går så bra i uken, men sprekker i helgen

Planlegging er alfa og omega, ha alltid noe lovlig i hus du kan "spekke på". Helt enig med Imp og Klara, jeg lager alltid noe jeg kan spise til hælja og sprekker dermer ytterst sjelden.

__________________
"Virkeligheten er det som virker" - Franz Kafka
TigerTove er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Stabilt blodsukker :) Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 11:50   #7
Lil@
Medlem
 
Lil@ sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 41
Innlegg: 292
Lil@ har en fantastisk aura rundt segLil@ har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Går så bra i uken, men sprekker i helgen

Hmh, mange gode råd.. da skal jeg gjøre det før helgen igjen, og satse på å klare meg igjennom en helg uten mer karbohydrater enn i ukedagene..

Jeg er en kjedespiser, og i helgen var jeg alene hjemme med minstejenta, og da endte jeg med å kjøpe sjokolade.. ikke fordi jeg nødvendigvis hadde så lyst på sjokolade.. men av gammel vane. Type trøstespising, som igjen fører til dårlig samvittighet, som igjen fører til - du KLARER det ikke lell - holdning.
Jeg har lovlig godis i hus og vet dere, ikke ulovlig.. jeg har ett skap med flere atkins-barer i diverse former og varianter, men jeg glemmer av dem.. har jeg de lettere tilgjengelig så spiser barna dem opp

Jeg skal på skoleavslutning for begge barna på onsdag, og skal da bake kake.. den skal være lavkarbo rett og slett fordi jeg tror fler ville vært glad om det fantes ett slikt alternativ på kakebordet da fler og fler spiser lavkarbo.. Lurt ikke sant?

__________________
Lil@ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunn fornuft og trening 4-5 dager i uken Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 12:09   #8
TigerTove
Seniormedlem
 
TigerTove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Vestfolds dype skoger
Alder: 36
Innlegg: 3.474
TigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjent

Sv: Går så bra i uken, men sprekker i helgen

Kjempelurt! Jeg var i bryllup i hælja og der var det flere som satte pris på en kake uten mel og sukker som ikke var så søt

__________________
"Virkeligheten er det som virker" - Franz Kafka
TigerTove er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Stabilt blodsukker :) Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 12:30   #9
Euphita
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: nordvest
Alder: 51
Innlegg: 314
Euphita har en fantastisk aura rundt segEuphita har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Går så bra i uken, men sprekker i helgen

Da må du gjemme det ulovlige godteriet, legg en lapp med en kode for hvor det lovlige godteriet er hen
Jeg våknet opp fra sofasoving lørdagskvelden og var såååå fysen, helt grusomt. Jeg laga meg eggedosiskrem, det stoppet alle cravings var godt og funket
Man må bare huske på hva som er lov og ikke, samt ha ingredienser til lavkarbonammis i hus

__________________



Euphita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver meg på egenkomponert Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 12:48   #10
Annne
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 134
Annne er på en erverdig vei

Sv: Går så bra i uken, men sprekker i helgen

Jeg liker også å kose meg i helgene. Jeg synes at det er fint å lage litt ekstra god mat på lørdagene, og gjerne litt tung mat også. Etter et stort måltid synes jeg at søtsuget blir mye mindre (det skal iallefall mye mindre til for å stilne det)..

Et annet triks som funker for meg er å forestille meg at jeg spiser godteriet. Se for meg at jeg tygger sjokolage og yoghurtnøtter og vingummi, og så spørre meg selv: Har jeg EGENTLIG lyst på det, eller er det bare "ideen" om at nå er det på sin plass med godteri som gjør at jeg fyser? Ofte gjør dette det lettere å holde seg unna. Hvis man kjenner at JA, jeg MÅ HA GODTERI, så signerer jeg alt det folk har skrevet over. Skei ut på lavkarbo. Husk at for eksempel gulrotkakeglasur og suksessterteglasur (gul krem) inneholder bare lavkarboingredienser, bare du erstatter søtningen.. Surf rundt her inne, og finn noen gode oppskrifter. Hjemmelaget is er en vinner!

__________________
~Min Journal~


Annne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 13:37   #11
KiNo
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 17
KiNo er på en erverdig vei

Sv: Går så bra i uken, men sprekker i helgen

Du må ville dette nok til å ikke sprekke! Du må ta et valg, og stå for det! Vis viljestyrke! Du vil alltid være utsatt for fristelser.

KiNo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 13:42   #12
TigerTove
Seniormedlem
 
TigerTove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Vestfolds dype skoger
Alder: 36
Innlegg: 3.474
TigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjent

Sv: Går så bra i uken, men sprekker i helgen

Opprinnelig lagt inn av KiNo, her.

Du må ville dette nok til å ikke sprekke! Du må ta et valg, og stå for det! Vis viljestyrke! Du vil alltid være utsatt for fristelser.

Joda, men så er det ingenting som er mer menneskelig enn å feile

__________________
"Virkeligheten er det som virker" - Franz Kafka
TigerTove er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Stabilt blodsukker :) Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 13:48   #13
Lil@
Medlem
 
Lil@ sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 41
Innlegg: 292
Lil@ har en fantastisk aura rundt segLil@ har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Går så bra i uken, men sprekker i helgen

Opprinnelig lagt inn av KiNo, her.

Du må ville dette nok til å ikke sprekke! Du må ta et valg, og stå for det! Vis viljestyrke! Du vil alltid være utsatt for fristelser.

Altså, ville det nok er nok ikke problemet her.. hadde DET vært ett problem så hadde jeg ikke klart å gå ned 30 kg...
"problemet" nå er at de siste kiloene som skal av sitter bedre enn de som allerede er forsvunnet, og jeg er ferdig med å stå å stange, men jeg sliter med å finne veien min ned..

Så nei, det går ikke på å ikke ville... det er nå en ting som er sikkert!

__________________
Lil@ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunn fornuft og trening 4-5 dager i uken Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 15:00   #14
lucifine
Seniormedlem
 
lucifine sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 697
lucifine har en fantastisk aura rundt seglucifine har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Går så bra i uken, men sprekker i helgen

Her kommer det noe fra meg som ved første øyekast ser dumt ut men som jeg tror har noe for seg.. Bær med meg her..

Dr. Phil sier stadig at du kan ikke slutte med endårlig vane, den må erstattes med en annen vane. Nå liker jeg ikke sitere TV folk i det hele tatt, men dette tror jeg er kloke ord. Dersom du kjenner et sug etter en ting så må du fylle tomrommet med noe annet. Enten som de andre sier med "godkjente godterier" eller med andre aktiviteter.

Har du noe annet du kan gomle på? Har du spurt deg selv "hvorfor vil jeg ha dette? er jeg sulten? Er jeg gomlesjuk? Kjeder jeg meg"? Kaaaan hende det hjelper litt dersom du reflekterer over det før du spiser det? Eller om du tar en slurk med fløte, eller noen paranøtter istedenfor?

En annen ting jeg las et sted på nett (herregud for en mediaslave jeg er) er at dersom du virualiserer at du spiser den tingen, altså du må se føre deg at du åpner skapet, tar av sjokoladepapiret, stapper det i munnen og smaker på det, tenke på hvordan det smaker.. ja det alene kan hjelpe overvinne godtersug for hjernen lager "tilfredsstilt signaler" som går ut til kroppen. Kan visst være et nyttig redskap dersom det gjøres riktig..

__________________
lucifine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 17:14   #15
Dolsi
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 1.081
Dolsi er en juvelDolsi er en juvelDolsi er en juvel

Sv: Går så bra i uken, men sprekker i helgen

Opprinnelig lagt inn av Imp, her.

Ordne deg lavkarbogodis!! Spis baconsvor og mørk sjokolade istedenfor (helsekost eller velassorterte matbutikker). Lag lavkarbois, lag noe lavkarbosnacks til kvelds. IKKE kjøp karbogodteriet, og spis for all del mat FØR du drar i butikken.

Skulle jeg ha spist sånt hver helg, så hadde jeg ikke gått ned et gram selv om det er lavkarbo aldri så mye.
Må rett og slett stå over alt sånn også jeg om jeg vil ned i vekt

Dolsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 18:12   #16
Imp
Seniormedlem
 
Imp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hurum
Alder: 45
Innlegg: 1.075
Imp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlys

Sv: Går så bra i uken, men sprekker i helgen

Åh, så kjedelig...du stagnerer av søtningsmidler altså? Men baconsvor da, det burde vel gå bra?

__________________

(Tio)mamma til Snuppa 07 og Fjokken 10 og gift med Skycrane
Barna våre er et resultat av lavkarbo da jeg har PCOS
Og så er jeg minus 27 kg!



Imp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 18:58   #17
Dolsi
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 1.081
Dolsi er en juvelDolsi er en juvelDolsi er en juvel

Sv: Går så bra i uken, men sprekker i helgen

Opprinnelig lagt inn av Imp, her.

Åh, så kjedelig...du stagnerer av søtningsmidler altså? Men baconsvor da, det burde vel gå bra?

Unner meg litt øffer når det er helg ja,men samler en del vann av det, så prøver å holde meg unna det også

Dolsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 19:20   #18
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Går så bra i uken, men sprekker i helgen

Jeg pleier å ha små lekre snadder-retter stående klar i kjøleskapet, pent lagt på en asjett. Da er det bare å flerre olasten av og kose seg med lovlig snadder.
Klok av skade lager jeg alltid flere porsjoner, fordi når godsakene ligger pent anrettet på en asjett så er det ikke bare jeg som forsyner meg
Var veldig glad for at jeg har denne vanen på søndag da jeg bakte Eddie Eidsvåg sitt "Aftenbrød". Det inneholder bl.a. 150 gram honning og lukter sinnsykt godt når det er nystekt. Tennene mine løp i vann av den lukta og minnet om den smaken.
Trøstet meg med en asjett med eggerøre, røkelaks, asparges og hjemmelaget majones..........

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 20:59   #19
Russla
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 14
Russla er på en erverdig vei

Sv: Går så bra i uken, men sprekker i helgen

Slit i helgene eg også. Har no alltid Kavli sin ost i skiver m bacon i i kjøleskapet; desse lagar eg "kjeks" av i microen. Og sammen med minst 1 glas vatn (eller Pepsi Max i helgene - bittelitt...) så har eg klart meg utan søtsaker.

Men eg ser jo og veit jo at karbane ER høgare i helgene, men kvardagane som teller for meg i alle fall.

Håpar du finn din måte å komme deg gjennom helga på. Skjønnar så alt for godt.... Er ikkje enkelt..

Russla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Middels lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 22:23   #20
Lil@
Medlem
 
Lil@ sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 41
Innlegg: 292
Lil@ har en fantastisk aura rundt segLil@ har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Går så bra i uken, men sprekker i helgen

Opprinnelig lagt inn av Russla, her.

Slit i helgene eg også. Har no alltid Kavli sin ost i skiver m bacon i i kjøleskapet; desse lagar eg "kjeks" av i microen. Og sammen med minst 1 glas vatn (eller Pepsi Max i helgene - bittelitt...) så har eg klart meg utan søtsaker.

Men eg ser jo og veit jo at karbane ER høgare i helgene, men kvardagane som teller for meg i alle fall.

Håpar du finn din måte å komme deg gjennom helga på. Skjønnar så alt for godt.... Er ikkje enkelt..

kjeks av kavli bacon-ost? Enlighten me... Aldri hørt om?
Godt å høre det ikke bare er meg

__________________
Lil@ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunn fornuft og trening 4-5 dager i uken Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 23:25   #21
you`re beautiful!
Medlem
 
you`re beautiful! sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Østlandet
Alder: 38
Innlegg: 56
you`re beautiful! er på en erverdig vei

Sv: Går så bra i uken, men sprekker i helgen

Jeg pleier alltid å ha is i fryseren i helgene. Lager den bare med en skvett fløte, en eggeplomme og moste bringebær/jordbær/blåbær eller smeltet sukkerfri sjokolade. Himla godt og metter såpass at man ikke fyser etterpå

__________________
you`re beautiful! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Ketolyse-åpen for forslag og tips:) Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 01:01   #22
insulininja
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 23
insulininja er på en erverdig vei

Sv: Går så bra i uken, men sprekker i helgen

Vel, hvis du holder deg unna alt som smaker søtt så forsvinner søtsuget etterhvert. Og da mener jeg alt som smaker søtt, ikke bare erstatninger og juksesukker. Hvis du er sulten, spis ordentlig mat og som nevnt: drikk vann/gå tur/tenk deg om.

Å dempe suget med søtsaker er like tullete som en røyker som tar nikotinplaster for å dempe røykesug; suget vedlikeholdes jo bare lenger...

insulininja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint Svar med sitat
Gammel 09-06-11, 15:12   #23
Camomilla
Seniormedlem
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 51
Innlegg: 5.448
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Går så bra i uken, men sprekker i helgen

Opprinnelig lagt inn av Lil@, her.

kjeks av kavli bacon-ost? Enlighten me... Aldri hørt om?
Godt å høre det ikke bare er meg

Ferdigskivet ost fra kavli blir supre "osteknekk" Lages i microen eller i ovn; legg på bakepapir og så full effekt på micro i ca 3 min (til de er sprø) eller 180-200 grader i ovn i 8-10 min. Funker både som snacks (godt med rømmedipp til) og som underlag til pålegg. Selv lager jeg av og til minipizzaer av dem - har fyll på ferdig stekte osteknekk (pepperoni, oliven, feta, cherrytomat ... det man har), gulost på toppen og så inn i ovnen igjen. Kjempedeilig lørdagskos

__________________
Gått ned ca. 19 kilo fra 73-54 i løpet av 2011.
Nå vedlikeholder jeg og har et vektvindu fra 53-58 kg.


Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 21:57   #24
Tullo
Juniormedlem
 
Tullo sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Hordaland/ Bergen
Alder: 35
Innlegg: 23
Tullo er på en erverdig vei

Sv: Går så bra i uken, men sprekker i helgen

Eg spiser meg litt yoghurt eller så drikker er mye for og bli kvitt suget. Vis det ikke funker er det bare og komme seg ut av huse på en tur i frisk luft

__________________


Tullo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rett mat med trening. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Planglagte sprekker ... StineH Mer enn 30 kg overvekt 3 27-08-10 21:14
Hva når du sprekker? Paris Lavkarbo generelt 12 24-05-10 20:58
Hvorfor sprekker man? Lillevoff Lavkarbo generelt 50 05-10-09 22:07
Nå sprekker jeg Amygdala Induksjonen 6 13-07-04 19:38


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no