Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Whey proteinpulver med sjokoladesmak - hvordan bruke dette i lavkarboretter?

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-06-13, 13:16   #1
erlingtei
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jun 2013
Innlegg: 1
erlingtei er på en erverdig vei

Whey proteinpulver med sjokoladesmak - hvordan bruke dette i lavkarboretter?

Heisann

Jeg var "on a roll" for et års tid siden og startet på treningsstudio for å endelig komme igang med vektnedgangen via trening. Og så gjorde jeg selvfølgelig et storinnkjøp av proteinpulver, 3x3KG bokser med Proteinfabrikkens whey Sjokoladeproteinpulver. Etter en måneds tid dabbet selvfølgelig treningen av og proteinpulveret ble stående i hylla. Men siden påske har jeg testet meg fram med lavkarbo, lest litt Atkins og lest på nett. Fant raskt ut at proteinpulveret har ikke sååå mye karbohydrater, så det kan være egnet til å lage enkelte retter med.
Jeg har prøvd å lage pannekaker med pulveret og det har vært så som så resultat.

Spørsmålet mitt er; Hva annet lurt kan jeg lage med dette pulveret? Har dere noen tips?

erlingtei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Inspirert av Atkins Svar med sitat
Gammel 29-06-13, 16:52   #2
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Har whey proteinpulver med sjokoladesmak - hvordan kan jeg bruke dette i lavkarbo

sjokoladekake/Brownies/sjokoladekjeks/lefse/

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-12-13, 17:48   #3
Larkollen
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2013
Innlegg: 159
Larkollen er ny på veien

Sv: Har whey proteinpulver med sjokoladesmak - hvordan kan jeg bruke dette i lavkarbo

2 egg + 1 ss sukrinmelis piskes
2-3 scoop med proteinpulver + 1 ss kakao.
2 gelatinplater løses opp i litt vann og tilsettes. Rør sammen og sett i kjøeskap.
Deilig sjokolademousse
Ps hvis du i tillegg visper litt krem bli det perfekt

__________________
Jeg ønsker å være den beste versjonen av meg selv
Larkollen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf igjen- nå blir det en livsstil! Svar med sitat
Svar

Emneord
proteinpulver whey


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva kan man bruke det her til - Proteinpulver Belin Spørsmål om matvarer og oppskrifter 8 11-09-10 16:39
Soyamel - hva kan jeg bruke dette til? __elly__ Spørsmål om matvarer og oppskrifter 6 09-09-09 18:36
Whey proteinpulver trudern Spørsmål om matvarer og oppskrifter 4 09-03-09 13:01
Kake med proteinpulver med sjokoladesmak? Max Spørsmål og svar 1 18-02-09 13:40
Hvorfor bruke proteinpulver? mofe Kosttilskudd 93 09-08-07 17:04


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no