Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Julistarternes tråd

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-07-10, 13:12   #101
Thalia
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Østlandet
Innlegg: 6
Thalia er på en erverdig vei

Sv: Julistarternes tråd

Hei! Slenger meg med jeg også. Startet i dag, startvekt på 70,6 kg. Er 172 cm høy, og skal ned 10-11 kg. Håper ketolysekuren funker på meg, til tross for at jeg per definisjon er normalvektig. Har en del magefett som må bort, generelt litt dvask.. Derfor håper jeg lavkarbo + trening vil gjøre susen! Ble litt demotivert når jeg kom over en del tråder der "erfarne" lavkarbofolk mente at normalvektige mest sannsynlig ikke vil gå ned i vekt ved ketolyse/lavkarbo.. Tenkte derfor om jeg skal spise lavkarbo samt telle kalorier, om det vil gjøre susen?

Thalia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-07-10, 14:58   #102
trine32
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Østfold, Moss
Innlegg: 13
trine32 er på en erverdig vei

Sv: Julistarternes tråd

Hei.

Har hatt samme tanke som deg siden jeg også er "normalvektig". (men skal ned 5-10 kg) Jeg har prøvd atkins men det var for hardt for min del. Gikk ned (ikke så fort vel å merke) men når jeg skulle over på fedon så ble hoppet litt for stort og vips... så hadde jeg gått opp igjen. Nå har jeg satt meg et mål og godta at det vil ta tid (sommeren er jo snart over alikevel )og har akkurat lagt om livstilen til meg og mine 2 gutter til Fedon kost. Ikke så nøye til de da,men prinsippene er jo der. Skal også begynne på "kost i balanse" kurs i slutten av august i oslo for å få en kick start og oppfølging i 8 uker. Kan anbefales.. Velger du ketolyse og skal over til Fedon etterpå så gjør det saaaakte så slipper du å gå opp igjen.. Jeg sliter om dagen. Kommer liksom ikke helt i gang. Problemet ligger i trening. Har gått ned med fedon så vet det går men trenger litt mer viljestyrke... Masse lykke til..

Opprinnelig lagt inn av Thalia, her.

Hei! Slenger meg med jeg også. Startet i dag, startvekt på 70,6 kg. Er 172 cm høy, og skal ned 10-11 kg. Håper ketolysekuren funker på meg, til tross for at jeg per definisjon er normalvektig. Har en del magefett som må bort, generelt litt dvask.. Derfor håper jeg lavkarbo + trening vil gjøre susen! Ble litt demotivert når jeg kom over en del tråder der "erfarne" lavkarbofolk mente at normalvektige mest sannsynlig ikke vil gå ned i vekt ved ketolyse/lavkarbo.. Tenkte derfor om jeg skal spise lavkarbo samt telle kalorier, om det vil gjøre susen?

__________________




trine32 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 26-07-10, 22:29   #103
toto
Seniormedlem
 
toto sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestlandet
Alder: 56
Innlegg: 648
toto har en fantastisk aura rundt segtoto har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Julistarternes tråd

Thalia og Trine32 - det er det samme som meg ønsker å gå ned min 5 kg men gjerne litt til.
Jeg er og normalvektig men føler meg tjukk fordi jeg er nesten 10 kg tykkere enn jeg var for 10 år siden. Ønsker å få det vekk.
Gikk på lavkarbo for noen år siden og det virket bra men da jeg skulle øke karbene litt - opp til ca 100 - og noe ala fedon så gikk det ikke så bra. Før jeg visste ordet av det så var det blitt høgkarbo og kiloene kom sakte på igjen.

Kjekt at det er flere i samme " båt"

__________________


toto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - Fedon Svar med sitat
Gammel 26-07-10, 23:18   #104
Thalia
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Østlandet
Innlegg: 6
Thalia er på en erverdig vei

Sv: Julistarternes tråd

Vi får støtte hverandre da, og håpe at vi alle går nedover! Første dag er fullført for min del, og det har gått veldig bra! har ikke hatt særlig matlyst akkurat, er mett ganske lenge på fett og proteiner

Thalia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-07-10, 23:37   #105
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Julistarternes tråd

Hei,
Dere har nok fått de svarene da lavkarbo er vektregulerende, men husk at hva hode og kroppen mener er idealvekta ofte ikke er i samsvar med hverandre. Husk at de siste kiloene er de vanskeligste å bli kvitt selv på lavkarbo, dersom nedturen går tregt så tenk på alle helsefordelene med lavkarbo kostholdet… Lykke til!

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-07-10, 01:00   #106
JuVi
Juniormedlem
 
JuVi sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hosle, Bærum
Innlegg: 32
JuVi er på en erverdig vei

Sv: Julistarternes tråd

Jeg begynte mandag for en uke siden. Jeg har ikke denne boken, men jeg har kuttet ut karbo helt.

Så langt, har alt gått veldig bra! Bruker stix, og de er helt mørk-rosa hver dag nå. Denne kuren er veldig fin for meg!

Mvh,
JuVi

__________________




Sist redigert av JuVi : 31-07-10 kl 23:03.
JuVi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekur Svar med sitat
Gammel 27-07-10, 09:59   #107
lily_r
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 2
lily_r er på en erverdig vei

Sv: Julistarternes tråd

Hei alle sammen.
Er helt ny her og startet på Indusjon i dag.
Skal ned 30 kilo og det føles som man står i bunnen av en lang motbakke.
Håper på støtte her!



lily_r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 27-07-10, 10:09   #108
Eunika
Juniormedlem
 
Eunika sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Vestlandet
Alder: 46
Innlegg: 25
Eunika er på en erverdig vei

Sv: Julistarternes tråd

Hei, og velkommen :=)
Du har gjort et bra valg!!!
Første tiden er ofte litt vanskelig, med tanke på hodepine og og følelesen av å ha lite energi... Anbefaler deg å ta det med ro i denne tiden, det går over!
Jeg har fulgt Ketolysekuren i snart 4 uker, og har det veldig bra nå. Skal ned det samme som deg, og kanskje enda litt til... Bruker ikke vekt, men har gått ned en god del - det merkes på klærne og jeg ser det på ansiktet mitt. Kjempebra følelse!

__________________
Ars longa - vita brevis
Eunika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-07-10, 10:27   #109
Debz
Medlem
 
Debz sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Kristiansand
Innlegg: 373
Debz er på en erverdig vei

Sv: Julistarternes tråd

Hei lily og Eunika og velkommen til begge! Jeg også begynte 12/7 og har vært høyt og lavt - mye masing og sutring til de stakkars forumefolket, men de er utrolig snill og hjelpsomme! Det er lett for meg å si ikke fortvile men det har jeg gjort masse. Jeg gikk ned 2.5 kg de første 3 dager også har vekten stått still siden 15/7. Men i dag sto vekten 1 kg lettere! Bare ta inn alle råd du klarer og hold ut. Det tar tid for kroppen å skjønne hva som skjer...venninenen min her på jobb har gått ned 28 kg siden jul! Så det går bra, bare stå på Men for meg fant jeg ut at jeg er nødt å bevegge meg litt, jeg sitter på kontor på jobb skjønner du, så jeg tar 30-45 min på tredemølle (som jeg har hjemme) og noe få mage øvelser, fordi jeg vil gjerne at huden henger med. Det hjelper å gå ned mye fortere..jeg hadde en liten opphold med "trening" akkurat samme tid som vekten sto stille...rart huh?? hehe Lykke til dere

__________________


Debz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-07-10, 10:43   #110
Thalia
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Østlandet
Innlegg: 6
Thalia er på en erverdig vei

Sv: Julistarternes tråd

Har gått ned 1 kg allerede jeg Sikkert bare vann da, men motiverende allikevel!

Thalia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-07-10, 11:17   #111
Debz
Medlem
 
Debz sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Kristiansand
Innlegg: 373
Debz er på en erverdig vei

Sv: Julistarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av Thalia, her.

Har gått ned 1 kg allerede jeg Sikkert bare vann da, men motiverende allikevel!

Gratulerer! Ja visst er det motiverende, sånn tenker jeg også Stå på!

__________________


Debz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-07-10, 17:09   #112
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Julistarternes tråd

http://hobbysandra.wordpress.com/201...oh-crappy-day/

Finner ikke ut hvordan jeg lager journal her, så da får jeg bare blogge, da!

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 27-07-10, 17:23   #113
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Julistarternes tråd

Ja, også en siste ting før jeg køyer; noen som har erfaring med ketolysekuren og mens? Ikke hatt det på to år (+/-), og siste uken har vært skikkelig ille! Kan ikke huske det var slik det var Men på vekta - har det noe å si at jeg plutselig har havnet i syklus og sikkert har gått ned noen milligram i blodprosent? *sliten*

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 27-07-10, 17:26   #114
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Julistarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av sandramor, her.

Ja, også en siste ting før jeg køyer; noen som har erfaring med ketolysekuren og mens? Ikke hatt det på to år (+/-), og siste uken har vært skikkelig ille! Kan ikke huske det var slik det var Men på vekta - har det noe å si at jeg plutselig har havnet i syklus og sikkert har gått ned noen milligram i blodprosent? *sliten*

Det er visstnok ganske vanlig at man får mensen som "normalt" når man er i ketose, man får hormonene under kontroll nemlig. En del som går på pillen og derfor ikke har hatt mens på lenge opplever også å få mens igjen. Ikke alltid like morsomt kanskje...

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 27-07-10, 17:56   #115
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Julistarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av sandramor, her.

http://hobbysandra.wordpress.com/201...oh-crappy-day/

Finner ikke ut hvordan jeg lager journal her, så da får jeg bare blogge, da!

Hei,
Man lager journal ved å gå hit og start en ny tråd.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-07-10, 00:26   #116
Bonsai
Juniormedlem
 
Bonsai sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Alder: 36
Innlegg: 11
Bonsai er på en erverdig vei

Sv: Julistarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Det er visstnok ganske vanlig at man får mensen som "normalt" når man er i ketose, man får hormonene under kontroll nemlig. En del som går på pillen og derfor ikke har hatt mens på lenge opplever også å få mens igjen. Ikke alltid like morsomt kanskje...


Signerer den. Jeg begynte på lavkarbo torsdag for snart en uke siden, og har etter snikveiing gått ned 1,7 kilo så langt ! På Søndag fikk jeg mensen (som ventet), men istedet for å vare i to dager og at det så vidt kommer noe som helst, så kommer det MASSEVIS og jeg har måttet øke 2 tampongstørrelser...! I tillegg har jeg fått masse menssmerter som jeg ikke har hatt før. I dag var dag nr 3 med mensen, og kroppen gir ikke akkurat signaler om at den er ferdig enda.

På torsdag kveld ble jeg kjempedårlig, og hadde så mye magekramper at jeg trodde jeg trengte legehjelp. Kan ikke huske å ha hatt så mye vondt før. Heldigvis gikk det over, og jeg sovnet til slutt. Etter det har jeg ikke hatt noen problemer. Litt småkvalme, men ikke noe jeg ikke kunne klare å ignorere. Likevel har hele kroppen min føltes mye lettere (ikke i vekt, men i bevegelighet ) og mer samarbeidsvillig enn tidligere, på tross av både kvalme og hodepine. I tillegg til at jeg er mindre oppblåst. For første gang siden jeg var 14 år an jeg ligge på ryggen og magen er flat! Den har alltid stått godt utover, og bare for en uke siden lå jeg på ryggen og magen var så oppblåst at jeg så gravid ut.

Dette er fantastisk motivasjon og gjør utrolig mye for selvfølelsen! Er akkurat nå på besøk hos mine foreldre, og tror dere ikke mammaen min ble motivert av meg og har satt i gang med lavkarbo hun også?

__________________


Bonsai er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-07-10, 01:32   #117
annex
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Alder: 62
Innlegg: 816
annex har en fantastisk aura rundt segannex har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Julistarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av Bonsai, her.

For første gang siden jeg var 14 år an jeg ligge på ryggen og magen er flat! Den har alltid stått godt utover, og bare for en uke siden lå jeg på ryggen og magen var så oppblåst at jeg så gravid ut.

Dette er fantastisk motivasjon og gjør utrolig mye for selvfølelsen! Er akkurat nå på besøk hos mine foreldre, og tror dere ikke mammaen min ble motivert av meg og har satt i gang med lavkarbo hun også?

Så bra at moren din blir med også!
Kjenner igjen det du skriver om magen, før var magen min så stinn at det gjorde vondt,
men det er mye bedre nå etter drøye to uker på ketolyse.

__________________

Høyde: 163 cm - Startvekt: 77 kg - Sluttmål: 58 - 60 kg
annex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Under 50 karber, kutte alkohol og røyk Svar med sitat
Gammel 28-07-10, 06:36   #118
annex
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Alder: 62
Innlegg: 816
annex har en fantastisk aura rundt segannex har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Julistarternes tråd

God morgen folkens,

oppdager at jeg har sittet og surfet på forumet i hele natt, og klokka er plutselig blitt halv sju!

Det er så mye bra her inne, og så mange fantastiske folk som deler av sine
erfaringer, så jeg hadde bare fortsatt jeg, hvis det bare ikke var for øynene som begynner å fylles av sand.

Jeg blir kjempeinspirert, og forsterket i trua om at dette skal gå!
Lykke til alle sammen!

På tide med litt søvn...

__________________

Høyde: 163 cm - Startvekt: 77 kg - Sluttmål: 58 - 60 kg

Sist redigert av annex : 28-07-10 kl 06:41.
annex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Under 50 karber, kutte alkohol og røyk Svar med sitat
Gammel 28-07-10, 08:36   #119
unaturligslank
Medlem
 
unaturligslank sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
unaturligslank er på en erverdig vei
Smile

Sv: Julistarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av annex, her.

God morgen folkens,

oppdager at jeg har sittet og surfet på forumet i hele natt, og klokka er plutselig blitt halv sju!

Har gjort det samme selv flere netter! Kjempemasse info å få med seg, helt supert at vi kan lære av hverandre. Det er også godt å lese at man ikke er den eneste som sliter med f. eks "gravid-mage" og sånne ting. Også får man jo ekstra motivasjon når man får høre av virkelige mennesker med erfaring at det faktisk funker, og at det kan funke (skal funke!) for oss og

__________________
Dag 0 dager uten sprekk!!


unaturligslank er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/Skaldeman 50+ Svar med sitat
Gammel 28-07-10, 12:00   #120
entotre
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 39
entotre er på en erverdig vei

Sv: Julistarternes tråd

Hei!

Så gøy å lese om andre som netopp har satt i gang. Eg startet rett før juli og har holdt på i litt over 1 mnd. Vekta viste fort - 5 kg, men har nå gått opp igjen 1. Mistenker at tante rød har noe med den kg å gjøre. Ingen utskeielser, og har aldri hatt det så bra. Magen er i tipp topp form, og vekten viser minus flere kg. Hvordan har overgangen vært for dere?

__________________
Klarer eg å komme i form til bikinisesong??
Min journal
entotre er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-07-10, 13:42   #121
Thalia
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Østlandet
Innlegg: 6
Thalia er på en erverdig vei

Sv: Julistarternes tråd

Jeg synes det går veldig bra å bytte ut et høykarbo-kosthold til et lavkarbokosthold. Eneste er at jeg savner is i sommervarmen, og syns det er litt mas å steike mat til alle måltider men finner nok flere oppskrifter etterhvert, skal ikke gi meg! Har vært i ketose i 2 dager og gått ned 1,8 kg.. er klar over at mesteparten er vann, men deilig å ikke føle seg så oppblåst!

Thalia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-07-10, 13:56   #122
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Julistarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av Thalia, her.

Eneste er at jeg savner is i sommervarmen

En neve frosne bringebær has i en bolle, et kjøleskapskaldt egg has i og en dæsj fløte (sånn at det omtrent dekker bærene) has over + en dæsj søtning etter smak - visp så med stavmikseren til konsistensen blir som du vil ha den. NAM!!!!!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 28-07-10, 13:58   #123
Nahemah
Medlem
 
Nahemah sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Skedsmo
Alder: 42
Innlegg: 55
Nahemah er på en erverdig vei

Sv: Julistarternes tråd

Hei.
Jeg har startet opp idag med en startvekt på 109,5 kg.
Har satt meg som mål å gå ned 35-40 kg og tar det som delmål på 10 kg om gangen, veiedag hver onsdag.

Nahemah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-07-10, 14:36   #124
Debz
Medlem
 
Debz sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Kristiansand
Innlegg: 373
Debz er på en erverdig vei

Sv: Julistarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

En neve frosne bringebær has i en bolle, et kjøleskapskaldt egg has i og en dæsj fløte (sånn at det omtrent dekker bærene) has over + en dæsj søtning etter smak - visp så med stavmikseren til konsistensen blir som du vil ha den. NAM!!!!!

mmm dette skal jeg prøve i kveld! takk!

__________________


Debz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-07-10, 14:51   #125
annex
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Alder: 62
Innlegg: 816
annex har en fantastisk aura rundt segannex har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Julistarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av Debz, her.

mmm dette skal jeg prøve i kveld! takk!

Me too!

__________________

Høyde: 163 cm - Startvekt: 77 kg - Sluttmål: 58 - 60 kg
annex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Under 50 karber, kutte alkohol og røyk Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kaffetråd nøtta Smoothies / drikke 7 23-02-11 09:09
Spinat-tråd mofe Middag 17 29-06-07 14:08
MCT tråd? Distrea Spørsmål og svar 2 30-05-07 18:21


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no