Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Kan noen hjelpe meg?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-04-09, 16:38   #1
solå
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2005
Hvor: Karmøy
Innlegg: 5
solå er på en erverdig vei

Kan noen hjelpe meg?

Begynte på ketolyse 30 januar. Og jeg forstår ikke hva jeg gjør galt. Har gått ned 4 kilo på det meste men nå har jeg gått opp igjen. Så nå er mitt totale vekttap 2.5 kilo.
Baker protein brødet og spiser det man skal av egg, bacon, ost, fløte, stangselleri,avocado,paprika,fetaost,issalat, kjøttdeig makrell i tomat,koteletter,seterrømme steker i meierismør og mener jeg gjør alle ting som jeg skal.
Det som er en minus at jeg ikke kan være noe i fysisk aktivitet for øyeblikket. Om kanskje det er hva som er gale. Men jeg er ikke så langt fra å gi opp hele kuren.
Synes kuren er topp selv om det krever noe ekstra forberedelser.
Håper noen kloke og erfarne hoder her inne kan si at jeg ikke må gi opp. Og at det er flere enn meg som har hatt det likedan.
Jeg har så lyst at denne kuren/kosthold endringen skal gi noen resultater.

solå er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-04-09, 16:56   #2
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Kan noen hjelpe meg?

Veldig unødvendig med 30 utropstegn i overskriften, så jeg tok de bort jeg.

mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 06-04-09, 17:06   #3
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Kan noen hjelpe meg?

Hei.

Jeg kan ikke spise noen form for brødertatning viss jeg skal ned i vekt.
Anbefaler deg å kutte ut det.
Bruk heller salatblader, oopsier (oppskrift her inne) eller hold deg til omeletter, egg og bacon i stedet.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 06-04-09, 17:22   #4
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Kan noen hjelpe meg?

Opprinnelig lagt inn av solå, her.

Begynte på ketolyse 30 januar. Og jeg forstår ikke hva jeg gjør galt. Har gått ned 4 kilo på det meste men nå har jeg gått opp igjen. Så nå er mitt totale vekttap 2.5 kilo.
Baker protein brødet og spiser det man skal av egg, bacon, ost, fløte, stangselleri,avocado,paprika,fetaost,issalat, kjøttdeig makrell i tomat,koteletter,seterrømme steker i meierismør og mener jeg gjør alle ting som jeg skal.
Det som er en minus at jeg ikke kan være noe i fysisk aktivitet for øyeblikket. Om kanskje det er hva som er gale. Men jeg er ikke så langt fra å gi opp hele kuren.
Synes kuren er topp selv om det krever noe ekstra forberedelser.
Håper noen kloke og erfarne hoder her inne kan si at jeg ikke må gi opp. Og at det er flere enn meg som har hatt det likedan.
Jeg har så lyst at denne kuren/kosthold endringen skal gi noen resultater.

Er slett ikke uvanlig med platåer. De aller fleste opplever nok noen av dem!
Fysisk aktivitet er ikke et must. Klart det hjelper, men ......

Noen opplever at de ikke går ned pga fløte/rømme/ost, andre kan ikke spise tomater.
Det er mye karber i makrell i tomat, forresten!

For noen av oss går det sakte, veldig sakte. Andre raser ned, for så å stå stille lenge før neste ras.

Hvor mye du går ned kommer også an på hvor mye du skal ned, hvor lenge du har veid det du veier nå, hvor mange ganger du har slanket deg tidligere.......

Lykke til!

__________________

Sist redigert av Kitt : 06-04-09 kl 18:17.
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 06-04-09, 18:13   #5
solå
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2005
Hvor: Karmøy
Innlegg: 5
solå er på en erverdig vei

Sv: Kan noen hjelpe meg?

Takk for svar setter veldig stor pris på det. Prøver uten brød erstatninger å ser om det hjelper. Førøvrig har jeg positivt utslag på stixene så jeg er i ketose. Og jeg tar alle de ketolyse tablettene du skal ta morgen ,lunsj, middag og kveld. Men jeg må jo si at jeg blir veldig fortvila når jeg mener jeg gjør alt det riktige og så lite som skjer med vekta.

solå er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kan noen hjelpe meg? Aina Spørsmål og svar 1 19-02-08 17:08


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no