Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold > Induksjonen

Går opp - i cm

Induksjonen De første 14 dagene med Atkins

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-12-07, 08:55   #1
Eilan
Seniormedlem
 
Eilan sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.593
Eilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt av

Går opp - i cm

Hei! Jeg har vært to uker på induksjon nå. Første uken gikk jeg ned ca 1 cm på hvert målested. Etter en uke til har den centimeteren kommet tilbake rundt hofter og rumpe! Er dette vanlig? Jeg følger induksjonsreglene bortsett fra ett glass vin forrige helg, dvs to dager før forrige måling da jeg altså gikk ned.

En typisk dagsmeny ser slik ut:


Frokost: 3 skiver bacon, 2 1/2 egg, issalat

Lunsj: Ovnsbakt laks&squash, 1/2 avocado

Mellom: 100g jarlsberg

Kvelds: 2 skiver bacon, 2 egg, issalat



Ellers 2 kopper te (koffeinfri)
1 kopp decaf m/fløte
Multivitamin, krom, selen, mangan, kalsium, kalium, magnesium

Trening: yoga - 10 enkle solhilsner

Jeg skal ikke ned mer enn ca 5 kilo, kanskje mer. Ingen big deal med andre ord, men angsten siger jo inn her - om jeg går OPP av induksjonsmaten, hva i all verden går jeg IKKE opp av da?

Og nå, etter 14 dager på induksjon, bør jeg gå over i fase to likevel?

__________________
Be still now
Eilan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat, the lavkarbo way Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 09:00   #2
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Går opp - i cm

Drikker du nok vann? Går VEKTA ned?
Man kan bli veldig mushy om man ikke trener, det merker jeg! Og 10 solhilsner gir ikke mye trening for mage og lår altså!

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 09:10   #3
Eilan
Seniormedlem
 
Eilan sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.593
Eilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt av

Sv: Går opp - i cm

Har ikke vekt, regner med at måling er nok..?

Ja drikker nok vann. Har ikke telt flasker, men et sted over 3 liter.

__________________
Be still now
Eilan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat, the lavkarbo way Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 10:12   #4
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Går opp - i cm

Jeg går opp i cm og ned i vekt akkurat nå, vet ikke hvorfor. Men, det er derfor jeg bruke rbegge deler, sjelden at begge går opp fo rå si det sånn.

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]


BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 11:24   #5
dBy
Juniormedlem
 
dBy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 46
dBy er på en erverdig vei

Sv: Går opp - i cm

Det kan jo ikke være helt nøyaktig dette med å måle heller. Jeg mener, jeg har målt med utgangspunkt i navlen. Og i starten ble magen mykere og navlen sank ettersom kilone gikk av. Jeg er mye bredere mot hoftene, så da gikk jo målet opp selv om jeg måtte snøre inn beltet.

Hvordan føles klærne dine da?

dBy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 16:40   #6
Eilan
Seniormedlem
 
Eilan sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.593
Eilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt av

Sv: Går opp - i cm

Måler på det bredeste rundt rumpen, så målingen er nok riktig..

Men spørsmålet her er - spiser jeg riktig? Spiser jeg nok? Kan det være at jeg spiser for lite karbohydrat? Og bør jeg begynne å gå over i fase to eller skal jeg bli i fase en?

__________________
Be still now
Eilan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat, the lavkarbo way Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 18:05   #7
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Går opp - i cm

Man måler vel det tynneste rundt maven, det tykkeste rundt stussen, tykkeste rundt puppa... Og det beveger seg jo etterhvert som man tar av? Husk at syklus virker inn også!

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Går opp i vekt, jeg kutter ned på vanndrikkingen! Lollypop! Ketolysekuren 48 30-09-07 22:00
Hvorfor går jeg ikke ned? Curl Ketolysekuren 16 05-07-07 12:38
Gi puppene et løft "lille meg" Trening 6 26-05-05 11:28
Du dauer om du går på Atkins Carbokiller Atkins kosthold 4 19-02-04 20:20


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no