Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

PLAN fadder!

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-09-06, 21:06   #1
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

PLAN fadder!

Hei alle sammen!

Jeg ble selv for en tid tilbake fadder for ei lita jente fra Zimbabwe..
Jeg har sett bilder av Junior som ho heter, og fått informasjon om hvordan ho og folk i hennes nærmiljø har det i dagliglivet...

Jeg vil anbefale dette på det varmeste!
Det koster 240 kroner i måneden, og det er så absolutt verdt det

Jeg har sendt nedover et brev med bilder fra mitt liv, og jeg gleder meg til å få svar

Om noen har lyst å bli fadder, kan dere gjerne kontakte meg..send med en PM, eller svar på denne tråden..

Jeg verver mer enn gjerne

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 00:18   #2
Aqua
Juniormedlem
 
Aqua sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Øst i landet
Alder: 62
Innlegg: 36
Aqua er på en erverdig vei

Sv: PLAN fadder!!

Flott at du har et Plan barn!

Vi har også ei jente gjennom Plan. Hun er nå 11 år gammel og hun bor i Uganda. Vi synes det er veldig lærerikt å få lov til å følge henne og hennes liv og kultur.
Denne jenta har vi hatt i vel 5 år nå og vi drømmer om å få komme på besøk til henne en gang.

Jeg oppfordrer alle til å bli Plan fadder, det koster så lite og betyr så enormt mye for barnet. Det er veldig koselig å få et lite brev og en tegning en gang i blant også.

__________________
Mvh Aqua
Aqua er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 00:20   #3
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: PLAN fadder!!

Opprinnelig lagt inn av Aqua, her.

Flott at du har et Plan barn!

Vi har også ei jente gjennom Plan. Hun er nå 11 år gammel og hun bor i Uganda. Vi synes det er veldig lærerikt å få lov til å følge henne og hennes liv og kultur.
Denne jenta har vi hatt i vel 5 år nå og vi drømmer om å få komme på besøk til henne en gang.

Jeg oppfordrer alle til å bli Plan fadder, det koster så lite og betyr så enormt mye for barnet. Det er veldig koselig å få et lite brev og en tegning en gang i blant også.


Signerer!!

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 17:51   #4
Dante
Medlem
 
Dante sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Innlegg: 277
Dante har en fantastisk aura rundt segDante har en fantastisk aura rundt seg

Sv: PLAN fadder!!

Mannen min er planfadder. Synes de bytter ut ungene stadig vekk. Har undret meg over at de som er med i "programmet" plutselig bare flytter ut av regionen. Lurer på hvor attraktivt de oppfatter at det er å få støtte. Håper det hjelper de nye som kommer inn ihvertfall.

Dante er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 01-12-07, 21:37   #5
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: PLAN fadder!!

Jeg drar opp denne tråden igjen jeg , i forbindelse med at det er aids dagen i dag, og at de rekrutterer PLAN faddere på TV2 i kveld

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen som vil lage meg en plan for noen dager mens jeg venter på boka? lisa83 Ketolysekuren 9 13-09-07 22:25
En plan for å nå målene / målet ! Summer Generell diskusjon 0 02-02-06 23:14


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no