Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Forkvaklet

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-01-08, 19:49   #1
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk
Red face

Forkvaklet

Er det bare meg eller er det flere som begynner å bli/er litt småforkvaklet med tanke på veiing av mat og karber??

Greitt at jeg ikke spiser noe uten å ha en viss peiling på hva jeg spiser.. Men jeg begynner jaggu meg å "veie" maten med blikket til mine medansatte og kalkulerer hvor mange karber de får i seg!! Ei spiste 4 tykke loffskiver med smør og brunost... Jaja, tenkte jeg i mitt stille sinn.

Stille og stille fru Blom, for jeg har lagt merke til at dama har lagt litt på seg i det siste, og så spiser ho DEN maten...så sinnet var heller litt opprørt over at ho ikke ville prøve å spise den maten JEG spiser...

Begynner jeg å bli fanatisk?? Gud bevare meg vel fra det da...



De usjer seg sikkert på samme måte over maten min; feit og god...

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 19:55   #2
Eilan
Seniormedlem
 
Eilan sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.593
Eilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt av

Sv: Forkvaklet

Ikke bare deg..

__________________
Be still now
Eilan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat, the lavkarbo way Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 20:00   #3
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Forkvaklet

Opprinnelig lagt inn av Eilan, her.

Ikke bare deg..

Pjuhhh, puster lettet ut, da er vi i allefall TO!!

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 20:01   #4
Millsi
Medlem
 
Millsi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 486
Millsi er på en erverdig vei

Sv: Forkvaklet

Vi er fler

Millsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 20:01   #5
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Forkvaklet

Opprinnelig lagt inn av Eilan, her.

Ikke bare deg..

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 20:02   #6
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Forkvaklet

Jeg tenker kanskje litt på hva andre spiser ja..Men tenker som så, at jeg er vanvittig glad jeg ikke spiser sånn..
Så får de spise som de vil..
Synes litt synd på de som ikke vet bedre

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 20:45   #7
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Forkvaklet

Tamtamtamtam...

Sekretæren på jobben er overbevist om at det eneste riktige er å telle kalorier, lavkarbo er tull og slike motedietter er livsfarlige.

Jeg bare smiler og spør om jeg skal fortelle hva hun faktisk sitter og spiser : ond latter :

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 20:47   #8
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Forkvaklet

hæhæhæh

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 21:00   #9
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Forkvaklet

Opprinnelig lagt inn av Georgine, her.

Tamtamtamtam...

Sekretæren på jobben er overbevist om at det eneste riktige er å telle kalorier, lavkarbo er tull og slike motedietter er livsfarlige.

Jeg bare smiler og spør om jeg skal fortelle hva hun faktisk sitter og spiser : ond latter :

Hehe Jeg prøver å fortelle dem at loff og sukker er "omtrent" det samme. Da får jeg DET blikket på meg...

Skal ikke si sånt mer til mine kollegaer, men sjefen min er lege, og han går på lavkarbo han også. Og han sier at flere og flere av kollegaene hans begynner å se på lavkarbo med nye øyne...

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 21:04   #10
Tusta85
Seniormedlem
 
Tusta85 sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.811
Tusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastisk

Sv: Forkvaklet

Jappda... Man er fler som ser sånt...

JEg har ei i klassen min som er eksepsjonell til å klage... Og hva spiser hun i løpet av en skoledag? 4 fine rundstykker, 2-3 sjokolader og masse cola.

__________________
Jornalen min
I første omgang...


Tusta85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 21:14   #11
LilleRosin
Seniormedlem
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 1.244
LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys

Sv: Forkvaklet

Opprinnelig lagt inn av Eilan, her.

Ikke bare deg..

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Pjuhhh, puster lettet ut, da er vi i allefall TO!!

Opprinnelig lagt inn av Millsi, her.

Vi er fler

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Og ennå flere!

__________________


LilleRosin sin journal
LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 22:14   #12
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Forkvaklet

Åh, kjenner meg sååå godt igjen... he he!

Det er vanskelig å holde kjeft noen ganger, og responsen kan bli noe ubehagelig.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 22:19   #13
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Forkvaklet

Opprinnelig lagt inn av Rubens, her.

Åh, kjenner meg sååå godt igjen... he he!

Det er vanskelig å holde kjeft noen ganger, og responsen kan bli noe ubehagelig.


Fikk kjeft i dag fordi jeg snakket om nye matoppskrifter med han sjefen min som er lavkarbo...

Den ene av mine kollegaer sa at ho ble kvalm bare av å høre på det jeg snakket om... Og det var denne Norzolasausen med kylling!!!!!

SÅÅÅ nå planlegger jeg en bedre lunsj til sjefen min og meg på onsdag

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 22:33   #14
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Forkvaklet

Det er ganske frekt å si man blir kvalm av andres mat! Snøft. Begynn å ta med deg noe velduftende lavkarbomat og vift litt god matlukt opp under nesen på sekretæren! :evil:

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 23:53   #15
Annemora
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 57
Innlegg: 38
Annemora er ny på veien

Sv: Forkvaklet

Jeg får daglig kommentarer på lunsjen min: Der jeg virker har vi kun et bittelite selvbetjeningskjøkken, og standard matpakker (type brødskiver med ost) er regjerende.

Jeg lager alltid såpass ekstra mat til tidlig middag dagen før at jeg har lunsjen klar til varming i microen på det vesle kjøkkenet på jobb; vekker alltid kommentarer og misunnelse. Blitt så vant til det nå at jeg knapt legger merke til det.

Og majoriteten av mine kolleger skjønner ikke hvor enkelt det er, og viktigere; hvor lurt det er.

Gidder ikke misjonere for de som ikke ytrer egeninteresse. Det fenger hverken tilhører eller foredragsholder.

__________________


Annemora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Blodtype-diett + lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-01-08, 02:06   #16
Kenny
Medlem
 
Kenny sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Hedmark
Alder: 41
Innlegg: 201
Kenny er ny på veien

Sv: Forkvaklet

Hehe folk var skeptiske og dro flere " negative" kommentarer om min mat som jeg hadde med på jobben (kotelett, egg, laks, løvbiff osv). Men da jeg plutselig en dag fortalte at brødmat var tabu for meg og synet av brød gjorde meg dårlig ble det stille rundt bordet. Hehe alt mot hverandre var jo seff med humor, men nå er folk mer forsiktig med å bemerke maten min....tror nesten de er litt lei sin egen og misunnelig på min

__________________
Slanking og trening. Hardt arbeid.
Beefcake er målet.
Kenny er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 25-01-08, 00:36   #17
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: Forkvaklet

I begynnelsen fikk jeg en del hevede øyenbryn da jeg troppet opp i kantina med mine egg, kjøtt og lite grønnsaker. "Har du fått beskjed av kona om å spise mer egg eller?" "For sent, jeg er allerede skilt", var svaret da

Nå ser det ut som et par andre fete kollegaer har sett lyset også. Heldigvis er ikke folk så veldig forutinntatt til kosthold der jeg jobber, og det er bra. Ville ikke likt å forsvare lunchen min hver dag.

__________________

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil Svar med sitat
Gammel 25-01-08, 10:31   #18
sma
Seniormedlem
 
sma sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Sverige
Alder: 45
Innlegg: 949
sma er en juvelsma er en juvelsma er en juvel

Sv: Forkvaklet

Jeg bare leg og ler når jeg leser denne tråden!

__________________
sma når målet......til slutt....
Min Journal

sma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP-operert 08.02.2011 Svar med sitat
Gammel 25-01-08, 12:05   #19
Valeriana
Medlem
 
Valeriana sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 253
Valeriana har en fantastisk aura rundt segValeriana har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Forkvaklet

Noe av det verste er når folk sier at lavkarbomat er så ensidig, og så sitter de der med den gørrkjedelige brødmatpakka si dag etter dag, år ut og år inn. Forstå det den som kan...

Valeriana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-01-08, 12:19   #20
Embla
Juniormedlem
 
Embla sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 47
Embla er på en erverdig vei

Sv: Forkvaklet

Jeg pleier vanligvis ikke å legge merke til hva folk handler inn, men det var faktisk en gang jeg husker spesielt godt. Jeg stod i kantinen på jobben og hadde tatt med meg grove knekkebrød, et par osteskiver og en lett-yoghurt. Da kom det en kvinne bak meg i køen som var relativt lav av vekst, men temmelig overvektig. På disken la hun to king-size sjokolader og ingenting annet. Følte meg utrolig råtten, men slike ting legger jeg rett og slett merke til.....spesielt i perioder hvor jeg er ekstremt opptatt av hva jeg putter i munnen og hvor mye kalorier hver enkelt vare inneholder

__________________



Embla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ny i gamet- vurderer ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-01-08, 12:50   #21
SusieBlues
Seniormedlem
 
SusieBlues sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Bislett
Alder: 46
Innlegg: 3.854
SusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressurs

Sv: Forkvaklet

Opprinnelig lagt inn av Valeriana, her.

Noe av det verste er når folk sier at lavkarbomat er så ensidig, og så sitter de der med den gørrkjedelige brødmatpakka si dag etter dag, år ut og år inn. Forstå det den som kan...

JA!! Dette hadde jeg tenkt å skrive!!
"Blir du ikke lei av så kjedelig og ensidig mat?"
Ensidig?? Kjedelig?? Frokost: ostesmørbrød, lunsj: rømmegrøt, middag; ovnsbakt kylling med indisk saus, masse ost og deilige grønnsaker, dessert: hjemmelaget "jordbæris". Nei, det går faktisk helt fint å spise lavkarbo "hver eneste dag". Koser meg masse!!
Til og med barna synes det er stas at middagen er hjemmelaget, og ikke bare varmet.

Jeg misjonerer ALDRI til noen som ikke tar initiativet. Det er fåfengt! Veldig glad for at Grete Roede-entusiaster ikke misjonerer for meg!

Legger merke til hva andre spiser? OH YES! Jeg regner også ut i hodet!! Tenker; "Oj, 200g karbo til lunsj..stakar".
Opplever det som om jeg har oppdaget en hemmelighet, jeg..

__________________
________________


Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=15258
SusieBlues er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-01-08, 23:41   #22
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Forkvaklet

Opprinnelig lagt inn av Annemora, her.

Gidder ikke misjonere for de som ikke ytrer egeninteresse. Det fenger hverken tilhører eller foredragsholder.

Jeg er nok helt motsatt der. Jeg synes det er viktig at folk får vite hva det er som gjør oss syke, hvorfor sykehusene blir overfylte av folk med livsstilssykdommer, hvorfor det er så lett å få diabetes 2, hjerteinnfarkt, mage- og tarmsykdommer, hvorfor vi blir fete, får spiseforstyrrelser og resten av den regla. Jeg klarer bare ikke å sitte med armene i kors, og tenke at "Nei, du vet ikke mye om kosthold, du gitt."

Det er mye jeg ikke visste om lavkarbokost før noen fortalte meg om det. Det tok ganske lang tid fra jeg leste den første boka om lavkarbo (Barry Sears og Fedon Lindberg), før jeg forsto at det skulle mer til enn Fedon for å få meg slank og mett.

Det var bare tilfeldigheter at jeg kom over Wolfgang Lutz og til slutt dette forumet her. Hvis noen hadde fortalt meg det jeg vet nå i dag LITT FØR, hadde jeg sluppet å ha så mange traurige år i bagasjen!

Jeg presser selvsagt ikke informasjon over hodene på folk som ikke gidder å høre på, men hver gang jeg kommer opp i en samtale om kosthold og slanking, får jeg Vektklubben, Grete Roede, Libra, Cambrigde og beinhard fysisk trening tredd nedover hodet mitt.

Alle og enhver har plutselig blitt kostholdseksperter nå for tiden, og det er vanskelig å få folk til å forstå at det de misjonerer om faktisk ikke virker, og at vi blir sjuke av det.

Noen ganger må jeg bare si no...

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 19:08   #23
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Forkvaklet

Opprinnelig lagt inn av SusieBlues, her.

"Blir du ikke lei av så kjedelig og ensidig mat?"
Ensidig?? Kjedelig??.

En kollega av meg spurte (litt sånn overbærende): "Blir du ikke lei av å spise den salaten din hver eneste dag ?" (Kan tilføye at salaten min var veldig variert, aldri den samme to dager på rad. Lagde den sjøl hver morgen før jeg gikk på jobb). Hvorpå jeg svarte "Nei, ikke mer lei enn du må bli av de tre skivene med brunost du har spist til lunch hver dag de siste fem årene jeg har jobba her"...... Det stoppa kjeften hans gitt.

Der jeg jobber nå har vi svær kantine med stor salatbar. Og kantina er subsidiert. Vi betaler 300 kr mnd og kan spise så mye vi vil. Nå jeg er på vei til bordet med min salat leger jeg merke til at nesten ALLE spiser salat, enten som hovedmåltid (med proteiner til), eller ved siden av annen mat. Tror folk er i ferd med å bli sunnere jeg. Men nå kan det jo hende at dette er påfallende nå fordi det er rett etter jul......

Jeg syns ikke det er forkvaklet å legge merke til hva andre spiser når man er opptatt av eget kosthold. Det er en fase man går igjennom. Det går over....

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no