Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Hvor/Hvordan bor du? Skjermet eller med innsyn?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-08-11, 23:54   #1
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Hvor/Hvordan bor du? Skjermet eller med innsyn?

Jeg bor midt i sentrum, på ett mindre sted hvor alle kjenner alle..
Det er store vinduer ut mot veien, og lyskilden min er fra 9 firkanter i taket som lyser opp hele stuen.. Har 6 spotlighter som er koplet 3 og 3, men de lyser kun opp veggen.. sikkert beregnet på malerier

Dette har vært en fjong bolig i sin tid, men den er delvis tilpasset møtevirksomhet.

Når jeg har på de 9 i taket, og har gardinene fra, OG det er mørkt ute, så føler jeg at alle kan se rett inn! *liker ikke* Hvis jeg har åpnet det ene vinduet, kan jeg se meg selv når jeg kommer fra kjøkkenet og går inn til sofaen, og føler jo derfor at de ute kan se meg like godt.

Drømmen er å bo sentralt, men ikke akurat der hvor alle ferdes. Kunne tenkt meg en liten skjermet hage også, en koselig uteplass, gjerne med tak over så man kan nyte en regnværsdag også.

Hvordan er det der DU bor?
Bor du i en storby med innsyn, eller fredelig på landet?

Ps, har ønsket meg en kjekk lampe til jul, slik at jeg skal slippe å ha på alle 9 i taket hele tiden..

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 00:11   #2
jannesnuppa
Seniormedlem
 
jannesnuppa sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Kristiansand
Innlegg: 556
jannesnuppa er ny på veien

Sv: Hvor/Hvordan bor du? Skjermet eller med innsyn?

Det hørtes ikke noe greit ut med så mye innsyn.. Vi bor på landet, nesten ved sjøen. Har et båtopplag rundt eiendommen, men nå om sommeren er det ingen båter der så det er bare en åpen plass. Vi har ingen naboer som kan titte inn ,så det er deilig. Vi bor innerst i en blindvei, så ingen biler kjører her heller, bare en sykkelsti

__________________
Min journal
jannesnuppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 00:21   #3
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvor/Hvordan bor du? Skjermet eller med innsyn?

tjaaa...bor i en nordnorsk by da, ikke verdens navle. Utenfor sentrumsområdet. I enebolig. Har lang innkjørsel og bor liksom "på toppen" i forhold til alle de andre. Om sommeren er det ganske greit. Store busker som danner vegger på alle sider sånn at jeg lever i min egen lille verden. Om vinteren føler jeg derimot at alle naboene ser hva vi holder på med både utendørs og innendørs. Derfor har jeg alltid persiennene nede

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 00:39   #4
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Hvor/Hvordan bor du? Skjermet eller med innsyn?

Bor på gateplan i Bergen, så godt med innsyn ja. Men alle vinduer mot gaten er frostet.

Heldigvis er jeg ikke akkurat sky. :P

Nedover mot fjorden er vi i andre etg. og over de andre husene, så der er det litt bedre.

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~

Sist redigert av Kitsu : 25-08-11 kl 01:03.
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 00:44   #5
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Hvor/Hvordan bor du? Skjermet eller med innsyn?

Takk for at dere deler!
Før denne leiligheten leide jeg ett hus, hvor det var fin hage og muligheter til å sitte ute uansett vær.

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 00:44   #6
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Hvor/Hvordan bor du? Skjermet eller med innsyn?

Opprinnelig lagt inn av Kitsu, her.

Bor på gateplan i Bergen, så godt med innsyn ja. Men alle vinduer mot gaten er frostet.

Heldigvis er jeg ikke akkurat sky. :P

Godt for deg! Jeg er heldigvis i 2. etasje

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 00:45   #7
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Hvor/Hvordan bor du? Skjermet eller med innsyn?

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

tjaaa...bor i en nordnorsk by da, ikke verdens navle. Utenfor sentrumsområdet. I enebolig. Har lang innkjørsel og bor liksom "på toppen" i forhold til alle de andre. Om sommeren er det ganske greit. Store busker som danner vegger på alle sider sånn at jeg lever i min egen lille verden. Om vinteren føler jeg derimot at alle naboene ser hva vi holder på med både utendørs og innendørs. Derfor har jeg alltid persiennene nede


Kanskje du bør ha vintergrønne planter?
Høres koselig ut!

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 00:46   #8
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Hvor/Hvordan bor du? Skjermet eller med innsyn?

Opprinnelig lagt inn av jannesnuppa, her.

Det hørtes ikke noe greit ut med så mye innsyn.. Vi bor på landet, nesten ved sjøen. Har et båtopplag rundt eiendommen, men nå om sommeren er det ingen båter der så det er bare en åpen plass. Vi har ingen naboer som kan titte inn ,så det er deilig. Vi bor innerst i en blindvei, så ingen biler kjører her heller, bare en sykkelsti

Dette må jo være drømmeplass!

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 01:05   #9
fa3850
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Vest Telemark
Alder: 48
Innlegg: 13
fa3850 er på en erverdig vei

Sv: Hvor/Hvordan bor du? Skjermet eller med innsyn?

Bor landing til på bygda 600 meter til nærmeste "nabo" og 3 km til nærmeste "nabo" som kan se huset mitt, så rimelig fredelig her ja.

Har også en leilighet i stor blokk i Oslo området, rimelig stor kontrast gitt.

__________________


fa3850 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 01:09   #10
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hvor/Hvordan bor du? Skjermet eller med innsyn?

Jeg bor fredelig midt i byen! Altså. Supersentralt på østkanten av Oslo, men i et stille område, i en gammel bygård, med vinduer ut mot bakgården. Jeg bor i første etasje, og har da naturligvis frosting på vinduene.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 01:27   #11
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Hvor/Hvordan bor du? Skjermet eller med innsyn?

Opprinnelig lagt inn av fa3850, her.

Bor landing til på bygda 600 meter til nærmeste "nabo" og 3 km til nærmeste "nabo" som kan se huset mitt, så rimelig fredelig her ja.

Har også en leilighet i stor blokk i Oslo området, rimelig stor kontrast gitt.

Ja jeg vil tro dèt er kontrast! Men så deilig å ha god avstand til naboer da!

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 01:29   #12
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Hvor/Hvordan bor du? Skjermet eller med innsyn?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg bor fredelig midt i byen! Altså. Supersentralt på østkanten av Oslo, men i et stille område, i en gammel bygård, med vinduer ut mot bakgården. Jeg bor i første etasje, og har da naturligvis frosting på vinduene.

Ah! Da har du ingen som kan se inn til deg, så bra!

Lurer på om jeg kan kjøpe noe å ha på mine vinduer?
Sånn at jeg vet, at noen ikke kan se inn..


(selvsagt er jeg hyper, folk har da bedre ting å gjøre enn å se in i ine vinduer!)

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 02:30   #13
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Hvor/Hvordan bor du? Skjermet eller med innsyn?

Jeg bor veldig sentralt og har bygårder vis a vis meg. Stueveggen dekkes nesten helt av et vinduskarnapp som går fra under kneet og opp. Det er ganske fint, men litt for mye åpenhet for meg - jeg liker å ha litt hulefølelse ... Jeg har selvsagt gardiner da, hvite rullegardiner som skjermer for sollys om dagen og for innsyn om kvelden. På andre siden av leiligheten ligger en korridor, og jeg har naboer på begge sider og over og under. Ganske mye liv og røre nedenfor på gata av mennesker og biler ... Jeg ønsker meg egentlig et frittstående hus uten naboer og gjenboere. Vil ut av byen etterhvert!


Sist redigert av Huldr : 25-08-11 kl 23:07.
Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 04:32   #14
Cilla
Juniormedlem
 
Cilla sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 28
Cilla er på en erverdig vei

Sv: Hvor/Hvordan bor du? Skjermet eller med innsyn?

Jeg bor på en liten øy, bor nesten ikke mennesker her... men jeg har naboer bak oss og på den siden av huset uten vindu. Foran oss er en stor åker og sjøen. Så her må de gå på verandaen vår for å se inn i stua. Vi har persienner, men bruker bare å ha nede i det vinduet som er bak sofaen jeg sitter mest i, liker ikke å ikke ha kontroll bak meg.

__________________




Cilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karboredusert, begrenser vanlig brød, poteter, pasta, ris og sukker til et minimum. Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 05:12   #15
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hvor/Hvordan bor du? Skjermet eller med innsyn?

Jeg bor veldig sentralt, men i en blindvei. Nærmeste naboer er knappe 50 meter unna, men de er liksom BAK huset hvor vi har inngang og ikke noe annet spennende. Så vi har ikke innsyn og derfor ikke gardiner. Hagen er også helt skjermet. Vi har enorm utsikt og ser alle rundt oss, men de ser likevel ikke opp til oss. Bildene mine som ligger under Sommerbilder viser noe av det jeg prøver beskrive.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 05:32   #16
TigerTove
Seniormedlem
 
TigerTove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Vestfolds dype skoger
Alder: 36
Innlegg: 3.474
TigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjent

Sv: Hvor/Hvordan bor du? Skjermet eller med innsyn?

Småbruk som ligger med 20 min avstand fra ikke mindre enn 3 byer, like ved europaveien, men likevel i skogen. Hele 4 andre bebodde hus på i overkant av 2km vei, og nærmeste nabo er et sommerhus.

__________________
"Virkeligheten er det som virker" - Franz Kafka
TigerTove er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Stabilt blodsukker :) Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 06:51   #17
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Hvor/Hvordan bor du? Skjermet eller med innsyn?

Ca samme beliggenhet som Photobscura, sentralt oslo østkant - men jeg er noen etasjer opp, og har ikke innsyn fra gate eller bakgård. For meg er "ikke første etasje eller underetasje" et krav for ethvert bosted, siden jeg er lammende redd for edderkopper og andre småkryp som det gjerne er færre av oppe i høyden.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 07:38   #18
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvor/Hvordan bor du? Skjermet eller med innsyn?

Jeg bor i et boligfelt i Lillestrøm, ett minutt fra sentrum. Bor i 2. etasje i en tomannsbolig fra 50-tallet, og har 1,20 x 1,20 vinduer i alle rom. Har sikkert innsyn, men jeg regner med at ingen er så interessert i hva som foregår oppe hos meg... Jeg bruker persienner for solen, og de kan jeg også vri slik at jeg kan se ut, men naboen kan ikke se inn.

Lava, har du ikke persienner, lameller eller gardiner? Kanskje det passer med ståsj (vet ikke hvordan det skrives) hos deg?

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 08:00   #19
sjuggerpløm
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 75
sjuggerpløm er på en erverdig vei

Sv: Hvor/Hvordan bor du? Skjermet eller med innsyn?

Vi bor midt på et ganske stort boligområde like ved et stort sykehus Ganske sentrale strøk for å si det sånn.
Har trepersienner på stuevinduene, for kommer du gående bortover her om kvelden, så kan du se rett inn. Føles litt som å bo i et butikkvindu faktisk. Persiennene er derfor alltid nede, men på dagtid blender jeg ikke helt, for å få inn litt lys.
1 oktober flytter vi litt mer landlig, og ser veldig frem til det. Da blir vi boende ved en vei, men vinduene er plassert slik, at det er kjøkkensiden ut mot veien, og det er vanskelig å kunne se noe inn. Ut mot stua er det ingen som ser, for der er hagen vår, og med noen diiiiiiigre grantrær i og rundt tomta.
Skal bliiii så godt

__________________







sjuggerpløm er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyseish Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 08:18   #20
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Hvor/Hvordan bor du? Skjermet eller med innsyn?

Jeg bor på landet, 9 hus fordelt på 3km blindvei. Kan gå naken i stua og har ikke gardiner. Det er luksus for meg. Og kun 15km unna en liten småby.

Dere som har innsyn - hva med dette, eller liknende, produkter?
http://www.vindusfolie.no/shop.asp?pageid=11382

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 08:28   #21
lucifine
Seniormedlem
 
lucifine sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 697
lucifine har en fantastisk aura rundt seglucifine har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvor/Hvordan bor du? Skjermet eller med innsyn?

Bor i en tomannsbolig, den første i rekken så alle kjører forbi oss for å komme til sitt. Heldigvis blindvei så de som ER her BOR her, ja for det meste. Ganske enkelt for folkå se inn men hagen er skjermet. Dersom jeg føler at jeg trenger privatliv kan jeg trekke ned rullegardinene ellergå opp i andre etasjen. Vi har en liten oppblåsbar boblebad på terrassen ognår vi sitterder så legger ikke folk merke til oss (heldigvis).Vi blir sittende så lavt at vi føler at vi har litt privatliv..Men klart,hadde karet vært på den andresiden av huset hadde vi hatt enda mer privatliv (og lengre vei å komme dit).

__________________
lucifine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 09:07   #22
Buck
Medlem
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Nord-Norge
Alder: 38
Innlegg: 71
Buck er på en erverdig vei

Sv: Hvor/Hvordan bor du? Skjermet eller med innsyn?

Jeg bor i en mindre by i nord-norge, ca 10 min fra sentrum. Bor i enebolig i et (foreløpig) rolig nabolag under oppbygging Vi hadde litt innsyn, spesielt av folk som gikk tur forbi her. Det løste vi med et stakittgjerde.

__________________




Buck er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 09:39   #23
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: Hvor/Hvordan bor du? Skjermet eller med innsyn?

Bor i leilighet midt i sentrum på gateplan, men det er heldigvis en rolig del av byen.
Her kan alle som går forbi se inn, så har persienner/rullegardin i alle vindu...

Vokste opp "på landet" og nabohusene lå et stykke fra vårt hus, så det var litt av en forandring å flytte midt i byen.
Tar meg 7 min å gå til jobb, og så lenge jeg ikke har barn passer dette meg ypperlig. Men kommer til å flytte litt mer landlig etterhvert...

Veldig kjekt å lese om hvordan andre bor - takk for nok en flott tråd Lava

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 09:47   #24
Conjurier
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 100
Conjurier er på en erverdig vei

Sv: Hvor/Hvordan bor du? Skjermet eller med innsyn?

Høy førsteetasje så ingen som går forbi har noe særlig innsyn, men er jo noen blokker på hver side av vår blokk som ser inn. Og for tiden er det et stilas rett utenfor soveromsvinduet(for øyeblikket uten gardin) som startere å jobbe klokka 7 om morningen. Kan ikke si jeg bryr meg om folk ser meg, da kunne man jo ikke vært blandt mennesker

Før bodde jeg i sokkel i trondheim med vindu på gateplan og om jeg hadde vinduet åpent kveldstid torsdag-lørdag dukket det jevnlig opp fulle folk som lurte på hva som skjedde i stua. Samt at det var umulig å ha potteplanter i vinduet da folk stjal disse :/ Det ble litt for mye innsyn for min del :P

Conjurier er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 10:17   #25
halkatlala
Seniormedlem
 
halkatlala sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: hamar
Alder: 46
Innlegg: 591
halkatlala har en fantastisk aura rundt seghalkatlala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvor/Hvordan bor du? Skjermet eller med innsyn?

jeg leier 1 etg på et stort hus. har veranda bak huset som er ganske skjermet, men har en barneskole med 350 elever forsiden, så hvis jeg hadde begynt å valse rundt naken her så er det mange barn som hadde blitt lange i maska lekeplassen for 1.-4. trinn er utenfor vinduene mine

__________________


halkatlala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Svar

Emneord
hjemmetrivsel


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Er jeg i ketose eller ikke? Og hvor mye karbohydrater? Kanskje Ketolysekuren 12 19-01-11 12:16
Hvor kan man kjøpe Udo-olje fra USA eller Canada? Solan Generell diskusjon 7 30-08-08 10:48
Hvordan vet jeg hvor mye, hva osv? Nydelige Induksjonen 5 14-09-06 19:02
Nille eller andre; hvor mye er 2 ounces? Iset Lavkarbo generelt 7 14-02-06 12:45
Hvordan vet jeg hvor mye jge har spist? Mamsen Dr Lindbergs 3 04-06-04 23:05


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no