Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Ned 10 kg

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-08-11, 18:15   #1
Florence123
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 57
Florence123 er på en erverdig vei

Ned 10 kg

Jeg skal ha bort 10 kilo , lurer da på hvilken "kur" som er best for meg.

Ketolyse, Atkins, Skaldemann , det er så mange

Håper noen kan svare på dette ?

Florence123 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-08-11, 19:39   #2
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Ned 10 kg

Opprinnelig lagt inn av Florence123, her.

Jeg skal ha bort 10 kilo , lurer da på hvilken "kur" som er best for meg.

Ketolyse, Atkins, Skaldemann , det er så mange

Håper noen kan svare på dette ?

Den "kuren" som er nærmest et kosthold du også kan leve med etterpå.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 05-08-11, 19:46   #3
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Ned 10 kg

bra svart

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-08-11, 19:59   #4
Budeiea995
Medlem
 
Budeiea995 sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Marnardal
Innlegg: 160
Budeiea995 er en juvelBudeiea995 er en juvelBudeiea995 er en juvel

Sv: Ned 10 kg

Jeg trives kjempebra på ketolyse!!!

Budeiea995 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: -30 kg på streng lavkarbo/ ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-08-11, 22:22   #5
Florence123
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 57
Florence123 er på en erverdig vei

Sv: Ned 10 kg

Takk for svar, jeg begynte på Atkins induksjon på mandag, men synes den er ganske streng .

Har lest litt om Ketolyse å synes den høres greit ut når man skal ned ca 10 kg.

Ett spørsmål til, hvis man bare går over til lavkarboskosthold, legger seg på rundt 25 - 30 karb daglig . Går man da ned i vekt , men bruker lengre tid ??

Jeg er allerede i kestose , men savner brøderstatning å nøtter som man f eks kan spise litt av på Ketolyse .

Florence123 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-08-11, 23:48   #6
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Ned 10 kg

Ja, du kan gå ned i vekt på det. Ja, sannsynligvis går du raskere ned ved inntak av grønnsaker fremfor nøtter, men hvorfor ikke innta f.eks ti nøtter to ganger i uka?

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-08-11, 06:39   #7
Florence123
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 57
Florence123 er på en erverdig vei

Sv: Ned 10 kg

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Ja, du kan gå ned i vekt på det. Ja, sannsynligvis går du raskere ned ved inntak av grønnsaker fremfor nøtter, men hvorfor ikke innta f.eks ti nøtter to ganger i uka?

Helt sant, bare jeg som ikke tenker klart her

Men kan man spise lavkarbobrød på Ketolyse den første tiden eller må man vente en stund med det også ?

Frokost som nå stort sett består av egg å bacon byttes ut med brød innimellom om du skjønner ?

Florence123 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-08-11, 10:53   #8
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Ned 10 kg

Opprinnelig lagt inn av Florence123, her.

Helt sant, bare jeg som ikke tenker klart her

Men kan man spise lavkarbobrød på Ketolyse den første tiden eller må man vente en stund med det også ?

Frokost som nå stort sett består av egg å bacon byttes ut med brød innimellom om du skjønner ?

Jeg vil anbefale deg å spise mest mulig ren mat nå i begynnelsen, la karbene komme fra grønnsaker og litt fete melkeprodukter. Da får du en god start og får i gang fettforbrenningen skikkelig. Så kan du heller når du begynner å få god kontroll på inntaket, fettforbrenningen er i gang, og du har begynt å gå ned i vekt, prøve deg litt fram med brøderstatninger, nøtter og bær. Ikke alle som tåler det like godt dessverre

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 06-08-11, 12:58   #9
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Ned 10 kg

Her er en oppskrift på jukseloff uten nøtter, korn og frø som er lagd av egg men som ikke smaker egg:
-sett ovnen på 200 grader
-pisk 8 eggehviter sammen med passende mengde salt mens du venter på at ovnen skal bli varm.
-når hvittene er stivpiskede heller du oppi eggeplommene og pisker de inn også en liten stund.
-hell røren i en langpanne med vegger på et bakepapir
-stek i ca 15 min
-la stå og bli kald før du skjærer den opp i skiver

godt med smør og ost/skinke på og litt salat

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-08-11, 15:53   #10
Florence123
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 57
Florence123 er på en erverdig vei

Sv: Ned 10 kg

Tusen takk for svar

Skal prøve Jukseloffen, kan bruke den som niste til jobben

Florence123 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no