Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Dr Lindbergs

Atkins bar?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-10-07, 14:31   #1
Tussi jenta
Seniormedlem
 
Tussi jenta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 45
Innlegg: 513
Tussi jenta er ny på veien

Atkins bar?

Kan man spise det på fedon?

Jeg har så mange allergier, men har funnet ut at jeg kan spise en bar og sjokolade av atkins. Men går det på fedon. Er jo uansett ikke noe jeg spiser ofte.

Tussi jenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 15:14   #2
sjokoman
Medlem
 
sjokoman sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: rogaland
Alder: 52
Innlegg: 349
sjokoman har en fantastisk aura rundt segsjokoman har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Atkins bar?

Står fedon bar som mellom måltid i fedon menyen(i boka) men det er jo mindre karber i atkins barene, vet ikke hvordan det er med fettet i dem. eller kaloriene

sjokoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-10-07, 20:20   #3
nystolen
Medlem
 
nystolen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Alder: 68
Innlegg: 210
nystolen er ny på veien

Sv: Atkins bar?

Har en Fedon 50 gr. bar med sjokoladesmak som inneholder:
145kcal - 12 g prot - karbo 10,8 - fett 5,1 - fiber 15,3. Så kan du sammenligne med Atkins bar og se.

__________________
nySTOLen




(22 kg GreteR+3 kg Keotlyse+resten Fedon)
nystolen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver nå Lindberg Svar med sitat
Gammel 16-10-07, 20:20   #4
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Atkins bar?

Opprinnelig lagt inn av nystolen, her.

Har en Fedon 50 gr. bar med sjokoladesmak som inneholder:
145kcal - 12 g prot - karbo 10,8 - fett 5,1 - fiber 15,3. Så kan du sammenligne med Atkins bar og se.

Atkins er myyyyye snillere med karber...

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 17-10-07, 07:32   #5
Tussi jenta
Seniormedlem
 
Tussi jenta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 45
Innlegg: 513
Tussi jenta er ny på veien

Sv: Atkins bar?

Ja, men atkins er vel ikke like snille med fett!

Men nå er dette noe jeg spiser maks en gang i uka, så da er det vel ikke så farlig.

Tussi jenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 17-10-07, 09:22   #6
Trolljenta
Seniormedlem
 
Trolljenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 2.146
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: Atkins bar?

Jeg tar en hazelnut crunch til lørdagskos.

__________________
Min lavkarbo blogg
Trolljenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 09:33   #7
Aquarius
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Nord-Trøndelag
Alder: 49
Innlegg: 80
Aquarius er på en erverdig vei

Sv: Atkins bar?

Jeg hadde sett for meg Atkinsbar som lørdagskos jeg også.. Uansett om man velger en vanlig sjokolade heller så utgjør ikke det så mye SÅ LENGE DET ER EN I UKA og ikke er en 200 gr.. hehe.. som pleide å være min store last.. URK.. tenker på hvor slapp og dårlig man følte seg etterpå..

__________________
Aquarius





Aquarius er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 09:57   #8
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Atkins bar?

Opprinnelig lagt inn av Tussi jenta, her.

Kan man spise det på fedon?

Jeg har så mange allergier, men har funnet ut at jeg kan spise en bar og sjokolade av atkins. Men går det på fedon. Er jo uansett ikke noe jeg spiser ofte.

Enkelt og greitt:

JA du kan spise det på Fedon-kost. Jeg kjenner faktiske opptil flere Fedon Lindbergs kursledere som selv anbefaler og spiser disse !

Det er også en misfortåelse at det er så ekstremt stor forskjell på fett/type fett mellom Atkins og Fedon. Atkins advarte i sin senere utgave mot transfett og Atkins vedlikeholdsnivå har omtrent samme fettmengde som Fedon-kost.

Dessuten er det ikke SÅ mye fett i en bar da. Slike små mengder har ikkeno å si uansett !


__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 18:55   #9
LilleRosin
Seniormedlem
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 1.244
LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys

Sv: Atkins bar?

Dette var flott å høre, Nille! Jeg liker også Atkins sine barer. Jeg prøvde Fedon sin med karamell. Den var hard, og ikke så god. Det er litt kjekt at vi kan ha litt lørdagskos også.
Jeg fant en sjokolade i butikken. Det var lite karbo, og fruktose i stedenfor sukker. Denne er vel også noe man kan spise på Fedon??

__________________


LilleRosin sin journal
LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 15:50   #10
Lollypop!
Seniormedlem
 
Lollypop! sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 535
Lollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlys

Sv: Atkins bar?

Teller en slik atkinsbar som C-måltidet da, eller kan man spise litt fullkornspasta til middag selv om det ble en atkinsbar til mellommåltid?

__________________








Lollypop! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, men tusler nå over til Fedon etter dårlig vektnedgang Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56
Atkins' diett - farlig eller genial? donjuanwannabe Lavkarbo generelt 27 22-05-08 08:08
Lavkarbo resurser HP Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 32 01-08-05 11:13


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no