Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Skal til Svergie, noen tips?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-08-08, 22:57   #1
Ista
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Det kalde nord
Alder: 41
Innlegg: 164
Ista er ny på veien
Arrow

Skal til Svergie, noen tips?

Skal til Svergie i morgen å lurer på om det er noe nyttig jeg kunnet handlet med hjem.Skal se etter Atkins barer tenkte jeg,og protein pulver!!!
Vet dere om noe lurt som kunne vært greit å fått med seg?????
Nå bor jeg i Nord Norge,så det er ikke den aller største butikken vi skal på altså...hehe!!!

Ista er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon`ish..... Svar med sitat
Gammel 20-08-08, 23:02   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Skal til Svergie,noen tips??

Bacon, kjøtt, kjøttdeig, ost....

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 20-08-08, 23:09   #3
mini me
Medlem
 
mini me sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Alder: 52
Innlegg: 63
mini me er på en erverdig vei

Sv: Skal til Svergie,noen tips??

Ja, jeg bor nå "litt" lenger sør enn du gjør, og veit at i Maximat butikkene, så selger de amerikansk gele som heter Jello. Den har dem også i sukkerfri 0carbs versjon. Den syntes jeg var lettvinn og god. Har jo til maaange deserter i en pakke.
Så lønner det seg å kjøpe egg i Sverige. Og vaskepulver... hihi... men ikke spis!!!
Meieriprodukter generelt er også billigere der enn her.

mini me er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 20-08-08, 23:20   #4
nattfrue
Seniormedlem
 
nattfrue sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 740
nattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snill

Sv: Skal til Svergie,noen tips??

Kyllingfilet pleier å være veldig billig sett opp mot norske priser. Anbefaler også å kjøpe storfekjøtt, gjerne de billigste typene. De egner seg ikke til biff, men er veldig gode å lage biffgryte av, hvis kjøttet får koke en stund. Billig kjøtt av "lavere" kvalitet er seigt og må kokes for å bli mørt, men har samtidig mye mer smak enn type indrefilet. (Begge deler av samme årsak - muskler som har jobbet mye smaker best, men er også mye seigere/har mer bindevev som må brytes ned).

Bacon, selvfølgelig, og kjøttdeig - eller karbonadedeig, helst. Karbonadedeig er bedre enn kjøttdeig, men prisen er også høyere. Men med Sverige-priser pleier det å gå greit å kjøpe masse

Også ost, da

__________________
Quidquid latine dictum sit, altum sonatur.
Min journal
nattfrue er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert ketogen diett med utgangspunkt i Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 00:24   #5
Ista
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Det kalde nord
Alder: 41
Innlegg: 164
Ista er ny på veien

Sv: Skal til Svergie, noen tips??

aaaa....takk for tips!!!Greit å ha noen peke pinner

Ista er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon`ish..... Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 13:38   #6
Belseblubb
Medlem
 
Belseblubb sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 212
Belseblubb er en juvelBelseblubb er en juvelBelseblubb er en juvel

Sv: Skal til Svergie, noen tips?

Rema1000 i Svinesund har de billigste kyllingfiletene. 2 kg for 89 kr. =) For de som handler litt lenger sør...

__________________
Her skal man få en fin, stor mage i månedene fremover, men prøver å unngå unødvendig vektoppgang med lavkarbo.

Min journal
Belseblubb er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 14:21   #7
Elanessë
Seniormedlem
 
Elanessë sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.157
Elanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt likt

Sv: Skal til Svergie, noen tips?

Om du spiser litt sukkerfritt godteri i ny og ne (slik som meg ) så anbefaler jeg å sjekke det ut i Sverige ja. Da jeg var i sommer så jeg at de har rader med sukkerfritt i smågodthyllene sine der - med samme pris som annet løsvekt der! Jammen har Norge noe å lære der ja...

Ellers finnes det en del gode pølser! Sjekk ut pølsediskene og les på karber. De har både til 1,2 og 3 karb. Bedre enn de fleste våre på 6.

__________________
Ingenting smaker så godt som tynn føles! Min lavkarbo-webside
17,8 kg skal bort
Elanessë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 14:36   #8
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Skal til Svergie, noen tips?

Bøklunder pølser kjøper jeg i Sverige. 0,5 karber pr 100g. Koster litt, men de er kjempegode

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 16:40   #9
Siss1
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 52
Innlegg: 177
Siss1 er ny på veien

Sv: Skal til Svergie, noen tips?

Jeg pleier å kjøpe BERNAISESAUS der! De har knallgod, hjemmelaget saus uten sukker, så og si karbfritt! Vet jo ikke om de har det så langt nord, men verdt å se etter!

Siss1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(max 20 g) Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 17:25   #10
Max
Seniormedlem
 
Max sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nettopp!
Alder: 45
Innlegg: 3.909
Max er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastisk

Sv: Skal til Svergie, noen tips?

Jeg har enda ikke funnet Atkinsbarer eller lignende i Sverige, og vi handler en del der, ettersom vi ikke bor langt fra grensa. Men, ingen "harry-handle-butikker" av størrelse å snakke om her da

Pleier handle bacon, kjøttdeig, ost, meieriprodukter (mye bedre utvalg, f.eks. creme fraiche med smak, større bokser Cottage cheese osv). Sukkerfritt snop kan man også finne mer av. Ellers handler jeg litt forskjellig til resten av familien man ikke pleier finne i dagligvare her; pasta og ris i grove varianter, de har veldig bra utvalg, til en rimeligere penge enn her. F.eks. også ferdig grov pannekakerøre, stort sett finnes det mer sunne ferdigmat-alternativer der enn her, synes jeg.

__________________
På tide å bytte signatur...?
Max er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse! Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Har så sykt dårlig fantasi,noen som kan komme med noen tips? Aadna Lavkarbo generelt 7 16-04-10 11:05
Skal på kurs i morgen - tips til mat? sma Ketolysekuren 6 01-02-08 22:37
Noen som har noen tips til noen proffe hår geler/paste? Aadna Generell diskusjon 2 02-08-06 00:15
Skal til Polen, trenger tips.. Kalorien Spørsmål og svar 1 12-02-06 00:32
Vi skal på biltur.. Tips?? Dumsi Generell diskusjon 4 12-07-04 13:27


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no