Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Kosttilskudd

Har bestilt kosttilskudd!

Kosttilskudd Spørsmål, tips og anbefalinger av vitaminer, mineraler og andre kosttilskudd.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-12-07, 06:31   #1
Rattata
Seniormedlem
 
Rattata sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Vestfold
Alder: 55
Innlegg: 1.929
Rattata har veldig mye å være stolt avRattata har veldig mye å være stolt avRattata har veldig mye å være stolt avRattata har veldig mye å være stolt avRattata har veldig mye å være stolt avRattata har veldig mye å være stolt avRattata har veldig mye å være stolt avRattata har veldig mye å være stolt avRattata har veldig mye å være stolt av

Har bestilt kosttilskudd!

Etter å ha prøvd å sortere meg gjennom noen av trådene her inne har jeg nå bestilt kosttilskudd (til en formue - intet mindre.. )

Dette er listen:

Kalsium og magnesium-Nature's Sunshine Calcium m/magn. og D-vit.

Q10-Bio Qinon Q10-For hjerte og blodtrykk

C-vitamin tilskudd-Bio-C-Vitamin

UDO'S CHOICE

Jeg tar jern daglig fast (duroferon)


Håper jeg har tenkt riktig

__________________
Min journal: Rattata langs veien

Bloggen min
______________________________
Rattata er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-12-07, 16:11   #2
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 54
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Har bestilt kosttilskudd!

Heihei!
Ja du har nok tenkt riktig, veldig bra at du har bestilt kosttilskudd, vi trenger endel mineraler i tillegg på lavkarbokost. Hvis disse kostet deg en formue så kan du neste gang bestille kosttilskuddene på ketolyse.no. De er perfekt balanser og sammensatt av det vi trenger (ikke bare for ketolysekuren, altså) ...det er tre forskjellige bokser med ulike mineralsammensetninger, og det koster i underkant av 300 kroner totalt, for 7 ukers forbruk. Kjempegod pris!

Lykke til videre, og ha ei smekkandes god hælg!
Beste hilsener fra Nic

__________________

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-12-07, 18:13   #3
Rattata
Seniormedlem
 
Rattata sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Vestfold
Alder: 55
Innlegg: 1.929
Rattata har veldig mye å være stolt avRattata har veldig mye å være stolt avRattata har veldig mye å være stolt avRattata har veldig mye å være stolt avRattata har veldig mye å være stolt avRattata har veldig mye å være stolt avRattata har veldig mye å være stolt avRattata har veldig mye å være stolt avRattata har veldig mye å være stolt av

Sv: Har bestilt kosttilskudd!

Så de tablettene dekker behovet ved Atkins - dietten?
Det var i såfall et godt tips - det jeg har bestilt kom på nesten 700.- + Udos Choice utenom!

Jeg vet ikke hvor lenge jeg har kjøpt tilskudd for, da, men sikkert ikke noe mer enn 7 uker..

Ha en toppers helg du også

__________________
Min journal: Rattata langs veien

Bloggen min
______________________________
Rattata er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-12-07, 18:31   #4
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 54
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Har bestilt kosttilskudd!

Heia!

Skal ikke være så skråsikker på kosttilskudd som trengs på Atkins, men de som man får kjøpt på ketolyse er ihvertfall:

magnesium
krom
kalium
kalsium
selen
sink + vitaminer

Skulle dekke de fleste lavkarbo-behov vil jeg tro.

__________________

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-12-07, 18:36   #5
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 54
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Har bestilt kosttilskudd!

Krom+kalium+kalsium-tablettene inneholder i tillegg:

  • Gjærbundet Krom 120 mikrogram
  • Mangan 2 mg
  • Kobber 2 mg
  • kalsium 200 mg
  • kalium 560 mg
  • folinsyre 100 mikrogram
  • Vit B1 0,6 mg
  • Vit B2 1 mg
  • Biotin 50 mikrogram
Selen+Sink-tablettene inneholder i tillegg:

Gjærbundet Selen 100 mikrogram
Vitamin C 90 mg
Vitamin E 15 mg
Sink 15 mg
Vitamin B6 2 mg
Vitamin A (RE) 800 mikrogram

Bra greier, tror jeg!

__________________

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-12-07, 20:27   #6
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Har bestilt kosttilskudd!

Ketolyse pillene er spesielt sammensatt for ketogent kosthold. Det er helt optimalt og man får i seg akkurat det man trenger, hverken mer eller mindre. Skal man kjøpe dette hver for seg i helsekost eller apotek blir det mange ganger dyrere. I tillegg er det mye vanskeligere å "administrere" inntaket da mange typer vitaminer/mineraler må tas sammen eller absolutt IKKE i sammen for å funke skikkelig. Dette slipper man å tenke på da det her er fordelt slik at de som passer sammen tas ammen og de som IKKE passer sammen tas på andre tider.

Perfekt syns jeg !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 08-12-07, 21:34   #7
Rattata
Seniormedlem
 
Rattata sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Vestfold
Alder: 55
Innlegg: 1.929
Rattata har veldig mye å være stolt avRattata har veldig mye å være stolt avRattata har veldig mye å være stolt avRattata har veldig mye å være stolt avRattata har veldig mye å være stolt avRattata har veldig mye å være stolt avRattata har veldig mye å være stolt avRattata har veldig mye å være stolt avRattata har veldig mye å være stolt av

Sv: Har bestilt kosttilskudd!

Da skal jeg jammen avbestille kosttilskuddet jeg har bestilt - er bestilt på nett så det er ikke noe problem

Men jeg skal fremdeles ta Udos Choice?



Tusen takk for hjelp - dette er veldig nyttig

__________________
Min journal: Rattata langs veien

Bloggen min
______________________________
Rattata er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-12-07, 21:42   #8
Nett
Seniormedlem
 
Nett sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 1.587
Nett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt likt

Sv: Har bestilt kosttilskudd!

De har alle Ketolyse-pillene på Meny-butikken på Nordbyen i Larvik (ser at du kommer fra vestfold). Der har de også Ketolyse-boka tror jeg!!

__________________
Nett
Nett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 08-12-07, 22:13   #9
Rattata
Seniormedlem
 
Rattata sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Vestfold
Alder: 55
Innlegg: 1.929
Rattata har veldig mye å være stolt avRattata har veldig mye å være stolt avRattata har veldig mye å være stolt avRattata har veldig mye å være stolt avRattata har veldig mye å være stolt avRattata har veldig mye å være stolt avRattata har veldig mye å være stolt avRattata har veldig mye å være stolt avRattata har veldig mye å være stolt av

Sv: Har bestilt kosttilskudd!

Opprinnelig lagt inn av Nett, her.

De har alle Ketolyse-pillene på Meny-butikken på Nordbyen i Larvik (ser at du kommer fra vestfold). Der har de også Ketolyse-boka tror jeg!!

Jeg bor ved Tønsberg - kanskje noen av Meny-butikkene i området her har også

__________________
Min journal: Rattata langs veien

Bloggen min
______________________________
Rattata er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-12-07, 23:56   #10
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Har bestilt kosttilskudd!

Opprinnelig lagt inn av Ratatta, her.

Da skal jeg jammen avbestille kosttilskuddet jeg har bestilt - er bestilt på nett så det er ikke noe problem

Men jeg skal fremdeles ta Udos Choice?



Tusen takk for hjelp - dette er veldig nyttig

Ja Udos Choice er bra å ta i tillegg !


__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vann og vanndrikking slaskalainen Generell ernæringsdebatt 13 21-06-10 20:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no