Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Kake/dessert og snacks

Isen ble veeeldig hard...

Kake/dessert og snacks Her kan du poste dine lavkarbo-oppskrifter av desserter, snacks, lavkarbokaker og andre lavkarbovennlige godterier.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-12-06, 23:18   #1
mortil2
Nytt Medlem
 
mortil2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Alder: 51
Innlegg: 5
mortil2 er på en erverdig vei
Question

Isen ble veeeldig hard...

Heisann. Jeg laget forleden hjemmelaget iskrem. Den oppskriften som skulle smake som Cookies and crem" til Haagen Dacz" (husker ikke åssen det skrives). Det er den beste isen jeg får, så jeg gledet meg!!
Jeg hadde ikke ismaskin, så jeg fløy ned i kjelleren og rørte hardt hvert 20 minutt ca i 3 timer (får ismaskin til jul )
Det endte med at Atkins decadence bar- bitene ble veldig mye rørt inn så isen ble veldig brun (ikke det jeg hadde sett for meg) Det skulle bli vaniljeis med sjokolade biter. Skulle jeg ventet med å blande i bitene til slutten?
Når jeg får ismaskin, skal alt oppi på en gang da? Går det ann å få vaniljeis med biter som ikke blander seg ?

Så var det dette : Vi spiste isen dagen etterpå, og dagen etter det. Jentene på 2 og 4 var storfornøyde. Men den var veeeldig hard !! Jeg brukte den standard oppskriften som har gått igjen på nesten alle is oppskriftene (og denne). Noen som vet hva jeg kan ha gjort galt ??
Ser så veelig frem til å lage is i fremtiden, men vil gjerne ha den litt mykere... Blir deres is sånn??
...noen som kan hjelpe meg

Gleder meg forøvrig til å prøve ut noen av oppskriftene her ine til jul. Blir nok mer baking i år enn det har vært før..

hilsen Mortil2

__________________
Jada, dette går veien, vettu ! <--skrevet i et opptimistisk øyeblikk

--Ikke vær redd for å prøve deg på noe nytt !
Husk at amatører bygde Noahs Ark, mens professionelle bygde Titanic ....
mortil2 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins..introduksjonsfase Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jippi! Jeg Klarte det. På sykkel til Hallingdal Kristian Livets lyse side 15 05-10-08 23:39
Steinalder mennesker ble jo ikke gamle.. Anitave Atkins kosthold 7 06-07-04 15:52


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no