Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold

Atkins-shake, blæh!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-05-05, 14:43   #1
nøtte
Medlem
 
nøtte sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 45
Innlegg: 63
nøtte er på en erverdig vei

Atkins-shake, blæh!

Kjøpte en atkins shake med sjokolade smak og tenkte det kunne være kjekt når jeg hadde dårlig tid etc, men fy så vondt det smakte! Noen som har funnet på noe lurt for å kamuflere smaken?? Har sett her inne at det er noen som bruker den..

__________________







nøtte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins Svar med sitat
Gammel 01-05-05, 14:49   #2
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Nå ble jeg veldig glad for at jeg ikke bestilte den også.... Nei, jeg har aldri prøvd den, dessverre, så jeg har ingen anbefalinger å komme med.

  Svar med sitat
Gammel 01-05-05, 15:04   #3
Alfie
Seniormedlem
 
Alfie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Byen ved Ælva
Alder: 65
Innlegg: 2.185
Alfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastisk

Den er helt ufyselig. Tør ikke tenke på hvordan den med fake-jordbær smaker...
Det som er bra, er at man overhode ikke blir frista til å lage seg en shake sånn i hytt og pine - jeg bruker'n bare når jeg skal ha en kjapp frokost før trening.

__________________
Alfie
Alfie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Hexeberg style Svar med sitat
Gammel 01-05-05, 15:53   #4
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Okeiii.....Nå har jeg hvertfall ikke lyst å smake den jeg har! Hvorfor kjøpte jeg den i det hele tatt..

__________________



Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 01-05-05, 16:03   #5
melene
Medlem
 
melene sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Rogaland
Alder: 59
Innlegg: 127
melene har en fantastisk aura rundt segmelene har en fantastisk aura rundt seg

Og så jeg som ikke syns den var så aller værst, da... Hm. Må kanskje være fordi jeg sammenlignet med tidligere forsøk med Sjoko-nutrilett. Og der snakker vi om å prøve å finne på de mest desperate forsøk på å kamuflere "sjokolade"-smaken, altså!I USA har de en lavkarbo sjoko-drikk på boks som smaker fortreffelig. Husker dessverre ikke hva den heter.

__________________


melene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: SBD Svar med sitat
Gammel 01-05-05, 16:08   #6
Tingeling
Medlem
 
Tingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Alder: 40
Innlegg: 182
Tingeling er en juvelTingeling er en juvelTingeling er en juvel

Uff-da.. Hørtes ikkeno bra ut..

Jeg kjøpte Atkins shaken med vanilje-smak - og den synes jeg smaker helt nydelig !! Selvfølgelig kjipt da - når du har brukt (mye) penger på den med sjokolade, men fatt mot var moralen da altså

Tingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-05-05, 16:24   #7
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Jeg har bare en shake da,kjøpte den på spar kjøp,med morning shine barer.De går med nød og neppe ned,bikkja er mer glad i de enn det jeg er... Men litt forsiktig med det så hun ikke driter seg ut heller..

Nutrilett sjokolade shaker...de likte jeg til slutt,når jeg blanda de med kaffe.Men hvem kan leve av bare det,selv i kortere tid??

__________________



Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 01-05-05, 16:27   #8
melene
Medlem
 
melene sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Rogaland
Alder: 59
Innlegg: 127
melene har en fantastisk aura rundt segmelene har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av magdalena

Nutrilett sjokolade shaker...de likte jeg til slutt,når jeg blanda de med kaffe.Men hvem kan leve av bare det,selv i kortere tid??

Nei, Nutrilett var i gamle dager Før jeg møtte Fedon, hørte om et sted som heter South Beach, og lærte om karbohydrater.

__________________


melene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: SBD Svar med sitat
Gammel 01-05-05, 17:49   #9
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av nøtte

Kjøpte en atkins shake med sjokolade smak og tenkte det kunne være kjekt når jeg hadde dårlig tid etc, men fy så vondt det smakte! Noen som har funnet på noe lurt for å kamuflere smaken?? Har sett her inne at det er noen som bruker den..

Hvis man må kamuflere smaken er det igrunnen likegodt å lavære i drikke den ! Den har jo ingen hensikt egentlig Fullgod måltidserstatter er den IKKE !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 01-05-05, 19:34   #10
nøtte
Medlem
 
nøtte sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 45
Innlegg: 63
nøtte er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av Nille

Hvis man må kamuflere smaken er det igrunnen likegodt å lavære i drikke den ! Den har jo ingen hensikt egentlig Fullgod måltidserstatter er den IKKE !

Helt sant det, men den kosta så mye så jeg har litt dårlig samvittighet for å bare kaste den.. Kanskje jeg skal prøve å gi den bort???

__________________







nøtte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins Svar med sitat
Gammel 01-05-05, 19:35   #11
Ruska
Medlem
 
Ruska sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 426
Ruska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snill

Jeg har kjøpt shaken med sjoko-smak flere ganger som "førstehjelp". Jeg synes ikke den smaker så værst jeg da - ok, det er ingen fullverdig sjokolademilkshake, men det skal den jo ikke ære heller.

Men ikke så værst

Derimot den med jordbær-smak...... æsj....

__________________
Start Eurodiett 04.02.08: 47 kg skal vekk
23 kg av og nå er 20 av dem tilbake....
2010 skal bli mitt år!!!!! Skjerpings
Ruska er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-05-05, 19:38   #12
nøtte
Medlem
 
nøtte sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 45
Innlegg: 63
nøtte er på en erverdig vei

Kanskje jeg må prøve en gang til da.. med litt lavere forhåpninger kanskje..

__________________







nøtte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins Svar med sitat
Gammel 18-05-05, 13:45   #13
Dagros
Juniormedlem
 
Dagros sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Innlegg: 34
Dagros er på en erverdig vei

Helt enig, den smakte pyton.

Dagros er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 18-05-05, 14:39   #14
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

De store boksene med pulver smaker død og forverdelse!
Men de små ferdige shakene er mye bedre på smak, syns jeg. Det er STOR forskjell på dem, tro meg!! Jeg liker kun de ferdige, ikke pulveret.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 18-05-05, 21:44   #15
mam
Seniormedlem
 
mam sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Innlegg: 794
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Jeg likte den store boksen med vaniljesmak.
Den lille pakken med ferdigblandet shake med vaniljesmak var for sterk smak for meg.

Den store boksen med sjokoladesmak var ikke bra. Ikke jordbær heller. Veldig kunstig smak.

Det beste hittil er å blande:
1 måleskje Atkins pulver for shake med vaniljesmak
1 måleskje VegeFuel (Proteinpulver med nøytral smak, fra helsekosten)
100 g jordbær
1 "dæsj" kremfløte (2 ss?)
2,5 dl vann

Det blir passe søtt, passe friskt. Ekte bær er best, ikke syntetisk smak. Det blir 6,6 eksta karbo, fordi jeg er verd det...

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 20-05-05, 19:27   #16
Smurfine
Medlem
 
Smurfine sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: oslo
Alder: 45
Innlegg: 207
Smurfine er på en erverdig vei

Hvor får du kjøpt disse? På helsekost eller? Blir det på en måte som sjokomelk eller er det langt fra likt?

__________________
Jeg er perfekt bortsett fra at jeg er meg selv.
Carpe Diem
Smurfine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkompanert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-05-05, 17:38   #17
Chamomilla
Seniormedlem
 
Chamomilla sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Innlegg: 2.453
Chamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjent

Opprinnelig lagt inn av Iset

De store boksene med pulver smaker død og forverdelse!
Men de små ferdige shakene er mye bedre på smak, syns jeg. Det er STOR forskjell på dem, tro meg!! Jeg liker kun de ferdige, ikke pulveret.

Godt å høre, har nemlig en ferdigboks i kjøleskapet som venter på å bli testet. Tenker jeg skal gjøre det en gang jeg ekstra sulten , for sikkerhets skyld ..

Chamomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalder-inspirert Svar med sitat
Gammel 08-07-06, 09:44   #18
Nena
Seniormedlem
 
Nena sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nordpå
Innlegg: 2.451
Nena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastisk

Sv: atkins shake, blæh!

Bare et tips til de som fortsatt har bokser stående i skapet: Jeg kjøpte bokser på salg (antar at de er på vei ut av markedet nå - og det skjønner jeg godt ) - og har faktisk funnet en anvendelse for dem ... for den shaken drikker i alle fall ikke jeg frivillig .

Jeg blander en passende mengde pulver i pisket krem (smaker meg fram) og får dermed en lettvint fromasj - til og med likt av ikke-lavkarbospisere . Pulveret inneholder guargummi, og dermed blir konsistensen fromasjlignende...

__________________
~ Nothing happens until you decide ~

Nena
Nena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE... Svar med sitat
Gammel 08-07-06, 11:22   #19
mcfrogner
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 277
mcfrogner er ny på veien

Sv: atkins shake, blæh!

Jeg syns jordbærpulveret er ganske godt jeg Hvor har du kjøpt dem på salg??

__________________
Startvekt: 130 kg
Vekt nå: 105 kg
mcfrogner er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/Atkins/Skaldeman Svar med sitat
Gammel 08-07-06, 13:56   #20
Nena
Seniormedlem
 
Nena sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nordpå
Innlegg: 2.451
Nena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastisk

Sv: atkins shake, blæh!

Kjøpte på en Sparbutikk, og på Vita (sånn parfymeri/helsekostkjede).

__________________
~ Nothing happens until you decide ~

Nena
Nena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE... Svar med sitat
Gammel 12-06-07, 18:28   #21
tech
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 35
Innlegg: 262
tech er ny på veien

Sv: Atkins shake, blæh!

Var innom Meny i dag og skulle ha Ketolyse bakemiks, så kom jeg over at de også hadde Atkins milkshake så jeg tenkte jeg skulle prøve..
Vel, den var ganske fæl ja, usj. Heller lage selv sier jeg. :-)

__________________
Startet (06.01.2007): 119,1 kg
Nå: 89,3 kg
Mål: 80 kg
tech er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins induksjon (litt tilpasset en sjelden gang i blant) Svar med sitat
Gammel 12-06-07, 21:52   #22
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: atkins shake, blæh!

Opprinnelig lagt inn av Nena, her.

Kjøpte på en Sparbutikk, og på Vita (sånn parfymeri/helsekostkjede).

Mener du Life? Tror de bare har kosmetikk på Vita, iallafall her... Men de ligger ved siden av hverandre, så det hender jeg blander selv, betyr jo nesten det samme

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 12-06-07, 22:53   #23
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Atkins shake, blæh!

Opprinnelig lagt inn av tech, her.

Atkins milkshake så jeg tenkte jeg skulle prøve..
Vel, den var ganske fæl ja, usj.



Frokosten min joooo..... Den besteste frokosten ever!!!

Bruker faktisk nesten 1000 kr hver mnd på disse shakene!!!
M-M-M.....

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 12-06-07, 23:34   #24
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Atkins shake, blæh!

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her.



Frokosten min joooo..... Den besteste frokosten ever!!!

Bruker faktisk nesten 1000 kr hver mnd på disse shakene!!!
M-M-M.....

Og hvilken smak er best, da?

(Tror ikke jeg finner atkins shakene her i byen uansett... ...tro om Life eller Sunkost kan bestille til meg?)

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 12-06-07, 23:38   #25
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Atkins shake, blæh!

Opprinnelig lagt inn av Borealis, her.

Og hvilken smak er best, da?

(Tror ikke jeg finner atkins shakene her i byen uansett... ...tro om Life eller Sunkost kan bestille til meg?)

SJOKOLADE er best!!

Jeg er visst den eneste som bruker dette her i byen, så de på Life bestiller til meg, 12 i slengen!

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56
Atkins' diett - farlig eller genial? donjuanwannabe Lavkarbo generelt 27 22-05-08 08:08
Lavkarbo resurser HP Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 32 01-08-05 11:13


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no