Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold

Atkins shop!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-04-04, 17:26   #26
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Fed ex. Her ute på bygda???

Jaja,håper i alle fall varene kommer jeg da

Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat
Gammel 07-04-04, 19:23   #27
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Maz

Varene hentes ikke på postkontoret. De sendes med FedEx og de samarbeider ikke med posten. De ringer først for å avtale henting.

Der forskuddsfortoller også varene og det kommer da en faktura i ettertid.

Fed-Ex samarbeider med posten...

Pakken ble levert på døren av posten, mens i sentrale strøk ordner nok Fed-Ex dette selv... Kommer gjerne et tillegg for dette?

HP

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 07-04-04, 20:39   #28
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Hm.... i Stavanger samarbeider IKKE Fed Ex med posten. Her er det et selskap som heter MAKSI (flyfrakt). De var på døra i går da jeg var på jobb og la lapp i postkassen. Ringte dem i dag.... Å neeeeida, det ble nå IKKE levert no i dag nei !! Så gubben har forbarmet seg over meg og kjørte ut og henta....... Er på jobb. men gleder meg til å komme hjem til Atkins pakke med L-Carnitime og L-Taurine og La Tortilla Low Carb Tortillas !!!!!!!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 07-04-04, 22:43   #29
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Ja maksi stemmer ja, husker det var det som stod på bilen.

Jeg ble IKKE oppringt.... de bare kom på døra. men jeg er som regel hjemme på dagtid uansett.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 08-04-04, 00:20   #30
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk
Talking

Nå har jeg fått pakka mi, med masse godt i. Ketchup, BBQ saus, sjokolade saus, Marguerita mix og 12 (!) pakker med La Tortilla Low Carb tortillas..... + L-taurine, L-carnitine og Aspara Plus. Har allerede byttet ut 1 Mudoretic med 500 mg L-taurine, skal gjøre det ei uke før jeg kutter ut den andre og erstatter med 2 x 500 mg taurine. Kanskje jeg kan bli kvitt kjemikaliene !

I tillegg kjøpte jeg baking mix, - bare fordi jeg har mange oppskrifter med det i. Har satt den i skapet foreløpig.

Keto Low carb pasta smakte forøvrig ikkeno, og konsistensen var som fuktig papp, - tørt og vått på samme tid ! Blir ikke noen gjenganger her i huset... spiser heller pastasausen bar.

Jeg kjøpte ikke en eneste bar eller shake eller noe..... Hvorfor ikke ? Er ikke særlig begeistret for søtsaker og chewy ting... Kan jeg klare med uten er det det beste for meg. Men når jeg har nådd målet mitt vil jeg revurdere det !

Nå venter jeg bare på tollregninga ...........

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 08-04-04, 08:39   #31
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Nille

12 pakker med La Tortilla Low Carb tortillas.....

Håper de er gode da hehehe. Angrer på at jeg ikke bestilte de.... men jeg skal jo bestille igjen. Hadde COOKIES N CREAM til frokost. NAAAAAAM. de var knallgode! Faren er at jeg får lyst å spise opp alle sammen på en gang... Men jeg klarer å beherske meg

Ketchupen er knallgod!!! smaker som HEINZ. Grillsausen skulle jeg bestilt. AAARGH...

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 08-04-04, 09:09   #32
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Nille

.

Keto Low carb pasta smakte forøvrig ikkeno, og konsistensen var som fuktig papp, - tørt og vått på samme tid ! Blir ikke noen gjenganger her i huset... spiser heller pastasausen bar.

Du har tydeligvis ikke fått med deg at pastaen er ubrukelig,direkte ekkel
Vi har hatt det oppe i forumet tidligere,men det er lenge siden.
Så jeg gikk ikke i den fellen med å bestille pasta.
Men gleder meg villt til mine varer kommer,angrer alt for at jeg ikke kjøpte 2 flasker ketchup

Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat
Gammel 08-04-04, 09:17   #33
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Skorpia

angrer alt for at jeg ikke kjøpte 2 flasker ketchup

Ja gjett om jeg og gjør det... og grillsesongen er rett rundt hjrønet... får bestille litt mer før sommeren tar av. (vi selger en sukkerfri kethup på helsekosten som smaker gammelt lik, så derfor turde jeg ikke bestille for mange).

Skulle kjøpt BBQ sauce og. Men som sagt så får jeg ta en runde med bestilling før sommeren kommer for alvor. Så får mannen heller bli litt sint hehe.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 08-04-04, 09:23   #34
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Iset

Skulle kjøpt BBQ sauce og. Men som sagt så får jeg ta en runde med bestilling før sommeren kommer for alvor. Så får mannen heller bli litt sint hehe.

BBQ sause står jeg over,kjøpte det en gang for mange år siden og ble ikke imponert,men ketchup er snadder. Jeg har også bestilt mashed potatos,og den vet jeg er god,nesten som potetstappe:-)

Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat
Gammel 08-04-04, 09:33   #35
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

er den?? jeg tenkte å bestille den, siden jeg ikke er så begeistret for blomkålstappe, men tenkte at æsj det kan ikke smake særlig godt. så dumt! Men da får jeg bestille den neste gang

Veldig greit at vi bruker denne tråden til å komme med tips om hva som er godt og ikke

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 08-04-04, 09:43   #36
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Iset

er den?? jeg tenkte å bestille den, siden jeg ikke er så begeistret for blomkålstappe, men tenkte at æsj det kan ikke smake særlig godt. så dumt! Men da får jeg bestille den neste gang

Veldig greit at vi bruker denne tråden til å komme med tips om hva som er godt og ikke

Blomkålstappe som du kaller det er best dersom du liker hvitløk,prøvde med annet krydder og synes ikke det var særlig godt,men brennende hvitløkskjærlighet er kjempegod dersom du er hvitløkstilhenger

Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat
Gammel 08-04-04, 13:59   #37
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

ja jeg elsker hvitløk, bruker som regel en halv hel hvitløk i mange retter. elsker det, kan ikke få nok hehe.

Du, jeg prøvde den pizzabunnen din med glutenmel, men den ble som klister, jeg fikk den bare ikke til. hele deigen ble limaktig. hva har jeg gjort feil??

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 15-04-04, 17:42   #38
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Da har jeg fått tollpapirene!

Spesifisert:
8 kr - NP Matproduksjonsavgift
11 kr - TL Toll
46 kr - SJ Sjokolade og sukkervareavgift
48 kr - RT Råvareavhengig toll
123 kr - MV Merverdiavgift

Å betale:
236 kr - Fortolling (ca 34% på varene, 24% på totalen)
59 kr - Gebyr
14,16 kr - Mva på gebyr

Det blir totalt kr 309,16!

Ikke mottatt faktura enda da...

HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 15-04-04, 18:06   #39
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Så forskrekkelig sulten man kan bli av å lese denne tråden!

  Svar med sitat
Gammel 19-04-04, 12:57   #40
tip
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2004
Alder: 54
Innlegg: 6
tip er på en erverdig vei

Tester nå www.locarbmegastore.co.uk i England

Heisan, ser at dere har bestilt produkter helt fra USA... men de har samme utvalget i England, samt mye annet med 0 carbo i... Jeg bestilte i helgen, og har fått bekreftende email osv allerede, så det skal bli spennende med noe nytt å tygge på, i alle fall i helgene, mens kona sitter og koser seg med gotteri...

Jeg prøver i alle fall ut:

www.locarbmegastore.co.uk

Har bestilt en drøss med godsaka... :-)

7 dag uten carbo... ned 2,5 kilo og nesten lilla Ketose, kom først etter 5 dager. Sterk metabolsk motstand...

tip er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 19-04-04, 13:08   #41
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Hei tip!

Blir spennede å høre hvordan lowcarbmegastore fungerer ja...

Jeg har valgt å handle fra USA fordi portoen er akkurat den samme, også tror jeg ikke leveringstiden er så mye kortere heller...

Hold oss informerte!

Velkommen hit forresten!

HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 20-04-04, 11:30   #42
bestutenkarbo
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2004
Innlegg: 7
bestutenkarbo er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av Skorpia

Dere skal også få rapport på brownie mixen som jeg har bestillt,er veldig spent på hvordan den smaker:-),for den ferdigkjøpte mixen du får på butikken her er sabla god,men fysj a meg masse karboser

Har smakt den - digger den!! Noen venner av meg smakte og nektet å tro at den ikke hadde sukker i seg.
For øvrig synes jeg de små maltitol sjokolade chips-ene smaker godt, men smelter ikke akkurat lett. Hater shakes-ene intenst, yuck! Brekker meg nesten når jeg forsøker å drikke dem. Sjoko-sirupen er grei å bruke i bakevarer og kaffe(uten koffein)drikker. Pannekaker m bakemix blir mye bedre og mer fluffy enn med kun soyamel, etter min erfaring..

Mpf, lyst på flere sjokolade-bars, men det koster i grunnen ganske mye om en skal betale like mye i frakt og toll som for varene...

bestutenkarbo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Intro Svar med sitat
Gammel 20-04-04, 12:15   #43
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av HP

Hei tip!

Blir spennede å høre hvordan lowcarbmegastore fungerer ja...

Jeg har valgt å handle fra USA fordi portoen er akkurat den samme, også tror jeg ikke leveringstiden er så mye kortere heller...

Hold oss informerte!

Velkommen hit forresten!


Herregud!!!! Jeg så nettopp gjennom lowcarbmegastore, og det var FANTASTISK mye bedre utvalg der. Jeg så gjennom siden med BARS og ble jo aldri ferdig... helt utrolig. No more Atkins shop for me, fra nå av er det lowcarbmegastore som gjelder!!!! Jeg er i sjokk.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 20-04-04, 16:27   #44
Carbokiller
Seniormedlem
 
Carbokiller sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 793
Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

For de som harryhandler i Sverige vil jeg bare gjøre oppmerksom på at prisene på en hel plate Torras sjokolade i Sverige er omtrent 14 kroner pr. plate (vanlig kokosjoloadeplate-størrelse). Vet ikke hva pundet står i verdi men med toll og avgifter så er det kanskje billigere å få det i Sverige?

__________________




Carbokiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-04-04, 19:43   #45
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Ja i dag kom varene fra Atkins.og jeg vet ikke om det var prøvespising av 3 sjokolader i stedet for middag i dag som gjorde at magen ble full av luft jeg

Men jeg må si at jeg er forsynt akkurat nå
Har egentlig ikke tid til å være her så mye akkurat nå,for jeg står i ferd med å pusse opp stua,og det blir litt av et prosjekt,når en må pakke ned og flytte vekk halvparten.
Gruer meg samtidig som jeg gleder meg til å få litt nye farger inn.
Skal komme inn med info senere om hva jeg lite og eller ikke likte

Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat
Gammel 24-04-04, 23:42   #46
fatso
Juniormedlem
 
fatso sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Innlegg: 11
fatso er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av tip

Heisan, ser at dere har bestilt produkter helt fra USA... men de har samme utvalget i England, samt mye annet med 0 carbo i... Jeg bestilte i helgen, og har fått bekreftende email osv allerede, så det skal bli spennende med noe nytt å tygge på, i alle fall i helgene, mens kona sitter og koser seg med gotteri...

Jeg prøver i alle fall ut:

www.locarbmegastore.co.uk

Har bestilt en drøss med godsaka... :-)

7 dag uten carbo... ned 2,5 kilo og nesten lilla Ketose, kom først etter 5 dager. Sterk metabolsk motstand...

Gleder meg veldig til å høre hvor lang tid det tok å få varene, samt hvor mye du måtte betale i tollen!

fatso er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins Svar med sitat
Gammel 24-04-04, 23:51   #47
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Fikk tollkrav idag jeg
Oover 300 kr... (bestilte for rundt 650 kr, + 250? i porto. Fader meg dyrt å bestille altså, det er jo like dyrt å bestille, som å bare betale for varene ppgitt:

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 02-05-04, 18:21   #48
tip
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2004
Alder: 54
Innlegg: 6
tip er på en erverdig vei

Varer fra England

Hei, jeg tenkte jeg skulle gi litt rapport om www.locarbmegastore.uk.co:

Jeg bestilte en del spennede varer (gotteri uten carb), og fikk bra service. Varene tok bare 4 dager før de var på døra, og prisene var i utgangspunktet ok.

Men frakten ble dyr! Kjøpte for ca £18 og fikk £23 i frakt... Ingen toll, gikk igjennom...

Det beste var sukkerfri gelepakker, Peanøttsjokkobar og sukkerfri kjærligheter på pinne, faktisk... :-)

Sukkerfri gele tilsettes bare varmt vann. Oppskift på baksiden om å blande i Creme Fraises var megagod. Som iskrem...

Tror nok det er hipp som happ å bestille rett fra ww.atkins.com ja...

Synd det ikke er mer slikt i Norge. Har vært på 2-3 kostholdsbutikker nå, og de ser bare rart på meg når jeg spørr om matvarer/gotteri uten karbohydrater...

Og Nacos-chips var bra. Vi hadde gjester en kveld og serverte da Tacos, så tok jeg mine egne lavkarbonacos.

TIP

tip er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 02-05-04, 18:33   #49
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av tip

Hei, jeg tenkte jeg skulle gi litt rapport om www.locarbmegastore.uk.co:

Jeg bestilte en del spennede varer (gotteri uten carb), og fikk bra service. Varene tok bare 4 dager før de var på døra, og prisene var i utgangspunktet ok.

Men frakten ble dyr! Kjøpte for ca £18 og fikk £23 i frakt... Ingen toll, gikk igjennom...

Det beste var sukkerfri gelepakker, Peanøttsjokkobar og sukkerfri kjærligheter på pinne, faktisk... :-)

Sukkerfri gele tilsettes bare varmt vann. Oppskift på baksiden om å blande i Creme Fraises var megagod. Som iskrem...

Tror nok det er hipp som happ å bestille rett fra ww.atkins.com ja...

Synd det ikke er mer slikt i Norge. Har vært på 2-3 kostholdsbutikker nå, og de ser bare rart på meg når jeg spørr om matvarer/gotteri uten karbohydrater...

Og Nacos-chips var bra. Vi hadde gjester en kveld og serverte da Tacos, så tok jeg mine egne lavkarbonacos.

TIP

Tusen takk for info. Jeg har selv tenkt å bestille derfra! Ja det er ikke så veldig kjent i Norge ennå egentlig, men jeg skulle tro de fleste helsekostbutikker skulle være oppdatert?? Der jeg jobber (Life stavanger) går vi ALLE som jobber der på lavkarbo, tilogmed sjefen (hun har tatt av 20 kg, ser ut som et annet menneske!), så vi er kanskje den butikken i byen som kan mest om dette :ler:

Men de sukkerfrie geleene, hva er de søtet med? Hvis det er aspartam, så kan du jo like godt kjøpe Heistad eller Confecta sine, som inneholder 0 karbo, de selges jo i de fleste vanlige butikker her.

Tilsatte du creme fraiche og FRØS den? Så det ble is? naaam.
Peanøttsjokobar høres digg ut, jeg er veeeldig svak for kombinasjonen sjokolade-peanøtt! (Og sjokolade-kokos).

Jeg har kjempelyst å bestille derfra, men jeg kommer til å bli ruinert!! De har jo et vanvittig utvalg, ATKINS SHOP er ingenting i forhold.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 03-08-04, 20:56   #50
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Oppsumering av Atkins handelen:

Items:
---------------------------------------------------------------------------------
101-617 Atkins Morning StartTM Breakfast Bars - Blueberry Muffin x 1 @ 0.00 = 6.99
100-084 Atkins AdvantageTM Bar: Chocolate Lover's Variety-Pak - AtkinsTM Advantage Bar: Chocolate Lover's Variety-Pak x 1 @ 31.99 = 31.99
100-424 Atkins AdvantageTM Bar - Chocolate Mocha Crunch x 3 @ 0.00 = 7.47
101-580 Atkins AdvantageTM Bar - S'mores x 3 @ 0.00 = 7.47
101-431 AtkinsTM Ready-To-Drink Shakes - Chocolate Royale 4-Pak x 1 @ 0.00 = 9.99
101-438 Atkins EndulgeTM Caramel Nut Chew Box - Caramel Nut Chew Box x 1 @ 18.99 = 18.99
101-209 Atkins EndulgeTM Chocolate Candy Bar - Chocolate x 2 @ 0.00 = 2.98
101-371 Atkins EndulgeTM Chocolate Candy Bar - Chocolate Crunch x 2 @ 0.00 = 2.98
101-435 Atkins EndulgeTM Peanut Butter Cups - Peanut Butter Cups x 2 @ 0.00 = 2.98
101-581 Atkins EndulgeTM Wafer Crisp Bar - Mint Wafer Crisp Bar x 2 @ 0.00 = 2.98
100-028 Sugar Free Syrups - Chocolate x 1 @ 5.09 = 5.09
100-037 Sugar Free Syrups - Raspberry x 1 @ 5.09 = 5.09
101-314 Splenda Packets x 1 @ 0.00 = 4.99


Discount: $ 21.52 --> 148 kr (rabatt)
Subtotal: $ 98.99 --> 680 kr (i varer)
Shipping: $ 39.95 --> 274 kr (frakt)
Tax: $ 0.00
Total: $ 138.94 --> 954 kr (totalt)
------------------------------------------------------------------------

Fortolling, faktura i posten

Spesifisert:
8 kr - NP Matproduksjonsavgift
11 kr - TL Toll
46 kr - SJ Sjokolade og sukkervareavgift
48 kr - RT Råvareavhengig toll
123 kr - MV Merverdiavgift

Å betale:
236 kr - Fortolling (ca 34% på varene, 24% på totalen)
59 kr - Gebyr
14,16 kr - Mva på gebyr

Det blir totalt kr 309,16!

-----------------------------------------------------------------------

Det vil si at bestillingen fra Atkins.com endte på

totalt kr 1.263,-


Det vil si en snitt pris på kr 23 per enhet inkl frakt og avgift.

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fra Medscape om Atkins og fett Maz Lavkarbo generelt 4 21-02-05 15:03
Harselering av Atkins på radio i dag Carbokiller Generell diskusjon 2 02-03-04 22:34
Tillatte matvarer på Atkins Induksjon! HP Induksjonen 0 25-02-04 21:50


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no