Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Flere som skal begynne 1. mai?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-06-11, 18:11   #526
FrustrertFrøken
Medlem
 
FrustrertFrøken sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 75
FrustrertFrøken er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Opprinnelig lagt inn av Euphita, her.

Wohoo, så bra Trultemamma!

Åh, lavkarbois det skulle jeg lage ja! Hvilken oppskrift brukte du Unnimoor?

Har igrunn vært flink i matveien både igår og idag, men har glemt å legge inn på diett.no så jeg aner ikke forholdet. Tror det er bra med fett, og mener jeg ligger på ca 15g karber.

Jeg bruker denne: http://lindaslilleverden.wordpress.c...t-lavkarbo-is/

Den er kjempe god! Jeg tar ikke helt etter oppskrifta da.. Jeg smaker til med søtning selv, og bruker vanilje dråper i stedet for pulver eller stang I dag har jeg laget mere is! Ganget oppskrifta med 3, og raspet litt mørk sjokolade som jeg hadde oppi Gleder meg til å smake!

__________________
FrustrertFrøken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-06-11, 21:39   #527
Euphita
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: nordvest
Alder: 51
Innlegg: 314
Euphita har en fantastisk aura rundt segEuphita har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

åh yummy! Må prøves når jeg kommer hjem. Har reist på hytta dermed utgår veiing på fredag, håper jeg greier å holde meg i ketose. Har med melene mine og sukrin sånn at jeg har alternativ

__________________



Euphita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver meg på egenkomponert Svar med sitat
Gammel 01-06-11, 22:21   #528
Bjella
Medlem
 
Bjella sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 47
Innlegg: 279
Bjella har en fantastisk aura rundt segBjella har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Hei igjen, da er jeg tilbake etter en uke i varmere strøk. Kom hjem og gikk på vekta 5 kg opp!!!!! Blæ. Men i dag morges hadde 2 av disse forsvunnet. Har ikke vært på do skikkelig på den uka og beina/kroppen er fulle av vann. Kunne ikke se hvor foten startet og hvor låra startet... om dere forstår hva jeg mener

Jeg har været flink til å ikke spise chips, potet, ris, pasta, sjokolade ol og det har gått uten problemer. Men det har blitt alkohol hver dag iform av øl, drinker og sukkerholdig blandevann. Dagene har vært brukt til å ligge musestille på stranda og bading. Så ikke mye aktivitet heller.

Jeg veier meg ikke før til fredag igjen så får vi se hvor stor katastrofen blir

(men har koset meg, så at det har vært verdt det )

Starter opp igjen med ny giv!!

__________________


Bjella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF sånn ca. Svar med sitat
Gammel 02-06-11, 09:40   #529
FrustrertFrøken
Medlem
 
FrustrertFrøken sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 75
FrustrertFrøken er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Jippi! Har gått ned over en halv kg siden i går, selv om jeg spiste masse lavkarbo is med bringebær! Håper ikke det kommer i biter meg i ræva!

__________________
FrustrertFrøken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-06-11, 10:09   #530
Annne
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 134
Annne er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Velkommen hjem, Bjella! 5 kg på en uke høres veldig mye ut- jeg er sikker på at de raser av i løpet av et par dager! Spesielt siden det høres ut som du har holdt deg ganske greit på matta.. Og som du sier, så er det verdt det å kose seg på ferie...

Skulle ønske jeg også kunne reist til syden NÅ! I stedet sitter jeg her i regnværet og leser til eksamen :S (sutre)

I sommer skal jeg to uker på ferie til sør-Frankrike, så noen uker tilbake og så flytter jeg til Paris! Før det blir det 4 uker til på språkkurs i Toulouse. Så jeg skal nok få litt sol på kroppen jeg også.. Og sikkert masse ost, croissanter og lafe au lait. Det begynner å nærme seg så mye at det nesten snart føles virkelig nå.. :O

Må altså nå matchvekt før 4. juli. Litt snikveiing midt i uka viste forresten at jeg har gått ned 0,5kg til! Jippi!

__________________
~Min Journal~


Annne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-06-11, 13:53   #531
Bjella
Medlem
 
Bjella sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 47
Innlegg: 279
Bjella har en fantastisk aura rundt segBjella har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Oj flytter du til Paris. Så spennende tider du har fremover! Lykke til på eksamen!

Måtte veie meg igjen i dag, og heldigvis har jeg gått ned 4 av de 5 kg jeg hadde gått opp. Har fått normale bein igjen også, helt utrolig at kroppen kan holde på så mye vann.

Unnimoor flott nedgang!

__________________


Bjella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF sånn ca. Svar med sitat
Gammel 02-06-11, 15:43   #532
Meniallverden
Juniormedlem
 
Meniallverden sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 58
Innlegg: 24
Meniallverden er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

1. mai er litt av en startdato. Konfirmasjoner, brylluper og feiringer i alle retninger så da gav jeg blanke når pizzaen ble servert på jobb også - men fem kilo er forsvunnet likevel Håper det blir enklere i juni Barnedåp nå til helga da

__________________


Meniallverden er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 02-06-11, 16:09   #533
Annne
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 134
Annne er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Ooops.. Ute av ketose! Vet ikke helt hvorfor heller.. Spiste et par muffins med litt splenda i for ikke så lenge siden, og et par cashewnøtter.. kanskje det er derfor..

Hvor lenge etter et måltid er det egentlig meningen at man skal sjekke? To-tre timer etter siste måltid om kvelden? Hvis man sjekker rett etter et måltid med litt karbo i, så vil man vel falle ut av ketose en liten stund med en gang, ettersom kroppen vil brenne de få karbene den får? Eller?

__________________
~Min Journal~


Annne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-06-11, 16:10   #534
Annne
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 134
Annne er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Bjella, ja, er det ikke fascinerende hvor mye vann man kan gå rundt og lagre? Vi er jo nesten som kameler! Deilig å miste det igjen også da.. man føler seg liksom litt renset.

__________________
~Min Journal~


Annne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-06-11, 13:15   #535
detgladehjerte
Juniormedlem
 
detgladehjerte sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 25
detgladehjerte er på en erverdig vei
Smile

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

JIPPI, Jeg har gått ned CA 6 kilo!! (ikke denne uka, men sammenlagt Jeg begynte ikke 1 mai da, men uka etter.....Jeg sier ca på vekta, fordi jeg ikke heelt vet hva startvekta mi var, den gamle viste rett før 115..men har alltid tenkt 113 (psykologisk) Og i dag tidlig viste vekten min 106,8, og det er jo supert! Jeg har ikke veid meg ordentlig etter jeg begynte på kuren, redd for å bli skuffa, siden jeg har skeid litt ut med både ekte sjokolade, syns også jeg har spist mye 70 prosent sjokolade, cola zero hver dag, sjokoladebolle her om dagen( fikk krampe i magen etter det, så no more!!) , og både brød en dag, og hamburgerbrød en annen dag...Men tror kroppen min tåler disse utskeielsene godt, og det er jo bra for meg men har skjerpa meg den siste uka..(fortsatt Zero hver dag)

Jeg er veldig fornøyd ihvertfall!!

Nå er målet mitt å komme under 100 innen 1 juli...er dette mulig tror dere? Jeg skal til syden da, og hadde vært fint å veid 2 tall da, for min egen selvfølelses skyld....også litt nervøs for alle fristelsene og utskeielsene i syden...men er kun 1 uke da....

__________________


[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wTuZcBk/]
detgladehjerte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo.. Svar med sitat
Gammel 03-06-11, 13:24   #536
Annne
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 134
Annne er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

detgladehjerte: Jeg vil også ned 6 kg før 4 juli.. Vi kan vel sikte mot det, og så ser vi hvordan det går?

__________________
~Min Journal~


Annne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-06-11, 19:34   #537
Bjella
Medlem
 
Bjella sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 47
Innlegg: 279
Bjella har en fantastisk aura rundt segBjella har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Buhu, ikke moro når vekta går opp altså. Kjenner jeg er litt irritert på den dumme kroppen min som tåler så lite karbo før den legger på seg. Kjedelig at man skal legge så mye på seg på en ferie...
Jaja nå er hverdagen her igjen og jeg er klar for å komme meg inn i ketose igjen.

Endelig har vi fått oss ny vekt, digital så nå kan jeg følge med på gram også. Den gamle var litt "snillere" med 1 kg mindre men det er jo bare tall, ikke sant, viktigste er at tallene skal gå nedover.

I dag er det varm og deilig, men jeg har fått i meg alt for lite mat. Tror jeg skal bla litt i ketolyse boka for å få litt motivasjon igjen.

__________________


Bjella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF sånn ca. Svar med sitat
Gammel 03-06-11, 21:24   #538
Euphita
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: nordvest
Alder: 51
Innlegg: 314
Euphita har en fantastisk aura rundt segEuphita har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Hehehey!

I`m back
Vært en snartur på hytta, måtte vende hjem siden sambo plutselig måtte på jobb.

Ramla sånn snarest ut av ketose i går og jeg vet hvorfor. Har ikke spist høykarbo, men host4kremtatkinsharkbarer på en dag gikk ikke Skal aaaaldri mere bestille barer på iherb :lover: vondt i magen fikk jeg og. Til pass for meg det gitt

Så i dag er det ny start Nå har jeg spist reker strødd over avokado og majones oppå oopsie rolls. Vet ikke om det bare er jeg som blngsa med oppskrifta, men de var nå ikke så utrolig fantastiske da, syns jeg. Altså oopsiene

Ellers da jenter, planene for helga?

__________________



Euphita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver meg på egenkomponert Svar med sitat
Gammel 04-06-11, 12:32   #539
Euphita
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: nordvest
Alder: 51
Innlegg: 314
Euphita har en fantastisk aura rundt segEuphita har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Å himmel....har dere oppdaget avokado?
Jeg har alltid trodd jeg ikke likte det, men i går kjøpte jeg det for å ha sammen med rekene (etter tips herfra). Syns det smakte godt i går. I dag laget jeg salat til lunch. Helt enkel- to blad hjertesalat, agurk, masse reker og godt moden avokado som jeg skviste og blanda i, samt majones. Å det var godt!!!
At jeg ikke har tenkt på å like avokado før da!

Har kjøpt inn aubergine også, tror heller ikke jeg liker det, men hvem vet. Kanksje jeg liker det lell

__________________



Euphita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver meg på egenkomponert Svar med sitat
Gammel 04-06-11, 12:44   #540
Annne
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 134
Annne er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Euphita, gratulerer med oppdagelsen av avokado. JEg sitter og tenker på avocado selv nå.. Tror jeg må en tur på butikken Kanskje lage guacamole eller noe sånt..

Har fått et lite kick på sunt fett. Tror kroppen min kanskje prøver å sende meg en melding. Fikk plutselig veldig lyst på både avocado, røkelaks og makrell... Får dere det sånn noen ganger? Noen ganger får jeg også skikkelig lyst på leverpostei. Det er jeg sikker på at er en beskjed fra kroppen om at jeg trenger mer jern :P

Et tips til aubergine er å bruke den i stedet for squash i lasagne: stek skiver av aubergine i et par minutter i olje på høy varme, til de får litt farge. Så legger du skivene lagvis med kjøttsausen. Et tips er å slenge litt kanel i tomatsausen, det er fantastisk godt (dette blir kanskje mer moussaka enn lasagne, men ..) Aubergine har en sånn herlig, fyldig konsistens.. Skulle tro den var full av karbo egentlig...

__________________
~Min Journal~


Annne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-06-11, 14:57   #541
detgladehjerte
Juniormedlem
 
detgladehjerte sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 25
detgladehjerte er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Opprinnelig lagt inn av Annne, her.

detgladehjerte: Jeg vil også ned 6 kg før 4 juli.. Vi kan vel sikte mot det, og så ser vi hvordan det går?

Jeg er med på den!! Blir spennende å se om vi klarer det da, skal i bryllup i dag, (kun kaffe og kaker) , så skal prøve å styre mest mulig unna kakene..!

Mer motiverende når vi er to som skal ned akkurat det samme

detgladehjerte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo.. Svar med sitat
Gammel 04-06-11, 16:25   #542
Annne
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 134
Annne er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

detgladehjerte: Ja, så stas! Min vekt viste 1kg opp idag da.. Skuffende, men vi får se hvordan det utvikler seg...

Så gøy med bryllup da! Men utrolig vanskelig ja, jeg elsker kaker Jeg pleier å tenke at jeg kan ta en bit sånn helt til slutt - ofte vanskelig å slutte når man først har begynt. Og så når "til slutt" kommer, så har jeg jo klart meg gjennom hele greia uten å spise kake, så da kan jeg jo like gjerne bare la være. Men det kan kanskje være lurt å ha noe reservesnacks i veska, hvis lysten på søtsmak blir for stor. Så kan du snike deg unna og tygge litt på en atkinsbar eller noe..

Euphita: Her er det eksamensinnspurt. Alene hjemme i kveld, så jeg tipper at jeg kommer til å råtne foran en film med TAB X-tra og no god mat..

Nå: Avocado, røkelaks, tomat og litt creme fraiche med dill på. Jeg er i himmelen <3

__________________
~Min Journal~


Annne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-06-11, 19:08   #543
lucifine
Seniormedlem
 
lucifine sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 697
lucifine har en fantastisk aura rundt seglucifine har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Jeg har sittet tre dager på stranden sammen med min datter og min mor, det blir litt "rar mat" men jeg holder meg innenfor det som jeg skal. Spiser mye mindre sammen med mamma merker jeg, rart det der.

I går var jeg på karaoke og fikk gratis karamellpudding.. Åherregud altså! Men jeg spiste bare jordbæret og kremen og gav resten til venninnen min. *Viljestyrke* Så sang jeg to sanger helt alene og var troll så stolt av meg selv etterpå. Tror nemlig at det gikk nokså bra (men hadde aldri i verden turt å spørre noen :P ).

__________________
lucifine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-06-11, 19:13   #544
Tufso86
Medlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 145
Tufso86 er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Avokado er nammis!!

Så flink du var lucifine, karamellpudding er jo noe av det beste som finnes!! Jeg er sikker på du sang nydelig

Jeg er kjempespent på veiedag imorgen, dette er min andre uke. Har klart å la være å gå på vekta de andre dagene så ekstra spennende nå! Forrige uke var jeg sikkert på vekta hver dag
Jeg skal ha mensen en av de nærmeste dagene så føler meg litt tung og oppblåst, men MÅTTE bare prøve en av de gamle "før-gravid" buksene mine. Jeg fikk den på, så da måtte jeg prøve en til - den også! Så om jeg ikke har mistet noen kilo denne uken så er jeg iallefall blitt smalere, for disse buksene har jeg ikke fått knappen igjen på nesten tre år

Tufso86 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver lavkarbo for første gang. Svar med sitat
Gammel 04-06-11, 19:15   #545
lucifine
Seniormedlem
 
lucifine sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 697
lucifine har en fantastisk aura rundt seglucifine har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Herlig Tufso! Gleder meg til å kunne skikkelig merke buksene falle av (og gamle passe på *humre*)

__________________
lucifine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 00:07   #546
Euphita
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: nordvest
Alder: 51
Innlegg: 314
Euphita har en fantastisk aura rundt segEuphita har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Å så flinke dere er!

Annne: du stresser sikkert ubevisst over eksamensinnspurt og dermed går vekta feil vei Satser på det ramler av i bøtter og spann når du er ferdig iallefall

Føles ut som jeg har gått opp 10 kg akkurat nå. Laget meg eggedosis-krem som jeg fant oppskrift på her inne isted (sovna på sofaen og da blir jeg sååå fysen) og nå er jeg stappa kvalmen har gitt seg, nå er jeg bare full

__________________



Euphita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver meg på egenkomponert Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 01:37   #547
Paris
Seniormedlem
 
Paris sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Møre og Romsdal
Alder: 48
Innlegg: 812
Paris har en fantastisk aura rundt segParis har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Velkommen fra hyttetur, Ephita

Vi er på svigers-besøk i helga... reiser heim i morgen. Gleder meg å veie meg å se om jeg har vært flink... flink har jeg vært syns jeg men sånn som i dag har jeg spist litt lite...syns ikke jeg var så veldig sulten heller - men her er en annen rytme enn hjemme på mat-tider.

Hadde veiedag på fredag - men siden jeg ikke fikk med den så forventer jeg et stoooooooooort ras av gram når jeg får veid meg hihi... Neida, men jeg har ihvertfall ikke smakt en eneste kakebit eller noe - men likevel har jeg en følelse av at jeg er ute av ketose - for den vonde ånden er borte Har en misstanke om at det var litt mye karbo i den rødvinen jeg drakk i går og dagen før... Fikk ikke sjekket navnet, men bruker å gå greit med et glass rødvin. Men får se... uansett er jeg nok tilbake i ketose igjen til uka?

Ha en super søndag og en super uke!!

__________________


Paris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 09:08   #548
Tufso86
Medlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 145
Tufso86 er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Det blir spennende Paris! Håper vekta har gått ned!

Her er det veiedag, og vekta viste 500 g opp. Jeg mistenker at det er pga mensen, den kom idag. Jeg har følt meg oppblåst og tung i flere dager, og det pleier jeg alltid når mensen kommer.
Jeg er dog smalere enn sist søndag, for jeg har gått inn en cm på hver av de plassene jeg målte da Så da tar jeg det ikkje så tungt med de 500 grammene, regner med de er borte neste søndag

Tufso86 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver lavkarbo for første gang. Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 09:35   #549
Annne
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 134
Annne er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Tufso: Det er jo størrelsen som teller, ikke vekta Gratulerer med krympingen!

Paris: For meg er alkohol en kjempebrems, jeg må rett og slett bare holde meg unna i en periode tror jeg.. (må ta en eksamensfest da) Spennende å se om du har gått ned i helga. Synes du er veldig flink!!

Euphita: Ja, vi får satse på det.. Vanskelig å sluttte med ubevisst stress :P Men nå er det bare ei drøy uke igjen, og så er der sommerferie! Enn det.. Det har vært så mye som har skjedd, og så kaldt og gufsete ute, at det har ikke helt gått opp for meg at det nærmer seg sommer.. Hva besto den eggedosiskremen av? Egg og sukrin? Det har jeg også spist en gang. usj. Men kjenner meg godt igjen i at middagslurer sender apetitten og søtsuget i taket. Rare greier egentlig. Sikkert bare kroppen som tenker at den trenger ny energi for å våkne.. Teite kroppen :P

I dag er jeg skikkelig støl i låra etter den første styrkeøkten på veldig lenge. Rart å kjenne at styrken har gått ned så mye på så kort tid.. Dvs, jeg kunne nok løftet ca det samme, men støl er jeg altså. Muskler er virkelig ferskvare - på 1 mnd er mine gått ut på dato :P

Veide 66,6 i morges.. Skal prøve å slutte å snikveie meg, og vente til tirsdag som har blitt min nye veiedag. Så får vi se.

__________________
~Min Journal~


Annne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 15:00   #550
detgladehjerte
Juniormedlem
 
detgladehjerte sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 25
detgladehjerte er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Vel hjemme fra bryllup, er ikke så lenge sidne jeg sto opp faktisk Men det var utrolig gøy, og en magisk og evetyrlig opplevelse! Nydelig rett og slett!
MEEEN, alt for mange fristelser...masse gode kaker, og jeg spise to stykker , og masse alkohol med sukkerbrus...æsj!! DERFOR blir jeg veldig overrasket når jg går på vekta i dag tidlig, på fredag viste den 106,8, og i dag viste den 106,00..?? Får jeg smellen i morra heller? huff...håper jeg slipper å gå opp i vekt, noen som vet, Slipper jeg unna smellen, eller kommer den i morra?


Sist redigert av detgladehjerte : 05-06-11 kl 15:00. Årsak: rette skrivefeil
detgladehjerte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo.. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvor skal jeg begynne? SiljeX Spørsmål og svar 3 25-03-11 12:18
Flere som vil slenge seg med og begynne i morgen 15. mai? Drømmepie Ketolysekuren 53 01-07-09 09:29
Hvor skal jeg begynne? Vaffel Spørsmål og svar 3 13-10-05 20:27


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no