Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Skal legges inn på sykehus

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-08-09, 15:22   #26
Janis
Medlem
 
Janis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Vestfold
Alder: 42
Innlegg: 308
Janis er en juvelJanis er en juvelJanis er en juvel

Sv: Skal legges inn på sykehus

Jeg tenkte poenget med telemetrien var for å se hvordan det går med de nye medisinene.
Poenget med med. bytte er mitt hat for orfiril. Men legen over alle leger på sse sa at det var dumt å ta vekk kobinasjonen jeg går på nå. Er anfallsfri.
Så da måtte jeg velge, være feit eller kjøre bil- for å sette det på spissen.
Et lite eksperiment: Driver å trapper opp på topimax nå. For at den skal spise opp orfiril. hehe.. får håpe det funker.
Godt jeg lever på lavkarbo, hvis ikke så hadde jeg garantert veid 50 kg mer.

Men hvordan er det med din anfalls situasjon da? (du vil kanskje ikke skrive det her...)

Janis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-08-09, 16:00   #27
inel
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 42
Innlegg: 292
inel har en fantastisk aura rundt seginel har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skal legges inn på sykehus

Så du skal starte på Topimax igjen? Ja, da kan du vel vente en reduksjon på vekta gitt Jeg skjønte fortsatt ikke helt... Du måtte velge mellom å være feit eller å kjøre bil...? Det valget er vel ikke vanskelig! Eller mente du feit OG å kjøre bil..? Falt litt av lasset, jeg Og hvem er denne legen over alle leger? Du behøver ikke svare på det assa, skjønner om du ikke vil nevne navn, har bare vært borti endel av dem
Jeg har vært anfallsfri i et år og fire måneder! Men jeg måtte velge mellom å være slank eller anfallsfri og velbevart i hodet.. Fikk så veldig bivirkninger av Topimax som ikke var til å holde ut. Syns å huske at du har gått på den før, så da håper jeg ikke det gjelder for deg! Alle får jo ikke de samme bivirkningene.. Så krysser fingre og tær for at det går bra med eksprementering, det værste er å gå på et medikament man er misfornøyd med!!! Samtidig som det er skummelt å tukle med det som "styrer" hodet..
Når er det telemetri, da?

__________________



Min journal
inel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 28-08-09, 19:06   #28
Janis
Medlem
 
Janis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Vestfold
Alder: 42
Innlegg: 308
Janis er en juvelJanis er en juvelJanis er en juvel

Sv: Skal legges inn på sykehus

Hehe... dårlig forklart ser jeg.

Jeg slipper telemetri,da det ikke er nødvendig- fordi jeg ikke slutter på orfiril. Det var det jeg i utg. punktet ønsket. Pga vektøkning som bivirkning. Husket ikke hva legen het da jeg skrev innlegget i stad Nakken heter han. Han som har skrevet alle de bøkene.

Så om jeg hadde sluttet på orfiril, så måtte jeg ha ny telemetri. Stor risiko for at anfallene kommer tilbake. Det vil jeg jo ikke. Så da håper vi at topimax skal bremse bivirkningene av orfiril.

Slank eller velbevart i hodet. Måtte le litt. En gang jeg lå der inne, så spilte vi bukkendebruse. Alt ettersom hvilke medisiner man gikk på

Janis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-08-09, 11:30   #29
inel
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 42
Innlegg: 292
inel har en fantastisk aura rundt seginel har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skal legges inn på sykehus

Deilig å slippe telemetri Skjønte ikke helt hvorfor du VILLE ha anfall etter å ha vært anfallsfri.. Håper Topimax døyver Orfiril litt, men fortsatt med like god effekt! Ikke noe tull foreløbig?
Har ikke hatt Nakken selv, men han jobbet på sykehuset da jeg var der også. Var mange som var fornøyde med han
Går det greit med den maten du får der eller? Selv om det ikke var så mange måltidene etter hva jeg skjønte?

__________________



Min journal
inel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lavkarbo på sykehus- forslag? muskatt Lavkarbo generelt 11 20-07-09 08:20
Jeg skal avslutte ketolyse. Men hvordan skal jeg gjøre videre ifht mat? *pippi m gutt og jente* Lavkarbo generelt 7 31-05-09 12:26
Skal, skal ikke? marquise Ketolysekuren 3 04-06-08 11:21
Behandlingsfrist på sykehus, noen som vet? indi Generell diskusjon 0 13-01-08 22:39
Den skal tidlig krøkes som god kvinne skal bli Albertine Livets lyse side 0 31-10-05 08:49


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no