Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Slankeinstitusjoner

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-12-11, 20:26   #1
zitrix
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 11
zitrix er på en erverdig vei
Post

Slankeinstitusjoner

Hei jeg prøver å finne informasjons om de beste slanke instudsjonene i europa. Jeg ser spesielt etter informasjon om slanke programmet de har i ebeltoft Danmark, men jeg finner svært lite informasjon om de.

har dere noen gode tips på slike steder og hva de heter.

zitrix er avlogget   Min kostholdsfilosofi: xtravaganza Svar med sitat
Gammel 27-12-11, 01:13   #2
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Slanke instutuisjoner

Hva leter du etter egentlig? Steder som Ebeltoft feks? Eller andre typer?
Her i landet er det jo også mange konservative slankeopplegg. Feks Tonsåsen eller NIMI.
Tar du kontakt med feks Senter for sykelig overvekt i Helse Sør- Øst kan de sikkert gi deg mye informasjon både om norske og utenlandske steder!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 27-12-11, 13:14   #3
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Slankeinstitusjoner

Jeg kjenner to som har vært på Nimi24 Ringeriket i Hønefoss (som Kit har linket til...) De søkte via fastlegen. Du må da ha BMI på over 40, eller 35 med helsefarlige problemer. Snakk med legen. De jeg kjenner som var der, var veldig fornøyd med opplegget. De var der ca 3 mnd. Gikk ned 25 kg. Om mna har mye som skal av, så kan man være der lengre.

Jeg søkte selv der, men kom ikke inn pga for lav BMI. (latterlig at man må fete seg opp for å komme inn egentlig, men de må vel sette grensen et sted.)

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 27-12-11, 17:51   #4
zitrix
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 11
zitrix er på en erverdig vei

Sv: Slankeinstitusjoner

Jeg ser etter ett senter som kan gi lik tilbud som de gir på Ebeltoft, jeg må vell finne ett privat senter da jeg har for lav BMI 134 for å komme inn på steder som nemi 24

zitrix er avlogget   Min kostholdsfilosofi: xtravaganza Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no