Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt > Nyheter / media

Et lettere liv

Nyheter / media Her kan du dele og diskutere siste nytt fra media! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-09-06, 21:37   #1
jankph
Seniormedlem
 
jankph sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Arendal
Alder: 60
Innlegg: 503
jankph er en juveljankph er en juveljankph er en juvel

Et lettere liv

Sukk...nå har jeg sittet og sett på 'Et lettere liv' på TVNorge...sukk igjen...jeg bør heller slutte å se på sånt, jeg blir bare frustrert av fettfobiene som sånne program oser av...og jeg skulle ønske at noen laget et reality-show med lavkarbo-mat på den måten...men det er kanskje ikke like spennende å se folk som ikke må slite og svette seg gjennom diverse slitsomme treningsopplegg eller som ikke må forsake god og fettrik mat, men som tvertom spiser godt og har det godt og likevel tar av? Nei, det hadde vel blitt for kjedelig og ødelagt for all dem som lever av spis-så-lite-og-fettfattig-som-mulig-og-bli-slank-hysteriet?

jankph er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent/LCHF Svar med sitat
Gammel 13-09-06, 21:55   #2
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Et lettere liv

Jeg syns programmet var veldig bra jeg!

Jeg er riktignok ikke enig i alt Kari sier når det gjelder kosthold, og mener at noen av forklaringene hennes er feil - men jeg ser jo at hun er voldsomt flink til å få med seg deltakere, få dem til å blomstre og være glad, til å gi litt ekstra når de tror det er umulig å yte noe som helst osv.

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 13-09-06, 21:56   #3
Merete A
Medlem
 
Merete A sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Fredrikstad
Alder: 61
Innlegg: 283
Merete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlys

Sv: Et lettere liv

Du kan jo foreslå konseptet for en av tv-kanalene? Fritt for IKKE å delta!

Jeg må innrømme at jeg synes dette programmet var betenkelig - for å si det mildt. Å brette ut unge menneskers sinn på tv på denne måten er i beste fall usmakelig. Jeg ble trist og kvalm av å se på ...

__________________
Magan min ljuger ikke!
Merete A er avlogget   Min kostholdsfilosofi: * Mat * Mosjon * Mening * (Lavkarbo - inspirert av Skaldeman og etterhvert flere ...) Svar med sitat
Gammel 13-09-06, 22:22   #4
firth
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Et lettere liv

Hva med mennesker med utviklingshemming som er overvektige? Synes det bør bli Kari og TvNorges neste prosjekt.

Eller kanskje mennesker med demens som skal trene på dagliglivets ferdigheter?

Eller en hvilken som helst annen gruppe som man kan utlevere maks i underholdningsøyemed.

Det hadde vært fint det.

  Svar med sitat
Gammel 13-09-06, 22:28   #5
Goggen
Seniormedlem
 
Goggen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 998
Goggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastisk

Sv: Et lettere liv

Opprinnelig lagt inn av firth

Hva med mennesker med utviklingshemming som er overvektige? Synes det bør bli Kari og TvNorges neste prosjekt.

Eller kanskje mennesker med demens som skal trene på dagliglivets ferdigheter?

Eller en hvilken som helst annen gruppe som man kan utlevere maks i underholdningsøyemed.

Det hadde vært fint det.

Helt enig Firth! For hvor går grense?
Dette er trasige greier.

Jeg la mine tanker om dette i en ny tråd: apropos litt lettere

__________________



Goggen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 13-09-06, 23:33   #6
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Et lettere liv

Opprinnelig lagt inn av Ebbamor

Jeg må innrømme at jeg synes dette programmet var betenkelig - for å si det mildt. Å brette ut unge menneskers sinn på tv på denne måten er i beste fall usmakelig. Jeg ble trist og kvalm av å se på ...

I tillegg til at hun sa en masse hårreisende ting... Som at overvekt aldri hadde noe med gener å gjøre (til han mørke) når det faktisk flere ganger har blitt bevist at det er noe av den viktigste årsaken!....

Dessuten syns jeg det er veldig rart at ikke hvertfall en av de jentene har blitt utredet for PCO før de ble valgt ut... Eller om hun har blitt det har de tydeligvis ikke tatt hensyn til det... Hun hadde veldig PCO figur! Og når de da hiver henne på det kostholdet der er de garantert at hun ender med ødelagt forbrenning og nesten helt sikkert spiseforstyrrelse.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Bienes hemmelige liv Anne Andre bøker 5 18-02-08 22:54


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no