Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

"Startpakke"

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-11-07, 20:44   #1
anneca
Medlem
 
Medlem siden: May 2004
Hvor: Akershus
Alder: 52
Innlegg: 284
anneca er ny på veien

"Startpakke"

Hva bør jeg handle inn i morgen sånn at jeg har det jeg trenger for å starte på mandag?

Tenkte jeg skulle bake litt diverse på søndag sånn at det er klart.....

anneca er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ny runde med ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-11-07, 20:50   #2
Elanessë
Seniormedlem
 
Elanessë sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.157
Elanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt likt

Sv: "Startpakke"

Jeg vil anbefale deg å ta en tur i journalene til noen som er aktive på denne kuren

__________________
Ingenting smaker så godt som tynn føles! Min lavkarbo-webside
17,8 kg skal bort
Elanessë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-11-07, 21:03   #3
Eva
Seniormedlem
 
Eva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 65
Innlegg: 769
Eva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt likt

Sv: "Startpakke"

Denne side vil jeg påstå har alt du trenger å vite for å komme godt i gang. www.ketolyse.no.

Lykke til!

__________________
Eva

Minus 13 kg i 2010. Droppet melk, sukker og gluten, i tillegg til karber selvfølgelig!

www.livsmagasinet.no/13-kg-forsvant
Eva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-veganer :D Svar med sitat
Gammel 09-11-07, 21:09   #4
Toyo
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 202
Toyo er en juvelToyo er en juvelToyo er en juvel

Sv: "Startpakke"

Tenker du kun hva du trenger å kjøpe i matveien? Har du kjøpt boken og kosttilskuddene som anbefales? Hvis ikke sjekk ut www.ketolyse.no , noen Meny butikker har også et utvalg av Ketolyse produkter!

Av matvarer kan jeg sterkt anbefale Ziggy-lapper, de er gode å ha i stedet for brød. Og det finnes mange andre gode oppskrifter under oppskrifter på forumet!

Mine favoritter:
*ziggy-lapper Oppskrift
*oste&nøttemuffins oppskrift (obs, MÅ like nøtter!!)
*pølse&oste muffins oppskrift

Mange gode middager(bla.fra Iset), men har ikke selv fått prøvd så mye selv enda.

Ellers anbefales ikke lett-produkter..men, ting som Seterømme, kremfløte, meierismør, creme fraiche, fet ost..

Toyo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: nytt år og nye muligheter!:D Svar med sitat
Gammel 09-11-07, 21:14   #5
anneca
Medlem
 
Medlem siden: May 2004
Hvor: Akershus
Alder: 52
Innlegg: 284
anneca er ny på veien

Sv: "Startpakke"

Jeg har boken og alt jeg trenger for å starte. Men tenkte kanskje at noen hadde en rask liste på hva som er lurt å ha med en gang man starter. Jeg har skrevet ut diverse oppskrifter, noen ukemenyer og sånt.


Sist redigert av anneca : 09-11-07 kl 21:42.
anneca er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ny runde med ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-11-07, 21:22   #6
Toyo
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 202
Toyo er en juvelToyo er en juvelToyo er en juvel

Sv: "Startpakke"

Opprinnelig lagt inn av anneca, her.

Jeg har boken og alt jeg trenger for å starte. Men tenkte kanskje at noen hadde en rask liste på hva som er lurt å ha med en gang man starter. Jeg har skrevet ut diverse pååskrifter, noen ukemenyer og sånt.

Da er du jo godt forberedt allerede! Flott!

Tips: ikke stress masse i begynnelsen, ta det litt etter litt..drikk masse vann og husk tablettene!

Tips til handleliste:

- creme fraiche, seterrømme, kremfløte, meierismør
- ost...f.eks Norvegia, gräddost, Babybel(små søte oster i sånt nett, de er praktiske og gode!)
- masse egg, det håper jeg du er glad i!
- bacon
- brokkoli og blomkål, både fersk og frossen
- sopp, squash (tips: deilig i creme fraiche saus sammen med bacon!Nam,!)
- salat, agurk, rød paprika
- reker, kylling
- skinkebokser
- diverse krydder..sjekk at de er sukkerfrie..noe jeg aldri hadde trodd jeg skulle finne i diverse krydder..

- en vannflaske som du alltid kan ha med deg!

Toyo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: nytt år og nye muligheter!:D Svar med sitat
Gammel 09-11-07, 21:42   #7
anneca
Medlem
 
Medlem siden: May 2004
Hvor: Akershus
Alder: 52
Innlegg: 284
anneca er ny på veien

Sv: "Startpakke"

Opprinnelig lagt inn av Toyo, her.

Da er du jo godt forberedt allerede! Flott!

Tips: ikke stress masse i begynnelsen, ta det litt etter litt..drikk masse vann og husk tablettene!

Tips til handleliste:

- creme fraiche, seterrømme, kremfløte, meierismør
- ost...f.eks Norvegia, gräddost, Babybel(små søte oster i sånt nett, de er praktiske og gode!)
- masse egg, det håper jeg du er glad i!
- bacon
- brokkoli og blomkål, både fersk og frossen
- sopp, squash (tips: deilig i creme fraiche saus sammen med bacon!Nam,!)
- salat, agurk, rød paprika
- reker, kylling
- skinkebokser
- diverse krydder..sjekk at de er sukkerfrie..noe jeg aldri hadde trodd jeg skulle finne i diverse krydder..

- en vannflaske som du alltid kan ha med deg!

Tusen takk for hjelpen! Vi har allerede satt opp en middagsliste for hele neste uke, så hvis jeg legger til dette er jeg nok godt igang.

anneca er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ny runde med ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 15:01   #8
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: "Startpakke"

Hei
Jeg ønsker deg lykke til med kuren. Les boken det gir forståelse av konseptet og gjør det hele mye lettere. Det er også handleliste i boken, men det visste du vel

Vennlig ilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no