Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Får ikke i meg mat ...

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-11-11, 13:24   #1
Addict
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 34
Innlegg: 134
Addict er på en erverdig vei

Får ikke i meg mat ...

Hei jenter

Er på lavkarbo (ketose) igjen etter en lang pause.. Det gikk fint helt til jeg ble syk i helga, og såklart mistet matlysten.. Jeg er helt fin igjen nå, men matlysta kommer ikke tilbake. Jeg får ikke i meg noe annet enn middag, for det må jeg lage med tanke på mann og barn, men ellers gidder jeg ikke lage meg noe.

INGENTING frister, alt tar lang tid eller smaker vondt. Har lavkarbobrød i kjøleskapet, men konsistensen er rar og jeg orker ikke spise det. Rart, for før jeg ble syk så likte jeg det jo!

Jeg er ikke sulten heller, bare innimellom, men somregel går det fint å gå en hel dag med kun middag. Da spiser jeg feks pinnekjøtt med kålrabi, lavkarbo tomatsuppe og sånne ting..

Huff... Noen tips og råd? Trenger vel ikke nevne at vekta såklart ikke går ned og at jeg sliter litt med hodepine i tillegg.. Mista helt motivasjon.

__________________


86 84 82 80 78 76 74 72 70 68 66
Addict er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 13:27   #2
lille_trille
Seniormedlem
 
lille_trille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 1.568
lille_trille er ny på veien

Sv: Får ikke i meg mat..

Har også slike perioder innimellom. Bare husk å få i deg nok vann og fett. Det løser seg nok etterhvert skal du se. God bedring

__________________


lille_trille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 13:44   #3
Addict
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 34
Innlegg: 134
Addict er på en erverdig vei

Sv: Får ikke i meg mat..

Men hvor få fettet fra når jeg ikke orker å spise..?

Takk for en god klem!

__________________


86 84 82 80 78 76 74 72 70 68 66
Addict er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 13:49   #4
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Får ikke i meg mat..

Opprinnelig lagt inn av Addict, her.

Men hvor få fettet fra når jeg ikke orker å spise..?

Takk for en god klem!

En skje eller to med cocosa? Evt. i te eller kaffe? Fløte i teen/kaffen?

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 14:14   #5
Addict
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 34
Innlegg: 134
Addict er på en erverdig vei

Sv: Får ikke i meg mat ...

Drikker ikke kaffe hjemme, så og si. Cocosa prøvde jeg å spise en periode men blir bare kvalm av det

Men KAKAO på fløte kan jeg jo fint klare å få i meg!! Tusen takk for tips! Klem!

__________________


86 84 82 80 78 76 74 72 70 68 66
Addict er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 14:16   #6
Krøllerellerei
Seniormedlem
 
Krøllerellerei sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 635
Krøllerellerei er ny på veien

Sv: Får ikke i meg mat ...

Jeg har ikke hatt det så alvorlig som deg, men har ikke vært sulten eller fått i meg noe. Det som har vært godt er en diiiiiger kopp med deilig te, med masse fløte i. Og et lite dryss kanel oppå. Deilig!

God bedring!

__________________
Journalen min



Krøllerellerei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Er det ikke rart hvordan selvbildet ikke følger speilbildet? Imp Generell diskusjon 4 09-04-11 00:24
Vegetarianere er ikke sunnest og lever nøvendigvis ikke lengst. ada-emilie Fysisk og mental helse 0 16-09-10 00:25
Ikke vært i ketose på 2 dager og har ikke spist over 15 gram karber Stellamor Ketolysekuren 8 30-03-09 16:36
[Mail-Virus] Ikke åpne vedlegg du ikke har bedt om! HP Informasjon 3 10-06-05 10:11


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no