Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Mars eller aprilstartere 2012?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-04-12, 09:39   #26
lavkarbon
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 1
lavkarbon er på en erverdig vei

Sv: Mars eller aprilstartere 2012?

Hei Dette er perfekt for meg, starta 9. april. Jeg prøvde også dette før jul med dårlig restultat....men jeg har "lest meg opp", og prøver på nytt. Før jul holdt jeg på i 3 uker uten restultat, vet ikke hva jeg gjorde galt, eller tror jeg spiste for mye hvitost i mangel på alternativer. Nå har jeg forberedt meg skikkelig, med innkjøp og oppsrifter. Men jeg sliter med bivirkninger, merker det allerede, har lest at det går over etterhvert. Føler meg slapp (tar mulivitaminer og Vitomega) og har hodeine, og jeg er "litt" ustabil i humøret. Er obs på det så jeg stålsetter meg og satser på at bivikningene går over etterhvert Jeg er skikkelig motevert aillefall!! Har mandager som veiedag.

lavkarbon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Hexeberg Svar med sitat
Gammel 13-04-12, 09:43   #27
Elewyn
Medlem
 
Elewyn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Alder: 43
Innlegg: 219
Elewyn er ny på veien

Sv: Mars eller aprilstartere 2012?

Opprinnelig lagt inn av synsegulla, her.

Men hvis du har lest ketolyseboka ser du at det er vanlig med stillstand 3-4 uka. Lei av de samme rettene? Hvorfor lager du ikke noe annet da? Jeg har laget forskjellig middag hver dag i 5 uker nå, det er jo ikke vanskelig å variere kosten, og veldig viktig. Anbefaler deg å lese på oppskriftsforumet, der er oppskrifter for enhver smak Ikke bry deg om vekta, kroppen jobber selv om du ikke ser det i tall

Jeg har lest ketolyseboken, men det med stillstand i uke 3-4 har gått meg hus forbi, så det var bra at du sa. Kanskje det ikke betyr at jeg gjør noe galt alikevel da. Jeg testet ihvertfall med ketostix igjen i går og får positivt utslag, så jeg er fortsatt i ketose. Jeg får bare smøre meg med tålmodighet litt til, så vil jeg sikkert begynne å gå nedover igjen

Jeg prøver å utvide matreportoaret litt hver uke, men jeg blir fort litt overveldet hvis jeg skal prøve for mye nytt på en gang. Det er ikke alle basisvarene jeg har fått skaffet meg enda heller. Tenkte å ta en tur til en helsekostbutikk til helgen så jeg kanskje fåt tak i mandelmel og kokosmel. Hverdagene er fryktelig hektiske med full jobb, to barnehagebarn med fritidsaktiviteter og kveldsskole, så det blir lite tid til eksperimentering i ukedagene desverre.

Selvom vekten står stille nå, så synes jeg absolutt det er verdt det. Huden har blitt penere, jeg sover bedre om nettene og jeg føler meg i fin form. Vekten kommer helt sikkert etterhvert.

Elewyn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-04-12, 10:20   #28
synsegulla
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 575
synsegulla har en fantastisk aura rundt segsynsegulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Mars eller aprilstartere 2012?

Gratulerer med flott vekttap. Cm er enda bedre, det er jo de vi ser og kjenner på kroppen. Det er deilig. Vær flink i kveld, du må bare tenke på at akkurat NÅ skal du ikke spise den kaka, ikke nå, men en annen gang Så flink som trener. Hva trener du ?

__________________




Følg min vei ned i vekt på bloggen min synsegulla.wordpress.com
synsegulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse på vei mot paleo Svar med sitat
Gammel 13-04-12, 11:27   #29
synsegulla
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 575
synsegulla har en fantastisk aura rundt segsynsegulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Mars eller aprilstartere 2012?

Opprinnelig lagt inn av elewyn, her.

Jeg har lest ketolyseboken, men det med stillstand i uke 3-4 har gått meg hus forbi, så det var bra at du sa. Kanskje det ikke betyr at jeg gjør noe galt alikevel da. Jeg testet ihvertfall med ketostix igjen i går og får positivt utslag, så jeg er fortsatt i ketose. Jeg får bare smøre meg med tålmodighet litt til, så vil jeg sikkert begynne å gå nedover igjen

Jeg prøver å utvide matreportoaret litt hver uke, men jeg blir fort litt overveldet hvis jeg skal prøve for mye nytt på en gang. Det er ikke alle basisvarene jeg har fått skaffet meg enda heller. Tenkte å ta en tur til en helsekostbutikk til helgen så jeg kanskje fåt tak i mandelmel og kokosmel. Hverdagene er fryktelig hektiske med full jobb, to barnehagebarn med fritidsaktiviteter og kveldsskole, så det blir lite tid til eksperimentering i ukedagene desverre.

Selvom vekten står stille nå, så synes jeg absolutt det er verdt det. Huden har blitt penere, jeg sover bedre om nettene og jeg føler meg i fin form. Vekten kommer helt sikkert etterhvert.

Så flott. Jeg synes du er kjempeflink. Jeg lager av og til mat for 2 dager av gangen, sånn at vi har en middag mandag og onsdag, og en tirsdag og torsdag, feks. Sånn at de dagene det er spesielt travelt hos oss varmer vi bare middag i mikroen. Ellers kutter jeg opp grønnsaker og sånt kvelden før, og storhandler 1 dag i uka. Vi har tilsammen 5 barn fra 1-16 år, så det er mye logistikk å få på plass siden vi begge er i full jobb her også, så jeg kjenner meg igjen i det du skriver. Akkurat nå ser jeg på husarbeid som trening fordi jeg ikke finner tid og overskudd til annet. Har også ofte kokte egg i kjøleskap og har bakt en ladning med nannahs knekkebrød som du finner oppskrift på her inne, som jeg har i en tett boks som nødløsning de dagene jeg må spise sammen med andre (på jobb og sånn) og til hvis sulten krever noe NÅ. Du vil nok finne gode rutiner på dette etter hvert Du er kjempeflink synes jeg

__________________




Følg min vei ned i vekt på bloggen min synsegulla.wordpress.com
synsegulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse på vei mot paleo Svar med sitat
Gammel 13-04-12, 14:47   #30
synsegulla
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 575
synsegulla har en fantastisk aura rundt segsynsegulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Mars eller aprilstartere 2012?

Forresten tilbake til vekt før mens i dag, håper på litt ned til neste tirsdag/onsdag God helg folkens Stå på!

__________________




Følg min vei ned i vekt på bloggen min synsegulla.wordpress.com
synsegulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse på vei mot paleo Svar med sitat
Gammel 13-04-12, 17:03   #31
karboen
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 22
karboen er på en erverdig vei

Sv: Mars eller aprilstartere 2012?

Opprinnelig lagt inn av *vilja*, her.

Veiedag i dag;
-1,1 kg siden tirsdag

Vet jo at det er mye vann som forsvinner i begynnelsen, men -3 cm rundt magen er deilig uansett :-)

Nå har jeg fått i meg frokost, ett stekt egg med ost og 4 skiver bacon, 4 cherrytomater og en halv liter vann. Da er jeg klar for trening :-)

I kveld skal jeg i bursdag og d blir spennende å se om jeg klarer å holde meg unna kaker og snop.. Vet d blir servert tapas og det er hvertfall midt i blinken :-)

Ha en flott helg dere!!!

Så flink du har vært Vilja! Jeg var et halvt kilo lettere enn på tirsdag. Jeg har ikke tellet karboer men spist mat med lite karboer i. Gradvis nedtrapping, hehe..Så det ble en brødskive i går og i dag. Blir spennende neste fredag for da har det gått litt lenger tid siden oppstart. Ha en fin helg!

karboen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Hexelberg Svar med sitat
Gammel 14-04-12, 22:47   #32
*vilja*
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Moss
Alder: 44
Innlegg: 19
*vilja* er på en erverdig vei

Sv: Mars eller aprilstartere 2012?

Opprinnelig lagt inn av synsegulla, her.

Gratulerer med flott vekttap. Cm er enda bedre, det er jo de vi ser og kjenner på kroppen. Det er deilig. Vær flink i kveld, du må bare tenke på at akkurat NÅ skal du ikke spise den kaka, ikke nå, men en annen gang Så flink som trener. Hva trener du ?

Takk takk
Jeg trener kondisjon og styrke på treningssenter. Har personlig trener 1 gang i uken, og det synes jeg fungerer veldig bra. Klarer som regel å trene 3 dager i uken og har holdt på siden nyttår. Merker at jeg begynner å få litt muskler, men det er et lag med fett på utsiden som jeg gjerne vil redusere..
Bursdagen gikk superbra forresten. Var så mye nydelig mat uten karbo at jeg hadde null behov for kaker eller snacks!
Fortsatt god helg!

__________________







*vilja* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-04-12, 22:50   #33
*vilja*
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Moss
Alder: 44
Innlegg: 19
*vilja* er på en erverdig vei

Sv: Mars eller aprilstartere 2012?

Opprinnelig lagt inn av karboen, her.

Så flink du har vært Vilja! Jeg var et halvt kilo lettere enn på tirsdag. Jeg har ikke tellet karboer men spist mat med lite karboer i. Gradvis nedtrapping, hehe..Så det ble en brødskive i går og i dag. Blir spennende neste fredag for da har det gått litt lenger tid siden oppstart. Ha en fin helg!

Et halvt kilo er bra det også da
Gradvis nedtrapping kan nok være greit ja!
Spent på neste veiing, synes ofte uke 2 er værre enn uke 1..men det er bare å bite tennene sammen!
Fortsatt god helg

__________________







*vilja* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-04-12, 02:01   #34
StaarPanter
Nytt Medlem
 
StaarPanter sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: Vestfold
Alder: 33
Innlegg: 1
StaarPanter er på en erverdig vei

Sv: Mars eller aprilstartere 2012?

Startet 9. april og kunne godt trengt litt motivasjon og inspirasjon til å holde dette gående.
Ville også vært spennende å høre om fremgangen til dere andre der ute

StaarPanter er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 15-04-12, 09:19   #35
synsegulla
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 575
synsegulla har en fantastisk aura rundt segsynsegulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Mars eller aprilstartere 2012?

Ehm. God morgen. Vet ikke helt hvordan jeg kan inspirere deg. Men jeg kan fortelle litt om hvordan jeg har det. Jeg spiser lavkarbo og er i ketose. Kjenner sjelden-aldri sult. Har etter 5 uker på ketolyse lite allergiplager, mye mindre eksem, mye bedre hud generelt. Har mindre smerter i ledd, men har lite overskudd. Tror det kommer av at jeg ikke har vært flink til å ta de anbefalte kosttilskuddene, så jeg gjør en innsats på den fronten nå. Har tatt av over 8 kg på de ukene, og det i seg selv opplever jeg som motiverende.
Jeg varierer maten og spiser mye godt, så jeg forstår ikke de som blir lei. Jeg spiser alt fra typisk "junk", dvs hjemmelagede hamburgere osv til elg, hjort, torsk, laks, skalldyr, egg i mange varianter, hjemmelagde kaker og knekkebrød med div pålegg. Jeg nyter hvert måltid

__________________




Følg min vei ned i vekt på bloggen min synsegulla.wordpress.com
synsegulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse på vei mot paleo Svar med sitat
Gammel 15-04-12, 21:29   #36
karboen
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 22
karboen er på en erverdig vei

Sv: Mars eller aprilstartere 2012?

Jeg synes det er litt vanskelig med frokost valg. Blir fort lei av egg og bacon. Har laga frøbriks i kveld. Men lurte på: Spiser dere kjøtt flere ganger på dagen? Kan jeg spise kyllilng både til lunsj og middag??

karboen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Hexelberg Svar med sitat
Gammel 15-04-12, 21:33   #37
karboen
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 22
karboen er på en erverdig vei

Sv: Mars eller aprilstartere 2012?

Opprinnelig lagt inn av *vilja*, her.

Et halvt kilo er bra det også da
Gradvis nedtrapping kan nok være greit ja!
Spent på neste veiing, synes ofte uke 2 er værre enn uke 1..men det er bare å bite tennene sammen!
Fortsatt god helg

Takk for det. Og lykke til videre. Vi høres vel på fredag.... Jeg er nok ikke i ketose så det går vel saktere med meg. Men håper endringen av kostholdet skal gjøre susen likevel. Går turer. Vil bli sprek til sommerens fjellturer. Så kan man jo håpe det også hjelper på vekta...

karboen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Hexelberg Svar med sitat
Gammel 15-04-12, 22:32   #38
Maijka
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 33
Maijka er på en erverdig vei

Sv: Mars eller aprilstartere 2012?

Hei, kan jeg henge med dere? Var superflink lenge og så mistet jeg motivasjonen og har levd et liv på galeien i 6 måneder... Ikke lurt. For en uke siden hentet jeg meg inn og begynte på ny frisk. Hadde håpet å få på meg bunaden 17. mai, men det tviler jeg på om går...... Jeg vil uansett prøve!!!

Maijka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 16-04-12, 07:10   #39
Kiro
Medlem
 
Kiro sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sogndal
Alder: 32
Innlegg: 372
Kiro er ny på veien

Sv: Mars eller aprilstartere 2012?

Første ukens oppdatering.

Uke 1: - 1, 8 kg

__________________

Kiro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 16-04-12, 09:02   #40
karboen
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 22
karboen er på en erverdig vei

Sv: Mars eller aprilstartere 2012?

Opprinnelig lagt inn av Kiro, her.

Første ukens oppdatering.

Uke 1: - 1, 8 kg

JEg er helt imponert. Bruker du noe diett du kjøper eller lager du maten selv? Veier du maten din? Jeg tror ikke jeg er så flink som dere andre.... Men skal veie meg på fredag igjen..

karboen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Hexelberg Svar med sitat
Gammel 16-04-12, 10:13   #41
Kiro
Medlem
 
Kiro sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sogndal
Alder: 32
Innlegg: 372
Kiro er ny på veien

Sv: Mars eller aprilstartere 2012?

Jeg veier ikke maten, men har begrenset meg selv på matveien. Siden jeg alltid er sulten, uansett hvor mye jeg spiser. Så lager meg derfor passe posjoner, og spiser bare det jeg serverer til meg selv.

Har f.eks tre måltider om dagen, og en typisk dagsmeny for meg kan se noenlunde sånn ut.
Frokost: Kyllingvinger m/tilbehør eller en omelett m ost/skinke
Middag: 200-250g kjøtt m/tilbehør (grønnt m/rømme etc)
Kvelds: 100-150g kjøtt m/tilbehør
og hvis jeg er sulten mellom måltidene så lager jeg megf.eks bær m/krem eller eter en Atkingsbar.

__________________

Kiro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 16-04-12, 12:28   #42
karboen
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 22
karboen er på en erverdig vei

Sv: Mars eller aprilstartere 2012?

Opprinnelig lagt inn av Kiro, her.

Jeg veier ikke maten, men har begrenset meg selv på matveien. Siden jeg alltid er sulten, uansett hvor mye jeg spiser. Så lager meg derfor passe posjoner, og spiser bare det jeg serverer til meg selv.

Har f.eks tre måltider om dagen, og en typisk dagsmeny for meg kan se noenlunde sånn ut.
Frokost: Kyllingvinger m/tilbehør eller en omelett m ost/skinke
Middag: 200-250g kjøtt m/tilbehør (grønnt m/rømme etc)
Kvelds: 100-150g kjøtt m/tilbehør
og hvis jeg er sulten mellom måltidene så lager jeg megf.eks bær m/krem eller eter en Atkingsbar.

Tusen takk for tipset. Det hørtes jo godt ut også. Med kyllingvinger til frokost..nam.

karboen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Hexelberg Svar med sitat
Gammel 16-04-12, 17:56   #43
silje21
Seniormedlem
 
silje21 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 34
Innlegg: 736
silje21 har en fantastisk aura rundt segsilje21 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Mars eller aprilstartere 2012?

Hei! Jeg begynte ommat igjen den 26mars. har gått ned 1.2kg siden da. Vekten sitter hardt på meg kjenner jeg, men etter å ha havnet i godteriskålen for et par dager siden er jeg igjen på rett spor Har problem med å spise riktig. blir ofte allt for mye, eller alt for lite. og sultfølelsen min er på bærtur mesteparten av tiden. Er mye å ta tak i for min del, men må bare begynne en plass, og ta meg litt sammen

Ble kyllingmiddag idag. stekt kyllingfilet, litt fløtesaus og brokkoli Nam!

__________________




SiljeC sin Journal
silje21 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ketogent Svar med sitat
Gammel 16-04-12, 20:50   #44
synsegulla
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 575
synsegulla har en fantastisk aura rundt segsynsegulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Mars eller aprilstartere 2012?

OholyGOD! Har en så vannvittig lyst til å bare bade i all bursdagsfeiring-i-helga-innkjøpte-sjokolade-chips-snacks-provianten som ligger på kjøkkenet mitt!!!! MOTSTÅ! Det er rett før det rabler for meg. Tror jeg må spise noe annet. Det er første gangen på 6 uker jeg har en urge!.Gi meg styrke!

__________________




Følg min vei ned i vekt på bloggen min synsegulla.wordpress.com
synsegulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse på vei mot paleo Svar med sitat
Gammel 16-04-12, 21:19   #45
*vilja*
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Moss
Alder: 44
Innlegg: 19
*vilja* er på en erverdig vei

Sv: Mars eller aprilstartere 2012?

Opprinnelig lagt inn av synsegulla, her.

OholyGOD! Har en så vannvittig lyst til å bare bade i all bursdagsfeiring-i-helga-innkjøpte-sjokolade-chips-snacks-provianten som ligger på kjøkkenet mitt!!!! MOTSTÅ! Det er rett før det rabler for meg. Tror jeg må spise noe annet. Det er første gangen på 6 uker jeg har en urge!.Gi meg styrke!

Aiaiai Det er ikke lett med så mye fristelser i hus!! Men jeg er sikker på at du klarer å motstå. Du har vært så flink hittil, og vil ikke ødelegge det for noen timer med "kos". Du kommer til å føle deg fæl etterpå
Ta deg en gåtur og en kaffe med fløte, det fungerer alltid på mitt sug.

Lykke til!!

__________________







*vilja* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-04-12, 21:26   #46
*vilja*
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Moss
Alder: 44
Innlegg: 19
*vilja* er på en erverdig vei

Sv: Mars eller aprilstartere 2012?

Opprinnelig lagt inn av karboen, her.

Takk for det. Og lykke til videre. Vi høres vel på fredag.... Jeg er nok ikke i ketose så det går vel saktere med meg. Men håper endringen av kostholdet skal gjøre susen likevel. Går turer. Vil bli sprek til sommerens fjellturer. Så kan man jo håpe det også hjelper på vekta...

Endringer i kosten pluss gåturer vil nok gjøre utslag på vekta ja

Lykke til denne uken, så blir det spennende å se hva vekten viser til fredag!!

__________________







*vilja* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-04-12, 21:27   #47
*vilja*
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Moss
Alder: 44
Innlegg: 19
*vilja* er på en erverdig vei

Sv: Mars eller aprilstartere 2012?

Opprinnelig lagt inn av Kiro, her.

Første ukens oppdatering.

Uke 1: - 1, 8 kg


Så utrolig bra!!

__________________







*vilja* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-04-12, 07:46   #48
Addict
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 34
Innlegg: 134
Addict er på en erverdig vei

Re: Mars eller aprilstartere 2012?

Hei! Jeg begynte 9 april om jeg ikke tar helt feil, har altså holdt på i en drøy uke Har mistet 2 kg siden da. Trener 3-4 dager i uka på treningssenter og spiser egenkomponert, men ketogent. Tester med stix Ingen utskeielser. Har jeg lyst på noe godt på lager jeg meg fløteis med bringebær.. Sikle.. Eller sorbet! Herlige saker

Får jeg være med dere?

__________________


86 84 82 80 78 76 74 72 70 68 66
Addict er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 17-04-12, 11:22   #49
Elewyn
Medlem
 
Elewyn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Alder: 43
Innlegg: 219
Elewyn er ny på veien

Sv: Mars eller aprilstartere 2012?

Nå trenger jeg litt motivasjon fra dere andre flinke jentene. Vekten gikk ned de to første ukene med ketolyse, men de siste 10 dagene har det gått sakte oppover... DET ER JO FEIL VEI! Jeg sjekker jevnlig med ketostix, så jeg vet at jeg fortsatt er i ketose. Jeg har ikke hatt noen utskeielser annet enn et par biter med 70% sjokolade et par ganger.

Det er frustrerende å føle at man er "flink", uten at resultatene viser det. Jeg skulle ønske jeg hadde kommet litt lenger før jeg støtte på det første platået, for nå blir jeg usikker på om det har noe for seg, og det blir vanskeligere å motstå fristelser

Jeg VET at jeg ikke er flink nok til å trene, men i helgen har jeg egentlig vært ganske aktiv uten at det har gjort noen forskjell.

Må ikke gi opp, må ikke gi opp, må ikke gi opp!

Elewyn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-04-12, 12:15   #50
Addict
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 34
Innlegg: 134
Addict er på en erverdig vei

Re: Mars eller aprilstartere 2012?

Stå pååå Kroppen må sikkert bare venne seg på det, tror du ikke? Til slutt så går du jo ned så lenge du gjør alt rikitig Tålmooodighet

__________________


86 84 82 80 78 76 74 72 70 68 66
Addict er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Treningstråd for mars 2012 nellie Trening 196 01-04-12 19:05


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no