Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hjelp - handletur i butikken - ketolysekuren

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-05-08, 14:56   #1
sofasara
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 9
sofasara er på en erverdig vei

Hjelp - handletur i butikken - ketolysekuren

Jeg bor ikke sørpå, og har derfor ikke et så stort utvalg av butikker som jeg har sett referert til her. Jeg er også nybegynner, og trenger hjelp.

Har lest masse, men trenger egentlig ei liste over vanlige ting som jeg kan handle i butikken. Skal jeg kjøpe lett eller vanlig majones, vilket type smør, hvilken type grønnsaker osv.

Jeg er ikke god på matlaging og trenger derfor "lettvindte" løsninger...
Kan jeg spise brødet: Afrodite fra Lindberg? Det er jo kjempegodt. Ønsker virkelig å følge kuren men syns det er vanskelig å få det til...
Trenger en "læremester" eller flere...

Sofasara

__________________
Ingenting er umulig, det umulige tar bare litt lengre tid...



sofasara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/ Steinalderkost Svar med sitat
Gammel 11-05-08, 15:07   #2
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp - handletur i butikken - ketolysekuren