Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Lunsj på byen...

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-11-10, 21:58   #1
Nordpia
Juniormedlem
 
Nordpia sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28
Nordpia er på en erverdig vei
Arrow

Lunsj på byen...

Jeg skal delta på konferanse i morgen.

Jeg har vært på lavkarbo bare siden lørdag, og kjenner at jeg må tenke veldig over alt jeg putter i munnen, og ikke bare spise uten å tenke i det hele tatt som jeg har gjort tidligere. Det går helt fint å leve på lavkarbo, så lenge jeg får planlagt og lagt opp måltidene selv.

Men altså - jeg skal på konferanse på et hotell i morgen. Det blir lunsj, så jeg må faktisk tenke der og da på hva jeg kan spise og hva jeg må la være... For et matkresent menneske som meg, så blir det en kjempeutfordring! Jeg ser for meg at jeg blir sittende bare med noen skinkebiter eller noe slikt... Jeg elsker roastbeef, brød og potetsalat sammen, men de to sistnevnte må altså droppes nå... Hva annet går godt sammen med roastbeef...? Ikke greit for en nybegynner å skulle hive seg over en hotellunsj...

__________________



Nordpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-12-10, 09:50   #2
blucher
Seniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 813
blucher er på en erverdig vei

Sv: Lunsj på byen...

Nå rekker vel ikke du å se dette, for jeg antar at konferansen allerede har startet...
Hvis det er lunsjbuffet, så er det vanligvis veldig greit - jeg elsker koldtbord!
Eggerøre og røkelaks, reker og majones, litt salat med fetaost, ostefat - nam!
Bare å droppe poteter, brød og pasta inkl. pastasalater, så går det så greit så. Drikk vann eller Farris til.
Og så må man nok bare passere dessertbordet...det er den vriene biten for meg i alle fall. Men ta litt mer ost istedet!

blucher er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman-inspirert, egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva har du spist til lunsj? Marianne Lunsj 347 20-09-14 18:30
Hvor mye er det normalt å legge på seg etter en tur på byen? Mr. Muscle Lavkarbo generelt 13 22-11-09 23:35
Alkohol - hva en kveld på byen kan gjøre marithja Lavkarbo generelt 9 29-10-09 15:10
Lunsj overlap Ketolysekuren 3 20-03-08 13:10


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no