Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Atkinsbar

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-02-09, 17:32   #1
lura
Medlem
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 40
Innlegg: 75
lura er på en erverdig vei

Atkinsbar

hei..leste på en tråd her inne at dere som driver med ketolyse ikke skal spise atkins barer.. hvorfor ikke det??jeg spiser en sånn daglig camen jeg går heller ikke på ketolyse

lura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: spis deg slank uten sult Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 17:33   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: atkins bar..

Fordi at på ketolyse bruker vi mat, og får i oss næring

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 17:44   #3
lura
Medlem
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 40
Innlegg: 75
lura er på en erverdig vei

Sv: atkins bar..

hehe,det var ett hipp som happ svar syns jeggriet å kunne ta en sånn til mellom måltid da man er på farta

lura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: spis deg slank uten sult Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 17:47   #4
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: atkins bar..

Opprinnelig lagt inn av lura, her.

hehe,det var ett hipp som happ svar syns jeggriet å kunne ta en sånn til mellom måltid da man er på farta

Joa, for din filosofi kanskje. Men på ketolysekuren er det mat vi slanker oss på Og følger reglene der

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 17:47   #5
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: atkins bar..

Klart du kan det - det er det kun du som bestemmer - men det er bedre med mat....

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 17:57   #6
lura
Medlem
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 40
Innlegg: 75
lura er på en erverdig vei

Sv: atkins bar..

spørsmålet var bare hvorfor dere ikke kunne spise dem..var ikke annet jeg lurte på!har ikke lest ketolyse boka,derfor jeg spør..

lura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: spis deg slank uten sult Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 18:01   #7
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: atkins bar..

Jo - vi kan spise dem - men da må vi evt. ta konsekvensene med bl. a sukkersug....

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-02-09, 01:38   #8
QueenConnie
Medlem
 
QueenConnie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Flisa
Innlegg: 314
QueenConnie er ny på veien

Sv: atkins bar..

Jeg går på ketolyse, og jeg er 100% enig med gerd, om att man burde IKKE spise dem (fordi dem har inget med kuren å gjøre)...

Når det er sagt, på Thor Fosseid, som var min "opprinnelige" kur, kan man fint spise atkinsbarer, men uansett, det er ikke BRA.

opprettholder søtsuget, og den tankegangen mange har om å MÅ spise søtt hele tiden. Det er den tankegangen du må bli kvitt igjennom denne både fysiske og pykiske forandringen.



OG! jeg veit de ikke er bra for meg, men jeg spiser ca en i uka
Jeg jobber som bartender, og løper verre enn verst,og for å ikke besvime under rushet, spiser jeg en atkinsbar (bare en halv en faktisk! orker ikke hele) ... det hjelper veldig på "kosen" og på humøret mitt.

Den feilien de fleste på Ketolyse har er att man spiser veldig mye søtt, selv om det er "lovlig". Jeg veit att Gerd er blant anna en '"bekjemper" mot dette.

Hvorfor kan ikke maten være Kos?
istedenfor en atkinsbar?

(dette ble ett langt å kjedelig inlegg, og jeg håper jeg fikk fram det jeg ville, haha^^ jeg er elendig på å formulere meg! )

anyway, lykke til

__________________


QueenConnie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Thor Foseid... byttet til Ketolysekuren. Svar med sitat
Gammel 04-02-09, 21:48   #9
lura
Medlem
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 40
Innlegg: 75
lura er på en erverdig vei

Sv: Atkinsbar

jaja,takk for synspunkter..en av dem heldige jeg da kanskje som ikke får noe type søtsug av å spise dissemen,men..har spist dem i flere år,aldri hatt noe problemer med det

lura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: spis deg slank uten sult Svar med sitat
Gammel 05-02-09, 13:54   #10
QueenConnie
Medlem
 
QueenConnie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Flisa
Innlegg: 314
QueenConnie er ny på veien

Sv: Atkinsbar

Opprinnelig lagt inn av lura, her.

jaja,takk for synspunkter..en av dem heldige jeg da kanskje som ikke får noe type søtsug av å spise dissemen,men..har spist dem i flere år,aldri hatt noe problemer med det

ja, da er det bare å fortsette med dem da du har jo ganske høyt karboinntak på fossied, enn på ketolyse så det skal gå sååå bra så

__________________


QueenConnie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Thor Foseid... byttet til Ketolysekuren. Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 19:13   #11
Miaididie
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 1
Miaididie er på en erverdig vei

Sv: Atkinsbar

Tor foseid kuren virker som bare d, selv om en spiser atkinsbarer.... har ikke trua på at noe kan virke noe bedre enn foseid kuren, ikke for meg i alle fall... og søtsuget kommer ikke om en spiser d.... holder med lura i denne saken

Miaididie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Foseid Svar med sitat
Gammel 07-02-09, 14:14   #12
evro
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Kristiansand
Alder: 56
Innlegg: 5
evro er på en erverdig vei

Sv: Atkinsbar

Har også spist de på ketolyse. Det gikk greit med en halv om dagen. Men ble fysen på dem ja.. Og fikk litt hodepine, tror pga. søtstoffet.

evro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Atkinsbar! Cammis Spørsmål og svar 2 24-01-09 11:52
Atkinsbar Annhild Induksjonen 7 11-10-08 12:48
Atkinsbar og ketolysekuren emma1 Spørsmål og svar 5 16-05-08 22:59
Atkinsbar er ok? eller? Hallaron Ketolysekuren 2 10-02-08 21:54
Atkinsbar bolleklumpen Lavkarbo generelt 3 30-05-07 09:58


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no