Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Jeg er innlagt på sykehus

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-12-10, 19:52   #26
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Jeg er innlagt på sykehus

tja nå tror ikke dem at det er fettkuler på leveren min. Nå tror dem at det er noe sjeldent som heter adenom.. Og her vet dem så lite om det at dem skal sende saken til trheim.. Så jeg får nok komme ut om jeg er bedre i morgen. Så får dem vurdere om jeg må fjerne kulene eller hva.. Og hvor stor sjansen er for at jeg kan få utbrudd igjen evt om dem kan bli ondartet.. Sukk. Sjeldne greier. Why me liksom. Hehe. Føler meg litt utslitt og deppa men lever nå i alle fall.. Hehe og jeg har gått ned i vekt her også. Hehe. Fått min egen badevekt her og eggkoker og greier. Så dem sykepleierne ble jo mer og mer intr i hva jeg spiser og hvor mye bedre jeg har blitt og hvor mye jeg går ned og sånn.

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 15-12-10, 20:15   #27
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Jeg er innlagt på sykehus

Masse god bedring, håper virkelig de finner ut hva det erBra du får lavkarbomat








streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 15-12-10, 21:03   #28
Kari Marita
Seniormedlem
 
Kari Marita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Innlegg: 883
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Jeg er innlagt på sykehus

God bedring

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 14:26   #29
Camomilla
Seniormedlem
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 51
Innlegg: 5.448
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Jeg er innlagt på sykehus

Oj, denne tråden så jeg ikke før nå Håper du får komme hjem på perm, da - og så fint at de endelig tar hensyn til kostholdet ditt Masse god bedring herfra også

__________________
Gått ned ca. 19 kilo fra 73-54 i løpet av 2011.
Nå vedlikeholder jeg og har et vektvindu fra 53-58 kg.


Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 22:42   #30
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Jeg er innlagt på sykehus

Fikk mast meg til å dra hjem idag.. han ville sykmelde meg i minst 2 uker fremover men jeg må på jobb i morgen.. så det skal jeg prøve.. på lørdag må jeg handle julegaver.. kjente det var grusomt å komme hjem, men likevel godt uten nåler og andre mennesker..

kan ikke ta noe smertestillende pga leveren, kun ketorax og morfin og sånt, og det fikk jeg ikke med meg hjem. Merker jeg burde vært der lenger, men holdt på å bli gal av leger og medpasienter.

Jeg sa til han at om jeg ikke orker og klarer å jobbe så skulle jeg bare ringe og forlenge sykmeldingen. Kjenner jeg har en stk jævla mørbanka kropp her nå..
og så hadde jeg til og med gått ned, og sett det magiske 80-tallet.. 89,6 da jeg kom hjem i kveld.. halleluja!

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 23:34   #31
Camomilla
Seniormedlem
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 51
Innlegg: 5.448
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Jeg er innlagt på sykehus

Gratulerer med hjemkomst og nedgang (må ikke forveksles med nedkomst ) Håper formen bedrer seg, og at de snart finner ut hva som er i veien med deg - og selvsagt at det har en ukomplisert behandlingsform

__________________
Gått ned ca. 19 kilo fra 73-54 i løpet av 2011.
Nå vedlikeholder jeg og har et vektvindu fra 53-58 kg.


Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat
Gammel 17-12-10, 14:31   #32
Tropika
Medlem
 
Tropika sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 316
Tropika er ny på veien

Sv: Jeg er innlagt på sykehus

Godt du er hjemme.. Men du? Ikke slit deg ut, det er det ingen som takker deg for..

__________________


Tropika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-12-10, 16:18   #33
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Jeg er innlagt på sykehus

Ja det ble ikke jobb idag. Har feber igjen og har bare orket å ligge i sengen blæh.. Ikke sulten eller noe, bare vondt og kvalm. Skulle jeg ha noe smertestillende er det rett tilbake til innleggelse for dem fikk jeg ikke med meg hjem.. Heia helse-Norge. Viktigere at andre som trenger plassen på sykehuset får den vel. Jeg kan tross alt fungere hjemme bare jeg får smertestillende, trenger ikke ligge på sykehus for å ta sånt syns jeg. Men det syns dem... Da er det ikke rart sykehusene er fulle!! :/ Ikke noe koselig å ligge der heller. Så får vi se om jeg holder ut smertene eller reiser tilbake dit om det ikke blir noe bedre.

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 17-12-10, 16:29   #34
Tropika
Medlem
 
Tropika sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 316
Tropika er ny på veien

Sv: Jeg er innlagt på sykehus

Uff.. Men ikke tyn deg for lenge. Du skal ikke gå rundt å ha det så vondt..

__________________


Tropika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-12-10, 19:47   #35
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Jeg er innlagt på sykehus

sukk, ringte og snakket med sykehuset nå. mulig jeg bare legger meg inn igjen i morgen. grøss. vondt ja!

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 17-12-10, 19:52   #36
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Jeg er innlagt på sykehus

Stakar, håper de finner ut noe snart!

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 17-12-10, 22:01   #37
Camomilla
Seniormedlem
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 51
Innlegg: 5.448
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Jeg er innlagt på sykehus

Uff, nei, sånn kan du ikke ha det Masse ønsker om bedring!

__________________
Gått ned ca. 19 kilo fra 73-54 i løpet av 2011.
Nå vedlikeholder jeg og har et vektvindu fra 53-58 kg.


Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat
Gammel 20-12-10, 16:01   #38
Catwoman
Seniormedlem
 
Catwoman sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Värmland/Akershus
Alder: 52
Innlegg: 12.815
Catwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastisk

Sv: Jeg er innlagt på sykehus

Masse god bedring klemmer til deg










__________________



Catwomans Schratchpost!
Catwoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kattalyse;) Svar med sitat
Gammel 20-12-10, 17:36   #39
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Jeg er innlagt på sykehus

Jaja jeg la ikke meg inn, og i dag har jeg vært på jobb.. Er helt skutt her, så nå er det rett til sengs, verker i hele kroppen :/ huff.

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 20-12-10, 21:38   #40
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Jeg er innlagt på sykehus

Ønsker deg god bedring, kjære deg

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Skal legges inn på sykehus Janis Ketolysekuren 28 29-08-09 11:30
Lavkarbo på sykehus- forslag? muskatt Lavkarbo generelt 11 20-07-09 08:20
Behandlingsfrist på sykehus, noen som vet? indi Generell diskusjon 0 13-01-08 22:39


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no