Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Saunabelte

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-12-05, 21:58   #1
Lille Du
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2004
Alder: 48
Innlegg: 34
Lille Du er ny på veien

Saunabelte

Heisann;

Lurer på om noen har prøvd/ erfaring med sauabeltet som er i salg...?

Lille Du

Lille Du er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 08-12-05, 17:32   #2
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Saunabelte

hva er et saunabelte??? *blond* (skjønner at det har noe med varme å gjøre men...)

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 08-12-05, 18:56   #3
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Saunabelte

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro

hva er et saunabelte??? *blond* (skjønner at det har noe med varme å gjøre men...)

http://www.tvshop.com/main.phtml?act...roduct_id=3423

Personlig tror jeg det er bortkastede penger. Man svetter vel kun ut vann og ikke fett?

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 08-12-05, 18:58   #4
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Saunabelte

Jeg skjønner for pokker ikke hvorfor jeg ikke kommer direkte til produktet med den linken, merkelig side...

Se på Sauna Solution.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 08-12-05, 19:11   #5
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Saunabelte

altså det gir jo akkurat samme efekt som og sitte i bastue og hadde man forbrent fett ved og sitte der så hadde folk flytta inn i ei bastue og vi hadde blitt kvitt fedme epedemien ....

tviler sterkt på at det er så enkelt men en annen ting er at det kan jo hjelpe mot cellulitter , er helt sikkert bra for blodomløpet ....

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 08-12-05, 20:06   #6
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Saunabelte

da er det nok som Iset sier her at det er nok kun vann som kommer ut (og noen salter) Jeg har ikke helt tro på dette da, men nå har jeg kun tro på riktig kosthold, tilpasset den enkelte, og mosjon for å gå ned i vekt.

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 09-12-05, 07:55   #7
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Saunabelte

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro

Jeg har ikke helt tro på dette da, men nå har jeg kun tro på riktig kosthold, tilpasset den enkelte, og mosjon for å gå ned i vekt.

Og det har ihvertfall en godt dokumentert virkning

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 10-12-05, 00:27   #8
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Saunabelte

Hmm.. Se på Easy shaper... og på videoen der... Der får man med en måltidsplan, som jeg virkelig synes det står "low-carbohydrate".. Damen i reklamen sier "Lav-KALORI".
her gjør man alt for å ikke skremme bort fett-redde-nordmenn, jah..

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 10-12-05, 11:10   #9
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Saunabelte

Opprinnelig lagt inn av Areola

Hmm.. Se på Easy shaper... og på videoen der... Der får man med en måltidsplan, som jeg virkelig synes det står "low-carbohydrate".. Damen i reklamen sier "Lav-KALORI".
her gjør man alt for å ikke skremme bort fett-redde-nordmenn, jah..

erre muuuli ??

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 22-03-06, 22:00   #10
krojan
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Saunabelte

hei.. jeg har prøvd det, og synes det funker veldig bra.. har også fått vite at det er bra for gravide med tanke på varmen det gir for rygg og midje. Den kan jo reguleres i den temperaturen man ønsker, så det kan fungere som en varmeflaske.. mye mer behagelig og enklere...

  Svar med sitat
Gammel 22-03-06, 22:58   #11
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Saunabelte

Som varmebelte/varmeflaske OK - men som slanke "apparat" ?? Bortkasta penger !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 23-03-06, 11:11   #12
nunno
Juniormedlem
 
nunno sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Kvinnherad
Innlegg: 26
nunno er på en erverdig vei
Wink

Sv: Saunabelte

Det kan vel ikkje vera heilt bortkasta
Fleire plasser kan ein vel verta pakka inn for å minka i cm, eller har eg misforstått heilt

__________________
Du er ikke nøyaktig den samme i morgen.
Bare den som forandrer seg, kan fortsette.
nunno er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg/Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 23-03-06, 11:49   #13
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Saunabelte

Opprinnelig lagt inn av nunno

Det kan vel ikkje vera heilt bortkasta
Fleire plasser kan ein vel verta pakka inn for å minka i cm, eller har eg misforstått heilt

Ja, men da er der snakk om dybdevarme - og så sterke apparater er det ikke lov å selge til "hvemsomhelst". (Feil bruk kan gi varige skader). Og da er det heller ikke snakk om noen varig effekt som "smelter fett" heller. det som skjer er at blodsirkulasjonen kommer igang og vann drives ut av kroppen. Etter en stund kommer vannet tilbake. Jeg har en venninde som drev en slik "salong" for noen år siden og fikk en serie slike behandlinger gratis (som prøvekanin). Jeg mistet vann, og joa, buksene ble videre der og da - men tok ikke av cm eller kilo på sikt.

Men som sagt, det er kjemeflott om man fryser eller har vondt i ryggen.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no