Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Trening av magemuskler

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-12-04, 15:08   #1
Marianne
Livsdesigner
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 4.596
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Trening av magemuskler

Har fått beskjed om at magemusklene er de som bygges opp raskest, og at kroppsbyggere gjerne trener akkurat disse musklene hver dag. Noen som mener dette er riktig eller uriktig?

Vil 50 sit-up's, 50 til hver side og 50 "syklende" for nedre magemuskler være en bra mage-økt?

__________________
Marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat
Gammel 06-01-05, 21:01   #2
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Magemuskler !! Jada, det vet jeg svaret på. Magemuskler er en av de muskelgruppene som kan trenes hver dag. Det har jeg fra både fysioterapeuten min, en personlig trener jeg kjenner OG kiropraktoren. Alle har anbefalt meg å trene mage/rygg hver dag for å styrke ryggen min ! Og klarer du å utføre øvelsene du nevner riktig uten å belaste ryggen/nakken feil, må det jo være en helt topp treningsøkt !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 06-01-05, 21:04   #3
Marianne
Livsdesigner
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 4.596
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Takk skal du ha, nille!

Har prøvd og blir forsåvidt ikke støl, så det virker som om kroppen er klar for en ny dyst dagen derpå, ja. Så bra! Ryggøvelser skal jeg også ta hver dag egentlig, men det synes jeg er så tung...

Marianne

__________________
Marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat
Gammel 06-01-05, 21:23   #4
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Jeg trener forsiktig med hofterulling og spenning av bekkenmuskulatur samtidig... Veldig greit å begynne med synes jeg....

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 06-01-05, 22:11   #5
Ulex
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Aust-Agder
Alder: 56
Innlegg: 96
Ulex begynner å bli godt kjentUlex begynner å bli godt kjentUlex begynner å bli godt kjentUlex begynner å bli godt kjentUlex begynner å bli godt kjentUlex begynner å bli godt kjent

Hei Marianne

Har du prøvd den varianten der du ligger flatt på ryggen med hendene under nakken, løfter beina til 90 grader og så spenner magemusklene og løfter rumpa så høyt du kan? Puh!

For de "vanlige" situpsene, så blir de jo tyngre å gjøre hvis du holder noe tungt inn mot brystet mens du gjør dem. Trebinds-utgaven av Ringenes Herre, kanskje? En av toåringene i nabolaget? Fjorårets selvangivelse?

Ulex

Ulex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Protein Power lifeplan Svar med sitat
Gammel 06-01-05, 23:29   #6
Marianne
Livsdesigner
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 4.596
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Ulex

Hei Marianne

Har du prøvd den varianten der du ligger flatt på ryggen med hendene under nakken, løfter beina til 90 grader og så spenner magemusklene og løfter rumpa så høyt du kan? Puh!

NÅ har jeg prøvd det! Det var tungt, men først og fremst litt vanskelig. Følte ikke jeg kom veldig høyt, men det er vel heller ikke meningen. Dessuten leer beina på seg under hver utført øvelse. Jeg kjente det veldig godt, men vinglet litt. Jeg skal gjøre det flere ganger, til jeg får øvelsen skikkelig til MED kontroll. Tar denne øvelsen på nederste del av magen, mens vanlige lave sit-ups tar i hovedsak på øvre magemuskler? Jeg tar sit-ups hvor korsryggen ligger nede hele tiden, altså ikke helt opp. Jeg har sett det er delte meninger om hva som er riktig...
Og fulle sit ups - altså hvor man setter seg helt opp, tar disse øvre + litt mer av nedre del? Er det da riktig å ta alle disse tre + sideveis sit-ups?

For de "vanlige" situpsene, så blir de jo tyngre å gjøre hvis du holder noe tungt inn mot brystet mens du gjør dem. Trebinds-utgaven av Ringenes Herre, kanskje? En av toåringene i nabolaget? Fjorårets selvangivelse?

Ulex

marianne

__________________
Marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat
Gammel 06-01-05, 23:58   #7
Ulex
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Aust-Agder
Alder: 56
Innlegg: 96
Ulex begynner å bli godt kjentUlex begynner å bli godt kjentUlex begynner å bli godt kjentUlex begynner å bli godt kjentUlex begynner å bli godt kjentUlex begynner å bli godt kjent

Jeg er ikke noen ekspert på situps, men jeg tror at hvis du setter deg helt opp, så er det hofteleddsbøyerne du bruker mer enn magemusklene på den siste delen av bevegelsen. Og de er vanligvis sterke nok på de fleste mennesker - og ofte litt for korte. Sideveis situps er smart å ta, kiropraktoren min ivrer sterkt for dem. Gjør det som kjennes riktig ut - det kan godt være blodsmak-i-kjeften-slitsomt, men aldri smertefullt.

Ulex

Ulex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Protein Power lifeplan Svar med sitat
Gammel 07-01-05, 10:43   #8
Begod
Seniormedlem
 
Begod sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Nordland
Alder: 55
Innlegg: 1.900
Begod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastisk

Her er noen tips:

http://www.tn.no/default.asp?go=trening&gid=77

Situps -Offisiell RYP øvelse- utskriftsvennlig side
Øvelse: Situps

Tar hovedsakelig på: Magen (Rectus abdominis, Obliquus externus abdominis, Quadriceps, rectus femoris)

Slik gjør du: Legg deg på gulvet med føttene i bakken og knærne bøyd. Plasser hendene på siden av hodet, og pust dypt inn. Stram øvredel av magemusklene samtidig som du presser korsryggen ned mot gulvet.

Utførelse: Bruk magemusklene til å langsomt løfte deg opp mot knærne, samtidig som du puster ut. Når skuldrene og øvredel av ryggen har kommet opp fra golvet og albuene er cirka 20cm fra knærne, senker du deg rolig tilbake til startposisjon. Pust inn på tur ned.

Tips: Rull sammen et håndkle og legg under korsryggen.

Pass på: Ikke løft med hoftene. Og ikke løft korsryggen for høyt.

Se video: situp.mpg







søk | kontakt | om oss | personvern copyright ©2003 - 2005 Tech Nutrition AS
alle rettigheter reservert

Nå for tiden blir det sett på som unødvendig å trene magemusklene hver dag, men det var vanlig tidligere.
3 ganger i uken er som regel nok. Varier mellom mange sit ups og situps med belastning.
Begynn gjerne med lav belastning og øk på med med etter hvert, det er helt ok om du ikke greier mer en 5-6 rep med tung belastning.

__________________
Hvis du vet at noe ikke er bra for deg, så ikke spis det.
Begod er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eat + DVP og egne erfaringer Svar med sitat
Gammel 07-01-05, 10:49   #9
Marianne
Livsdesigner
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 4.596
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Thanks a lot!

Jeg lover herved på tro og ære uten ljugekors at hvis jeg får så markerte magemuskler av denne treningen min, skal jeg legge inn bilder her!!!

Marianne

__________________
Marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat
Gammel 07-01-05, 10:51   #10
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Begod

Øvelse: Situps

Tar hovedsakelig på: Magen (Rectus abdominis, Obliquus externus abdominis, Quadriceps, rectus femoris)

En ting jeg lurer på: Hvordan får du situps til å ta på quadriceps - som jo er hovedmuskel på framside lår (egentlig fire muskler)???

Klem fra undrende Fedonist

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 26-01-05, 21:31   #11
smosje
Seniormedlem
 
smosje sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.334
smosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisk

Dette er ikke den mest frekventerte delen av forumet for min del , men magemuskler er jeg litt opptatt av. Sånn mest for figurens skyld...

Har et viktig spørsmål:

Begod sier litt over her at man skal puste ut på vei ned.
Ergo skal man puste inn på vei opp.
Dette er en viktig del av øvelsen eller? er ikke noe flink til å puste i det hele tatt når jeg tar situps, men nå har jeg hørt at hvis man puster på de gale tidspunktene, så ender man opp med en kul a la oppblåst mage nederst på magen, i stedet for muskler (eller i tillegg kanskje). Er dette riktig?
Og - skal jeg streve for å lære meg å puste inn på opptur og ut på nedtur?

Vil bli glad for svar!

__________________
- - The most important thing to bear in mind is not to become obsessed with weight or body shape - -
smosje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Økologisk, naturlig, supermat Svar med sitat
Gammel 26-01-05, 21:35   #12
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av smosje

Begod sier litt over her at man skal puste ut på vei ned.
Ergo skal man puste inn på vei opp.
Dette er en viktig del av øvelsen eller? er ikke noe flink til å puste i det hele tatt når jeg tar situps, men nå har jeg hørt at hvis man puster på de gale tidspunktene, så ender man opp med en kul a la oppblåst mage nederst på magen, i stedet for muskler (eller i tillegg kanskje). Er dette riktig?
Og - skal jeg streve for å lære meg å puste inn på opptur og ut på nedtur?

Vil bli glad for svar!

Så vidt jeg kan se sier han akkurat motsatt...... Og det er det som er riktig. Pust UT på vei opp - og INN på vei ned. Samme uansett hvilken øvelse du tar. UT når muskelen belastes - INN når du "slapper av"

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 26-01-05, 22:00   #13
smosje
Seniormedlem
 
smosje sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.334
smosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten

Så vidt jeg kan se sier han akkurat motsatt...... Og det er det som er riktig. Pust UT på vei opp - og INN på vei ned.

Ja det var vel egentlig det jeg mente at han sa også

Tror jeg skal gå å lage meg en omelett! Hjernen fungerer ikke lenger etter alle disse situps'ene.

Takk, Fedonisten!!

__________________
- - The most important thing to bear in mind is not to become obsessed with weight or body shape - -
smosje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Økologisk, naturlig, supermat Svar med sitat
Gammel 01-02-05, 00:06   #14
smily79
Juniormedlem
 
smily79 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 20
smily79 er på en erverdig vei

Har dere prøvd pilatesvideoen som heter "8 min abs work". Den er supereffektiv. Veldig vondt i magmusklene dagen etter ja.
Skulle bare ønske jeg var strukturert til å fortsette hver dag... Har begynt et nytt treningsprogram på sats da, så er jo lov å håpe jeg kommer ordentlig i gang nå...

smily79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse? Svar med sitat
Gammel 02-02-05, 07:26   #15
Marianne
Livsdesigner
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 4.596
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av smily79

Har dere prøvd pilatesvideoen som heter "8 min abs work". Den er supereffektiv. Veldig vondt i magmusklene dagen etter ja.
Skulle bare ønske jeg var strukturert til å fortsette hver dag... Har begynt et nytt treningsprogram på sats da, så er jo lov å håpe jeg kommer ordentlig i gang nå...

Har du sett resultater av denne treningen, eller har du ikke gjort dem så mye ennå?

(Kanskje du kan gi oss øvelsene helt gratis... )

__________________
Marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat
Gammel 02-02-05, 09:08   #16
smily79
Juniormedlem
 
smily79 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 20
smily79 er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av marianne

Har du sett resultater av denne treningen, eller har du ikke gjort dem så mye ennå?

(Kanskje du kan gi oss øvelsene helt gratis... )

Jeg har ikke sett resultater enda, men jeg har kjent at de virker.. Hatt vondt i magen i flere dager etterpå jeg.. Sender deg en PM jeg...

smily79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse? Svar med sitat
Gammel 02-02-05, 15:31   #17
friflex
Seniormedlem
 
friflex sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Sunnmøre
Alder: 43
Innlegg: 1.241
friflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt av

Holder nok i massevis om du kjører disse øvelsene feks 2 eller 3 dager i uka. Musklene skal ha tid til og lege sine sår og vokse også vet du

__________________
"All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost"

Status per 20.02.05: 84,9kg fordelt på 183cm
Endelig mål: underkant av 80kg om jeg ikke er fonøyd med fasongen innen den tid
friflex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert sunnkost a la lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 02-02-05, 16:17   #18
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten

Så vidt jeg kan se sier han akkurat motsatt...... Og det er det som er riktig. Pust UT på vei opp - og INN på vei ned. Samme uansett hvilken øvelse du tar. UT når muskelen belastes - INN når du "slapper av"

Jammen atte, i Yogaøvelser og tibetanske riter, så er det jo motsatt...
Men jeg har også hørt det som du sier nå....

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 04-04-05, 22:58   #19
clueless
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Trondheim
Alder: 41
Innlegg: 11
clueless er på en erverdig vei
Smile

Planken

Anbefaler alle som vil trene magemusklene å prøve planken, den hjelper ikke bare til å få en flatere mage, men også til sidemusklene. En veldig effektiv mageøvelse i forhold til sit-ups. Gjennta planken noen ganger et par ganger i uka, skal si det hjelper

clueless er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Min egen;-) Svar med sitat
Gammel 05-04-05, 00:23   #20
smily79
Juniormedlem
 
smily79 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 20
smily79 er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av clueless

Anbefaler alle som vil trene magemusklene å prøve planken, den hjelper ikke bare til å få en flatere mage, men også til sidemusklene. En veldig effektiv mageøvelse i forhold til sit-ups. Gjennta planken noen ganger et par ganger i uka, skal si det hjelper

Planken? Hva har jeg gått glipp av nå?

smily79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse? Svar med sitat
Gammel 11-04-05, 19:54   #21
clueless
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Trondheim
Alder: 41
Innlegg: 11
clueless er på en erverdig vei
Smile

Planken del.2.

Planken er en del av Core-styrke. Det er rygg- og mage trening som er i fokus, og dette er en treningsform for absolutt alle.
Ligg på magen med albuene i gulvet og tåspissene i gulvet. Albuene skal være rett under skuldrene. trekk navlen inn og opp mot ryggsøylen, slik at du spenner i mage og bekkenbunn. Løft kroppen litt opp fra gulvet. Hold så lenge du klarer. Gjenta 2-4ganger.
Lettere variant: knærne i gulvet, strake armer.
Mellom variant: "vipp" med terne slik at du beveger deg fram og tilbake.
Hardere variant: legg deg framover på knærne og løft et bein.

Jmf. det nye nr. av KK.

clueless er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Min egen;-) Svar med sitat
Gammel 26-04-05, 17:15   #22
themonk
Medlem
 
themonk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 42
Innlegg: 1.087
themonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressurs

Informativ artikkel

http://www.wannabebig.com/article.php?articleid=105

__________________
Power over others is weakness in disguise. True power lies within.
- Eckhart Tolle
themonk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Personlig tilpasset lavkarbo for optimal helse. Fokus på hel, naturlig og næringsrik mat. Svar med sitat
Gammel 26-04-05, 18:19   #23
ELLINOR
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2005
Alder: 52
Innlegg: 65
ELLINOR er ny på veien

i de 4 siste Iform bladene har det vært mageøvelser, en slags skole. og i det siste bladet følger det med en plakat over alle øvelsene. Man skal begynne med nivå 1 osv. jeg har lenge tenkt at jeg skulle begynt, trenger det virkelig, både etter svangerskap for halvannen år siden og nå mange kilo lettere og løsskinn. Men synes det er tiltak, må ta meg i nakken og se og få startet. Jeg går en 40 minutters tur så og si hver dag hvis det ikke kommer noe i veien, føler at formen er veldig stigende i forhold til utgangspunktet. Har vært mye syk og blitt mest innesitting.

ELLINOR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: KETOLYSEKUREN Svar med sitat
Gammel 26-04-05, 21:22   #24
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sier bare et eneste ord jeg, - for trening av magemuskler har jeg funnet et metode som funker perfekt !!


PILATES

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 26-04-05, 21:32   #25
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Nille

Sier bare et eneste ord jeg, - for trening av magemuskler har jeg funnet et metode som funker perfekt !!


PILATES

Jupp
Jeg har planken som clueless snakker om i ene pilatesvideoen min... Den er bare helt rå! Jeg sovnet nesten på gulvet etter første gangen jeg tok den.... - ikke sant Marianne,- at den er slitsom, tung, og supereffektiv?

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva er best å spise før og etter trening? Spesielt etter. Iset Trening 35 22-06-06 21:42
Tigergutts lille bok om Kosthold og Trening Fedonisten Livets lyse side 31 31-10-04 11:18
trening og lavkarbo eipa Trening 5 13-10-04 09:56
Trening og Atkins, kosthold Carbokiller Trening 8 16-09-04 12:00
Trening for nybegynnere Albertine Trening 4 05-06-04 10:53


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no