Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Blir så sint!!

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-02-06, 21:59   #1
kjøttklumpen
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2006
Alder: 39
Innlegg: 111
kjøttklumpen er ny på veien

Blir så sint!!

Jeg skadet skulderen i januar på en overivrig romaraton. Kjente ingenting der og da, men etter 36-48 timer kom smertene, hardt!
Jeg dro til legevakten. Han trillet noen piller som hjalp brukbart og etter 3-4 uker var jeg tilbake på trening overlykkelig!
Nå var jeg og handlet og løftet noen bærepost inn i bagasjerommet da jeg kjente en "ra-ta-ta-ta" i skulderen. Kjenner litt smerter nå og er djevelsk nervøs for at den røk igjen. Spesielt med tanke på at den "ryker" lettere og lettere ettersom hvor mange ganger det har skjedd.

Treninga, som er hovedsaklig vektløfting betyr enormt MYE for meg.. Dette er no dritt!! Noen tips for å trene/lege den opp fort og bra?

Føler for å slå hull i veggen og drikke to flasker vin jeg kjøpte idag. Blir bare så fustrert, jeg som hadde kommet så bra igang siste to ukene med treninga.

kjøttklumpen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-02-06, 14:28   #2
Karin
Seniormedlem
 
Karin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 68
Innlegg: 1.550
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Sv: Blir så sint!!

Kan jo betrakte det som trening å løfte vinglasset da...

Føler med deg. God bedring!

__________________
Karin

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-02-06, 15:55   #3
silje
Seniormedlem
 
silje sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 1.432
silje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurs

Sv: Blir så sint!!

har du vært hos fysio? fått undersøkt den skikkelig? jeg ville ha trent mye og lett - og mye rotasjon, men vanskelig å si.
jeg har hatt en del problem med skulderen selv, og har tatt ultralyd av den.
det beste tipset jeg kan gi er å få den sjekka ordentlig av fagfolk og så trene trene trene...

silje

silje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-02-06, 17:48   #4
kjøttklumpen
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2006
Alder: 39
Innlegg: 111
kjøttklumpen er ny på veien

Sv: Blir så sint!!

Må vel betale for hele sulamitten om jeg drar til fysio? Fattig student jeg, men jobber med hovedoppgaven nå så snart ferdig

Har brukt å ro HELT rolig 5-10 minutter før hver trening for å få blod til skaden, men tenker jo ikke på det når man løfter bæreposer inn i bilen

Kjenner ikke så mye nå, så jeg håper på at det gikk bra. Tok vel omkring 48 timer før jeg ble dårlig forgje gang så vet ingenting enda desverre.

Dere aner ikke hvilken nedtur det var for meg igår. Følte meg utrolig bitter og fustrert da jeg vet slike skader har en tendens til å komme lettere for hver gang.
Humøret er nå stigende!

kjøttklumpen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-02-06, 20:35   #5
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Blir så sint!!

Å, så kjedelig. Håper det blir bra fort igjen.
Det lureste er vel å la det få hvile litt, og heller konsentrere deg om andre øvelser som ikke belaster skulderen så mye, og når du skal belaste igjen, så begyn lett.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 16-02-06, 21:08   #6
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: Blir så sint!!

Ta det pent til du er sikekr på omfanget iallefall..

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 16-02-06, 21:49   #7
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Blir så sint!!

Du, jeg vil anbefale deg å stikke innom www.iform.no og stille det spørsmålet i forumet der. Det er et bodybuilderforum med flust av kunnskapsrike og erfarne folk. Egen tråd for skader der. Du vil garantert får svar på det du spør om og det av folk som vet hva de snakker om. Har vært mye inne på dette forumet for å få nye kunnskaper om trening og kost o.l.

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 17-02-06, 09:24   #8
Begod
Seniormedlem
 
Begod sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Nordland
Alder: 55
Innlegg: 1.900
Begod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastisk

Sv: Blir så sint!!

Opprinnelig lagt inn av kjøttklumpen

Dere aner ikke hvilken nedtur det var for meg igår. Følte meg utrolig bitter og fustrert da jeg vet slike skader har en tendens til å komme lettere for hver gang.
Humøret er nå stigende!

Jeg har en viss anelse om hvordan du har det etter å ha vært skadet i triceps i 4-5 år . Det er volsomt frustrerende. Det som er viktig for meg er å fokusere på det jeg kan gjøre og tenke mins mulig på det jeg ikke kan gjøre.

__________________
Hvis du vet at noe ikke er bra for deg, så ikke spis det.
Begod er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eat + DVP og egne erfaringer Svar med sitat
Gammel 17-02-06, 10:16   #9
kjøttklumpen
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2006
Alder: 39
Innlegg: 111
kjøttklumpen er ny på veien

Sv: Blir så sint!!

Skal stikke innom iform.no og forske litt!
Takk for support

kjøttklumpen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 11:34
Blir stadig yngre Kristian Atkins kosthold 4 11-03-04 17:14
hva syns dere om denne artikkelen da? jeg blir helt oppgitt! Iset Atkins kosthold 9 09-03-04 16:46
jeg blir så forbannet på bedrevitere Iset Atkins kosthold 8 27-02-04 10:20


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no