Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

hvor lang tid tar det for man kommer i ketose??

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-08-10, 21:13   #1
tuurte
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 2
tuurte er på en erverdig vei

hvor lang tid tar det for man kommer i ketose??

Lurer på hvor lang tid det tar for man kommer i ketose etter man er startet opp med lavkarbo?? Jeg har levd på lavkarbo bare i 5 dager..

Så lurer jeg på om man kan spsise Atkins bar?? Skal på fotball cup i helgen og tenkte det ville være lettvint å kunne ta en bar med seg. Eller vill det ødelegge noe??

tuurte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 20-08-10, 21:22   #2
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: hvor lang tid tar det for man kommer i ketose??

Kan du ikke heller ha med deg noen hardkokte egg? Og vann?

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 20-08-10, 21:30   #3
tuurte
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 2
tuurte er på en erverdig vei

Sv: hvor lang tid tar det for man kommer i ketose??

Jo hadde tenkt å ha med det også..men skal være dær fra morgen til kveld..å kommer jo til å bli kjempe lei av egg vist jeg skal spise det hele dagen

tuurte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 20-08-10, 21:59   #4
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: hvor lang tid tar det for man kommer i ketose??

Opprinnelig lagt inn av tuurte, her.

Jo hadde tenkt å ha med det også..men skal være dær fra morgen til kveld..å kommer jo til å bli kjempe lei av egg vist jeg skal spise det hele dagen

Lag noen tekaker og/eller oopsier og ha med smør og det lavkarbopålegget du liker. Blir så bra så!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 20-08-10, 22:33   #5
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: hvor lang tid tar det for man kommer i ketose??

Det er individuelt hvor lang tid det tar å komme i ketose!
Alt fra 36 timer til 4-5 dager er vanlig, så vidt jeg har skjønt!

Baren ødelegger nok ikke noe, men er et dårlig alternativ så tidlig i "prosessen". En liten kjølebag med lavkarbomat er myyyyye bedre!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvor lang tid før man er i ketose? Rebecca_Malin Lavkarbo generelt 3 30-03-10 14:23
Hvor lang tid brukte dere på å komme i ketose? annabanana Ketolysekuren 14 25-03-08 20:04
Hvor lang tid brukte DU på å komme i ketose? Thula Ketolysekuren 11 02-03-05 00:05
Hvor lang tid bruker kroppen på å komme i ketose? turid Lavkarbo generelt 5 21-07-04 20:38
Hvor lang tid før ketose avtar? psilocybe Atkins kosthold 20 27-02-04 14:05


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no