Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Billig lavkarbo ukesmeny?

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-08-11, 21:26   #1
Mate
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 149
Mate er ny på veien
Question

Billig lavkarbo ukesmeny?

Hei!

Er det noen som har noen forslag som kunne passe inn i en billig lavkarbo ukesmeny?

Biff, indrefilet og dyre oster osv. er bare å glemme; her går det i kyllingfilet og sopp/grønnsaker. Håper noen kan gi meg noen tips, fantasien strekker ikke til når budsjettet skal rekke til "vanlig" mat for resten av familien og lavkarbo til meg.

__________________


Mate er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 21:41   #2
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Billig lavkarbo ukesmeny?

Tomatsuppe! Tomat på boks er billig. Finnes mange oppskrifter her inne. Hvis man lager en stor porsjon så har man et par tre middager.

__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 21:47   #3
Bik
Seniormedlem
 
Bik sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 796
Bik har en fantastisk aura rundt segBik har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Billig lavkarbo ukesmeny?

Opprinnelig lagt inn av Mate, her.

Hei!

Er det noen som har noen forslag som kunne passe inn i en billig lavkarbo ukesmeny?

Biff, indrefilet og dyre oster osv. er bare å glemme; her går det i kyllingfilet og sopp/grønnsaker. Håper noen kan gi meg noen tips, fantasien strekker ikke til når budsjettet skal rekke til "vanlig" mat for resten av familien og lavkarbo til meg.

Du trenger ikke spise biff og indrefilet. Går fint med f.eks koteletter som ofte er på tilbud på rema, obs, prix ol. Eller fisk. Både stekt og kokt.

Bik er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 21:50   #4
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Billig lavkarbo ukesmeny?

Alt med kjøttdeig fra rema blir jo rimelig :

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 22:11   #5
Mate
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 149
Mate er ny på veien

Sv: Billig lavkarbo ukesmeny?

Takker for alle svar Dette er gode middagsalternativer; har dere noen gode tips til lunsj og frokost?

Mate er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 22:40   #6
Bik
Seniormedlem
 
Bik sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 796
Bik har en fantastisk aura rundt segBik har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Billig lavkarbo ukesmeny?

Om du sjekker denne tråden får du mange tips: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=2494

Bik er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 22:55   #7
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Billig lavkarbo ukesmeny?

Lavkarbo eller VLCHF?

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 11-08-11, 12:07   #8
Mate
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 149
Mate er ny på veien

Sv: Billig lavkarbo ukesmeny?

Lavkarbo.

Og takk for link, den var nyttig.

Mate er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-08-11, 12:38   #9
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Billig lavkarbo ukesmeny?

Koteletter er jo billig og namnam

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 11-08-11, 12:45   #10
lille_trille
Seniormedlem
 
lille_trille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 1.568
lille_trille er ny på veien

Sv: Billig lavkarbo ukesmeny?

Kiwi har koteletter til 23-29 kroner. First price egg er billig. Tunfisk er billig.

__________________


lille_trille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 11-08-11, 12:56   #11
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Billig lavkarbo ukesmeny?

God helg tilbudet på Kiwi
Nakkekoteletter- Kiwi
Kyllingfilet- Kiwi
Laks-Kiwi

Osv. osv..

Lese tilbudsaviser og handle på tilbud

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 11-08-11, 14:55   #12
Julepølsa
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 45
Julepølsa er på en erverdig vei

Sv: Billig lavkarbo ukesmeny?

Mange butikker har ofte varer til halv pris når de nærmer seg bestfør-dato. Kjøp det og bruk samme dag eller legg i frysen. Fløy rundt som tidenes tilbudsjeger i fjor da jeg krangla med nav, og har spart mye penger på det, samt fått masse god mat til gutta mine på den måten.
Ukesmeny sliter jeg litt med selv, men i dag skal jeg prøve kyllingfilet stekt med løk, hvitløk og chili, helle på creme fraiche og la det surre litt til alt er gjennomvarmt og så ha en god, grønn salat til. I morgen blir det antagelig noe fisk igjen, får se hva jeg får tak i. lørdag er det mammas bursdag så da skeier vi ut litt.
Hmmm, tror faktisk jeg har et par oppskrifter som kan være av interesse, men må finne de frem først. NÅ skal jeg hente bleieterroristen i bhg og så skal vi ut og handle bursdagsgave til momo. Men kommer tilbake i kveld med litt oppskrifter. Glememr jeg det så send meg en mail og mas på meg. Jeg er født distre, nemlig!:-)

Julepølsa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ukesmeny! nokia90 Ketolysekuren 17 03-04-10 10:38
Typisk ukesmeny Mayapia Ketolysekuren 7 17-11-09 18:47
Ukesmeny? Mrs. Big Eurodiett 1 14-11-08 14:55
Ukesmeny musikeren Lavkarbo generelt 0 04-11-07 23:06
Grafisk kalkulator til salgs! Billig, billig! mofe Generell diskusjon 13 03-07-05 21:31


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no