Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Endelig er jeg der!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-04-06, 12:32   #1
auroraborealis
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 54
Innlegg: 87
auroraborealis er ny på veien
Talking

Endelig er jeg der!

95 Kilo!
Nå er jeg der jeg føler at jeg skal være. Kan ikke se meg selv som en 75 kilo lett "pingle" så nå skal jeg bare konsentrere meg om å holde vekten så er jeg fornøyd.
Jeg er fortsatt for stor i følge alle legvitenskapelige teorier og BMI, men er tross alt 30 kg lettere enn når jeg første gang leste om ketolyse kuren i "Vi menn" en gang i fjor sommer og bestemte meg for å prøve dette selv om det sikkert bare var tull...
Så feil kan man altså ta.....
Tusen takk til Torkild og Ketolysekuren for et nytt, bedre og lettere liv .
Håper alle her inne når sine mål og blir like fornøyd som jeg er uansett hvilken kostholds filosofi de velger.

__________________
auroraborealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-04-06, 15:03   #2
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Endelig er jeg der!

Hei
Takk

Og gratulerer med et fantastisk resultat.

Å holde vekten er et langtidsprosjekt, ofte går det bra i starten, man holder vekten og er happy - så skeier man litt ut med baguetter, iskerem, sommerøl etc og vips har man gått opp 9 kilo, da må man ha en ny runde med ketolysekuren og tenke godt og grunndig igjennom hvor det gikk galt.Mosjon dobler sjansen for å lykkes!
Etter et par år med rimelig stabil vekt kan man ha klart å resette kroppens vekt til 75 kilo og ha lettere ved å holde den nye vekt.
Gratulerer så mye med et lettere liv!
Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 02-04-06, 15:05   #3
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Endelig er jeg der!

Gratulerer med - 30 kilo og ett nytt liv!! Slike som deg er en inspirasjon og et bevis på at det går an, man får det til. Det er en flott bragd du har gjennomført

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 02-04-06, 15:40   #4
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Endelig er jeg der!

GRATULERER
OG GODT JOBBA !!



30 kilo siden i sommer er et kjempeflott resulat du har all grunn atil å være stolt av !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 02-04-06, 19:18   #5
Daizy
Seniormedlem
 
Daizy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Alder: 46
Innlegg: 3.162
Daizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt av

Sv: Endelig er jeg der!

Stooooor gratulasjonsklem Så flink du har vært!!!

__________________

17/11 = 30 kg lost = Jeg er i mål!!!
~3-5 kg "ønskekilo" igjen~
Daizy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo à la Atkins Svar med sitat
Gammel 02-04-06, 20:17   #6
manikken
Medlem
 
manikken sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: østlandet
Innlegg: 150
manikken er ny på veien

Sv: Endelig er jeg der!

Hei på deg. Jeg bare "henger" meg på her for å gratulere med imponerende resultat. Bra jobba!!

__________________

start: 28.nov 2008

manikken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-04-06, 21:03   #7
Nett
Seniormedlem
 
Nett sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 1.587
Nett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt likt

Sv: Endelig er jeg der!

Kjempebra!!!

__________________
Nett
Nett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 02-04-06, 21:50   #8
Nena
Seniormedlem
 
Nena sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nordpå
Innlegg: 2.451
Nena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastisk

Sv: Endelig er jeg der!

Imponerende - gratulerer med flott resultat !!!

__________________
~ Nothing happens until you decide ~

Nena
Nena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE... Svar med sitat
Gammel 08-04-06, 10:44   #9
Melania
Seniormedlem
 
Melania sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Oslo
Alder: 47
Innlegg: 1.135
Melania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snill

Sv: Endelig er jeg der!

Fantastisk! Du har vært så flink

Det er så gøy å høre om folk som lykkes med de målene som er blitt satt, og 30 kg på under ett år syns jeg er en bragd.

__________________
Melanias vei til ett lettere liv!
- Januar 06 til Oktober 06 = -30kg!
- Vekt 30.01.07: 73
Mål for 2007: tilbake til Match vekt 68kg og holde meg der, bli MILF, bli glad i meg selv og gripe alle muligheter!
Melania er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-04-06, 10:57   #10
sirimor
Seniormedlem
 
sirimor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Askim
Alder: 59
Innlegg: 1.813
sirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurs

Sv: Endelig er jeg der!

Virkelig imponerende. Du har funnet det rette verktøyet + stå-på viljen din, helt fantastisk resultat.

Gratulerer

sirimor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-04-06, 12:23   #11
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: Endelig er jeg der!

fantastisk resultat. Så bra at du re fornøyd. Og det skal du være! 95 er sååå mange ganger bedre for helsa di enn 125! Nyt våren og sommeren, lette klær og sol på nesetippen og kroppen.

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
99-tråden!!!!!!! nalana Livets lyse side 5 22-12-04 15:33


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no