Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Spørsmål om ketoner og sticks

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-03-10, 22:51   #1
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Spørsmål om ketoner og sticks

Jeg liker å forsikre meg om at jeg er i ketose jevnlig, men da er det en ting jeg tenker på. Er det ikke like greit å følge med at ånden lukter aceton som å bruke ketolysestix? Det går ut på ett det, gjør det ikke?

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 08-03-10, 23:10   #2
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Spørsmål om ketoner og sticks

Hei,
Jeg brukte bare stixen helt i begynnelsen og seinere noen få ganger når jeg har vært usikker. Ellers så kjenner man etter hvert godt om man er i ketose eller ikke – aceton-ånden er en god indikasjon.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 08:42   #3
Skippy
Seniormedlem
 
Skippy sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Gjøvik
Alder: 56
Innlegg: 616
Skippy har en fantastisk aura rundt segSkippy har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Spørsmål om ketoner og sticks

Mens jeg ikke kjenner om jeg er i ketose når det har gått noen uker. På den annen side så har en jo fått litt rutine på kosten etter noen uker så det er ikke grunn til å bruke stiks hver dag. På den annen side synes jeg det er fryktelig morsomt. Dessuten holder jeg litt øye med fargen på stiksen, blir den for mørk tyder det på for lite væske og da stagnerer jeg.

Skippy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 09:45   #4
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Spørsmål om ketoner og sticks

Aceton- ånden forsvinner etter hvert. Jeg har nesten ikke hatt den i det hele tatt, selv om stiksen har så fin farge så!

Legen min ville ikke tro at jeg var i ketose, faktisk, for han kunne ikke lukte noe!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ketose sticks Janis Induksjonen 2 11-06-12 18:23
Ketose og sticks mariamaria Lavkarbo generelt 14 31-07-09 01:02
Et spørsmål om ketoner Svane Lavkarbo generelt 2 18-04-09 16:21
Ketoner i kveldsurin, men ikke ketoner i morgenurin? Afrodithe Ketolysekuren 3 24-03-09 09:28
Dumme sticks! matitt Lavkarbo generelt 19 13-12-08 08:39


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no