Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Sukkerabstinenser?

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-02-08, 17:00   #1
cathrine
Seniormedlem
 
cathrine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Akershus
Innlegg: 692
cathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snill
Red face

Sukkerabstinenser?

Jeg tror jeg tåler sukker særdeles dårlig... Eller raske karbohydrater generelt.
Og det har blitt værre og værre i det siste.
Det er særlig dagen etter inntak av sjokolade jeg føler meg skikkelig dårlig både fysisk OG psykisk!
Sånn som de siste søndagene.. Nesten som jeg er sjuk. Trøtt,uopplagt og nesten influensa-symptomer.
Er dette reelt eller bare noe jeg innbiller meg?
Har jo vært innom Atkins og Lindberg før, men hoppet av etter ei tid. Nå føler jeg at jeg vil finne noe jeg kan leve med som gjør at kroppen er tipp-topp og at psyken holder seg stabil! Har sliti med depresjon over lengre tid.
Noen med synspunkter eller erfaringer som kan gi meg litt "hjelp" eller råd?

__________________

Cathrine
cathrine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF? Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 20:47   #2
cathrine
Seniormedlem
 
cathrine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Akershus
Innlegg: 692
cathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snill

Sv: Sukkerabstinenser?

Ingen som har noen gode råd?

__________________

Cathrine
cathrine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF? Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 20:50   #3
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Sukkerabstinenser?

Desverre Cathrine, dette har jeg ikke greie på

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 20:54   #4
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Sukkerabstinenser?

hmm..mitt råd er det innlysende...å ikke spise sukker..rett og slett..
jeg blir også dårlig av sukker, hvetemel osv...
skikkelig oppblåst, slapp, uopplagt og mere til....

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 20:56   #5
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Sukkerabstinenser?

Det kan jo være du sliter med hypoglykemi eller er i grenseland mot diabetes 2? Det kan egentlig bare legen din fortelle deg! Da må du ta en sukkerbelastningstest (det tar mange timer, du drikker sukkerskvip på fastende hjerte og måler blodsukkeret over flere timer). Det høres ut som om det kan være lurt for deg!

Personlig så sovner jeg nesten tvert et par timer etter et stort sukkerinntak/lettkarbo uten mye fett eller proteiner samtidig. Blir gretten og utålelig. Skikkelig kult på jobben Jeg sliter da med en hypoglykemi i grenseland. Har fått et nytt og bedre liv på lavkarbo! (Ketolysekuren/Atkins) Blodsukkeret er helt flatt!

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 20:58   #6
cathrine
Seniormedlem
 
cathrine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Akershus
Innlegg: 692
cathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snill

Sv: Sukkerabstinenser?

Ja, så det går virkelig an å bli dårlig av sukker altså?
Begynte å lure på om det var noe jeg innbilte meg...
Nesten så jeg skulle ønske jeg fikk beskjed om at jeg er allergisk mot sukker. Innbiller meg det hadde vært mye enklere å holde seg unna da .

__________________

Cathrine
cathrine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF? Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 21:01   #7
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Sukkerabstinenser?

Sukkersyke er ikke langt unna å være allergisk da! Ville hørt med legen din om test om du har det såpass ille!

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 21:19   #8
tommygutt
Seniormedlem
 
tommygutt sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nedre Eiker, Mjøndalen
Alder: 47
Innlegg: 573
tommygutt har en fantastisk aura rundt segtommygutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Sukkerabstinenser?

Dersom du har vent deg av med mye sukkerholdig kost, vil nok kroppen reagere på et større sukkerinntak vil jeg tro.

Mitt råd, kutt ut sukker og få orden på psyken. Om psyken kan bli bedre ved kun et grep i kostholds-situasjonen, vet du best selv.

Uansett ønsker jeg deg lykke til :-)

__________________
"Gjør du som du alltid har gjort, oppnår du det du alltid har oppnådd"
tommygutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 21:51   #9
Zenia
Juniormedlem
 
Zenia sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Alder: 43
Innlegg: 42
Zenia har en fantastisk aura rundt segZenia har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Sukkerabstinenser?

Jeg blir også dårlig av sukker. Jeg merker at jeg blir rastløs og 'ekkel' i kroppen. Klarer ikke å slappe av men blir samtidig utrolig slapp og trøtt når det har gått en times tid etter 'inntak'. Jeg er derimot ikke i nærheten av å ha sukkersyke av noen type, men jeg tror noe av det som skjer med meg er at jeg reagerer psykisk (dårlig samvittighet etc) og det har innvirkning på den fysiske formen min.
Jeg har det kjempebra når jeg spiser minimalt med karbohydrater, jeg får jevn energi, humøret er bra og den gode samvittigheten gjør meg så glad!

__________________
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Det handler bare om å ta de riktige valgene
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zenia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Forvirret Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 21:57   #10
Zenia
Juniormedlem
 
Zenia sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Alder: 43
Innlegg: 42
Zenia har en fantastisk aura rundt segZenia har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Sukkerabstinenser?

Forøvrig er trening fantastisk for humøret!
Det er også bevist at det er beste medisinen mot depresjoner ... Så jeg trener, og det gjør meg glad

__________________
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Det handler bare om å ta de riktige valgene
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zenia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Forvirret Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 22:10   #11
Eilan
Seniormedlem
 
Eilan sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.593
Eilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt av

Sv: Sukkerabstinenser?

Ehrm, løsningen er vel - lavkarbo, helt enkelt. Så du er på riktig sted. Jeg har nøyaktig samme reaksjon på sukker som det du beskriver, så jeg holder meg unna.

__________________
Be still now
Eilan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat, the lavkarbo way Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 23:09   #12
matvraket
Seniormedlem
 
matvraket sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Alder: 45
Innlegg: 5.530
matvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastisk

Sv: Sukkerabstinenser?

Nå er ikke jeg så flink til å trene selv akkurat, men det er utrolig hva en gåtur kan gjøre? eller en tur i skiløypa
jeg tror jeg i ditt sted ville ha fått sjekket noen blodprøver. insulin, hba1c, for å få sjekket om du kanskje har et snev av insulinresistens.

det har jeg nemlig. ( hadde for 1 år siden ). jeg er slapp, føler meg litt lat. smådeppa... og jeg har kuttet ut sukker helt og holdent, både fordi jeg vet at kroppen min ikke har gått av det, og fordi jeg gjerne vil bli kvitt den derre bilringen som jeg har rundt navelen.
jeg kjenner at humøret er på tur tilbake

hvis det er noe trøst, så savner man ikke slikkerier etter en ukes tid. jeg kan til og med sitte på jobb og se på at mine kollegaer joffler i seg kaker og konfekt, eller at min samboer stapper i seg en pose med smågodt..
man mister rett og slett det der suget.

matvraket er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ida, fedonish Svar med sitat
Gammel 12-02-08, 15:22   #13
cathrine
Seniormedlem
 
cathrine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Akershus
Innlegg: 692
cathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snill

Sv: Sukkerabstinenser?

Nå er det nesten så jeg er overbevist om at et lavkarbo-kosthold er best for meg..
Det som holder meg igjen er tanken på om jeg "feiler" IGJEN!!! Snart er jeg gitt opp av alt og alle *snufs*...

__________________

Cathrine
cathrine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF? Svar med sitat
Gammel 12-02-08, 15:41   #14
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Sukkerabstinenser?

Det som er viktig her, er at
DU IKKE GIR OPP DEG SELV!
Du kan hvis du vil, og det vil du jo,

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 12-02-08, 15:56   #15
matvraket
Seniormedlem
 
matvraket sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Alder: 45
Innlegg: 5.530
matvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastisk

Sv: Sukkerabstinenser?

jeg har også litt den tanken.. at jeg sikkert kommer til å feile igjen..
men jeg har jo så lyst å få bort belgen
jeg er av den overbevisning at vi er selv vår værste fiende..
hvis noen andre hadde sagt det du sier til deg selv, ville du likt den personen da?
jeg vet hva mitt svar er..

og så moralen tilslutt da man må ha tro på seg selv for at man skal få til det man vil..

matvraket er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ida, fedonish Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 17:46   #16
cathrine
Seniormedlem
 
cathrine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Akershus
Innlegg: 692
cathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snill

Sv: Sukkerabstinenser?

Ja, så har jeg sjekket ut blodsukkeret mitt, og det var det ingenting i veien med...
MEN jeg har også gjort noe annet i dag. Jeg har droppa brødskivene til lunsj og heller tatt meg salat. Det funka, for jeg har ikke antydning til sukker-sug!!! Og gjett om det er deilig!!
Men jeg vet ikke om jeg kommer til å være fanatisk anti-brødist... Skal prøve ut litt nå jeg.. Kjenne etter hva som gir meg sug og hva som holder meg i sjakk og spise deretter
Men det er mye mulig jeg kommer til å henge litt rundt her, for dere er så forbanna hyggelige

__________________

Cathrine
cathrine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF? Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 18:29   #17
matvraket
Seniormedlem
 
matvraket sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Alder: 45
Innlegg: 5.530
matvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastisk

Sv: Sukkerabstinenser?

men har du sjekket insulin nivået ditt?
mitt var altfor høyt for 2 år siden, og da jeg målte det på labben i går, så var det gått ned 3/4!! og var langt innenfor referanseverdiene!! jeg er lykkelig tihiii

matvraket er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ida, fedonish Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 21:38   #18
cathrine
Seniormedlem
 
cathrine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Akershus
Innlegg: 692
cathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snill
Smile

Sv: Sukkerabstinenser?

Men hvordan måles det da?
Jeg vet nesten ikke hva de tok av prøver i dag, men de fylte 6 glass..
Men de tok en dråpe i et apparat og så sa hun at blodsukkeret var bra.
Uansett så får jeg en reaksjon på sukker, og på raske karbohydrater. Hodepine blandt annet.
I dag byttet jeg ut brødet til lunsj med en salat og jeg følte meg mye bedre fra lunsj og ut dagen .. Så det blir nok en endring...sakte, men sikkert!

__________________

Cathrine
cathrine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF? Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 22:52   #19
matvraket
Seniormedlem
 
matvraket sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Alder: 45
Innlegg: 5.530
matvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastisk

Sv: Sukkerabstinenser?

Opprinnelig lagt inn av cathrine, her.

Men hvordan måles det da?

det er en vanlig serumprøve(glass med orange kork), og det analyseres på en mikrobiologisk lab.

Jeg vet nesten ikke hva de tok av prøver i dag, men de fylte 6 glass..

da har de sikkert fått med seg litt av hvert. men de fleste leger tenker ikke på candida, selv om det er en del som har det, så er det en analyse som utføres veldig sjeldent.

Men de tok en dråpe i et apparat og så sa hun at blodsukkeret var bra.
Uansett så får jeg en reaksjon på sukker, og på raske karbohydrater. Hodepine blandt annet.

blodsukkeret kan være fint det selv om insulinen nivået er høyt. grunnen til det er at det er det hormonet som senker blodsukkeret. det er først når man har utviklet resistens mot insulin, at blodsukkeret blir for høyt.

I dag byttet jeg ut brødet til lunsj med en salat og jeg følte meg mye bedre fra lunsj og ut dagen .. Så det blir nok en endring...sakte, men sikkert!

har du prøvd det karbohydratfattige brødet som alle snakker om her inne? jeg tenkte at jeg kanskje skulle prøve å bake det..

matvraket er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ida, fedonish Svar med sitat
Gammel 20-02-08, 22:33   #20
lillejill
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 18
lillejill er på en erverdig vei
Question

Sv: Sukkerabstinenser?

Opprinnelig lagt inn av cathrine, her.

Jeg tror jeg tåler sukker særdeles dårlig... Eller raske karbohydrater generelt.
Og det har blitt værre og værre i det siste.
Det er særlig dagen etter inntak av sjokolade jeg føler meg skikkelig dårlig både fysisk OG psykisk!
Sånn som de siste søndagene.. Nesten som jeg er sjuk. Trøtt,uopplagt og nesten influensa-symptomer.
Er dette reelt eller bare noe jeg innbiller meg?
Har jo vært innom Atkins og Lindberg før, men hoppet av etter ei tid. Nå føler jeg at jeg vil finne noe jeg kan leve med som gjør at kroppen er tipp-topp og at psyken holder seg stabil! Har sliti med depresjon over lengre tid.
Noen med synspunkter eller erfaringer som kan gi meg litt "hjelp" eller råd?

hva med candidakur

lillejill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 19:24   #21
cathrine
Seniormedlem
 
cathrine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Akershus
Innlegg: 692
cathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snill

Sv: Sukkerabstinenser?

Ja, så viste blodprøvene at alt er bra!?
Men nå har jeg bestemt med for å spise lav-karbo ala Fedon.
Vet fra før at det er bra for meg, så det gjelder egentlig å utvide mat oppskriftene sånn at jeg ikke blir lei!

__________________

Cathrine
cathrine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF? Svar med sitat
Gammel 23-02-08, 20:01   #22
Eilan
Seniormedlem
 
Eilan sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.593
Eilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt av

Sv: Sukkerabstinenser?

Du, gi beng i blodprøvene og fokuser på hva slags mat du føler deg bra av.

__________________
Be still now
Eilan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat, the lavkarbo way Svar med sitat
Gammel 23-02-08, 20:03   #23
Tuppen
Seniormedlem
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 40
Innlegg: 5.910
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

Sv: Sukkerabstinenser?

kan bare si meg enig med eilan

__________________
Tuppen er klar for 2008


- "målet er å være slank og fin til bryllupet sommeren 2009 "
Min Journal
Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat
Gammel 24-02-08, 09:06   #24
medas
Seniormedlem
 
medas sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 2.367
medas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt likt

Sv: Sukkerabstinenser?

Hei Cathrinemor!
Selvom du har sjekket blodsukkeret ditt er det ikke det samme som å sjekke insulinet som beskrevet et sted ovenfor her. Det må teas fastende over noen timer. Var sån jeg fant ut at jeg har insulinresistens. Den testen tok jeg hos indremedisinern.
Du er jo kjempeflink å trene, men om du blir så dårlig av sukker så er kanskje Lavkarbo noe for deg likevel?Det trenger jo ikke være så "ekstremt" som ketolyse vet du Tror uansett du vil finne noe som passer for deg!

__________________
medas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-02-08, 19:49   #25
cathrine
Seniormedlem
 
cathrine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Akershus
Innlegg: 692
cathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snill

Sv: Sukkerabstinenser?

Jeg er litt på "let" jeg nå...
Har holdt meg unna sjokolade et par dager nå. I går var det ikke noe "typisk" lørdagsgodt her, men vi koste oss med is.
Jeg våknet iallefall opplagt i dag, og det var deilig .
Ikke hodepine, og jeg føler meg opplagt.

Nå skal jeg prøve meg litt frem for å se hva som er bra for meg og hva som ikke er bra..

__________________

Cathrine
cathrine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF? Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no