Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Januarstartere

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-01-13, 10:08   #326
Tristhin
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2012
Innlegg: 39
Tristhin er på en erverdig vei

Sv: Januarstartere

Da har det vært veiedag igjen! Må si jeg grugledet meg litt jeg og, for syntes det var vært litt vanskelig denne uka. Er ikke så flink til å spise grønnsaker, så det må jeg få inn litt mer! Men, så lenge vekta kryper nedover er jeg kjempe fornøyd!

Må også få ut fingeren og begynne med den treningen!!! Har null energi om dagen, så det er så tiltak å begynne... men, ta meg selv i nakke skinnet

Syntes også det er veldig gøy å lese og følge dere alle sammen! Dere er så flinke!!

3/1 - startdag
10/1 - -2 kg
17/1 - -1 kg
24/1 -
31/1 -

__________________


Tristhin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketosekuren Svar med sitat
Gammel 17-01-13, 10:36   #327
Tristhin
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2012
Innlegg: 39
Tristhin er på en erverdig vei

Sv: Januarstartere

Opprinnelig lagt inn av Sjøstjerne, her.

Åhgud.. Har rykket opp til lvl 2 i 30 days shred (Da jeg forstå selv att det var ti dager pr level *blond*) Det var HARDT! Tungt! VONDT! Vanskelig! Måtte mustre opp all min disiplin fra mine army days og tvinge meg gjennom. Men guud så deilig det føltes å gjennomføre! Følte jeg fikk mer ut av treningen av lvl 2 en lvl 1. Nå er det ti dager til neste opprykk, har ikke sett på lvl 3 en gang, så skal se igjennom før jeg starter. Lvl 1 kan jeg jo utenatt, å lvl 2 trengs bare litt repitisjon så kan jeg nok den å.
Positivt!
Å! Gikk på vekta i dag, har gått ned 200g! Håper dette går i riktig rettning!


Oi, så flink du er!! Deilig å se at vekta går nedover igjen! Har du spist mye mer grønnsaker enn tidligere denne uka? Er ikke så god på det, så må nok skjerpe meg

__________________


Tristhin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketosekuren Svar med sitat
Gammel 17-01-13, 11:48   #328
Sjøstjerne
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 164
Sjøstjerne er ny på veien

Sv: Januarstartere

Har spist mye mer grønnsaker, ja, til lunsj og middag. Fortsatt ikke noe til frokost da, men ser ut som det ikke har noe si. Har begynt å fått definerte magemuskler og biceps å.

__________________

Created by MyFitnessPal.com - Free Calorie Counter
Sjøstjerne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-01-13, 12:57   #329
Lullapie
Medlem
 
Lullapie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2013
Innlegg: 62
Lullapie er på en erverdig vei

Sv: Januarstartere

Ser det er mange som har målt seg.
Kjempebra jobba alle sammen!

Jeg målte meg i morges og vekta står stille. Kjipt.
Som en trøst målte jeg meg istedet og har totalt mistet 13 cm.
- 6 på midjen
- 5 på bryst (ikke helt fornøyd med det da)
- 2 på rompa
Magen min derimot var like rund som for en uke siden.

Jeg lurer på om det med vekta kan være at jeg går så lite på do for tiden. Føler jeg spiser og spiser uten at noe kommer ut som "bommelomm".
I tillegg har jeg en del gass i magen, mageknip (blir sulten litt for ofte synes jeg, til tross for at jeg prøver å få i meg nok mat - men vanskelig siden jeg har mageknip HVER dag.). For mye salt i maten kan kanskje være dumt for vekta? Bruker det på egg... - OG jeg venter tante rød ganske snart, så muligens det har noe å si på vekta?

Jeg får bare satse på at neste uke blir det bedre resultat på vekta.

PS: Hvor ofte pusser dere tennene når lukta kommer? Samboeren nevnte forsiktig at jeg luktet litt

__________________
Ønsker å miste 30kg, men setter delmål underveis.
Oppdatering: Delmålet gikk som en drøm. Nå har jeg bare 2 kg igjen!
Lykke til alle sammen!
Lullapie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-01-13, 20:19   #330
Gressenka
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 131
Gressenka er på en erverdig vei

Sv: Januarstartere

Opprinnelig lagt inn av Lullapie, her.

Ser det er mange som har målt seg.
Kjempebra jobba alle sammen!

Jeg målte meg i morges og vekta står stille. Kjipt.
Som en trøst målte jeg meg istedet og har totalt mistet 13 cm.
- 6 på midjen
- 5 på bryst (ikke helt fornøyd med det da)
- 2 på rompa
Magen min derimot var like rund som for en uke siden.

Jeg lurer på om det med vekta kan være at jeg går så lite på do for tiden. Føler jeg spiser og spiser uten at noe kommer ut som "bommelomm".
I tillegg har jeg en del gass i magen, mageknip (blir sulten litt for ofte synes jeg, til tross for at jeg prøver å få i meg nok mat - men vanskelig siden jeg har mageknip HVER dag.). For mye salt i maten kan kanskje være dumt for vekta? Bruker det på egg... - OG jeg venter tante rød ganske snart, så muligens det har noe å si på vekta?

Jeg får bare satse på at neste uke blir det bedre resultat på vekta.

PS: Hvor ofte pusser dere tennene når lukta kommer? Samboeren nevnte forsiktig at jeg luktet litt

Såååå flink du er da!! Når vekta står stille går du inn i cm. Dette er bevist, men jeg husker ikke hvor jeg har lest det

Jeg har TR nå og er oppblåst som en ballong og er skikkelig gasy. Ikke så hærlig akkurat.
Prøv å tygge på persille, det fjerner vond lukt fra munnen

__________________
Første delmål.
Gressenka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-01-13, 07:51   #331
Sjøstjerne
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 164
Sjøstjerne er ny på veien

Sv: Januarstartere

Så, jeg har innført to veiedager, Tirsdag og Fredag. I dag veide jeg inn på 64.3 kg FØR trening, etter trening lyste ett mye bedre tall mot meg, 63,6kg. Jeg er så nøden etter noe motivasjon i vektfølgertingen nå att jeg plotter inn det siste tallet. Verste er jeg føler meg lett og fin, men jeg har kuttet drastisk i hvor mye mat jeg tar i meg, litt for å se om jeg går ned mer, litt fordi jeg rett og slett ikke er så sulten, prøver da heller å spise litt mindre. Er veldig fæl til å hive i meg masse mat, men det er nok typisk sjøfolk, typisk matroser, haha. For man har 20min på å få i seg nok mat til å ikke svime av under tungt arbeid..
Ting går rett vei, har fine aaabbbsss nå. Juhu

__________________

Created by MyFitnessPal.com - Free Calorie Counter
Sjøstjerne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-01-13, 10:04   #332
Karrbis
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Langt unna
Innlegg: 168
Karrbis er ny på veien

Sv: Januarstartere

Da var veiedagen kommet Har vært veldig spent..

Uka har gått bra, jeg er i tydelig ketose. Jeg fryser mye men har skjønt det er vanlig. Jeg har bare fått trimmet en gang - så målet fremover er å komme igang med det.

Jeg drikker også relativt mye cola zero, tror ikke dette har hatt spesiell innvirkning til nå - men ønsker å avvikle avhengigheten

07.01. 0 kg
12.01. - 3,1 kg
18.01. -1,4 kg

Jeg er ikke sulten for tiden - så noen dager kan det gå lenge uten mat ( veeldig uvant for en som nesten har svimt etter 4 timer uten mat )
Tror kanskje det ikke er så lurt, selvom kroppen tar det den vil...

Så da er det å finne nye oppskrifter på lunsjer jeg kan bonkre i frysen for neste uke

Karrbis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 18-01-13, 11:13   #333
Wonder woman
Medlem
 
Wonder woman sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Uti havgapet
Alder: 49
Innlegg: 447
Wonder woman er ny på veien

Sv: Januarstartere

Gratulerer med flotte resultater! Dere er skikkelig flinke stå på!

Her går det litt opp og litt ned. Sliter litt med maten enda, ligger litt i øvre område når det gjelder karber, men til gjengeld så trener jeg mye. De siste dagene har det blitt 30 min styrke, 6 km tur og 1 time sykling om dagen og det blir det i dag også. Satser på at det blir sånn i ukedagene fremover og så litt slappere lørdag og søndag.
Jeg forsker litt på snacks/ energibarer som jeg kan ha med meg på tur og denne oppskriften skal jeg teste i helgen http://mariesmatmisjon.blogspot.com....ibar.html#more

__________________
Wonder woman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-01-13, 13:31   #334
Tristhin
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2012
Innlegg: 39
Tristhin er på en erverdig vei

Sv: Januarstartere

syntes alle er så flinke, moro å se at det fungerer!

er det noen som har linker til middagstips? Er litt blank der for tiden, så alle tips mottas med stor takk

__________________


Tristhin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketosekuren Svar med sitat
Gammel 18-01-13, 14:13   #335
Lullapie
Medlem
 
Lullapie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2013
Innlegg: 62
Lullapie er på en erverdig vei

Sv: Januarstartere

Opprinnelig lagt inn av Gressenka, her.

Såååå flink du er da!! Når vekta står stille går du inn i cm. Dette er bevist, men jeg husker ikke hvor jeg har lest det

Jeg har TR nå og er oppblåst som en ballong og er skikkelig gasy. Ikke så hærlig akkurat.
Prøv å tygge på persille, det fjerner vond lukt fra munnen

Takk, det visste jeg ikke, men jammen var det en god trøst! Nå skal jeg hvert fall gjøre begge målingene med vekt/målebånd, så har jeg full kontroll på hva kroppen min jobber med.

Takk for tipset med persillen også, det må jeg prøve! Ikke så moro å lukte.

Opprinnelig lagt inn av Tristhin, her.

syntes alle er så flinke, moro å se at det fungerer!

er det noen som har linker til middagstips? Er litt blank der for tiden, så alle tips mottas med stor takk

Jeg fant nylig en blogger som har ganske lettvinte mat-tips! Tror hun også er medlem på forumet?! - Jeg har allerede lagret en del av oppskriftene og tenker å prøve dem ut.
http://lenabeatrice.net/

__________________
Ønsker å miste 30kg, men setter delmål underveis.
Oppdatering: Delmålet gikk som en drøm. Nå har jeg bare 2 kg igjen!
Lykke til alle sammen!

Sist redigert av Lullapie : 18-01-13 kl 14:48. Årsak: Glemte linken :P
Lullapie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-01-13, 14:21   #336
Lullapie
Medlem
 
Lullapie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2013
Innlegg: 62
Lullapie er på en erverdig vei

Sv: Januarstartere

Jeg er visst ikke den eneste som sliter med matlysten ser jeg. I grunn tenkte jeg at det kanskje er like greit. Da spiser jeg hvert fall ikke for mye!
(Prøver selvsagt å få i meg det nødvendige da, men matlysten er liten).

Må forresten fortelle om den gigantiske shoppingen jeg og samboern dro på i dag. Alle Safari butikkene her jeg bor skal omgjøres til andre kjeder og dermed hadde de i dag 50% på alle varene! Du kan tro jeg handlet inn masse kjøtt, ost, grønnsaker og slikt. Betalte vel ca 3000 kroner, så du kan tenke deg hvor mye vi fikk handlet for en verdi av 6000! Til tross for lite matlyst har jeg i hvert fall hele kjøkkenet stappfullt av mat i laaaang tid fremover.

(Tror sambo også er fornøyd. Han fikk seg en full handlepose med sjokolade og godteri!)

__________________
Ønsker å miste 30kg, men setter delmål underveis.
Oppdatering: Delmålet gikk som en drøm. Nå har jeg bare 2 kg igjen!
Lykke til alle sammen!

Sist redigert av Lullapie : 18-01-13 kl 14:46. Årsak: Skriveleif
Lullapie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-01-13, 16:53   #337
Sjøstjerne
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 164
Sjøstjerne er ny på veien

Sv: Januarstartere

Fikk forresten iHerb pakke her om dagen, ikke bare en, men FIRE! En med Xantham gum og Atkins PB cups. En med to typer Healthsmart proteinpulver (Som jeg har nesten levd på de siste dagene), en med to krukker kokos olje som jeg synes er mye bedre en cocosa (bruker kokosolje til alt fra sminkefjerning til kosttilskudd, så det går mye!) og en med..Eh, ja! Eggehvitte protein pulver, husker egentlig ikke hvorfor jeg kjøpte det :P Men kan brukes som eggehvitter, så..

__________________

Created by MyFitnessPal.com - Free Calorie Counter
Sjøstjerne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-01-13, 16:55   #338
Sjøstjerne
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 164
Sjøstjerne er ny på veien

Sv: Januarstartere

Her er forresten mitt chart, fra start. Liker det att "oppturene" har blitt mindre, hehe.

My Weight Chart:
>

__________________

Created by MyFitnessPal.com - Free Calorie Counter
Sjøstjerne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-01-13, 20:43   #339
Wonder woman
Medlem
 
Wonder woman sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Uti havgapet
Alder: 49
Innlegg: 447
Wonder woman er ny på veien

Sv: Januarstartere

Jeg var så grusomt sulten til lunsj i dag og ble liksom ikke mett heller. Spiste nok litt mye bacon/grønnsaksomelett og en stund etterpå så traff mettheten meg som et solid knytteneve slag i magen. Har ikke klart å spise noe siden. Vi skulle kose oss med meatza til middag men jeg hadde virkelig ikke lyst på. Det har aldri skjedd før at jeg har vært så mett så mange timer etter å ha spist og at jeg ikke orket å smake på i sympati engang. Håper det er et tegn på at det går rette veien. - Jeg er mett enda og nå er det 8 timer siden jeg spiste

__________________
Wonder woman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-01-13, 20:47   #340
Wonder woman
Medlem
 
Wonder woman sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Uti havgapet
Alder: 49
Innlegg: 447
Wonder woman er ny på veien

Sv: Januarstartere

Lullapie: Gøy å handle til halv pris! Skjønner godt at dere svidde av 3000 kr da.

Sjøstjerne: Gøy med pakker, særlig når det er noe spennende i dem. Håper du blir fornøyd Hvilken kokosolje kjøpte du? Her går det også unna på kokosolje for tiden bruker jeg den mer på utsiden av kroppen enn på innsiden. Må bli flinkere til å lage mat med den.

__________________
Wonder woman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-01-13, 01:23   #341
HyperThyra
Juniormedlem
 
HyperThyra sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Østfold
Alder: 56
Innlegg: 22
HyperThyra er på en erverdig vei
Red face

Sv: Januarstartere

Hei! Slenger meg med her, selv om jeg av ulike grunner ikke har kommet helt godt i gang, men er i mer og mer lavkarbo-tankegang og matvarevalg, og fra mandag av forsøker jeg å kutte såpass at jeg kommer i ketose.

Godt råd lengre opp å legge inn det man spiser på diett.no, det har jeg ikke testet ut enda, men det skal jeg definitivt gjøre!

Jeg har ikke lest boken "Frisk med lavkarbo" av Sofie Hexeberg, men den har jeg tenkt å kjøpe og lese. Inntil videre for det holde med "Slank med Ketolysekuren" av Torkel Andersen og alt jeg kan lese her på lavkarbo.no sidene.

Formen avgjør veldig hvorvidt jeg får trent så mye jeg ønsker i forhold til min MUP, som jeg så idealistisk skrev her en kveld.

HyperThyra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse og sunn fornuft Svar med sitat
Gammel 19-01-13, 15:41   #342
Karrbis
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Langt unna
Innlegg: 168
Karrbis er ny på veien

Sv: Januarstartere

Velkommen i gjengen HyperTora

Har brukt dagen på bytur og innom helsekost - der har jeg kjøpt cocosa olje, stevia sukker, stevia vanilje og ei blanding til lavkarbo brød. Så nå må jeg finne ut hva jeg skal lage.
Jeg har ikke begynt med noe søtt enda - er redd jeg skal få feil fokus..

Ha en riktig god lørdag

Karrbis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 19-01-13, 15:43   #343
Karrbis
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Langt unna
Innlegg: 168
Karrbis er ny på veien

Sv: Januarstartere

Opprinnelig lagt inn av Karrbis, her.

Velkommen i gjengen HyperTora

Har brukt dagen på bytur og innom helsekost - der har jeg kjøpt cocosa olje, stevia sukker, stevia vanilje og ei blanding til lavkarbo brød. Så nå må jeg finne ut hva jeg skal lage.
Jeg har ikke begynt med noe søtt enda - er redd jeg skal få feil fokus..

Ha en riktig god lørdag

Hmm - beklager, jeg mente velkommen HyperThyra

Karrbis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 19-01-13, 19:35   #344
HyperThyra
Juniormedlem
 
HyperThyra sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Østfold
Alder: 56
Innlegg: 22
HyperThyra er på en erverdig vei

Sv: Januarstartere

Opprinnelig lagt inn av Karrbis, her.

Hmm - beklager, jeg mente velkommen HyperThyra

Tusen takk for det!

... og alle kan ta feil, sa pinnsvinet og kravla ned fra vaskebørsten

HyperThyra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse og sunn fornuft Svar med sitat
Gammel 19-01-13, 21:31   #345
Gressenka
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 131
Gressenka er på en erverdig vei

Sv: Januarstartere

Jeg er i ketose, men står helt stille på vekta nå. Enkelte ganger har jeg til og med gått opp en halv kilo. Kan det være på grunn av tante rød?
Jeg sjekker med stix hver kveld bare for å finne ut hva som evnt. kan bikke meg over kanten.

I dag har jeg spist så mye kunstig sukker at magen står som en ballong. Hærlig
Jeg tåler vertfall ikke cavalier sjokoladen for å si det sånn

__________________
Første delmål.
Gressenka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-01-13, 21:39   #346
L@dy jojo
Medlem
 
L@dy jojo sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Ørje
Alder: 51
Innlegg: 233
L@dy jojo er ny på veien

Sv: Januarstartere

Velkommen HyperThyra :-)

__________________


L@dy jojo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - 15-20 gr karbo pr dag. Svar med sitat
Gammel 19-01-13, 21:48   #347
L@dy jojo
Medlem
 
L@dy jojo sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Ørje
Alder: 51
Innlegg: 233
L@dy jojo er ny på veien

Sv: Januarstartere

Utrolig gøy å lese hvor flinke alle er . Blir så imponert over dere som trener....må forsøke å komme i gang jeg også,,,bare får litt mer overskudd.

Hadde veiedag igår:

Startvekt: 87 kg 03.01.13

11.01 - -5 kg!!!
20.02- -1,2

Kjempe fornøyd!!

Var hos ei venninne igår og spiste ost og kjeks, og drakk litt rød vin. Håper ikke det har bremset meg for mye.

__________________


L@dy jojo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - 15-20 gr karbo pr dag. Svar med sitat
Gammel 19-01-13, 21:50   #348
Sjøstjerne
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 164
Sjøstjerne er ny på veien

Sv: Januarstartere

Flinke dere er!
Selv har jeg hatt to dager med æsj, muncha lavkarbo kake og har ikke trent i dag. Jaja.
Er ikke helt knust. Men nå tukler jeg med Myfitnesspal, å prøver å forandre til mine goals, men den vil ikke regne sånn som jeg vil...Hmpf! Jaja

__________________

Created by MyFitnessPal.com - Free Calorie Counter
Sjøstjerne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-01-13, 21:53   #349
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Januarstartere

Opprinnelig lagt inn av L@dy jojo, her.

Utrolig gøy å lese hvor flinke alle er . Blir så imponert over dere som trener....må forsøke å komme i gang jeg også,,,bare får litt mer overskudd.[/color]

Overskuddet kommer ikke rekende på en fjøl vet du - i morgen, altså søndag 20. januar 2013, tar du den første treningsøkten av mange, mange denne vinteren! Det er ingenting å vente på. Det trenger ikke være 2 timer hard styrke, det kan godt være en times tur ute i godt vær! Trening gir overskudd!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 19-01-13, 22:48   #350
Wonder woman
Medlem
 
Wonder woman sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Uti havgapet
Alder: 49
Innlegg: 447
Wonder woman er ny på veien

Sv: Januarstartere

Hyperthyra - Velkommen

Karbbis: Like greit å ikke spise noe søtt!

Gressenka: Jeg går ikke ned et gram selv om jeg er i ketose når jeg har tante besøk. Men så går det som regel veldig fort etterpå

Lady jojo: Min erfaring er at det tar noen økter med trening som er slitsomme før det snur seg. Skulle det stå 19,01 på den siste datoen? Superbra reslutat!

Jeg er i ketose Jeg fant noen sticks i en skuff, jeg hadde helt glemt at jeg hadde dem, og testet i går kveld. Fikk godt utslag på den, gøy være sikker på at jeg er i ketose. Sticksene går ut på dato denne måneden så jeg tenker jeg kommer til å ta en test hver kveld til boksen er tom.

__________________
Wonder woman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar

Emneord
januar, ketolyse, kilo, kosthold, trening


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Veietråd, januarstartere 2012 swirre Ketolysekuren 25 07-02-12 11:28
Januarstartere Slegg Dr Lindbergs 109 21-02-11 19:12
Januarstartere - veiedag mandag? m.f Ketolysekuren 179 03-07-10 07:24


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no