Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Kosttilskudd

Phase 2, fungerer det?

Kosttilskudd Spørsmål, tips og anbefalinger av vitaminer, mineraler og andre kosttilskudd.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-01-09, 19:11   #1
vito
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 16
vito er på en erverdig vei

Phase 2, fungerer det?

Hei, jeg og dama fant ut at vi skal teste ut dette produkte.
Phase2 er et produkt laget av ekstrak fra kidney bønner.
Jeg orker ikke og skrive mer om produkte, men finnes mye på nett.
Du kan lese mer på
http://www.iform.no/pub/art.php?id=638
http://www.naturpost.no/default.asp?id=2104&ptid=1295
http://www.steroider.net/index.php?o...d=56&Itemid=27

Kolkken 17.50
-Sjekke at man fortsatt er i ketose, noe som vi var.
Klokken 17.55
-Vi tok 3 piller vær som det sto beskreve på boksen.
Klokken 18.00
-Vi startet på 3 berlinerboller vær. 2 med vanilje og en med bringebær.
Klokken 19.00
-Dama måtte på do og sjekkt samtidig om hun er i ketose.
Det viste seg at hun fortsatt er i ketose.
Klokken 21.10
-Begge to har tatt oss ca et glass brus (sukkerfri og 0 karb) til no.
Dama måtte på do og testet på nytt. Hun er fortsatt i ketose.
Eneste spist og drokke er berlinerbollene og det glasset med brus.
Klokken 22.22
Var og sjekket meg og jeg er fortsatt i ketose.
Så langt alt postift. Blir spennende og se hva som vises i morgen.
Klokken 23.00
Spiste kvelds. Besto av løvsteik, saltat med paprika, agurt osv med rømme til (var fri før dressing)
Klokken 06.00
Sto opp og lagde frokost, spiste ca 06.30. (Ja, jeg jobber tregt om morgenen. Er jo ikke helt våken)
Klokken 12.30
Var på do og sjekket at jeg fortsatt er i ketose. Noe jeg var!
Opptatteringer kommer!

Har da funnet ut at dette produktet fungerer før meg og min bedre halvdel.
Var ikke noen form før bivirkninger eller annen ubehag.
Tabbelettene er av grei størelse. Ca sånn som ketose vitaminene er. Smakte heller ikke styggt.

Boksen kjøpte jeg på Life kjeden og er veldig fornøyd med dette.
Jeg har på ingen måte noe med dette produktet eller Life kjeden og gjøre!
Dette er jo ikke en fasitt før alle sammen, men ønsket og dele det jeg har funnet ut med alle dere andre.
Har også kun testet et måltid, så vet ikke hvordan dette fungerer over lengere tid.
Men jeg vil no anbefale alle og bruke alt av kosttilskudd forsiktig og med måte. Husk det er et kosttilskudd og ikke kosterstatning. Men er jo befriende og feks ta et kakestykke i en bursdag osv da

Hvis dere skulle ha noen spørsmål må dere bare spørre.
Tilbakemeldinger er ønskelig

Mvh
Mr og Mis Vito


Sist redigert av vito : 28-01-09 kl 12:37. Årsak: Opptattering
vito er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-01-09, 10:53   #2
elimo
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 1
elimo er på en erverdig vei
Thumbs up

Sv: Phase 2 Fungerer det? Vito tester det grundig ut! Nøye opptatteringer! Følg med

Opprinnelig lagt inn av vito, her.

Hei, jeg og dama fant ut at vi skal teste ut dette produkte.
Phase2 er et produkt laget av ekstrak fra kidney bønner.
Jeg orker ikke og skrive mer om produkte, men finnes mye på nett.
Du kan lese mer på
http://www.iform.no/pub/art.php?id=638
http://www.naturpost.no/default.asp?id=2104&ptid=1295
http://www.steroider.net/index.php?o...d=56&Itemid=27

Kolkken 17.50
-Sjekke at man fortsatt er i ketose, noe som vi var.
Klokken 17.55
-Vi tok 3 piller vær som det sto beskreve på boksen.
Klokken 18.00
-Vi startet på 3 berlinerboller vær. 2 med vanilje og en med bringebær.
Klokken 19.00
-Dama måtte på do og sjekkt samtidig om hun er i ketose.
Det viste seg at hun fortsatt er i ketose.
Klokken 21.10
-Begge to har tatt oss ca et glass brus (sukkerfri og 0 karb) til no.
Dama måtte på do og testet på nytt. Hun er fortsatt i ketose.
Eneste spist og drokke er berlinerbollene og det glasset med brus.
Klokken 22.22
Var og sjekket meg og jeg er fortsatt i ketose.
Så langt alt postift. Blir spennende og se hva som vises i morgen.
Klokken 23.00
Spiste kvelds. Besto av løvsteik, saltat med paprika, agurt osv med rømme til (var fri før dressing)
Klokken 06.00
Sto opp og lagde frokost, spiste ca 06.30. (Ja, jeg jobber tregt om morgenen. Er jo ikke helt våken)
Klokken 12.30
Var på do og sjekket at jeg fortsatt er i ketose. Noe jeg var!
Opptatteringer kommer!

Har da funnet ut at dette produktet fungerer før meg og min bedre halvdel.
Var ikke noen form før bivirkninger eller annen ubehag.
Tabbelettene er av grei størelse. Ca sånn som ketose vitaminene er. Smakte heller ikke styggt.

Boksen kjøpte jeg på Life kjeden og er veldig fornøyd med dette.
Jeg har på ingen måte noe med dette produktet eller Life kjeden og gjøre!
Dette er jo ikke en fasitt før alle sammen, men ønsket og dele det jeg har funnet ut med alle dere andre.
Har også kun testet et måltid, så vet ikke hvordan dette fungerer over lengere tid.
Men jeg vil no anbefale alle og bruke alt av kosttilskudd forsiktig og med måte. Husk det er et kosttilskudd og ikke kosterstatning. Men er jo befriende og feks ta et kakestykke i en bursdag osv da

Hvis dere skulle ha noen spørsmål må dere bare spørre.
Tilbakemeldinger er ønskelig

Mvh
Mr og Mis Vito

Venter spendt på oppdatteringen av dette


Sist redigert av Nille : 29-01-09 kl 13:38. Årsak: ordnet quote ramme
elimo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-01-09, 10:58   #3
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Phase 2 Fungerer det?

Men bare for å spørre:

Hva har berlinerboller kombinert med phase2 med lavkarbo å gjøre????
Lavkarbo er tross alt, summa sumarum, en livsstil med mye mindre/uten høykarbo?

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 29-01-09, 11:03   #4
SusieBlues
Seniormedlem
 
SusieBlues sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Bislett
Alder: 46
Innlegg: 3.854
SusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressurs

Sv: Phase 2 Fungerer det?

Jeg lar andre velge hva de vil ut fra sine forutsetninger, men jeg er veldig skeptisk til alt som skal overstyre kroppens naturlige prosesser.
Berlinerboller er noe kroppen min virkelig ikke ønsker å skulle ta i mot, derfor spiser jeg slikt veldig sjeldent. De gangene jeg skal spise noe som ikke er optimalt for kroppen, så lar jeg kroppen ta seg av dette på "naturlig" måte. Et mer naturlig alternativ vil for meg være å spise et veldig fettrikt måltid før karbohydratene.

Det virker rart for meg å tilføre kroppen noe, ikke fordi den trenger det, men fordi man vil tilføre noe annet den ikke trenger.. Jeg er veldig for å tilføre kroppen naturlig og fettrik mat. I tillegg tilfører jeg den bl.a c-vit og d-vit, men dette er kun fordi jeg tror kroppen har fordel av det.

__________________
________________


Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=15258
SusieBlues er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-01-09, 11:10   #5
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Phase 2 Fungerer det?

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Hva har berlinerboller kombinert med phase2 med lavkarbo å gjøre????
Lavkarbo er tross alt, summa sumarum, en livsstil med mye mindre/uten høykarbo?

Enig med Gerd!! Også berlinerboller da!?!?!

Er dere sikker på at dere tisset på ketose-stix da????
Utslaget, isåfall, var vel fordi stixen døde (blå/lilla farge) av sukkersjokk.....

Unnskyld sarkasmen, men altså... altså.....!

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 29-01-09, 13:35   #6
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Phase 2 Fungerer det?

Først og fremst må jeg si at det er beundingsverdig at dere vil utsette kroppene deres for slikt bare for å teste et produkt. Det hadde jeg aldri turt !

MEN

Å bruke ketostix som indikator på om pillene virker eller ikke blir dessverre helt feil. Om man er i ketose eller ikke er absolutt ingen indikasjon på at pillene virker - eller at man fortsatt går ned i vekt.

Hvis du har lilla stix hele tiden er det heller et tegn på dehydrering, - urinen er for konsentrert. Man må drikke mer vann for å tynne den ut og for å skylle ut nyrene.

Leveren produserer ketoner fra kroppsfett, fettet du spiser og fra alkohol. Ketostix’en vet ikke hva som er kilden til ketonene. Hvis du for eksempel tester hver dag etter middag, og middagen inneholder en del fett, da vil du alltid ha mørkt utslag på stix’en. Det betyr IKKE at du brenner mer KROPPSfett.

Stix’en viser kun hva som skjer i urinen. Ikke hva som skjer i hele kroppen.


Å ha testet pillene en dag er heller ikke nok. Skal testen ha noen som helst verdi må dere teste minst en måned. Bl.a. for å se på vektnedgang uten piller med lavkarbo kost og så samme periode med høykarbo og med piller. I tillegg er det snaut med kun to personer ie t slikf forsøk. I realiteten viser det kun om pillene virker for dere to. man kan ikke fra det trekke en konklusjon at de virker punktum.

Som tidligere nevt her i forumet anbefaler vi ikke piller i det hele tatt. Og garantert ikke i kombinasjon med Atkins eller Ketolyse. Vi anbefaler ren MAT. Litt av vitsen med å følge reglene diettene gir er å venne kroppen av med karbosug og å stabilisere blodsukkeret/hormonnivået i kroppen. Noe man IKKE gjør om man spiser berlonerboller og drikker brus. Å følge en lavkarbodiett OG ta slike piller har tidligere vist seg å være bortkastet. Det kan også bli en (farlig) sovepute, hvor man tror man kan spise hva man vil og bare ta en pille så er det greitt. Tror kanskje slikt passer på Slankenett eller lignende sider. Ikke et forum som er dedikert folk som går på lavkarbo dietter og ønsker å lære seg/venne seg til et sundt og godt variert kosthold - UTEN sukker, mel og andre stivelseholdige produkter.

Selvfølgelig er dere velkommen til å poste forsøksresultater, men hvor alvorlig de blir tatt kommer an på hvordan dere gjennomfører testen..... Og dere bør kanskje også sette dere inn i hva kostholdet dere beskriver i testen gjør med kroppen - og da mener jeg ting pillene ikke kan gjøre noe med.... som f.eks. blodsukker, stoffskiftet, hormonnivå generelt. Det syns jeg hadde vært spennende å vite.

Lykke til videre

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 29-01-09, 13:46   #7
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve
 
donjuanwannabe sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.342
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: Phase 2 Fungerer det?

Hva lærer du av å spise piller? Ingenting!

Slike produkter burde vært forbudt. De virker garantert ikke og hva lærer du av det, "oj, nå kan du fortsette å spise masse karbohydrater fordi vi har funnet på en pille som tar bort karbohydratene etterpå!"

WHAT!!?

Kutt ned på karbohydratene istedet. Spis ordentlig mat. Berlinerboller!!

Og jeg er ikke overrasket over at iform skriver om dette så useriøse som de er.

"Phase 2 Fungerer det? Vito tester det grundig ut! Nøye opptatteringer! Følg med"

reklame høres det ut som.

__________________
Mvh donjuanwannabe
Faglig tyngde, det er meg det! Hilsen Christian A. Drevon
donjuanwannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 14:02   #8
Camz
Medlem
 
Camz sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 136
Camz er på en erverdig vei

Sv: Phase 2 Fungerer det?

Opprinnelig lagt inn av donjuanwannabe, her.

Hva lærer du av å spise piller? Ingenting!

Slike produkter burde vært forbudt. De virker garantert ikke og hva lærer du av det, "oj, nå kan du fortsette å spise masse karbohydrater fordi vi har funnet på en pille som tar bort karbohydratene etterpå!"

WHAT!!?

Kutt ned på karbohydratene istedet. Spis ordentlig mat. Berlinerboller!!

Og jeg er ikke overrasket over at iform skriver om dette så useriøse som de er.

"Phase 2 Fungerer det? Vito tester det grundig ut! Nøye opptatteringer! Følg med"

reklame høres det ut som.

Det var da veldig til utskjelling av noen som bare skriver dette til alle som en opplysning.. Ingen vits i å hogge hodet av noen av den grunn

__________________



Delmål 1: 70 kg - oppnådd 25.05.2010
Delmål 2: 65 kg Delmål 3: 60 kg
Camz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse igjen :) Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 16:34   #9
Susanne
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 69
Susanne er på en erverdig vei

Sv: Phase 2 Fungerer det?

Vito, jeg syns dette var kjempeinteressant!!! Har mangen ganger vurdert å prøve denne phase 2 fordi jeg har diabetes 2, men så har jeg tenkt at disse pillene sikkert er like ubrukelige som alle andre slankepiller.. Men kanskje de funker likevel da???

Og til dere som hugger tak pga dette, jeg regner med de testet ut dette på en sånn drastisk måte (med alle de berlinerbollene når de egentlig skal være på lavkarbo) for å være sikker på at phase 2 klarte å "suge" til seg karbohydratene. det er jo ikke dermed sagt at man skal gjøre dette ofte, men som Vito sier, det er jo greit å kunne bruke phase 2 hvis man er i selskap en gang eller har lyst å kose seg litt en sjelden gang, spesielt bra for oss med diabetes!!

Så jeg vil gjeeerne høre om fortsettelsen )) Fortsatt i ketose??
Lykke til!!

__________________





Susanne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 21:13   #10
angelica
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 2
angelica er på en erverdig vei

Sv: Phase 2 Fungerer det?

Helt enig med Susanne. Syns testerne av Phase2 for ufortjent mye kritikk! Det må jo være lov å gjøre eksperimenter med slike piller. Det er vel ikke mange som tar slike piller seriøst (iallefall ikke her på forumet), og da er det vel greit å teste de ut med å virkelig gi kroppen karbosjokk. Men jeg er mer spent på oppdateringen, om de fungerer i lengden. Mulig det har noe å si med vannintak osv, men jeg syns det likevel er rart at ketostix gir utslag etter inntak av så mange karbohydrater! Jeg har gått på Atkins tidligere og VET hvor vanskelig det er å være i ketose, og jeg var i ketose mange ganger selv om jeg var løssluppen med vanninntaket -så skjønte ikke akkurat det poenget ovenfor. Kommer det noen oppdatering? Var på Kiwi i dag og leste på disse pakningene, men er skeptisk til slike piller. Har jo lest (og i noen tilfeller prøvd) diverse slankepiller og funnet ut at alt bare er humbug. Men hvis disse virker så syns jeg det ville vært et godt tilskudd til dietten! For det er ikke mange karbohydratene som skal til for å gå ut av ketose. Jeg skal ikke akkurat fråtse i berlinerboller og brus, men å kunne unne meg litt mer salat og kanskje litt brød innimellom hadde vært helt topp!


Opprinnelig lagt inn av Susanne, her.

Vito, jeg syns dette var kjempeinteressant!!! Har mangen ganger vurdert å prøve denne phase 2 fordi jeg har diabetes 2, men så har jeg tenkt at disse pillene sikkert er like ubrukelige som alle andre slankepiller.. Men kanskje de funker likevel da???

Og til dere som hugger tak pga dette, jeg regner med de testet ut dette på en sånn drastisk måte (med alle de berlinerbollene når de egentlig skal være på lavkarbo) for å være sikker på at phase 2 klarte å "suge" til seg karbohydratene. det er jo ikke dermed sagt at man skal gjøre dette ofte, men som Vito sier, det er jo greit å kunne bruke phase 2 hvis man er i selskap en gang eller har lyst å kose seg litt en sjelden gang, spesielt bra for oss med diabetes!!

Så jeg vil gjeeerne høre om fortsettelsen )) Fortsatt i ketose??
Lykke til!!

angelica er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 13-03-09, 00:39   #11
vito
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 16
vito er på en erverdig vei

Sv: Phase 2 Fungerer det?

Hei, hei. Ser det er mange svar her ute og går. Noen positive og noen negative, samt noen helt idiotiske som vi velger å overse.

Pga ny jobb osv så har jeg ikke fått muligheten og vært mye her inne. Men skal opptattere dere.
Vi prøvde totalt 2 bokser ut. Der vi spiste ”vanlig” mat med mye karbo og en god del ekstra sukker. Tok vær gang 3 tabletter 5 min før ”måltidet”. Og før og si det sånn så drakk vi normalt mye vann, så var ikke noen form før dehydrert, og var hele tiden i ketose. Vekten raste ned med 2-4 kg uken.

Jeg kjørte det helt ut før og teste produktet veldig grundig, og det fikk jeg kjenne på kroppen. Ikke det at man ble dårlig eller noe. Men heller den følelsen av og spise alt det søppelet av noe ”mat”. Fikk ondt inni meg og tenke på hva man puttet i seg. Men det fungerte veldig fint, fikk ikke noen plager, ble ikke noe dårlig.

Men som sakt dette er noe som fungerte før oss to, og noe vi er fornøyde meg. Jeg tar ikke på meg noe form før ansvar før det jeg har opplevd. Ønsker bare og dele det med dere.

Jeg er ikke i ketose den dag i dag pga andre personlige ting. Men vender vel til uken tilbake. Gleder meg sykt mye, og vet at disse tablettene kan komme godt med når man skal i bursdag, ut og reise eller på annen måte være forhindret i og leve etter lavkarbo filosofien.

Så må jeg si at det er lov og være kritisk, lov og kommentere. Men synes det kan bli litt vell usaklig av enkelte her inne. Så hvis det ikke går og kommentere på en saklig og hyggelig måte så la vær i minne tråder.
Til dere andre, bare spør i vei, blir og ha mer tid og følge opp tråden fremover. J

Ps; jeg har ikke noe med produktet å gjøre, og tjener ikke en dritt på og skrive dette. Men skulle tilfeldigvis importøren se dette så send gjerne over en slant for testingen det var ikke billig. Hehe

vito er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-03-09, 09:06   #12
trinema
Juniormedlem
 
trinema sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 24
trinema er på en erverdig vei

Sv: Phase 2 Fungerer det?

Heisann!
Synes det er veldig kjekt at dere deler oppdagelsene deres med oss Alltid interessant å lese slikt!
Jeg synes det virker som om phase 2 er er et bra produkt, som kan hjelpe noen i visse situasjoner.. (skadebegrensning på de dager jeg sprekker fullstendig tenker jeg for min del iallefall. For det gjør desverre jeg av og til..)
Men det er en ting jeg stusser litt på i det TS skriver- og det er at dere spiser sukker. Det står nemlig ingen steder at produktet blokkerer sukkeropptak, det står at at det hemmer enzymet som bryter ned STIVELSE i tarmen. Og stivelse og sukker er ikke det samme-iallefall ikke før det er omdannet til blodglukose
Dvs at produktet er ment å brukes sammen med stivelsesrike produkter som korn og poteter, ikke sukkerholdige produkter.
Lykke til alle sammen, og ha en fin dag

trinema er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg/Pauluns steinalderkosthold Svar med sitat
Gammel 13-03-09, 14:22   #13
sirimor
Seniormedlem
 
sirimor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Askim
Alder: 58
Innlegg: 1.813
sirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurs

Sv: Phase 2 Fungerer det?

Jeg har ikke tro på at sånne tabletter fungerer slik som det blir lovet.
Bare min mening

sirimor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-06-10, 18:27   #14
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Phase 2, fungerer det?

Hei!
Ser det er lenge siden noen har skrevet her..men jeg lurer veldig på om flere har gjort seg noen erfaringer med denne pillen? Jeg er i ketolyse, men som noen nevner over her, så hadde det vært fint om man kunne skjeie ut en sjelden gang, uten å ødelegge ketolysen. Har på ingen måte behov for å ta denne til hverdags..men heller dersom en bursdag eller lignende kommer opp. Har sagt nei til ALT av kaker ol over en lengre periode nå..så det er i og for seg ikke noe problem. MEN, en sjelden gang melder kanskje suget seg..

Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-06-10, 19:09   #15
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Phase 2, fungerer det?

Opprinnelig lagt inn av Fofa, her.

Hei!
Ser det er lenge siden noen har skrevet her..men jeg lurer veldig på om flere har gjort seg noen erfaringer med denne pillen? Jeg er i ketolyse, men som noen nevner over her, så hadde det vært fint om man kunne skjeie ut en sjelden gang, uten å ødelegge ketolysen. Har på ingen måte behov for å ta denne til hverdags..men heller dersom en bursdag eller lignende kommer opp. Har sagt nei til ALT av kaker ol over en lengre periode nå..så det er i og for seg ikke noe problem. MEN, en sjelden gang melder kanskje suget seg..

Nei, den funker ikke, blodsukkeret øker uansett Bortkastede penger.

Du er i ketose, ikke ketolyse Ketolyse er en kur hvor man spiser mat slik at man kommer i ketose.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 05-06-10, 18:59   #16
Paris
Seniormedlem
 
Paris sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Møre og Romsdal
Alder: 48
Innlegg: 812
Paris har en fantastisk aura rundt segParis har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Phase 2, fungerer det?

Sikker på at "vito" ikke er mannen bak tablettene og bare skyter inn litt reklame, da hehe...

Holder meg til Lavkarbo <3

__________________


Paris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-06-10, 01:19   #17
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Phase 2, fungerer det?

Ja..man vet jo aldri...
Men jo, jeg holder også karbo til et absolutt minimum..(les nesten null), men som sagt, hadde vært flott om man hadde hatt et "verktøy" for å opprettholde ketosen dersom han skulle i bursdag eller annet en sjelden gang..

Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-06-10, 10:38   #18
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Phase 2, fungerer det?

Ja, det står at pillene virker på stivelse, ikke sukker. Hvordan forklarer det vektnedgangen?

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 07-06-10, 12:20   #19
LenaBeatrice
Seniormedlem
 
LenaBeatrice sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Ørje, Indre Østfold
Alder: 52
Innlegg: 1.213
LenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjent

Sv: Phase 2, fungerer det?

Altså, hvis disse pillene er så fantastiske at de holder blodsukkeret nede slik at man kan spise berlinerboller......
Da er det jo litt rart at de ikke blir reklamert for, som en ny og revolusjonerende diabetesbehandling?
Eller blir de brukt på den måten, har jeg gått glipp av noe?

__________________
Minus 45 kilo med Atkins

Bloggen min (lavkarbomat, helse m.m)
Før bilder
Etter bilder
LenaBeatrice er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-06-10, 13:03   #20
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Phase 2, fungerer det?

Det at noe ikke utrydder diabetes eller gjør at man går ned 3 kilo i uka. Betyr det at de ikke funker til en viss grad?

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-06-10, 13:19   #21
Sisteinnsats
Medlem
 
Sisteinnsats sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 249
Sisteinnsats er på en erverdig vei

Sv: Phase 2 Fungerer det?

Jeg har brukt disse pillene mye før jeg begynte på Ketolysekuren, og var veldig fornøyd med dem. Det føltes bedre etter en måltid med mye karbo etter å ha tatt pillene først, og avføringen var veldig regelmessig og god. Jeg gikk ikke ned, men gikk heller ikke opp.

__________________


Sisteinnsats er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 07-06-10, 13:32   #22
LenaBeatrice
Seniormedlem
 
LenaBeatrice sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Ørje, Indre Østfold
Alder: 52
Innlegg: 1.213
LenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjent

Sv: Phase 2, fungerer det?

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Det at noe ikke utrydder diabetes eller gjør at man går ned 3 kilo i uka. Betyr det at de ikke funker til en viss grad?

Det var ikke helt sånn jeg mente.
Altså, for å kunne være i den dypere ketosen vi snakker om i forbindelse med LCHF, Ketolyse osv, så må man spise ganske lite karbohydrater.
Spiser man for mye karbo, ja da påvirkes blodsukkeret av det, og man går ut av ketose.
Hvis disse pillene det er snakk om i denne tråden hemmer at blodsukkeret stiger, hvorfor blir de da ikke brukt av diabetikere?

Jeg sier ikke at disse pillene ikke virker på en eller annen måte, men hvordan virker de?

__________________
Minus 45 kilo med Atkins

Bloggen min (lavkarbomat, helse m.m)
Før bilder
Etter bilder
LenaBeatrice er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Slik fungerer ryktesystemet HP Informasjon 28 16-01-15 10:19
Hvordan fungerer dette? msplum Generell ernæringsdebatt 5 07-08-08 13:51
Pro-Phase... er det noen vits? elian Generell diskusjon 9 29-05-06 19:05
Därför fungerer vår kost! ssskaldeman Lavkarbo generelt 10 01-02-06 21:58
Slik fungerer ryktesystemet HP Ryktesystemet 0 22-05-04 23:51


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no