Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Tør du svare ærlig på dette?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-05-11, 13:04   #26
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Tør du svare ærlig på dette?

trodde det skulle komme DET saftige spørsmålet, jeg nå..

Jeg kan gå måneder uten å veie meg også kan jeg veie meg både morgen og kveld i lange tider. Har ingen interesse av å vite hvor mye jeg legger på meg når jeg spiser leverpostei til kvelds i forhold til om jeg spiser egg, så føler ikke jeg får noe ut av å veie meg hver dag, egentlig

Blir heller hverken sur, umotivert eller noe særlig påvirket av om vekta viser 800 gram mer på tirsdag enn den gjorde på mandag. Tror veiinga bare er god gammal vane.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 13:28   #27
Camomilla
Seniormedlem
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 51
Innlegg: 5.448
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Tør du svare ærlig på dette?

Jeg veier alt fra 3-7 dager i uka - litt avhengig av hvor travelt der er Har hatt en periode med stillstand nå (ikke lenge, da, men det føles lenge når vekta viser det samme HVER bidige morgen), og kjente da at jeg ble litt deppa av veiingen. Har slappet litt mer av på det nå, og nå har det jammen løsnet litt vektmessig også

__________________
Gått ned ca. 19 kilo fra 73-54 i løpet av 2011.
Nå vedlikeholder jeg og har et vektvindu fra 53-58 kg.


Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 13:36   #28
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Tør du svare ærlig på dette?

Ca annenhver dag.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 14:05   #29
Edla
Medlem
 
Edla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Slattum
Innlegg: 219
Edla er ny på veien

Sv: Tør du svare ærlig på dette?

Nå som jeg er "nyslanker" så veier jeg meg hver dag. Jeg vet at det ikke er helt heldig og jeg har kommet dit at jeg klarer å tenke at det bare er fredagsvekten som teller... Heheh, nå skal jeg bare jobbe meg dit at det faktisk holder å veie seg om fredagene!

__________________
Delmål 3: Gå ned til 93kg og ha tatt av totalt 25kg -12/1-12
Delmål 4: 92 og BMI=Overvektig -16/1 -12
Delmål 5: 88kg og totalt vekttap på 30kg





Edla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, lavkarbo med shakes Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 17:58   #30
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 41
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: Tør du svare ærlig på dette?

som regel hver morgen, unntatt når jeg er på ferie

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 18:10   #31
Lil@
Medlem
 
Lil@ sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 41
Innlegg: 292
Lil@ har en fantastisk aura rundt segLil@ har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Tør du svare ærlig på dette?

Ja er det noe sak?
Jeg er på nesten hver dag, årsaken til det er at det pr i dag er pekepinnen min på om jeg gjør ting rett siden jeg ikke veier eller teller noe særlig mat

__________________
Lil@ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunn fornuft og trening 4-5 dager i uken Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 18:18   #32
Manga
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Tør du svare ærlig på dette?

Stort sett hver dag. Jeg vil egentlig veie meg kun en dag i uka, men jeg klarer ikke å la være.

  Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 18:21   #33
Thaleia
Medlem
 
Thaleia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 116
Thaleia er på en erverdig vei

Sv: Tør du svare ærlig på dette?

Som regel et par tre ganger i uken. Over en uke siden sist nå, den gikk noen kg feil vei og da var det ikke like kjekt lenger

__________________





Thaleia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å redusere karbohydratene nok en gang Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 18:25   #34
monja
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Rock City
Alder: 46
Innlegg: 325
monja er på en erverdig vei

Sv: Tør du svare ærlig på dette?

Jeg trør på vekta alt for ofte....nesten hver dag. Vi har ikke vekt hjemme, men jeg har tilgang på jobb. Dumt.

__________________
Min MUP

monja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/LCHF Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 20:19   #35
Ellekaramelle
Medlem
 
Ellekaramelle sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 52
Ellekaramelle er på en erverdig vei

Sv: Tør du svare ærlig på dette?

Jeg veier meg hver fredag, og er ikke det spor fristet til å veie meg flere ganger i uken.. Tror jeg skal kutte ut fredagsveiingen også.. for når det nærmer seg så er det akkurat som om jeg bare eser utover som en deigklump. Kan føle meg superfin på onsdagen, og virkelig FØLE at NÅ er det på vei nedover...Bare for å kjenne at alt klumper seg sammen utover torsdag kveld, og jeg formelig VELTER meg ut av sengen fredag morgen for å bli skuffet og sur nok en gang. Jadda.. Skrullete, men helt sånn det føles. Har et superdårlig forhold til vekten.... Avogtil har jeg selvfølgelig gått ned litt, men jeg er aldri fornøyd, så jeg tror jeg bare skal kaste vekten langt inn i mørkeste krok på loftet.

Ellekaramelle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav-karbo Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 20:42   #36
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Tør du svare ærlig på dette?

Når jeg husker det .... sånn ca 0-7 ggr pr uke mao

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 20:54   #37
Mellon
Seniormedlem
 
Mellon sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Jæren
Innlegg: 925
Mellon har en fantastisk aura rundt segMellon har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Tør du svare ærlig på dette?

Jeg kan ærlig innrømme nå, at jeg har gått snart 3 uker uten å være på vekta, var på vekta før påske, og har ikke hvert siden, men skal på vekta i morgen da, og er ganske spent, håper jeg ikke glemmer det, for da får jeg ikke "lov" før neste fredag (er litt striks med meg selv, for har hvert veieavhengig en periode, driver med selvavvening)

Er faktisk snart en mnd siden jeg veiet meg, 8 april, men så har det hvert påske innimellom da, så ingen store forhåpninger om i morgen

__________________



Startvekt
76,7- 15.08.13 Første delmål: 70 kg Endelig mål: 65 kg
Min journal Min mat
Mellon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 21:22   #38
Kari Marita
Seniormedlem
 
Kari Marita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Innlegg: 883
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Tør du svare ærlig på dette?

Sånn ca. annen hver dag.

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 22:28   #39
Tasja
Medlem
 
Tasja sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 155
Tasja er på en erverdig vei

Sv: Tør du svare ærlig på dette?

Jeg veier meg hver morgen. Merket at jeg, som Photo, ble mer stresset av å ha en veiedag, for da ble jeg så opphengt i det ene resultatet. Spesielt når vekten gikk litt og og litt ned.

__________________


Tasja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell streng lavkarbo/Atkins Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 23:59   #40
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Tør du svare ærlig på dette?

Hver eneste morgen. Har til og med et skjema ved siden av vekta så jeg kan skrive opp HVER DAG og notere hva som kan være årsak til nedgang/oppgang ...

Føler at jeg må det akkurat nå fordi:

- Jeg sliter ennå med jule-kiloer som ikke vil vekk
- Jeg sluttet å røyke for to måneder siden
- Jeg har sluttet med meieriprodukter
- Jeg kjører ultra-streng LCHF for tiden

Har bare holdt på med dette vekt-styret i litt over en uke, så jeg får se hvor lenge jeg gidder - eller kanskje jeg blir helt hekta...

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 00:21   #41
LIBBA
Seniormedlem
 
LIBBA sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 63
Innlegg: 1.458
LIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlys

Sv: Tør du svare ærlig på dette?

Veier meg nesten hver dag.
Har prøvd å holde meg til en gang i uka, men klarer ikke holde det

__________________
Jillian Michaels 6week six-pack..... dag 40
Jillian Michaels Ripped in 30...Runde2..dag 18


LIBBA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 03:15   #42
Bittemoren
Seniormedlem
 
Bittemoren sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Austevoll
Innlegg: 534
Bittemoren er ny på veien

Sv: Tør du svare ærlig på dette?

Jeg veier meg nesten hver dag, det kommer litt ann på egentlig men det er spennende

__________________
Bittemoren er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo heller mot ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 07:07   #43
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Tør du svare ærlig på dette?

Nesten hver dag. I dag var jeg så trøtt at jeg ikke gadd.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 08:17   #44
bigmum
Medlem
 
bigmum sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 395
bigmum er ny på veien

Sv: Tør du svare ærlig på dette?

Haha, jeg trodde også at det skulle komme et skikkelig HEFTIG spørsmål nå Akkurat nå for tiden veier jeg meg stort sett hver dag, for jeg har født for 13 dager siden, og det er mye vann som forsvinner for hver dag som går. Ikke så dumt å gå på vekta når det er 15 kg som har forsvunnet på to uker, hehe! Blir like glad hver dag! Men nå er det nok stort sett bare FETT igjen, så da må jeg nok begynne å jobbe for vekttapet

bigmum er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kampen mot sukker Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 08:20   #45
Anyone
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 77
Anyone er på en erverdig vei

Sv: Tør du svare ærlig på dette?

Ja, mange ganger for dag. Men det er nå til å begynne med når jeg prøver å bli kjent med hvordan kroppen min fungerer på lavkarbo. Etterhvert tenker jeg at jeg prøver å veie meg en gang i uka.

__________________


Anyone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: mindre kh Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 08:29   #46
Livsglede
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 56
Innlegg: 565
Livsglede har en fantastisk aura rundt segLivsglede har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Tør du svare ærlig på dette?

Opprinnelig lagt inn av bigmum, her.

Haha, jeg trodde også at det skulle komme et skikkelig HEFTIG spørsmål nå Akkurat nå for tiden veier jeg meg stort sett hver dag, for jeg har født for 13 dager siden, og det er mye vann som forsvinner for hver dag som går. Ikke så dumt å gå på vekta når det er 15 kg som har forsvunnet på to uker, hehe! Blir like glad hver dag! Men nå er det nok stort sett bare FETT igjen, så da må jeg nok begynne å jobbe for vekttapet

Grattis med baby forstår jo at du hopper på vekta da hver dag, rarser jo ned de første ukene. Lykke til med den lille.

Livsglede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tiden redusert lavkarbo uten egg,meieriprodukt,nøtter,gluten, og hvetestivelse Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 10:39   #47
Løvetann
Medlem
 
Løvetann sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Bor på landet
Innlegg: 471
Løvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt likt

Sv: Tør du svare ærlig på dette?

Veier meg hver morgen, etter å ha vært på do.

Hvorfor i all verden skulle jeg ikke tørre å svare ærlig på det???

__________________
Skriver om hverdagen min på ketolysekur her: http://fruloevetannsdiett.blogspot.com/



Løvetann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tida pause. Ellers lavkarbo/ketolyse/Skaldeman Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 17:48   #48
The Cat
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Vestfold
Alder: 53
Innlegg: 84
The Cat er på en erverdig vei

Sv: Tør du svare ærlig på dette?

Her i huset er det veiedag hver lørdag

__________________
På'n igjen



The Cat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarb Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 17:58   #49
Livsglede
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 56
Innlegg: 565
Livsglede har en fantastisk aura rundt segLivsglede har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Tør du svare ærlig på dette?

Opprinnelig lagt inn av Løvetann, her.

Veier meg hver morgen, etter å ha vært på do.

Hvorfor i all verden skulle jeg ikke tørre å svare ærlig på det???

Ja si det???????????????? beklager at jeg formulerte det slik, mange som ikke tørr vedgå at de veier seg hver dag.

Livsglede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tiden redusert lavkarbo uten egg,meieriprodukt,nøtter,gluten, og hvetestivelse Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 19:08   #50
mama67
Seniormedlem
 
mama67 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Haugesund
Innlegg: 813
mama67 har en fantastisk aura rundt segmama67 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Tør du svare ærlig på dette?

Jeg veier meg hver dag, når jeg har muligheten til det. Er jeg bortreist, er det ikke noe problem å la være å tenke på at jeg skulle veid meg.
Det jeg burde gjort i tillegg, er å måle meg. Kanskje det hadde gitt andre resultater enn de (små) jeg ser på vekta. Finner bare ikke igjen målebåndet mitt, og glemmer å kjøpe nytt!

__________________


mama67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dr Lindberg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kan noen svare meg på dette? Ny her! Ostepopp Ketolysekuren 7 12-10-10 14:38
Hva skal jeg svare? viet60 Ketolysekuren 0 05-06-10 00:14
Torkild eller noen annen som vet kan dere svare på dette ang operasjon og ketolyse Trolla Ketolysekuren 5 17-08-07 22:30
Svare på lenker mofe Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 0 21-01-05 02:07


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no