Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

På tirsdag skal jeg og familien ut å

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-08-08, 16:52   #1
Flisa
Medlem
 
Flisa sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Bærum
Innlegg: 75
Flisa er på en erverdig vei

På tirsdag skal jeg og familien ut å

feire min bursdag og mannen har bestemt seg for Bølgen og Moi på Høvik. Jeg gleder meg veldig, men gruer meg til å plukke i maten.
Mannen og barna vet jo at jeg spiser litt annerledes, men alikevel....

Det er jo MASSE sukker i sauser og dressinger som lages ute, hvordan skal jeg unngå i å gå ut av ketose igjen? Jeg har nemlig akkurat kommet inn i den igjen!

Hva spiser man... Kanskje gå inn å sjekke menyen?!?!

__________________
Hilsen Flisa



Flisa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-08-08, 17:46   #2
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 39
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: På tirsdag skal jeg og familien ut å

Hvis man bestiller en pepperbiff med peppersaus og ekstra grønnsaker pleier det å gå greit. det er ikke mye saus man får til en sånn rett uansett.
Det jeg pleier å gjøre før jeg skal ut å spise er å være litt forsiktig med karbene den dagen. da har jeg litt mer å gå på når jeg skal ut.
og når man først skal ut å spise en rett til 300 kr (selvfølgelig ikke all slags mat man kan spise), må man prøve å nyte den så godt som mulig.

ha en flott kveld ute

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 10-08-08, 17:50   #3
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: På tirsdag skal jeg og familien ut å

Ha en fin bursdag da du.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-08-08, 17:52   #4
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: På tirsdag skal jeg og familien ut å

spør alltid om og få sausen i en bolle ved siden av så kan en selv velge hvor mye en vil ha

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 10-08-08, 18:08   #5
Flisa
Medlem
 
Flisa sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Bærum
Innlegg: 75
Flisa er på en erverdig vei

Sv: På tirsdag skal jeg og familien ut å

Tusen takk for gode svar. Da skal jeg spare litt karber til senere på dagen og unne meg en god middag... Saus på siden var et utrolig godt tips ;-)

Takk Pearl :-)

__________________
Hilsen Flisa



Flisa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-08-08, 19:31   #6
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: På tirsdag skal jeg og familien ut å

Trenger jo heller ikke spise all sausen hvis de skulle helle den over maten din Bare å skrape vekk og nyte det du vil med god samvittighet. Ha en super feiring

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 10-08-08, 21:55   #7
Anka
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Vestfold
Alder: 50
Innlegg: 81
Anka er på en erverdig vei

Sv: På tirsdag skal jeg og familien ut å

Hvis du vet hva du skal bestille så kan du jo ta en tlf ned dit på forhånd og høre om de f.eks. har sukker i sausen. Mannen og jeg var på Big Horn forrige helg og der var det ikke noe problem å bytte ut potetene med brokkoli iallefall. Ikke betalte vi noe ekstra heller. Kjempe fornøyd med at de var så fleksible. Fint å ikke føle seg som noen "problemkunde".

__________________



Mars 08: 88,4 - 25 april: 86,4 (v/ ketolysestart)
09 mai: 85,2 24 juli: 83,2 31 juli: 82,5 Min journal
Anka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 10:50   #8
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 57
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: På tirsdag skal jeg og familien ut å

har aldri opplevd anna enn smil når jeg spør om å få ekstra salat og grønnsaker og saus ved siden av..God bursdag!

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva med resten av familien? Megvel Ketolysekuren 9 30-11-07 07:53
Overvekt i familien? Hyper Generell diskusjon 7 26-07-07 14:17
Blåmandag...(på en tirsdag...) bølla Ketolysekuren 5 25-05-05 19:57


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no