Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Bailine

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-07-11, 18:29   #26
Anitave
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2004
Alder: 47
Innlegg: 144
Anitave er ny på veien

Sv: Bailine

Er man godt trent så vil man ikke merke vesentlig forandring og det bør hun som gir deg timene også forberede kundene sine på (noe min gjorde) Og man må opprettholde resulatet ved vedlikeholdstimer eller egentrening. Det sier seg jo selv, hvis man trener og slutter å trener vil man jo ikke se veltrent ut for ever, en vil bli slappere. Så ja det må vedlikeholdes. Jeg har hatt tilsammen 40 timer med bailine siden 1999. Og med alle veldig godt resultat. Jeg invisterte tilslutt i ett trimform apparat for å kunne holde resultatet vedlike, men detsverre så utviklet jeg overfølsomhet på huden (gikk på akupunktur samtidig) klarte ikke den behandlingen mer og da heller ikke Bailine, så ble ikke mange behandlinger med trimform apparatet, Håper en dag at jeg klarer det igjen, for det hadde virkelig god effekt på meg. Men som sagt, det må holdes vedlike ved vedlikeholdstimer/eget apparat eller egentrening ellers faller man tilbake over tid.

Anitave er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg bare lukter litt rundt først... Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 18:45   #27
Gudinnen_Saga
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 8
Gudinnen_Saga er på en erverdig vei

Sv: Bailine

Jeg hadde også virkelig god effekt av Bailine. Samtidig som jeg byttet Cola mot Pepsi Max og la om kostholdet gikk jeg kjapt ned 10 kg. Jeg så faktisk smashing ut. Desverre går man jo ut når man ikke passer seg og skjeier ut hele tiden.

Gudinnen_Saga er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 22:41   #28
Snorkfrøken__
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 176
Snorkfrøken__ er ny på veien

Sv: Bailine

Tja, jeg tror kanskje at jeg skal ta den gratistimen, er nysgjerrig på hvordan det virker. Og her hører jeg nesten bare positive erfaringer

__________________
Snorkfrøken__ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 22:52   #29
Cassiopeia
Seniormedlem
 
Cassiopeia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 582
Cassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snill

Sv: Bailine

Jeg kjøper ikke den der Carisma.
Visst er EMS effektivt på lymfedrenasje, det har jeg kjent på kroppen et par ganger, men bare når vi har fokusert på akkurat det (med en av 16 kanaler).

Det jeg har gått INN er det fettreduksjon og muskelbygging/stramming som står for.
Det jeg har gått NED er ene og alene min egen fortjeneste, og kommer av at jeg lever lavkarbisk.

For de som måtte tro det: EMS er ingen slankekur.

__________________



Journalen min
Cassiopeia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert er vel beste ordet. Nesten ketogent, men ligger nærmere Lindberg enn Ketolyse nå Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 23:41   #30
Snorkfrøken__
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 176
Snorkfrøken__ er ny på veien

Sv: Bailine

Opprinnelig lagt inn av Cassiopeia, her.

Jeg kjøper ikke den der Carisma.

For de som måtte tro det: EMS er ingen slankekur.

Godt poeng Men det er sikkert en herlig bonus til en sunn livsstil

__________________
Snorkfrøken__ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 23:44   #31
Cassiopeia
Seniormedlem
 
Cassiopeia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 582
Cassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snill

Sv: Bailine

Opprinnelig lagt inn av Snorkfrøken__, her.

Godt poeng Men det er sikkert en herlig bonus til en sunn livsstil

Det har du helt rett i, Snorkfrøken :-)
Jeg tar EMS-behandlinger først og fremst fordi det holder kroppen min i gang. Jeg er storfornøyd med at jeg kan løfte smørpakken ut av kjøleskapet med venstre hånd. Det kunne jeg IKKE for et år sia.

__________________



Journalen min
Cassiopeia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert er vel beste ordet. Nesten ketogent, men ligger nærmere Lindberg enn Ketolyse nå Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 23:56   #32
Snorkfrøken__
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 176
Snorkfrøken__ er ny på veien

Sv: Bailine

Opprinnelig lagt inn av Cassiopeia, her.

Det har du helt rett i, Snorkfrøken :-)
Jeg tar EMS-behandlinger først og fremst fordi det holder kroppen min i gang. Jeg er storfornøyd med at jeg kan løfte smørpakken ut av kjøleskapet med venstre hånd. Det kunne jeg IKKE for et år sia.

Oi, for en framgang du har hatt. Nå vet jeg hva slags plager/sykdom som gjorde det men du har komt langt på et år.

__________________
Snorkfrøken__ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Muskelstimulator/bailine quebec Generell diskusjon 73 19-09-13 13:12
Bailine StegforSteg Generell diskusjon 1 16-04-10 08:02
Kostholdsråd fra Bailine dani Lavkarbo generelt 2 11-09-09 11:54
Erfaring med bailine? solsikke Ketolysekuren 7 18-05-09 19:30
Noen her som god erfaring med Bailine under slanking? Stellamor Ketolysekuren 4 26-04-09 21:27


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no